12 volgers · 414023x bekeken
dubbele lacostaas
self gemaakt van vriend van mij
daar word je pas knijter knijter van
maar hijs gepakt
en ik ben gestopt kk GIF jo w8te julli maar
self gemaakt van vriend van mij
daar word je pas knijter knijter van
kunne jullie me ook vertelle of diamantjes goed zijn???????
1 roze lovertjes
2 armani,s
3 duifjes
4 visjes
5 ferrari,s
ps wie kan aan roze lovertjes komen want hier in hilversun zijn ze nergens meer te krijgen.
voeg me msn even toe als je aan roze lovertjes kan komen
raymond_golfr32@hotmail.com
2 armani,s
3 duifjes
4 visjes
5 ferrari,s
ps wie kan aan roze lovertjes komen want hier in hilversun zijn ze nergens meer te krijgen.
voeg me msn even toe als je aan roze lovertjes kan komen
raymond_golfr32@hotmail.com
laatste aanpassing
paarse canadeesjes steken gewoon ver boven de rest uit voor mij
heb genoeg verschillende gehad, maar wat me voor de rest nog bijgebleven is, zijn van heel vroeger die eerste mitsubitschi driehoekjes. Die waren ook wel lekker
En van een tijdje terug dan die driehoekige x-jes.
Maar geen enkele haalt het bij die canadeesjes
heb genoeg verschillende gehad, maar wat me voor de rest nog bijgebleven is, zijn van heel vroeger die eerste mitsubitschi driehoekjes. Die waren ook wel lekker
En van een tijdje terug dan die driehoekige x-jes.
Maar geen enkele haalt het bij die canadeesjes
Dat kleur en logo niets garanderen weten we waarschijnlijk allemaal, t valt op dat veel mensen toch wel in grote lijnen het zelfde opnoemen.Zal misschien per district ook wel verschillen...
Ik ken dus iemand die blauwe superman heeft gehad en dat bleek dus PMA te bevatten...dat heeft ie geweten...
**MD(M)A ruleren..iedereen wordt er zo zwoel van..
**
Ik ken dus iemand die blauwe superman heeft gehad en dat bleek dus PMA te bevatten...dat heeft ie geweten...
**MD(M)A ruleren..iedereen wordt er zo zwoel van..
nr. 1 blijft bij "bliksempjes", maar dan praat ik over 10 jaar terug toen de pillen nog op de warme manier (dure manier) gedrukt werden. nu doen ze het koud (goedkoper, maar een stuk minder sterk).
"bliksempjes" waren trouwens wel DOB, dus wat voorzichtiger mee omgaan, maar DAMN wat waren die waus!!!
"bliksempjes" waren trouwens wel DOB, dus wat voorzichtiger mee omgaan, maar DAMN wat waren die waus!!!
komt ie dan!1 salmiakjes 2 dolfijntjes 3 mitsibutsie 4 smileys 5 roze kersjes
ben net verhuisd naar Utrecht en m'n vaste adresjes kwijt, wel zo handig iemand in de buurt te kennen, mocht je een wat hebben liggen, mail me dan op jeroen_de_vries_73@hotmail.com
tnx
tnx
1;rolexs
2;armanies
3;mdma cristal
4;dolfijntjes
5;die moge jullie vor men uitkieze
2;armanies
3;mdma cristal
4;dolfijntjes
5;die moge jullie vor men uitkieze
donateur
Als ik naar de verschillende top 5-en kijk en naar het aantal mg vraag ik me toch af.. Heeft niemand ooit de paarse HD zonder breeklijn (194 mg) gehad of zitten er zo veel nadelen aan?
om de zoveel tijd worden de stempels als je t zo wil noemen, zijn namelijk mallen, maar goed die worden vervangen, dat heeft ze redenen maar die ken ik hier niet zo opzetten..
maar geloof mij maar die hd's zijn de opvolgers van de stierenkoppe, en die waren weer de opvolgers vn de paarse canadezen
maar jullie hoeven me niet te geloven dat is jullie keus..!!
maar geloof mij maar die hd's zijn de opvolgers van de stierenkoppe, en die waren weer de opvolgers vn de paarse canadezen
maar jullie hoeven me niet te geloven dat is jullie keus..!!

![[SPT] Miep2005](/images/user/175605_113771.gif)

![[NL] TeRrOr WiJfFiE {ACTT} :xtc:](/images/user/85601_47644.jpg)

![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)