Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
nog 8 maanden
ofzolaatste aanpassing 20 januari 2007 17:10
Voorlopig blijven die ajakess koeften hun zegje houden... feyenoord moet weer een 2-0 achterstand zien weg te werken integenstelling tot de joden, die moeten zorgen dat ze geen 2-0 voorsprong weggeven
ik denk dat er nog wel een verassing kan komen
bij
nac uit
ik zeg het niet graag,
maar
Omdat in me avatar een Nederlandse vlag zat
moet
ik
de
herhaling
zien
een club als feyenoord hoort daar gewoon te winnen.
het kan wel is tegenzitten heh tegen een ploeg in vorm..
4-1 zegt genoeg
Kan me nog wel zoiets herinneren Sparta - 020 3-0
niet dom ouwehoeren zoiets ken gewoon gebeuren
waar zie je mij zeggen dat dat ons niet gebeurd?
maar 4-1 zegt genoeg
omdat je door blijft drammen met je
Uitspraak van Schoremop zondag 21 januari 2007 om 17:16:
Uitspraak van Schoremop zondag 21 januari 2007 om 16:28:
maar 4-1 zegt genoeg
de scheidsrechter was zo partijdig als de nete.. 3 keer krijgen we een ernstige overtreding.. sliding van achter en hij gaf er niet eens een vrije trap voor , 2-3 keer op de paal.. oftewel het zat niet mee!
die 4-1 zegt ook genoeg toch?
feyenoord speelde bagger.
en dit heeft er dan geen fuck mee te maken
want
als die 2-3 x nou niet op de paal maar erin waren was het toch bijv 4-3 heeft niks met winnen of verliezen te maken zijn gewoon feiten van de wedstrijd.
als als als daar heb je nix aan
nac is echt wel goed bezig dit seizoen..lastig om van te winnen uit..
als die 2-3 x nou niet op de paal maar erin waren was het toch bijv 4-3 heeft niks met winnen of verliezen te maken zijn gewoon feiten van de wedstrijd.
ja hehe, mja de bal is rond en kan alle kanten op en deze keer is hij de verkeerde kant opgerold, en ik baal dr egt van en ook nog is geen uefa cup meer mja is allemaal weer lekker voor feyenoord, maar het komt goed
Sterker Door Strijd!!
slaat nergens op haider, het hele spelletje voetbal draait erom de bal tussen de palen te krijgen, en als je um dr niet tusse krijgt doe je het niet goed, klaar
als je de paal raakt heb je geen pech, dan heb je gewoon niet goed genoeg gemikt
haider, je praat over 'als als' dus dat kunnen nooit feiten zijn, want feiten zijn dingen die waargebeurd zijn, en jij praat over dingen die gebeurd hadden kunnen zijn
haider, je praat over 'als als' dus dat kunnen nooit feiten zijn, want feiten zijn dingen die waargebeurd zijn, en jij praat over dingen die gebeurd hadden kunnen zijn
KANKER
alleen dat van die palen niet dat van die slidings toch wel en over die scheidsrechter
damm ik word echt moe van jullie soort mensen
maar essedaal, je verbaast me elke keer weer, eerst was je 100% 020 toen ging het slegt toen boeide je het niet meer dat voetbal en nu ga het weer goed en loop je weer te ouwekankerhoere,
alleen dat van die palen niet dat van die slidings toch wel en over die scheidsrechter
damm ik word echt moe van jullie soort mensen
je noemde de palen dr ook bij
en scheidsrechter deed weinig fout, maar het valt me elke x op dat het bij ELKE nederlaag van Feyenoord aan de scheidsrechter ligt
Teer op joh, miss heb je niet alles gezien qua samenvattin
in samenvatting laten ze de belangrijke dingen zien, die doelpunten zouden kunnen leveren, kansen, ovetredingen enz enz. dus als dat zo belangrijk was dat feyenoord anders had gewonnen hadden ze dat heus wel uitgezonden toch..
maar goed, gewoon zeggen dat je ploeg kut speelde en dat nac veruit de betere ploeg was en verdient heeft gewonnen is ook heel moeilijk natuurlijk.
NAC speelde voor hun doen idd best goed, maar door het slechte voetbal van Feyenoord hebben ze toch echt gewonnen niet omdat ze zogenaamd "zo" goed speelde.
En zag die Leonardo rennen joh