Partyflock

Forumonderwerp · 740405

Artiest {SHOWLIST artist 23786, 34807, 41530}
Oekraïner slaapt al 20 jaar niet meer
Gepost door Gertjan (Kozzmic) - Bron: Algemeen Dagblad
Gepubliceerd: woensdag 19 januari 2005 @ 12:57
Fjodor Nestersjoek uit het Oekraïense Kamen Kasjirskie kan maar niet in slaap komen. Niet sinds een paar dagen of een paar weken, de laatste keer dat de Oekraïner sliep moet begin jaren tachtig zijn geweest. De precieze datum weet de 63-jarige Nestersjoek niet meer, wel dat het niet meer dan een hazenslaapje was.

Dokters staan voor een raadsel. Nestersjoek heeft verschillende therapieën geprobeerd, maar niets hielp. De man voelt zich goed, heeft nergens pijn, is niet oververmoeid en is naar hun oordeel niet ziek. Soms doezelt hij een beetje, als zijn ogen vermoeid raken bij het lezen van een boek. "Maar eigenlijk ben ik weer klaarwakker zodra ik ophoud met lezen", vertelt de man die in het dagelijks leven verzekeringsagent is. "Ik heb me er inmiddels maar bij neergelegd."

bron: http://www.fok.nl

ben ik met je eens,

maar deze uitzondering klopt gewoon niet met een groot aantal medische 'wetten' die eerder zijn gemaakt.

maar Ik zeg niet dat mensen niet 2 weken zonder slaap kunnen. Maar dat is toch al extreem??? of ben ik nou de gene die de lat te laag legt??? Maar het is zo makkelijk om te zeggen, Ik heb wel eens gehoord dat, of ik weet dat, of ik heb gelezen dat.......... is nergens op gebaseerd. En sommige dingen worden inderdaad wel nagetrokken. Maar dan rest mij de vraag. Kan je mij 1 voorbeeld geven van een op het eerste gezicht ongeloofwaardig verhaal dat is nagetrokken en toch waar blijkt te zijn. En kom dan niet aan met een verhaal in trend 'Ik heb gehoord, of ik heb gelezen'.

Misschien heb je wel gelijk en ben ik naief geweest. Ik sluit dingen niet zo snel uit. Maar kom niet met statistieken aanzetten want die gaan niet op in extreme gevallen.

klopt,
en ik geef toe dat er uitzonderingen kunnen voorkomen.

mooi compromis... leuke discussie:D
maar deze uitzondering klopt gewoon niet met een groot aantal medische 'wetten' die eerder zijn gemaakt.

Zoals ik al zei: hersenen zijn adaptief, die vinden wel een 'oplossing'. En voor rust hoef je niet altijd te pitten.;)
Maar kom niet met statistieken aanzetten want die gaan niet op in extreme gevallen.

Er zijn geen statistieken van zulke gevallen. Veel medische verschijnselen zijn ook vaak onbekend voor dokters e.d., denk maar aan rare ziektes.

mooi compromis... leuke discussie

Precies, zo kan het ook. :)

Wat kan een avondje flokken toch leerzaam zijn. Maar goed mensen ik ben MOE en ga slapen:P.. truste

zo'n opmerking kon je verwachten:D
laatste aanpassing
Weltrusten, geniet maar van je slaap, er zijn mensen die dat niet kunnen.;)

lol

:D trusten.
helemaal op die gozer :S
k trek een halve dag zonder op me nest te leggen nog nie eens :P

wta voor wallen zou die onder ze ogen hebben staan nu dan:d

:gaap:

:Z-:Z :Z

dat kan echt nie!!!
en als het wel echt waar is, snap ik het gewoon nie
PFF.. Dat kun dus echt niet hé :D..
laatste aanpassing

het is echt waar het stond ook in het Algemeen Dagblad

ja nee dan is het echt waar natuurlijk :yes:
ik wil weten wat die vent gebruikt
dat moet ik ook :yes:
Als 't echt zo is..
Wil 'k toch 'ns een foto van die man zien :9

onmogelijk, 20 jaar wakker zijn kan uberhaubt niet, of anders is hij nu hersendood

:gaap:
Dat kan dus echt niet he?! :S
Je hebt slaap nodig, 20 jaar is echt belachelijk :/
Pff lijkt me op den duur echt gaan vervelen

Saaaaai ja!!
Slapen is toch wel errug lekker namelijk:D
Geef hem de hele dag door Balonnen dan :D:D:D
Whahaha... wat een bull-shit!

uit de lucht gegrepen crap dit!

Artiest 3ckus
kd8 datje je slaap nodig had omte kunnen leven
slapen is eigenlijk zonde, als je na gaat dat je 1/3 van je leven slaapt

*gaap*
Whahaha... wat een bull-shit!

uit de lucht gegrepen crap dit!

;)

kan gewoon nie

Je hebt iig wel veel vrije tijd.
hahaha wat een gelul
nou heb ook een x 4 dagen niet geslapen maar zag toen op het tapijt miljoenen mieren rond rennen en hoorde allemaal vage dingen die er niet waren dus lijkt me een beetje onwaarschijnlijk
en wat een wallen moet die vent dan wel niet hebben
wim kok is er niks bij....:D

Werkzaam bij Stylez-eventz
Pff zou er moe van worden zolang niet slapen :gaap:
die heeft goed spul.
geef mij ook is wat dan :P

________//

:bounce:
beter die kerel heeft goeie pep
volgens mij alstie gaat slapen wordt ie de volgende 20 jaar niet meer wakker
sodeju.

Ho eens :O

:vaag:
Insomnia is geen grap..!

het is een slaapafwijking die tot hele rare dingen kan leiden..
Door gebrek aan slaap kan er na verloop van tijd een vertekent beeld ontstaan van de realiteit..

Insomnia betekent NIET dat je helemaal NIET slaapt maar heel erg weinig..

soms 2 week achter elkaar niet en dan heel even wel weer.. en dan weer een tijd niet.. maar omdat je moe bent weet je niet meer of je slaapt of wakker bent..
laatste aanpassing

:o
beetje een vaag verhaal

ik heb eens gelezen in een boek dat als je meer dan een week niet slaapt dat je dan gewoon dood gaat

er is ooit eens een onderzoek geweest waarbij ze mensen kunstmatig wakker hielden als ze wilde slapen dan werde ze wakker gemaakt enzo die mensen wilde na tijden niet meer eten omdat ze dachten dat ze vergiftigt werden deze mensen kregen ook last van zware halicunaties en andere bijwerkingen die na 1 a 2 weken fataal werden

dus lijkt het me sterk hoewel DE WONDEREN ZIJN DE WERELD NOG NIET UIT DUS WAAROM NIET
wallen cub,D

wallen cub,D

Hier zeg ik dus niks op,want dan hebben wij waarschijnlijk ruzie.........oeps.........