Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Hou je allemaal maar lekker met mij bezig, ik geniet hier alleen maar van geeft wel aan hoe boeiend jullie leven is
Je voelt jezelf wel geweldig he, terwijl je geen fuck voorstelt
En ik ben niet de enige die dat zegt..
Die hebbe ze niet terug gehaald...
martin vanwaar al die frustratie?
Oh moet ik normaal praten tegen jullie terwijl jullie dat ook niet doen dan
maarja dat jij te dom ben om dat te snappen weet iedereen hier
Goh daar niet op, maar lees maar is verder terug
Martin je weet nu toch onderhand dat als iemand ook maar een klein beetje oplet dat ie jou op je eigen woorden kan pakken
Martin je weet nu toch onderhand dat als iemand ook maar een klein beetje oplet dat ie jou op je eigen woorden kan pakken. Besteed je aandacht nou maar aan andere dingen, want je blijft je als een kneusje gedragen hier...
https://partyflock.nl/user/79546/text.html#text
Want als je je elke dag maar weer druk maakt over mijn leven, mn echte naam niet eens kan noemen en je elke dag de tering in zit te blowen in de shop heb je echt een geweldig leven, RESPECT voor jullie!
Conclusie blijft nog steeds dat jullie niks meer zijn dan ik
Kk goed ben geslaagd 3 foutjes vanavond een dikke damp roken om het te vieren.
Bijna 3kwart is gestopt met blowen, loop nou es niet zo te katten op elkaar wijfies lekker laten allemaal
Zegt dat wij je toch niet kennnen en het je alleen boeit wat je echte vrienden vinden.
Jullie kenne mij wel wou je zeggen, degene hier die mij t best ken is Floris en jullie weten verder niks over me dusssssss
Ik wou dat ik zoals jou was dikke motorjood, zou me echt geweldig lijken
Idd ik heb geen vrienden, ben altijd zielig en alleen
Klopt hier in Zwijndrecht wonen op 2 mensen na ook leuke mensen
Bedoel je jezelf en je schizofrene alterego?