Partyflock

Forumonderwerp · 740198
3 volgers · 168726x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op donderdag 22 februari 2007 om 11:56:
zijn je laarzen weer gemaakt dan?

ga jij eigenlijk nog wel eens op een feest werken oscar?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 12:03:
ga jij eigenlijk nog wel eens op een feest werken oscar?

Nee, ik ben na mysteryland niet meer geweest, die Bas stuurt nog wel mailtjes. Ik hou het wel bij 1 baantje nu.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op donderdag 22 februari 2007 om 12:12:
Nee, ik ben na mysteryland niet meer geweest, die Bas stuurt nog wel mailtjes. Ik hou het wel bij 1 baantje nu.

ja dat was ook mijn laatste volgens mij. Ik hou het ook bij één baantje. Krijg toch veels te weinig betaald op die feesten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 12:20:
ja dat was ook mijn laatste volgens mij. Ik hou het ook bij één baantje. Krijg toch veels te weinig betaald op die feesten.

precies en dan ook al dat gezeik aan je hoofd doordat er veel dingen slecht zijn geregeld.(n)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op donderdag 22 februari 2007 om 12:22:
precies en dan ook al dat gezeik aan je hoofd doordat er veel dingen slecht zijn geregeld.

ja joh idd, werd gillend gek daar! Gelukkig hoef je niet beleefd tegen de klanten te zijn op zo'n feest :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 12:47:
Gelukkig hoef je niet beleefd tegen de klanten te zijn op zo'n feest

Dat was het voordeel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 12:47:
Gelukkig hoef je niet beleefd tegen de klanten te zijn op zo'n feest

ik werk ook in een winkel en moet je ook altijd zo vriendelijk mogelijk hebben en als je dan wordt uitgescholden moet ik me maar gewoon gedeisd houde verwachte ze van me:\

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 13:20:
ik werk ook in een winkel en moet je ook altijd zo vriendelijk mogelijk hebben en als je dan wordt uitgescholden moet ik me maar gewoon gedeisd houde verwachte ze van me

ja moet ik ook bij mijn werk nu

maar op zo'n feest staan toch alleen maar van die vervelende hersenloze teringmongolen die alleen maar aan je zitten te trekken als je langsloopt. Die mag je gewoon uitschelden. Dag ze moeten maar met hun poten van mij afblijven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 13:24:
maar op zo'n feest staan toch alleen maar van die vervelende hersenloze teringmongolen die alleen maar aan je zitten te trekken als je langsloopt. Die mag je gewoon uitschelden. Dag ze moeten maar met hun poten van mij afblijven

dat nou nog is leuk, betaald worden om iemand uit te schelden:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 13:29:
dat nou nog is leuk, betaald worden om iemand uit te schelden

ja precies :D, één kerel die ook achter de bar stond, was zo boos dat tie waterflesjes naar al die vervelende mensen ging gooien :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 13:32:
ja precies , één kerel die ook achter de bar stond, was zo boos dat tie waterflesjes naar al die vervelende mensen ging gooien

dat is nog beter:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 13:32:
ja precies , één kerel die ook achter de bar stond, was zo boos dat tie waterflesjes naar al die vervelende mensen ging gooien

Sjoew hebtie geluk gehad dan, als mij dat zou gebeuren zou ik zeker wel over die bar heen duiken :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op donderdag 22 februari 2007 om 15:07:
Sjoew hebtie geluk gehad dan, als mij dat zou gebeuren zou ik zeker wel over die bar heen duiken

jaa inderdaad:d
Waarschuw beheerder
Saai op je werk ruubjes?
Waarschuw beheerder
donateur
allang thuis :woep:
Waarschuw beheerder
chill :yes:

Waar joden kijken vanaaf?

Waarschuw beheerder
donateur
Vind het stadion best te doen, Alleen die hoeken mogen de tyfus genieten van me.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 18:09:
stadion

Stadion kun je t niet noemen, evenemtenhal, op een stadion hoort geen dak :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Stadion
Waarschuw beheerder
Zit jij aan de chrystal meth tegenwoordig marco?

Waarschuw beheerder
donateur
Al jaartje of 7-8 hoor. Een x samen gebruiken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 18:18:
Stadion

snelkookpan

Waarschuw beheerder
donateur
Jullie zijn echt gecke bois weten jullie dat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 18:30:
Al jaartje of 7-8 hoor. Een x samen gebruiken?

