Partyflock

Forumonderwerp · 741283

Waarschuw beheerder
We hebben net te horen gekregen dat we over 11 dagen in ons nieuwe huis kunnen. Dus we moeten nu echt bedenken wat voor kleur de muren worden. Wit vind ik lelijk.

Ik vind warme kleuren wel heel mooi, een beetje terra, warmrose en paars. Maar dat wordt misschien wel heel erg druk. Een beetje oosterse stijl met veel teakhout etc is de bedoeling.

Hoe ziet het er bij jullie uit, en hebben jullie nog tips?
Waarschuw beheerder
donateur
Roze :jaja:

Waarschuw beheerder
Hebben jullie er ook foto's van?
Waarschuw beheerder
Veel rood (Y)

En dan 's avonds voor t raam staan zwaaien naar je nieuwe buurtbewoners met een rood lampje op de achtergrond.
Zal je goed staan denk ik :yes:

Waarschuw beheerder
Wat voor kleuren hebben jullie in huis?

hangt er van af wat ik de avond ervoor gegeten heb :x

Waarschuw beheerder
donateur
Ons huis is nog niet af,maar als we het gaan inrichten dan wordt het vrij kleurloos,wit/grijs zeg maar.. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind zelf zwart, wit, rood en roestvrijstaal altijd heel mooi. :yes:

Waarschuw beheerder
wij wuden ook graag rood in huis, maar niet te overheersend nu hebben we het zo gedaan:

[img]http://images.funda.nl/woningen/img/05/05069/0506910149502i0000041600.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Terra (soort zalm kleur) muren
Oranje vloer

En de hal heeft roze en blauwe tegels :D
Waarschuw beheerder
donateur
wit en lichtroze (bv kozijnen, deuren)

Waarschuw beheerder
Ziet er leuk uit list en bedrog! wel creatief.
Maar wij willen nog meer kleur, misschien gewoon een wand in het rood paars of terra of gecombineerd.
We hebben nu allemaal zwarte meubels en ik word er knettergek van, elke dag stoffen. Ik denk dat ik ze straks maar in de fik steek.
Waarschuw beheerder
Ik heb wit met knalroze. (-> 1 muur en heel veel accessoires en de gordijnen en het dekbed).

Waarschuw beheerder
wij gaan dit jaar verhuizen, wij willen / hebben het zelfde idee als jij hebt qua kleuren... moeilijk hoor!

we doen nu de hal paars met goud :D lekker kitsch

en in de kamer koloniaal houd op de vloer en een donker dressoir en kasten, en dan licht bankstel en stoelen, zilvere glazen eettafel wordt echt vet!
heb er helemaal zin in!!

Waarschuw beheerder
Wit, beige, bruin

Waarschuw beheerder
Ik vind dat ook zo mooi, goud en paars met rood en rose, een beetje koninklijk. Maar helaas dat vind mijn vriend weer te. Die houdt meer van geel terra en bamboe enzo.
Vind ik ook wel mooi maar dat heeft iedereen al.

Waarschuw beheerder
:D het is overal het zelfde hoor ik wel!!

indd een beetje koninklijk :D echt super tof!
gewoon je zin doordrijven hoor :devil: :D :D

Waarschuw beheerder
Ja nou het lukt me al aardig moet ik zeggen, haha.
We kiesen gewoon allebei een kleur uit die we mooi vinden, ik wil toch niet het hele huis paar of rose. Dan zou ik ook gek worden. Dus dan mag er wel wat terra van hem bij, haha hebben we allebei ons zin.
Waarschuw beheerder
donateur
zo-donker-dat-het-bijna-zwart-is-bruin op de vloer, appeltjesgroen en lila :D

Waarschuw beheerder
wij krijgen zo`n : zo-donker-dat-het-bijna-zwart-is-bruin op de vloer :D echt super vet!

