Partyflock

Forumonderwerp · 740398

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wie zijn jullie Knuffelbeertjuhs :kusje: die echt veel voor je betekeken :) en regelmatig voor je klaarstaan.Die personen staan altijd klaar voor je :yes: en zijn echt belangrijk voor je :) vandaar deze Topic omdat ik wel benieuwd ben naar jullie reacties en meningen over jullie beste vrienden/innen :P

VROUWEN:

-Marikuh
-Sabine
-Inge
-Anita
-Sandra
-Peetjuh
-Sussie
-Ilse
-Gootjuh
-Saz
-Lisanne

Dikke (K)(K)(K) -zies & Zachte :knuffel: 4 you Popjes (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 ~* :devil: 100%*terreur*devill :devil: *~ - Krijg ik hier vor me neus vorgerschoteld gekregen van je...en is niet moeilijk om het te begrijpen.Jah ik vind haar ook best een lief,leuk en spontane meid zo op dit moment (L)
Waarschuw beheerder
:$
ben ik zo duidelijk jah:$

whahah grapjas :P
jah dat is et ckr wel :jaja:
maar jij heb tog een vriendin ask et goed zag:/
Waarschuw beheerder
2 *~ :devil: 100%*terreur*devill :devil: *~ - Jah,heb genoeg levenservaring om daarvan uit te gaan jah :)
Grappig,is gewoon me mening over haar :$ en jah heb een vriendin jah......zeg toch niet dat IK verliefd op haar ben :(
Waarschuw beheerder
neee ik tog oowk nie ;P

maargoed ik ga ff een biertjuh drinke en dan hoor ik et grote nieuws:P
whaha
spreek juh laters...

(K)voor jou bengeltjuh;)
Waarschuw beheerder
2 ~* :devil: 100%*terreur*devill :devil: *~ - Welk groot nieuws....
Fijne avond nog :)
Waarschuw beheerder
haha jahhhhhh das voor jou een vraag en voor mij een weet :P

;)
Waarschuw beheerder
2 ~* :devil: 100%*terreur*devill :devil: *~ - Zeg nou gewoon,je maakt me nieuwsgierig :P
Waarschuw beheerder
euh :bloos:

ben ff sprakeloos..

maargoed ben ook benieuwd :9
Waarschuw beheerder
jij weet et al bengeltjuh :P

pff weer bijna weekend kep er zin in :bounce:
word echt genieten:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 ~* :devil: 100%*terreur*devill :devil: *~ - En nu wil ik het weten ook :S
Waarschuw beheerder
nouja ga van et weekend naar een heeel speciaal iemand toe;)
whaha

*lol*
haha :P
Waarschuw beheerder
~* :devil: 100%*terreur*devill :devil: *~ - Laat me raden :P ...... O:) Terreur Engeltje (L) zojah,dan gaat het wel snel tussen jullie :P :$
Zo zie je maar weer waarvan Topics openen toe kan leiden :D
Waarschuw beheerder
WTF is iedereen :S
Waarschuw beheerder
2 ~* :devil: 100%*terreur*devill :devil: * ~ - Hehe....eindelijk :) Nog leuk weekend gehad dan :P
Waarschuw beheerder
ik heb wel een lekker weekend gehad jah :P
en jij??
Waarschuw beheerder
2 ~* :devil: 100%*terreur*devill :devil: ~ - Mijn weekend was wel leuk hoor :p Vrijdagaa flekker DVD gekeken bij vrienden thuis :P en Zaterdag wezen stappen in het Danspaleis en moet daarvan nog foto's erop zetten :)
Wat heb jij allemaal gedaan dan.....en waar blijft O:) Terreur Engeltje (L) toch :cry: :cry:
Waarschuw beheerder
kijk das wel beters :D
dara ben ik trouwens al een tijdjuh nie meer geweest..
moet oowk maar weer is die kant opgaan aleen jammer dat ze er niet meer zo as vroeger draaien:(:(

en ik heb et engeltjuh gezien en we hebbuh echt een lekker weekend met ze tweetjuhs gehad:D:D
Waarschuw beheerder
en waar et engeltje blijft kweet et nie:(
vraag et er zou ik segguh;)
greets joen...

Waarschuw beheerder
Wie zijn jullie Knuffelbeertjuhs die echt veel voor je betekeken en regelmatig voor je klaarstaan.Die personen staan altijd klaar voor je en zijn echt belangrijk voor je vandaar deze Topic omdat ik wel benieuwd ben naar jullie reacties en meningen over jullie beste vrienden/innen

mijn :knuffel:knuffelbeertjes:knuffel: zijn:

laura
lotte
floortje
jonnet
anne
bapke
dickie
en jochem mn vriendje:)
Waarschuw beheerder
2 ~* :devil: 100%*terreur*devill :devil: *~ - Ze draaien wel erg goed moet ik zeggen de laatste tijd daarbinnen hoor :P waar eerst de Hardcore zaal was bovenin is nu R&B geworden :S maar onderin draaien ze nog lekkere Hardstyle enzo :)
Waarschuw beheerder
hardstyle is voor:x

nee das niet mijne style se hebbuh dans palijs gewoon verneukt:(:(
echt vet zonde weetjuh...