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 18:30:
Een x samen gebruiken?

:lol: ik ga wel ff langs de formido

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tumult op donderdag 22 februari 2007 om 19:42:
ik ga wel ff langs de formido

Dat vroeg ik toch niet. Ik was serieus hoor. :/
Waarschuw beheerder
Zo ik dacht echt in die beginfase, dit gaat em worden. Gelijk dikke druk 3 kansen, bopp 1-0, daarna nog een goede kans. Die 3-0 was best haalbaar. Maar jammer maar logisch dat je met zo'n opstelling verdedigend flinke steken laat liggen, en helemaal kut dat je dan ook nog eens bijna je beste verdedigers mist. 5-1 is gewoon zo goed als onmogelijk, hopelijk winnen ze de wedstrijd nog wel voor de eer :)
Waarschuw beheerder
Nouwehh niks meer dan respect voor Ajax hoor :respect:

Zo'n gewaagde opstelling, zo gewaagd gespeeld. En in de tweede helft toch zo weinig verdedigend weggegeven. 3 keer heel knap gescoord, wonderschoon aanvallend voetbal gespeeld. En hun kwamen een paar keer heel goed weg met een bal van de lijn gehaald etc, en die keeper van hun heeft ze dr echt goed doorheen gesleept anders had het zeker 6-1 geweest. Het is gewoon balen dat het zo'n kutwedstrijd in Bremen is geweest toen draaide het gewoon to taal niet. Maar heel veel respect voor Ajax zoals ze deze wedstrijd geknalt hebben, Alles of niets! :respect:
Waarschuw beheerder
Maarja het wordt tijd dat Emanuelson en Grygera weer kunnen spelen, dan hoeven ze die Roger tenminste niet meer op te stellen, wat een dwarrel is dat :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delete123 op donderdag 22 februari 2007 om 22:57:
Nouwehh niks meer dan respect voor Ajax hoor

_0_

Waarschuw beheerder
donateur
Gaat helemaal goed komen zondag!
Waarschuw beheerder
AZ uit toch?

Kweenie hor, AZ laat soms ook wel heel goed voetbal zien. Het ligt er meestal maar net aan of Ajax zn dag heb. Ik denk dat ze zeer aan elkaar gewaagd zullen zijn :yes:

Waarschuw beheerder
en toen hadden de joden net zoveel als ons:lol::bye:

elke ajacied die ik ken op pf heb gzegd van ja en we pakke werder en bla bla bla nu ken ik een keer hard lache:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
heerlijke wedstrijd, heerlijk sfeertje :respect:

Uitspraak van Delete123 op donderdag 22 februari 2007 om 22:57:
Nouwehh niks meer dan respect voor Ajax hoor

:yes:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 februari 2007 om 01:19:
elke ajacied die ik ken op pf

internet de gekste :D
Waarschuw beheerder
elke ajacied die ik ken op pf heb gzegd van ja en we pakke werder en bla bla bla nu ken ik een keer hard lache

Eerst zouden ze halve finale Champions League halen, daarna de Uefa Cup winnen, en uiteindelijk hebben ze net als ons helemaal niks :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
weh, ik kan gewoon niet meer uitslapen. Zelfs in de vakantie wordt ik rond 8 uur uit mezelf wakker :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 23 februari 2007 om 08:00:
uiteindelijk hebben ze net als ons helemaal niks

ja ja martin, de johan fruitschaal hebben we, nog een hele kleine kans op t kampioenschap, we zitten nog in de beker, en niet te vergeten 8-1 :cheer:

en dat aan t begin van t 5 jaren plan (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pura Vida:smoke: op vrijdag 23 februari 2007 om 10:43:
5 jaren plan

shit we zijn geen communisten..

nu ken ik een keer hard lache

hoezo was toch een hardstikke goede wedstrijd, 3-1 gewonnen van een Duitse topper, uit 3-0 verloren toen zat alles tegen en de halve selectie is geblesseerd. Ik vind het knap :)

En jammer dat Ajax precies nu miss wel de sterkste ploeg op dit moment in de Uefa Cup moesten loten. Een compleet Ajax tegen een compleet Werderbremen in de finale kon wel een mooie herhaling worden van Feyenoord - Dordtmund in 2002 denk ik, maar jammer..