ok best alex praat ik of ja uhh lama ook wel ff mee komt allemal goed mar jij pulse jij bent voor mij iedereen mag toe kijken hoe ik jou mijn wijf maak slet van emmen dat is wat je bent een drag queen ik maak je mijn,hoerenzoon ja dat was je al die jaren okeelaatste aanpassing 20 december 2005 01:34
ok best alex praat ik of ja uhh lama ook wel ff mee komt allemal goed mar jij pulse jij bent voor mij iedereen mag toe kijken hoe ik jou mijn wijf maak slet van emmen dat is wat je bent een drag queen ik maak je mijn,hoerenzoon ja dat was je al die jaren okeelaatste aanpassing 20 december 2005 01:34
fuck hardcore oldscool 4 real is hardcore to the bone
ik wacht
enk het niet
alsof de stem van jou van belang is
zull
klijn
pikky
ik w8 al zo lang op je pulse en de rest ook word ongeduldig
ik kom liever bij jou hoef ik mijn moeder ook niet wakker te maken om de 9 mm
ik laat naomi je klappen geven waar wij bij staat doe eens wat terug je zult de zons opgang niet mee maken etterbakje trunk boy daar is waar jij beland voor het eerst daarna kunnen ze je op sporen hoerr
wat zeik je nu voor shit dan.
we willen daden en geen woorden.
bewijs maar dat je zo gevaarlijk moet zijn.
oh connecties in de onderwereld? don't give a fuck. kom daar nooit. zover hoef ik niet af te dwalen van de real world.
lig je 10 meter terug met je bek tegen een boom
vakantie moet iedereen lezen als mislukte poging
onderwereld kom er ook niet ben er wel een keer geweest maar dat was speciaal voor jou pulse mijn pa zit in italie zonder gekheid denk na pulse leg een link doe een gok klijne wereld smal favour denk nu niet lulkoek kan je wel bij mij thuis een rondleiding geven van wat atributen kerel je pist in je broek
N!!!
of open een eigen forum, dit wordt een btje TE stoer met je praatjes..laat de rest van de flocker ook mee genieten
rijs
beter is er niet moet je wel leren drinken maar ja er zijn mensen die zo veel moeten leren waar ze als het te laat is achter komen
jij moet niet denken pulse daar ben ik mee bezig voor jou en ja hoe raar het ook klinkt komt allemaal goed want denken is er nu niet meer bij wij doen nu alleen nog maar