aaaaaallllllllllllloooooooooooowwwwwwwwwwiiiiiiiiiiieeeeeeee
slapen jullie mensen nou allemaal echt?????
kom je thuis na een feestje denk je even leuk met allemaal mensen te gaan msnen over T2D. is er gewoon niemand, waar ben je nou mee bezig!!!!.
maar goed ik Alowie-Tommy heb jullie een verhaaltje te vertelen.
toen martijn de vechtse banen uitliep werdt zijn feestje compleet door de menigte POLITIE, die een hulpeloze drugs gebruiken gingen oppakken. tevens was deze jongen ook kaal. "waar slaat dat nou weer op dan" je-weet-toch.
binnen op het feest zegt onze grote vriend darkneger die zich versprak met het feest van de vorige dag, ja ik meen het hij zei serieus
x-tremahardstyle en verbeterde zichdaarna met
trip2dreamland
"hij heeft ook zo'n zwaar leven". en onze groote vriend vertelt ook dat er
pedelbussen tot 8 uur naar het station gaan.
kom je bij de plek van de pedelbus is het inmiddels al 7:30
sta je een half uur in de kou met je
die-hard alowie shirt (zag frans er niet in lopen). kom je tot de conclusie dat de bus niet meer komt inmiddels 8:03 (al 2 stadsbussen zien passeren). bedenk je laten we dan maar de stadsbus maar pakken(8:19). in de bus 1 oud vrouwtje en een bult gekken. wat doen martijn valt in slaap

(waar gaat het heen).
in de trein ben ik in slaap gevallen werdt in emmen wakker, dus is het weer goed gekomen met mij.
verder leuk feetsje gehad
geen vingerende danseresen gezien maar dat grote scherm achter de dj heeft veel goed gemaakt

. nog wel wat bekende scene's gezien

sandi jij wat toch het leukst verraste persoon dat ik deze avond heb gezien. je verdient een bloemetje.
ik ga slapen weltrusten mensen ik hou van jullie
P.S. don't do drugs
taaterdetaat tata