Waarschuw beheerder
Tinkerbell je hebt wel een hele aparte smaak.
Maar zo'n donkere vloer vind ik wel mooi, ik wou ook wel zo'n 1. Maar wij nemen de beuken laminaat vloer van de vorige bewoners over, is wat goedkoper.
Waarschuw beheerder
gebroken wit met cremé en vage kleur lichtbruin maar wel mooi:D

Waarschuw beheerder
iedere kamer, heeft zijn eigen kleur en thema bij mij.

Waarschuw beheerder
Wat voor kleuren en wat voor thema'dan highway @ngel? je maakt me een beetje nieuwsgierig.
Waarschuw beheerder
donateur
Moique, zodra t af is plaats ik foto's... Het wordt echt VT Wonen eat your heart out! B)

In mijn huis heeft iedere ruimte idd n andere kleur...
Waarschuw beheerder
donateur
Hal waar je binnenkomt: donkerturquoise
Hal erachter: aubergine
Keuken: knalroze met RVS
Slaapkamer: blauw
Slaapkamer: wit/grijs (nix aan gedaan omdat er alleen maar kasten staan)
Woonkamer: creme met koffieverkeerd kleur
Waarschuw beheerder
Mijn entree, gang is knalrood meteen zwart wit geblokte vloer, spiegels en schilderijen en haakjes voor al mijn rare tasjes. Woonkamer beetje basis... houten vloer, neutrale muren, veel gekleurde en zwarte meubels. Rare dingen aan de muur, foto' s, maskers. Slaapkamer is Oosters, blauwe muren, kersenhouten vloer, chinese lampen, spiegels etc...etc..

Badkamer is blauw met wit (hoe standaard? Moet ook anders)
Soort hok: draaitafels en zonnebank, gezellig onsamenhangend zooitje...

Waarschuw beheerder
Jeuh foto's, dan kan ik er tenminste echt een beeld van krijgen. Ik vind sommige dingen van vt wonen wel mooi, maar het is vaak zo kleurloos en met lime enzo. Een beetje te strak voor mij, ik houd wat dat betreft wat meer van landelijk. Maar wel een leuk idee om iedere ruimte weer heel anders te doen.

Waarschuw beheerder
donateur
Roze, paars en wit

Waarschuw beheerder
To lovely Ivy: heb je ook een foto van je slaapkamer, want wij willen het ook oosters. Lijkt me super hoe je het hebt in huis. Wij krijgen nu lekker ook zo'n groot huis dat we allebei gewoon nog twee kamers in kunnen richten naar eigen inzicht. Dus mijn vriend een draaikamer en ik een soort inloopkast maar dan een hele kamer. Ik heb er zo'n zin in!

Waarschuw beheerder
Voor de geintresseerden: http://www.navigram.nl/areapd51/ip/p1001/applications/objectplanner_v006_rpvtw001.html
Een online roomplanner.

Waarschuw beheerder
Zwart, lichteiken en zilver... in de woonkamer
Rood in de badkamer
en Blauw in de slaapkamer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet je wat het is? Ik woon hier nu een jaartje of 2, en vaak krijgt je huis vanzelf een beetje vorm.

De tips die ik je kan geven: kleine ruimtes mogen best kleurrijk en gek zijn, dat is maar klein, zoals slaapkamer, toilet, gang.

Hou je woonkamer lekker in basiskleuren zodat je veel kan spelen met de kleuren in je meubilair enzo. Zit je daar niet aan vast. Ik combineer klassieke meubels (antieke piano) met mooie moderne spullen, niet te abstract.

Kijk als je Oosterse stijl leuk vind een in een Chinese meubelzaak, Chinese bruidskasten zijn echt fantastisch.

Voor echt authentiek spul moet je gewoon eens de kringloopwinkels afstruinen, echt, je kunt zoveel leuks maken als je een likje verf of op kasten andere knoppen gebruikt. Het hoeft allemaal echt geen fortuin te kosten.

Mensen die van te voren hun hele inrichting bij één zaak met één stijl kopen... Dat is zooooooo saai!

Waarschuw beheerder
donateur
Rood :) helemaal rood :)
Waarschuw beheerder
Alles wit en dan in de ene kamer 2 muren felpaars en in de andere kamer 2 muren felgroen :D
Waarschuw beheerder
Tinkerbell: Zo'n soort keuken?

