Partyflock

Forumonderwerp · 740198
3 volgers · 151301x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaaaaaa ik heb een kaartje gewonnen
Waarschuw beheerder
nee... ik gooide geld in een gokautomaat... hier kwam nog meer geld uit... en toen heb ik een kaartje gekocht :bounce:
Waarschuw beheerder
ja maar was meer wijsheid dan geluk uiteraard
Waarschuw beheerder
hehehe

wist jij dat er volgende week veel wazis zullen komen?
Waarschuw beheerder
Ja dat weet ik :yes: en ik hoop dat ze allemaal geweigerd worden
Waarschuw beheerder
Ja dat kan iedereen wel hopen maar als ze allemaal aankomen zonder hun broekopgerold te hebben, zonder geruitoverhemd maar gewoon in een polotje, zonder bretels om etc, komen ze allemaal gewoon binne daar ken niemand wat aan doen :nee:
Waarschuw beheerder
Dordtenaruh op wazi jacht :jaja:
Waarschuw beheerder
Tja, maar reken er maar niet op dat ze in kleine aantallen binnen zijn

Industrial/Darkcore/Terror komen er kk veel op af

En de hardcore-zaal komen alle meelopers op af, omdat zoon btje de bekendste dj's in die zaal staan..
Waarschuw beheerder
ja boeiend we zijn in dordt herinner je je de allereerste thrillseeka nog?
Waarschuw beheerder
Daar ben ik niet geweest...hoezo wat was daar dan ?
Waarschuw beheerder
En op echte terror/darkcore feesten zoals Hellbound komen echt geen wazi's op af :nee:
Waarschuw beheerder
Scanners strenger beveiligd (08-12-2000)
Discotheek Scanners zal voortaan de houseparty’s met strengere veiligheidsmaatregelen omgeven. Tijdens deze party’s onder de naam ‘Thrillseekers’ wordt uitsluitend muziek gedraaid die in het begin van de jaren-negentig als ‘gabber’ uit de boxen daverde. De eerste editie van Thrillseekers werd ontsierd door vechtpartijen buiten de disco tussen Dordtse jongeren en ‘kaalkoppen’ met extreemrechtse sympathieën uit heel Nederland. Portiers werden met stenen bekogeld en er werden grote hoeveelheden wapens en pakjes sigaretten met daarop afbeeldingen van hakenkruizen in beslag genomen. Een 18-jarige jongen uit Middelburg is in die nacht met been- en heupfracturen en hoofdletsel op de Laan van de Verenigde Naties aangetroffen. Hij was eerst voor de disco mishandeld en werd daarna door een onbekend gebleven automobilist overreden. (De Dordtenaar)
Waarschuw beheerder
Hebben de schapekoppen toch nog iets goeds gedaan :d
Waarschuw beheerder
Wehh aardig gek haha, en dat was in 2000..
kwamen er toen al *skinheads* op hardcore af..k d8 dat dat pas in 2002 kwam, dat je kisten en lonsdale enz op hardcore feesies tegenkwam
Waarschuw beheerder
mwah dit waren allemaal van die NVU gasten man was één grote hakpartij buiten :jaja:
Waarschuw beheerder
De 1e wazi's liepen al in de Energiehal terijl de Rotterdammers gvd anti wazi's waren :@

Echte skinheads zie je niet op hardcore feesten ;)

Waarschuw beheerder
Hollandsche Herrie :bier: Wehh aardig gek haha, en dat was in 2000..
kwamen er toen al *skinheads* op hardcore af..k d8 dat dat pas in 2002 kwam, dat je kisten en lonsdale enz op hardcore feesies tegenkwam

dat was vroeger ook al hoor in de oude tijd, gabbers tegen nazi's vechten en al dat gedoe op feesten alleen op feesten veeeeeeel minder en werd het steeds erger tot zo het nu is :P
Waarschuw beheerder
Wazi's heb je altijd al gehad alleen vroeger herkende je ze niet omdat toen iedereen in aussie liep en nu herken je ze wel aan de kleding :)

