Partyflock

Forumonderwerp · 740398

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wie zijn jullie Knuffelbeertjuhs :kusje: die echt veel voor je betekeken :) en regelmatig voor je klaarstaan.Die personen staan altijd klaar voor je :yes: en zijn echt belangrijk voor je :) vandaar deze Topic omdat ik wel benieuwd ben naar jullie reacties en meningen over jullie beste vrienden/innen :P

VROUWEN:

-Marikuh
-Sabine
-Inge
-Anita
-Sandra
-Peetjuh
-Sussie
-Ilse
-Gootjuh
-Saz
-Lisanne

Dikke (K)(K)(K) -zies & Zachte :knuffel: 4 you Popjes (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach ja daar is de zondag voor he haha
tis toch verveeldag :P
Waarschuw beheerder
jah daarom :P
maarja aleen in bed is wel saai whoor :P

en zondag is KUT
want morge is et weer maandag:(

(K)(K)
Waarschuw beheerder
nee joh echt?

dacht woensdag :P

dan was t weer helft van de week dus bijna weekend ;)
Waarschuw beheerder
was et maar zon feest:P
was ik oowk al bijna daar;)

maarjah duurt nog een paar dagen langer:(

:hug:
Waarschuw beheerder
jah is echt zo:jaja:

maar we slaan ons er wel weer doorheen;)
Waarschuw beheerder
2 ~* :devil: 100%*terreur*devill :devil: *~ - Helemaal mee eens :respect: daarom is Zondag ook mijn enige rustdag :) waarin ik geen gezeur of wat dan ook aan me kop will hebben :P

2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Jah,ik las straks je bericht en het verbaasde me echt wel :$ had heel andere verwachtingen namelijk :S net als jij... (F)

2 O:) Terreur Engeltje (L) - Jeetje zeg,wat een geslijm krijg je om de oren van terreur devil :$ hoe hoe je dat steeds vol :) ik zou er echt gek van worden whahah :D

PS: Sorry mensen voor me late reactie,maar ik had vandaag een groot probleem met de internet verbinding..en duzz kon er niet opkomen helaas (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
o ja internet doet de laatste tijd idd vaag :s
(net als pf trouwens) :/

maargoed ja he ach joh.. vind t wel lache :9

en gek ben ik al dus ja ;p
Waarschuw beheerder
2 O:) Terreur Engeltje (L) - Jah,maar dit lag niet an PF maar ik had zogenaamd een virus op computer zittuh die per ongeluk naar me pa in Amerika werd verstuurd zodra ik me aanmelde op MSN :vaag: ...hopelijk heb ik hem nu te pakken en eruit gegooid :$
Jah,maar lijkt wel als hij je probeert te versieren hier,zou niet prettig vinden als ik zeg maar je vriend was en ik las dat telkens :no:
Waarschuw beheerder
maarja ik heb geen vriend dus boeit me ook nie :9

joh idd hoop dat t ook uit je pc is :/
Waarschuw beheerder
2 O:) Terreru Engeltje (L) - Ik zei...stel dat je een vriend zou hebben :P al mag iedere jongen van geluk spreken om met zo'n zachtaardig iemand die ook nog heel spontaan,heel schattig,lief en openlijk is als jou..het leven mee te delen (F)
Waarschuw beheerder
oh :bloos:

als ik die had dan zou ie t nie leuk vinden denk ik weet ik nie ken t nie zeggen want ik heb r geen hehe dus ja :p
Waarschuw beheerder
2 O:) Terreur Engeltje (L) - Je wordt er stil van,cker verbaads denk ik over me mening over jou (L)
Al gun ik je wel een vriend hoor die je gelukkig kan maken :kusje:
Waarschuw beheerder
ja ik had zo'n antwoord nie verwacht nee ;)