[img cacheid=00082b640016736d45c0622e1a008b49b1]http://www.vtwonen.nl/media/quiz/keuken/images/woonstijlkeukennr.jpg[/img]

Die is echt té gek gaaf!! :D :yes:

Helaas vind mijn vriend het niet echt super (lees: onwijs lelijk!). :(

Waarschuw beheerder
geel blauw rood
Waarschuw beheerder
Ohja, ik zou zelf wel een beuken of ahorn laminaten vloer erbij nemen hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
De kleur van de muren klopt idd :)

Waarschuw beheerder
donateur
Nicotine bruin ;)

Waarschuw beheerder
Bij ons zijn de muren licht beige/ zandkleur en wij hebben fossielstenen meubels en een licht bankstel!
klinkt miss erg vreemd. maar is echt super mooi!
En dan hebben wij een soorrt oud romeinse tegelvloer met 5 verschillende maten tegels.
Super mooi gewoon!!

vinden wij dan he :yes:

Waarschuw beheerder
Terra, zand, beige en veel eikenhout (basis kleuren dus)

Waarschuw beheerder
Hee bitch25v heb je een foto? ik ben wel benieuwd hoe fosielstenen meubels er uit zien.
Waarschuw beheerder
Woonkamer: Blank eiken pat. meubels,zwarte leren bankstellen,creme/ witte muren(Wil een muur Lime...)
Gordijnen Lime groen en creme/ witte rolgordijntjes!
En dan nog wat lime groene,knalroze en Turquoise spulletjes!

Slaapkamer, warme orange tinten.

Badkamer: Wit met Blauw.

Wc: Wit met appeltjesgroen!

Waarschuw beheerder
Hey monique,

weet je niet hoe dat eruit ziet dan ?
Hmm.. moeilijk uit te leggen.. Maar ik heb idd wel foto's maar heb geen idee hoe ik hier moet/ kan plaatsen.. hahaha..

heb wel een site waar ze ze ook hebben ( alleen staan die van ons er niet bij, wij hebben ze gehaald in R'dam bij die woonboulevard Alexandrium ben alleen ff die naam kwijt van die winkel. Maar als je wilt kan ik t wel voor je opzoeken )

de eerste site: www.fine-furniture.nl
www.romanticadesign.nl
En dan heb je er nog een maar die zijn wel goedkoper, alleen de kwaliteit is nix en die site is:
http://www.maxum-brielle.nl
dan moet je echter wel ff kijken bij product overzicht en dan fossielsteen.. dan zie je verschillende staan..
Je hebt oudere en nieuwere modellen erbij staan.
Maar bij Alexandrium hebben ze echt veel keus!

Hoop dat je hier voldoende info aan hebt
veel plezier

(f)

Waarschuw beheerder
donateur
Het lijkt echt op Manhattan style,maar dat is natuursteen.
Ik vond dat vroeger erg mooi,maar nu niet zo meer eigenlijk..ookal heb ik er nu wel een salontafel van staan in mijn slaapkamer..
Daar ben ik ook weleens geweest in een winkel:
http://www.manhattan-style.nl/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oh nou weet ik wat je bedoelt, wij zagen ook zo'collectie op de zwarte markt, ik vond het echt heel mooi, ik vind het wel een beetje grieks, zo'n soort colosseum stijl.
En ik maar denken fossielen, dat zijn dooie beestjes dus ik dacht dat jullie meubels hadden die van dooie beestjes gemaakt zijn haha

Waarschuw beheerder
GUP ------> je zoiets is t ja.. alleen zie je er niet echt veel he :(

MONIQUE----> ja hey t is idd steen.. en gelukkig geen beestjes !! ahaahah bahbah, dan had ik t nooit in me huis gezet!! ieuuww.. hahah..

maar dat spul op de zwarte markt is vaak van plastic... en echt fossielsteen is dus steen..

maar weet je nu al wat je in huis wilt qua meubels enzo ?

