Partyflock

Forumonderwerp · 740478
Artiest Jones
Kijk, waarom wordt dit nou niet vaker gedaan!
Geen contest ofzo, maar gewoon een feest waar d.m.v. selectie via e-mail dj's worden ingepland.
Ze weten van tevoren niet wat voor stijl ze gaan draaien, hoe laat of met wie ze gaan draaien. Men moet 2 stijlen opgeven en de organisatie beslist. Ze zullen allemaal vanaf het begin aanwezig moeten zijn en krijgen pas op de avond van het feest te horen welke draaistijl en hoe laat. Daar bovenop draaien alle dj's back 2 back. Dus samenwerken met een wildvreemde wordt het dus!

Leuk concept, dit moet wel vaker gaan gebeuren!
Meer info HIER!!!

Wat vinden jullie nou van zo'n concept?? Vooral het back2back draaien met een wildvreemde is erg gaaf! Kunnen leuke setjes uit voortkomen!! Hoe denken jullie hierover??
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
Zit er ook niet bij .. maar ik ben niet getreurt,
ik heb nu al een booking voor de eerste van april :o
dus jammer .. want ik had er graag bij willen zijn :(

gister boeking gehad voor ergens in maart b)
dus ben ook cker niet getreurd :D
nee dat gekke paardje:P
haha oo word echt leuk mensen 1 april.... :jaja:
Voor iedereen die niet is gekozen. Wie weet komt er wel een deel 2 als dit goed gaat ;)

op een zaterdag ? :)
Vast wel :)
Artiest P-ter
dat zou een goede zaak zijn :P

zit zoiezo met vervoer.. dus stiekem kwam het ook wel beetje goed uit :X :D

leeftijd: 17 ;)
Ouders?
weheh

vraag je je ouders, zet je die op de gasten lijst :P

krijg je gastenlijstplaatsen dan?
1 toch of niet?
Denk het niet als het niet in je berichtje staat.
1tje ja..neem je 1 ouder mee...

:vaag:
Vast wel :)
Jammer zit er niet bij...

Wel een paar bekenden.... SUCCES jongens (Y)
laatste aanpassing
Voor de mensen die niet uitgekozen zijn om te komen draaien. Kom gewoon langs, want als dit feest een succes word (naar mijn mening word dat het ook) Maar dan komt er een vervolg op dit feest, en zullen de DJ's die dit keer niet uitgekozen zijn voorang hebben op de latere aanmeldingen.

Op deze manier kun je ook even kijken of je de club iets vind om in te draaien...

Greetzz
Goed idee
Mooi
ik zie nog steeds alleen maar mensen die gaan draaien daar reageren, ben benieuwd of t dus ook echt lekker druk wordt kwas publiek, xx ies :)
Naja ik weet niet wie jij denkt dat ik ben maar ik ben Publiek en ik tel al voor 2 dus komt vast goed :)
;)
ik ben ook niet uitgekozen maar t lijkt me wel vet relaxt om te komen dus ik ga gewoon een x gezellig erop uit 8)
Gezellig :)
Jah
Dat word gezellig dan... :jaja:

zit erniet bij:(
DUS kijken ?? :o
Allemaal komen kijken :)

:no:

srry wil wel :$
maar vervoer/geld :O

DUS kijken ??

maybe;)
Oke Super concept ADP en Alliance! Keap Up The Good Work!

Greetz
Gewoon allemaal komen :)