5 volgers · 70911x bekeken
he heb ik een dood gewenst hier op het forum nee dus niet lullen ik wil wel eens weten wuie dat was ik vroeg het net an jullie maar geen antwoord
ik heb het over die ellendige alowie en die wizza volgens mij ook echt gewoon zebrapad gevaarlijk hoorrrr
de man die het doet/zegt heeft er wel vaker last van...
ik wens niemant dood ik wens alleen dat sommige leeghoofden zich een keer normaal als volwassen mensen zich gaan gedragen zolang ze dat niet kunnen blijf ik mooi lastig zoals ik nu ben.
en op internet val ik nog mee. dan zijn het woorden.
dat meisje moet nu al weet ik hoelang dat aanhoren. ze stoken iedereen tegen haar. zelfs ik dacht ze zullen wel gelijk hebben wat een bitch, maar ze is gewoon echt aardig.
Zielig gedrag vind ik dat. Op moet gewoon ophouden een keer punt.
Denk dat de meesten haar graag willen niet kunnen krijgen en daarom door jaloersie zulke kinderachtige dingen doen heeelll laag
laatste aanpassing
sanne laat van al jullie hier geen spaan heel man.
Ik hoop dat ze een keer goed van der afbijt straks en gewoon niet nadenkt en gelijk doet zo van mep klats boem
dat is in iedergeval al één keer gebeurd... RA RA in plaats van TA TA sjappie
iemant dood wensen
Beetje jammer... als meneer ook weet wat ik in het verleden heb meegemaakt... Zegt alweer wat over zijn ZIEKE GEEST...
We weten nu wel dat iedereen haar aan kan
En als ze me tegen komen, weten ze niet waar ze moeten kijken... Dat is al helemááál mooi... Grote bek, maar o zo klein hartje...
mensen die over anderen lulle en hun na beneden halen, zo iets heet afgunst!@!!!
tja, en jaloezie...
eigen ouders niks durven vertellen over hun zielige levenspatroon,
idd... zielige mietjes... o zo stoer "ik heb wel 15 pill'n GEPOPT", maar bang dat hun mammie en pappie erachter komen
hmmm organiseer anders een gezamelijk theekransje met z'n allen en dan kijken wie z'n bekkie dan ook open durft te trekken...
dat bedoel ik naomi
sanne ofzo maken ze daar nu ook al ruzie mee jesiss waar gaat dit heen
dat komt omdat Sanne in 1 keer óók op het forum te vinden is.. dan komen gefrustreerde gevoelens van één persoon (ra ra) weer naar boven... gevoelens die diegene nog niet echt heeft verwerkt
tsjaa wrom ook nie..
jij bent nog de allerergste zeg wouter... beetje aardig doen gister bij Sanne "ja, ik kom wel een keer langs je huisje bekijken, lijkt me leuk!" ... en me nu dood wensen... beetje jammer junkje woutertje...
To Pulse & Mr. Perfect:
dat meisje moet nu al weet ik hoelang dat aanhoren. ze stoken iedereen tegen haar. zelfs ik dacht ze zullen wel gelijk hebben wat een bitch, maar ze is gewoon echt aardig.
Zielig gedrag vind ik dat. Op moet gewoon ophouden een keer punt.
Denk dat de meesten haar graag willen niet kunnen krijgen en daarom door jaloersie zulke kinderachtige dingen doen heeelll laag
Je slaat inderdaad de spijker op z'n kop...
eind deze week is dit forum weer gesloten,ik voel het aan me water!!!!!!!
ik voel het aan me water!!!!!!!
dat water in je hoofd???
kookt het over???
laatste aanpassing
donateur
eind deze week is dit forum weer gesloten,ik voel het aan me water!!!!!!!
zou mij idd ook niks verbazen....
En als ze me tegen komen, weten ze niet waar ze moeten kijken... Dat is al helemááál mooi... Grote bek, maar o zo klein hartje...
geheheheheh.... ik was tenminste de eerste die er een keer een gesprek over aan ging!!! jullie zijn wat dat betreft allemaal lafbekken!!!

![[img width=480 height=360]http://aces.tabulas.com/dodozhang21/drugbunnies.jpg[/img]](http://aces.tabulas.com/dodozhang21/drugbunnies.jpg)