greets
Waarschuw beheerder
2 ~* :devil: 100%*teereur*devill :devil: *~ - Is in ieder geval beter dan dat softe shit waar je haast in slaap van valt :) ik weet dat het minder is,maar gaan al tijdje geruchten hier dat Hardcore zaal misschien terugkomt (F)
Waarschuw beheerder
kijk dat zijn berichten :P dat zal DP goed doen :P
want vind et nu maar nix:nee:
Waarschuw beheerder
2 ~* :devil: 100%*terreur*devill :devil: *~ - Valt wel mee hoor,je vindt er elke week veel PF'ers die zich daar uitstekend vermaken :D
Waarschuw beheerder
hmm dan moet ik mis tog wel weer een keer dara heen kan oowk geen kwaat weer een avondjuh DP op de kop zettuh :[
whahha

gekkuhuis
Waarschuw beheerder
2 ~* :devil: 100%*terreur*devill :devil: *~ - Wou net zeggen :respect: en kun je dan mij ook keer zien in het echt whaha :P ...ben er zaterdag wel te vinden samen met me vriendin (L)
PS:Met mij in de buurt is het altijd gekkuhuis :P
Waarschuw beheerder
dat kan niet zonder zutphen is er geen gekkuh huis:P
zutphen de gekste:P:P
maar denk niet dat ik er zaterdag ben teminste ik hoop et niet :P
Waarschuw beheerder
2 ~* :devil: 100%*terreur*devill :devil: *~ - Zutphen vind ik echt doodsaai om daar te winkelen bijv. trekt me helemaal niet :no: maar Zaterdag komt Ali B in Danspaleis...maar ga mee omdat ik vriendin daar gaat en ik haar al week niet meer had gezien duzz (F)
Waarschuw beheerder
wat nou zutphen saai:[
hah ajah daart heb juh wel gelijk in :P

maar kwa mense is et echt een gekkuhhuis:P
hmm nouja ik zit of in den haag of hier en ask hier zit ga ik oowk dan ga ik bier gooien:P:P :bounce:

maar hoop dat ik er nie ben :P
Waarschuw beheerder
2 ~* :devil: 100%*terreur*devill :devil: *~ - Duzz altijd feest met jou erbij whaha :bounce: doe maar zonder :bier: want dat lust ik niet...
Waarschuw beheerder
euhu:/
lust geen bier..
waar leef jij dan op:P:P

whaha
Waarschuw beheerder
2 ~* :devil: 100%*terreur*devill :devil: *~ - Water & Brood :kwijl:

Waarschuw beheerder
knuffelbeertje is weer terug.....waar Mickey dan :(
Waarschuw beheerder
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Eindelijk zeg,heb lang moeten zoeken voor mijn liefste Knuffelbeertjuh die ik ken :knuffel:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
belangrijke mensen...

- BIEK
- Jorien
- Chantal
- alle andere !!!

kussiejz diaan
Waarschuw beheerder
we zullen het onthouden :knuffel:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
saaai :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jullie :p
tis saai en vertel me nu wat je wouw vertelluh ;)
Waarschuw beheerder
2 terrorkutjuhh (LRT} [BPT] - Leuk om te weten :cry: zal het onthouden :( :$
Dat verhaal heeft namelijk met jouw Topic te maken,en niet hierover....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Duurde ff voor ik er weer was jah, wou je niet storen tijdens je gesprekken hier....nou vertel is wat, wij gaan zo brunchen en jij? (K)
Waarschuw beheerder
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Whaha,jah zal wel :D cker excuses vragen doormiddel van Paasdagen whaha :P ik heb allang me eitjes en harde broodjes op :) ben hele dag f*cking alleen :@ Van 11 tot 8 uur vanaaf :vaag:

Waarschuw beheerder
niet zo prettig, de hele dag alleen...dat ben ik wel vaker...maar ja, voor je het weet is de dag weer voorbij...moet je morgen nog naar school dan? (K)
Waarschuw beheerder
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Snel voorbij,niet als er bijna niemand aanwezig is om mee te praten ofzo :no:
Moet Woensdag weer beginnen...

Waarschuw beheerder
ik ben vaak hele dagen alleen, heb me vorige week doodverveeld :(...tenminste geen gezeur aan je kop :P
Waarschuw beheerder
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Maar he bjij dan vaak wat te doen als je alleen bent of niemand online is :S

Waarschuw beheerder
euhm, niet echt eigenlijk...kan hier niet veel meer doen dan een beetje opruimen...:(
Waarschuw beheerder
2 (L) Miss Peetjuh18 (L) - Ben morgen ook vrij van school,ze belden me net op dat ze op onze school iedereen nog een dag vrij geven :bounce: duzz zin om morgenmiddag na school wat te gaan doen (F)