Waarschuw beheerder
Hee hartstikke bedankt voor de tips, die chinese bruidskasten vind ik echt super, dus zo een komt zoiezo in ons nieuwe huis. Voor de rest teakmeubels en ik denk dat ik inderdaad de muren toch maar een beetje neutraal hou een beetje oranjeachtig terra ofzo en dan wel paars en rood voor de vitrage en het kleed. hehe eindelijk zijn we eruit want zondag krijgen we de sleutel! Maar ik vind het nog wel steeds leuk om fotootjes van jullie woningen te zien.

Waarschuw beheerder
keine Ahnung...

Waarschuw beheerder
Mijn woonkamer, wc en gang zijn karwij groen met wit. Me computer/ kleedkamer is zonnegeel en me slaapkamer lichtblauw.

Groen is echt een aanrader. Ik wordt er heel vrolijk van.

Waarschuw beheerder
Onze woonkamer is creme met roomwit, houten vloertje. Onze gang is wit met heel zacht lila en onze slaapkamer is paars.

De keuken gaan we nog verbouwen dus als iemand suggesties heeft voor kleuren, graag :D
Waarschuw beheerder
donateur
Muren zijn creme, op 1 na die is bordeaux rood en laminaat vloer (y)
Waarschuw beheerder
ik woon nu sinds 1 en half jaar in een andere huis en ik moet ook nog schilderen in mijn vorige woning had ik een aubergien paarse muur en die ga ik hier ook weer maken..
ook gebruik ik vaak aardekleuren in combi b.v. mijn vloer bestaat uit 2 kleuren hout (beuken en kersen) die lopen door elkaar heen en mijn meubels zijn van licht hout de lichtste muur met 3 spiegels heeft 1 aubergien rechthoek om de 3 ronde spiegels en is voor de rest echt heel licht terra tegen zalm rose aan.. en daarbij heb ik een zware zwart leren 7zits hoekbank.. het klinkt allemaal heel donker maar dat is het dus niet overdag is de muur meer paars en sávonds lijkt ie wel bijna zwart geeft een hele robuust warm uiterlijk... als je donkere kleuren gebruikt moet je naar mijn idee met lichtere meubels en spiegels werken anders word het zo snel grauw.. ik zal binnenkort eens kijken of ik wat foto's kan maken van voor het schilderen en dan nog 1 van hoe het eruit ziet na het schilderen... groetjesss (F)
Waarschuw beheerder
kleuren in huis?
wat is in godsnaam een huis:S

Waarschuw beheerder
donateur
Kleintje ik vind het wel mooi bij jou thuis,dat is ook wel een beetje mijn smaak (behlave die donkere vloer dan)

Waarschuw beheerder
Ik vind het ook mooi en dan vooral die paarse muur en de donkere vloer!

Waarschuw beheerder
mijn slaapkamer:)
het bestaat uit 2 delen gescheiden door een draaibare wand (die dus aan de ene kant roze is en aan de andere kant groen/blauw) :
[img cacheid=000833470016936d224b083a1a008ddc57]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b5df08b3127cce9f09e9b8e24d00000016108AatWLRq1btr[/img]

aan de andere kant van de wand is mijn inloopkast :
[img cacheid=00083348001693733b3fea231a008ddc57]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b5df08b3127cce9f09e9bb637e00000016108AatWLRq1btr[/img]

de filmstrip op de muur bevat allemaal foto's van vrienden/familie... de witte wand met die sterretjes moet nog geverfd worden :
[img cacheid=00083349001693789f0416581a008ddc57]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b5df08b3127cce9f09e9bae24f00000016108AatWLRq1btr[/img]

de draaibare wand als je het vanuit mijn kamer bekijkt :
[img cacheid=0008334d00169380184820f91a008ddc57]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b5df08b3127cce9f09e9bd637800000016108AatWLRq1btr[/img]

mijn bed, de paarse wand zitten allemaal gaatjes in en daarachter zitten tl-lampen zodat het net sterretjes lijken als het donker is
[img cacheid=000833510016938d30a4642e1a008ddc57]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b5df08b3127cce9f09e9bce24900000016108AatWLRq1btr[/img]

mijn relax hoekje... die rode vlakken op de muur zijn van schoolbord verf wel cool
[img cacheid=000833560016939efe19dc8e1a008ddc57]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b5df08b3127cce9f09e9bee24b00000016108AatWLRq1btr[/img]