mja ik mot voorlopig toch niemand meer want loop telkens de verkeerde tegen t lijf..
heb ik tenminste weer n zorg minder zo zie ik t :p
Waarschuw beheerder
2 O:) Terreur Engeltje (L) - Zo dacht ik namelijk ook een half jaar geleden,elke keer mistrappen met iemand waarvan je eerst dacht dat het nu weleens goed kon lopen.Of op iemand die vallen die al bezet is is me ook 3x overkomen en dat is voor mij extra pijnlijk om te verwerken.Maar je moet gewoon niet letterlijk gaan zoeken naar iemand,maar gewoon op je kans wachten,want zo is het bij mij ook gegaan.Heb de ware gevonden en leren kennen via me beste vriendin Petra ak (L) Miss Peetjuh18 (L) duzz kun je zien hoe raar kan lopen :yes:
Waarschuw beheerder
2 O:) Terreur Engeltje (L) - Heb gedaan en ben blij dat je het me persoonlijk laat weten,begrijp heel goed wat je nu allemaal meemaakt en als er wat is hierover ofzo dan weet je me te vinden (L)
Waarschuw beheerder
ach joh ik zit r nie zo mee hoor haha :p
maar nie iedereen hoeft t te weten ja toch..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 O:) Terreur Engeltje (L) - Nee weet ik,maar dat je het mij wel vertelt,verbaasd me eerlijk gezegd wel een klein beetje hoor :$
Waarschuw beheerder
ach ja merk al dat we beetje tzelfde denken..
en is ook gevoelsmatig hoor ;)
Waarschuw beheerder
2 O:) Terreur Engeltje (L) - Heb deze PB'tje ook gelezen en jah we denken hierover hetzelfde en niet iedereen is daar vaak mee eens,maar schijt.Hun komen nog wel achter waarom wij zo anders zijn.en snap je nu waarom ik me op me gemak bij je voel en erg leuk vindt als ik weer wat van je hoor hier (L)
Waarschuw beheerder
2 O:) Terreur Engeltje (L) - Fijn om te horen :knuffel:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 O:) Terreur Engeltje (L) - ........efe sprakeloos :X
Waarschuw beheerder
hehe jaa ;p

maargoed ik ga slapen..

truste :Z

(K) :knuffel: (K)
Waarschuw beheerder
2 O:) Terreur Engeltje (L) - Welterusten Lieffiej (L) en was weer gezellig en leuk je gepsroken te hebben (K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
:devil: Goedenmorgen mensen :devil:

Waarschuw beheerder
het kan niet allemaal koek en ei zijn, ik vond het dus niks aan...sniksnik :(
Waarschuw beheerder
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Had je wel willen opvrolijken door je dood te knuffelen maar ik was er jammer genoeg niet bij :$ maar heb je de rest wel verteld dan dat je de avond niet echt geslaagd vond (F) maar heb wel aan je gedacht hoor (L)

Waarschuw beheerder
ach ja..volgende keer beter, we vonden het allemaal niet zo geslaagd, das nu het nadeel als er geen bekenden zijn...
Waarschuw beheerder
goeie middag mense :D

alles lekker hier :P

@ PsYcHo-V.I.R.U.S dan seg juh dat ik slijm;)

en ik weet dat ze geen vriend hebt:D

(Jah,maar lijkt wel als hij je probeert te versieren)
en wie zecht dat dat niet zo is ;P
haha tis gewooon een schat van een meid:D

dikkuh kuzz(K)
Waarschuw beheerder
haha ja nouja foei et is gewoon zo;)

maja hij heb wel een klijn beetjuh gelijk;):$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
;)
nee echt bedoel dat geslijm dan he..
:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Her0-girlie (L)
Waarschuw beheerder
jah egt whoorO:)
nee ik moet toegeven juh ben lief en nog een mooi meisjuh oowk:k
:$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nouja meisjuh / vrouwtje;P :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
euh mooi? :|

hehehe euhm is tzelfde toch :p
Waarschuw beheerder
jah idd jah :$
kan er oowk nix aan doen:$

nouja.. euhmzz... jah.. heb juh gelijk in maar dan tog maar vrouwtje;)
Waarschuw beheerder
:P
zo ik ben ff sprakeloos ga ff een bakjuh pleur halen;)
:hug:
Waarschuw beheerder
nou et was me weer een genoege lief...
maar ga nou weer lekker me bedjuh in ben bekaff..
morge is et weer vroeg dag :(

(K):kusje:(K)

en slaap lekker;)