Partyflock

Forumonderwerp · 740427
1 volger · 686x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Over een paar weken is het weer zover, VALENTIJNSDAG!
En doen jullie daar iets aan? Leuke gelegenheid om je geliefde te verrassen? Of vind je het onzin, commercieel?

Waarschuw beheerder
kom ik mooi goedkoop van af dit jaar zonder vriendin hoef je ook niks te kopen .
Waarschuw beheerder
helemaaal niks aangezien ik geen vriendin heb, tenzij ik binnen een mum van tijd een leuk vrouwtje tegenkom, maar dat gebeurt toch niet.
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat ik geen kaartjes krijg .....Ik haat het als ik niet weet van wie het is ;)
Waarschuw beheerder
asllemaal lieve berichtjes sture naar mensen op PF:D
Waarschuw beheerder
Ik ga iemand rozen geven :bah:
Beloofd is beloofd :jaja: toch

Waarschuw beheerder
Als ik een vriend zou hebben zou ik liever hebben dat hij me spontaan verrast en niet op valentijnsdag. Dat is net zoiets als dat je met de Kerst opeens gezellig moet doen.

Ik heb vorig jaar me relatie verbroken op valentijnsdag :bloos: (later die dag wel besloten om het nog even met elkaar te proberen)

Waarschuw beheerder
Commerciele bullshit vind ik het.

Ik verras mijn meisje regelmatig.
...daar heb ik geen Valentijnsdag voor nodig
Artiest Pato
Waarschuw beheerder
donateur
--->éll<--- 19 januari 2005 20:13

Heb geen geliefde

aaaah :hug: ;)

ik denk dat ik wel iemand ga verrassen dit jaar :devil:

Waarschuw beheerder
ik wacht het wel af!:D

Waarschuw beheerder
Als ik een vriend zou hebben zou ik liever hebben dat hij me spontaan verrast en niet op valentijnsdag. Dat is net zoiets als dat je met de Kerst opeens gezellig moet doen.

:yes: :respect: :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
valentijn is bah
vooral sinds vorig jaar :jaja:

Wie heeft het eigenlijk bedacht????

Meneer Valentijn

Goh, dat ik daar zelf niet opgekomen was....

niet joh....cupido :)
laatste aanpassing