Waarschuw beheerder
Mijn kamer heeft een knalrode muur met felgroene accenten, een gebrokenwitte muur. Mijn eetkamer heeft een leverkleurige muur. En ik heb whitewash eiken meubels. Staat allemaal erg mooi bij elkaar.
Waarschuw beheerder
Mijn slaapkamer is donkerrood met wit..

Waarschuw beheerder
donateur
mijn kamer is 2 muren oranje/geel, 1 fucsia roze, 1 paars.. tussen donker en lila kleurig in

voor de rest ist hele huis terra muren, lichtgeel, kaloniaal houten meubels.. parket vloer.. euhh beetje roodtinten met de gordijnen enzo..

Waarschuw beheerder
alle muren in het huis zijn wit..
de plinten, kozijnen etc. zijn grijs..
maar als ik niet zou samenwonen met mijn vriend, zou ik de muren roze hebben geverfd :yes:

verder zijn de meubels van leer, glas, chroom..
hoofdkleur is zwart en als accent heb ik roze gekozen 8)

Waarschuw beheerder
Creme en knalrode accessoires

De muur en de bank lijken nogal geel,maar dat ligt aan de digi

Dit heeft mijn pappie gemaakt :lief:
Staat zoooo gezellig s'avonds :yes:

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SAD3AiIWpDIa0btk8!RFVs4tEICGUP62tXrvK19n9ODIm8RO7O!NO2lFO75CGFlFw4pZJDe77LMZIAt2AevAQiqpp8T!xcuF!rXnzhVPla0zAAAAynJvAg/muur.JPG?dc=4675508067445236233[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
bij mij is het paars, creme & lila in de woonkamer
en slaapkamer rood & creme
Waarschuw beheerder
Mijn kamer heeft één knalrode muur.
Ik heb een paarse bank en verder ook veel rode paarse en roze dingetjes, wordt echt vrolijk van die kleurtjes :)

Waarschuw beheerder
donateur
In mijn kamer is het groen en geel, en de trapgang wordt ook nog groen (lichtgroen) en in de woonkamer is het gewoon wit.. ik vond dat niet mooi, mjah.. ouders :X
Waarschuw beheerder
HotgirlH: Echt gaaf!! :yes: :D

Waarschuw beheerder
Bruin met wit en groene accessoires, maar wil graag
ipv groen hardroze, alleen ziet mn vriend dat niet zo zitten :S

Waarschuw beheerder
ik heb alles cremekleurig met lichtbruin.
Waarschuw beheerder
de hoofdkleur bij mij in huis is geel (heel zonnig) en ik heb één muur oranje...staat heel warm..al zeg ik het zelf.

Waarschuw beheerder
donateur
alles wit en creme

Waarschuw beheerder
donateur
Voornamelijk geel met rode muren. Gele bank staat tegen een rood vlak aan:)
Met de juiste verlichting bereik je dan de optimale sfeer:D

Keuken is zachtblauw met RVS kleur.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hal is geel
woonkamer de muren zijn blauw en geel,de bankstel is blauw,me gordijnen zijn 3 kleuren blauw,de hondenbank is blauw....
de keuken is grijs/zwart en paars....
de overloop is wit/turquoise en donkergeel
slaapkamer is rood met geel...
de slaapkamer waar me ventje draait is blauw met posters(van feesten)...
de douche is blauw/wit
en de vloer beneden van de hal/woonkamer/keuken ligt laminaat en dat is lichtbeuken
en boven ligt vloerbedekking en dat is geel

Waarschuw beheerder
Ik heb geen eigen huis, dus ik kan je geen tips geven. Succes in ieder geval! (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn kamer is paars met bordeauxrood/rose.. En mn kozijnen zijn creme..
Als ik mn kamer opnieuw zou verven zou ik m brons met creme maken, gestreept dan.. :kwijl:
Zo'n beetje als die foto die hierboven staat :)
Waarschuw beheerder
donateur
Woonkamer wordt lichtgeel/zandkleur. Rode bankstellen, zilvergrijze laminaatvloer. Keuken is zalmachtig, de hal is blauw, 1 slaapkamer blauw-paars, en 2 andere kamers toch maar gewoon wit ;)

Waarschuw beheerder
Mz, ik vind het ook moielijk..

