Partyflock

Forumonderwerp · 740198
3 volgers · 152102x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Whaha op koninginnedag zelf ben ik ook aardig dronke denk ik :vaag: maar savonds gewoon nuchter naar Queensrave :yes:
Waarschuw beheerder
Jonge zodra ik uit de trein kom.. zoek de eerste beste ope winkel op.. haal k een zooi flesse en begin met zuipen de hele dag en avond door en die nacht een uur of 3 zoek k me nest weer op en gak voor het eerst in langte tijd weer slapen:)
Waarschuw beheerder
Ooohh dat word echt een heerlijk weekend :)TEeeeeering wat heb ik daar een zin in :)
Waarschuw beheerder
agh als k het langer buite vol houw dan word het later:) ik zie het wel maar weet 1 ding zeker het word een heerlijk weekend ..1 van de betere uit mn leventje denk ik:)
Waarschuw beheerder
Word idd een gek weekend maar dat weekend van paar weken geleden dat ik 3 feesten had was ook kk vet :d vergeet ik ook nooit meer :P

En verder heb ik wel meer hele gekke weekenden meegemaakt :vaag: ;)
Artiest {SHOWLIST artist 566, 31495}
Waarschuw beheerder
Hmmmm volgens mij is dat wel waar over die plaat van Inteligent Hardcore...

Als je um op een bepaald stuk achteruit draait hoor je:

"Haagse Gabbers Hakken Als De Beste"

Kan zijn dat er wat anders gezegt word hoor maar het lijkt er wel verdomd veel op ;)
Waarschuw beheerder
Het is helemaal niks :nee:

Ik zal dat stukje zo ff opzoeke in de Thunder :)
Waarschuw beheerder
Ja op een bepaald moment hoor je wel iets idd als je t ombrengt tis wel wat ja ..maar ken nie thuisbrenge wat er pcies gezegt word hahaha:)
Waarschuw beheerder
'k geloof je wel ;) wou alleen mijn ondervindingen even posten :p

edit: een vriend van me kwam er ook ooit mee aan bij me, toen hebben we een half uur de plaat achteruit staan draaien.. en dan ga je vanzelf rare dingen horen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hahaha ja inderdaad:)
Waarschuw beheerder
Pff ik heb net ff snel alle Thundermagazines doorgebladerd maar kon t niet vinden :| :P
Waarschuw beheerder
haha jaja smoesjes! B)
Waarschuw beheerder
Weet je hoe dik die dingen zijn :d
Waarschuw beheerder
Ma4R Ik G4 Sl4p3N hE3...

TrUsT3 H3 :p
Waarschuw beheerder
Haagse Gabbers Hakken Als De Beste

je hoor toch amsterdamse gabbers hakken als de beste :S
Waarschuw beheerder
Nou ik heb die plaat net nog is ff erbij gepakt en nog is 80.000x achteruit staan halen op dat stukkie.. en het is gewoon fucking onverstaanbaar... je kan er 1000 en 1 dingen van maken :p
Waarschuw beheerder
Wisten jullie trouwens al dat heel winkel centrum walburg vebouwd gaat worden.. al die parkeertereinen gaan weg en worden allemaal winkels.. het word ook 2 verdiepingen geloof ik... word knetter groot..

stond in de krant.. word het grootste bouwerk ooit in zwn.. :D

hopen dat de koffieshop blijft ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wil je nog meer koffie gaan drinkuh dan :|
Waarschuw beheerder
donateur
btr komen er ook winkels waar je wat aan heb
Waarschuw beheerder
Ik vind walburg al zo groot:) maar zou wel gek zijn, btje normale winkels zou ook nie gek wezen dan, want walburg is echt kk, hopelijk ook een zaak met fred perry/ben sherman/hooligan/pittbull enzo
Waarschuw beheerder
en idd een midtown of iets alleen liever onder een andere naam met normale prijzen :S
Waarschuw beheerder
Midtown heeft normale prijzen...voor mij dan O:) ;)
Waarschuw beheerder
Wouw je zegge dat jij daar korting krijgt op kledingartikelen :O
Waarschuw beheerder
:yes: maar das ook niet elke keer ligt eraan wie dr staat en wat t is ;)
Waarschuw beheerder
Oh je heb een connectie daaro:P laat mij ook es ff kennis met um maken dan:P
Waarschuw beheerder
Dus zaterdag gaan wij naar de Midtown, doe k me nikes/hc rotterdam jas/rdam records trui/rtc pet alles aan, en dan zeg jij dit is me beste maat is al gabber sinds 1992 hij krijg dus ook wel korting heh:P

;);)
Waarschuw beheerder
Dan zegtie : je hebt alles al wat hier hangt dus je krijgt geen korting O:)
Waarschuw beheerder
ohja en me trainingsbroek die vergat ik op te noeme ;)
Waarschuw beheerder
Dan zegtie : je hebt alles al wat hier hangt dus je krijgt geen korting

het is gvd ook nooit goed:P

hebbie trouwes die trainingsbroeke gezien in de midtown zelfde als aussie broeke weetjewel met zo'n band alleen staat er dan Hardcore blablabla die zijn wel kicke opzich vooral voor op een feesie
Waarschuw beheerder
:p

Nee heb ik nog niet gezien..ik ga over 2 weken weer ff naar Midtown allang niet meer geweest :s

Maar dr gaat niets boven een ausbroek B) alleen cavellobroeken zijn beter ;)
Waarschuw beheerder
K vind aussie kicker als cavello ey, ben dr nie zo kapot van maar als k er 1 zou hale zou het zoon pak zijn met zoon jas die van bove naar beneeje rood-wit-blauw is en kk mooi over loopt in elkaar dat ziet er zo gek uit zoon aus, daar zaggie dr vroegahh knetter veel mee
Waarschuw beheerder
Het jasje van een aussie zit lekkerder en de broek van een cavello zit beter ;)
Waarschuw beheerder
donateur
wat boeit t of er cavello of auss of nike of puma of wat op staat.. trainingsbroek is zowiezo kk relaxt :D
Waarschuw beheerder
Maar aussie en cavello zijn mooier,betere kwaliteit en zitten lekkerder :yes:
Waarschuw beheerder
zit wel kwaliteitsverschil in mag ook wel als je kijk wat je voor een aussie betaal..schandalig ik zou het nooit kopen hahaha 250euro voor een trainingspak :S
Waarschuw beheerder
Tsja maar als je kijkt hoelang die pakken meegaan is t t geld wel waard
Waarschuw beheerder
Tja dat opzich wel:)