Waarschuw beheerder
idd :)

maar je had ze vroeger wel al gewoon kaal + kisten en bombers

alleen nu heb je dat lonsdale gedoe allemaal.
Waarschuw beheerder
Ja maar die liepen niet op feesten ;)
Waarschuw beheerder
maar je had ze vroeger wel al gewoon kaal + kisten en bombers

ja tuurlijk in die cp86 tijd enzo maar dat ken je geen wazis noemen want die noemde zich geen gabbers toen was er trouwens ook nog geen hardcore..

ja vroeger in de gabbertijd als je je bomber omdraaide toch ofzo, dan was je facist:S..

maar k bedoelde idd.. kisten & lonsdale etc in de hardcore..dat had je echt vroeger nog nie:)

NVU gasten

Das echt een te gare Neo-Nazi-Party wiens leden enkelt bestaan uit een stel Skinheads en Wazi's die nie helemaal goed zijn, maarja zoon partij zal toch nooit enige invloed krijgen..

NieuwRechts :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja tuurlijk in die cp86 tijd enzo maar dat ken je geen wazis noemen want die noemde zich geen gabbers toen was er trouwens ook nog geen hardcore..

uh die had je toen ook al hoor jongen... weet nog een hele groep gasten in de Circle Studio's met cp86 shirtjes die we de circle doorgemept hebben zo naar buiten toe :jaja:
Waarschuw beheerder
De eerste mensen met kisten liepen rond 1999 op feesten...toen t wat minder ging met hardcore
Waarschuw beheerder
argh ik heb ut over hardcore en cp86 samen
Waarschuw beheerder
Maar ik bedoel in de CP86 tijd, noem je dat soort gasten gewoon Rechts-Extremisten, Facisten noem maar op, geen wazi's want wazi's zijn nazi's die zichzelf gabber noemen, en gabber had je eind jaren80 niet.. maarja:)
Waarschuw beheerder
owzo hehehe ja klopt snap wat je bedoeld
Waarschuw beheerder
argh ik heb ut over hardcore en cp86 samen

ik vat um:)
Waarschuw beheerder
hehehe jij ben best wel bijdehand ondanks je ambachtse achtergrond O:)
Waarschuw beheerder
hehehe jij ben best wel bijdehand ondanks je ambachtse achtergrond

Niet ondanks mijn ambachtse achtergrond, ik ben bijdehand Dankzij mijn Ambachtste achtergrond;)
Waarschuw beheerder
whahahaha ik zal je maar in je waan laten :[
Waarschuw beheerder
mwah apart apart :S ze zijn gewoon wat achtergesteld t.o.v. een grote stad... kan je ze niet kwalijk nemen... ben je in ambacht ben je gewoon 50 jaar terug in de tijd
Waarschuw beheerder
Nee jonge, wij Ambachters hebben gewoon het privilege om wijs te zijn :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja wijs voor jullie doen ja O:)
Waarschuw beheerder
Hahaha was het maar zo, want in die 50 jaar zijn er heel wat vergissingen/fouten gemaakt:)
Waarschuw beheerder
Maarja, ik kan het jullie ook nie kwalijk nemen, want jullie weten nou eenmaal niet hoe goed het voelt om een echte ambachter te zijn..dusja, ik laat jullie voor de rest ook maar gewoon in jullie waan
Waarschuw beheerder
Zoals ?

In 50 jaar tijd, is er toch een hele hoop verpest dacht ik zo..
Waarschuw beheerder
ambacht de gekste :kwijl:
Waarschuw beheerder
het warme weer stijgt die ambachter aardig naar ze bolletje :jaja:
Waarschuw beheerder
Ja een andere reden zou ik niet kunne bedenken :nee:
En dat terwijl t nog geeneens zomer is,ken je nagaan wat een onzin die over een paar maanden vertelt :|
Waarschuw beheerder
13,14,15 mei weer een feest-3-daagse houwen diehakker?

13mei: Night of Mokum Records
14mei: Hellbound, Enzyme Incubation
15mei: Pussy Lounge (in tropicana)
Waarschuw beheerder
:respect:

hehehe

ik gaat ff voetbal kijken
hamassol!!!