Waarschuw beheerder
donateur
gelig en bruinig dat zijn de hoofdkleueren.

Waarschuw beheerder
Onze woonkamer heeft een appeltjesgroene muur en een hardroze muur :P En twee beige muren :P En ik vind al die kleurtjes super:D
Waarschuw beheerder
me ma heeft een blauwe verslaving keuken blauw woonkamer maar we wilde weer verbouwen maat toch maar niet nu er een verhuiszing in de plannig is en vraag niet wat voor een kleur dat huis wordt ja ja BLAUW
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij is alles blauw

Mijn muren, deuren, kozijnen, vloerbedekking :D
wel vreschillende tinten blauw dat wel :D

en geel :P
Waarschuw beheerder
Rode muren, paarse gordijnen, houten vloer en teak meubeltjes. Behalve dan de bank en stoelen.....
Waarschuw beheerder
eu bij me ouders beneden

witte muren..

me slaapkamer: blauw met geel

Waarschuw beheerder
Nou het huis is bijna klaar, de muren zijn terra en geel geworden en we hebben een geweldige bank besteld en die is oranje, rose, rood en paars. Het is zo mooi geworden elke dag lijkt het wel zomer in huis.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=400 height=320 cacheid=00134ca80016e3f9dae7d9c21a00951dc6]http://www.ppexx.com/huis1.JPG[/img]

[img width=400 height=320 cacheid=00134ca90016e3fa9d47a3121a00951dc6]http://www.ppexx.com/huis2.JPG[/img]

[img width=400 height=320 cacheid=00134caa0016e3fba0278aa21a00951dc6]http://www.ppexx.com/huis3.JPG[/img]

Toen het bijnaaa klaar was B)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou wel van een glazen eettafel,die gaan wij zelf ook nemen.
Die kleur blauw vind ik ook erg mooi,maar persoonlijk zou ik dat niet beneden doen,maar op de slaapkamer wil ik wel ongeveer die kleur.

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=000000230016e4468d68e0571a00952692]http://pic15.picturetrail.com/VOL591/2748066/6035809/85551537.jpg[/img]

Dit is het behang en verder hebben we veel kitsch en retro maken zelf een mix van van alles...

In mn vorige relatie/huisje was alles grenen en ecru dat wil ik dus nooit meer zoooo saai !!!
We hebben echt een huisje nu wat veel mensen niet leuk vinden maar iedereen voelt zich wel thuis, en daar gaat het om !!
we hebben bijv. ook zo'n kaartenmolen in huis voor de vel kaartjes en brieven die we krijgen, echt een blikvanger..

beetje kitsch wat we oa hebben :

[img cacheid=000000230016e4491c91799a1a00952692]http://pic15.picturetrail.com/VOL591/2748066/6035809/85551554.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
oei dat vind ik echt vreselijk lelijk :P :P
maar ieder zijn smaak he ;)
juist leuk al die verschillende smaken :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik vind zwart en wit het mooiste :D

Vroeger dacht ik altijd als ik later een eigen huis heb dat ik dan de ene muur groen had, de ander knalroze en de ander weer blauw ofzo :p

Maar dit jaar ben ik het samen over eens geworden met mijn vriend dat we later een soort japans interieur krijgen met zwart wit :yes:
Lekker rustig, chique en mooi :D(y)

Mijn eigen (slaap)kamer hebben de kleuren geel,rood,blauw en groen , maar dat vind ik eigenlijk niet meer zo mooi :no:

Waarschuw beheerder
donateur
juist van lelijkheid zijn ze mooi :yes: