Partyflock

Forumonderwerp · 740168
Waarschuw beheerder
Wie gaan er winnen?

mannen: Federer natuurlijk
vrouwen: Sharapova of een andere Russin denk ik, of zorgt Michaela Krajicek nu al voor een verassing ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga zeker kijken :)
Waarschuw beheerder
Tuurlijk wint federer bij de mannen, maar ja denk nog niet dat krajicek voor een verrassing zorgt, maar jah het is wel de enige nederlandse hoop die we hebben:P
Maar bij de vrouwen wint er denk ik weer een rus, ik hoop ook sharapova, dan hebben we tenminste een mooie prijs uitreiking
Waarschuw beheerder
krajicek wint :yes:

heb ik me laten vertellen
Waarschuw beheerder
door wie?
Richard?
Waarschuw beheerder
Ze is iig door naar de 2e ronde :)

Waarschuw beheerder
federer :respect: wat een geweld!!
Waarschuw beheerder
GEWELDig he :)

Waarschuw beheerder
Bij de mannen: Roger Federer..dies de beste
En bij de vrouwen denk ik Serena Williams....
Waarschuw beheerder
ik hoop trouwens dat Agassi nog een keertje een grand slam wint. Die man lijkt echt met iedere nieuwe generatie weer mee te kunnen, dat zie je niemand hem nadoen.
Waarschuw beheerder
Bij de mannen wordt Marat Safin de winnaar. Als deze man in vorm is, wint niemand van hem. Roddick en Hewitt halen het niveau van Federer helaas niet, tenzij Federer een mindere dag heeft.

Van het vrouwentennis heb ik weinig verstand, maar ik denk dat de zusjes Williams dit toernooi ver gaan komen. Ze hebben al een tijd niks laten zien, dus ze moeten wel.
Waarschuw beheerder
Agassi haalt het niet, denk ik. Hij heeft een makkelijke loting tegen een onbekende Duitser en tegen Schuettler die pas twee weken traint na zijn blessure. Agassi zal het tegen Dent nu een stuk moeilijker krijgen en ik betwijfel of hij het zal winnen.
Waarschuw beheerder
Agassi is poepsimpel in de derde ronde beland, zonder enige overbodige energie verspilling :).

Bij de dames had Sharapova het al erg moeilijk in de 2e ronde, ze leek niet erg overtuigend.

Jammer dat Krajicek eruit ligt, toch 3 sets eruit gesleept tegen de veterane Schnyder die 19(?) staat dacht ik op de plaatsingslijst.
Waarschuw beheerder
Te simpel is niet goed. Een beetje wedstrijdritme is altijd goed. Zijn voorbereiding was niet goed, want hij moest geblesseerd afhaken in een demonstratie toernooi. Let maar op mijn woorden... hij komt maximaal in de kwartfinale ;)
Waarschuw beheerder
ja als hij daar Federer tegenkomt denk ik dat ook. Maar ik hoop dat Agassi wint, Federer heeft nog jaren te gaan :).
Waarschuw beheerder
maar zoals agassi speelt kan hij ook nog jaren door dus je weet het maar nooit met agassi 8)
Waarschuw beheerder
ja nog jaren is wel overdreven, nu is hij al bijna 35 dacht ik, op zijn hoogst nog 2 jaar denk ik.

Maar iig tonnen :respect: voor deze held!!
Waarschuw beheerder
Agassi zou tegen Roddick een goede kans hebben met zijn sterke returns en bassline spel, maar Federer is (naar mijn mening) gewoon te sterk. Het was geweldig om te zien hoe Suzuki tegne Federer speelde! Hij kon meekomen met deze man... wat een held was die Suzuki!

Nog meer mensen die de laatste dagen 's nachts leven in plaats van overdag? Vannacht staan er weer mooie partijen op het programma.... Uitzending begint om 01:00 op Eurosport :p
Waarschuw beheerder
Federer steekt eigenlijk wel met kop en schouders boven de concurrentie uit. Toch hoop ik op een verassing van The Vegas Kid
Waarschuw beheerder
wat een partij was het weer van agassi tegen johansson, wat sloeg die zweet veel acen maar wat was agassi weer super, hij kan het federer misschien nog lastig maken :)
Waarschuw beheerder
de ZWEED sloeg veel ACES ;), hoop echt wel dat hij het Federer lastig gata maken.

Waarschuw beheerder
donateur
het zou erg leuk zijn als agassi m nog een keer zou winnen :yes: Damn! wat een wedstrijd tegen Johansson zeg!!!
Finale Agassi - Federer :D :P
Waarschuw beheerder
Finale Agassi tegen Federer? Gelukkig zitten ze dan niet bij elkaar in het kwart! De finale wordt Federer tegen Roddick. Niet dat ik Roddick zo sterk vind, maar zijn loting is appeltje eitje! Straks tegen Kohlschreiber.... lastig lastig ;)
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Heeft Nadal nou wel of niet vanochtend gewonnen van Hewitt ? Ben er 3 kwartier door te laat gekomen op school :x
Waarschuw beheerder
Hewitt als nog gewonnen zie ik zojuist op de site..
Waarschuw beheerder
donateur
(Y)
Waarschuw beheerder
Hewitt terecht ondergespuugt :), wat een idioot is hij zeg.
Waarschuw beheerder
Idd, erger me af en toe dood aan die gast.
Waarschuw beheerder
Van mij part valt hij dood neer, echt een walgelijk persoon. Zijn ouders schijnen ook erg vervelend en arrogant te zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
blegh arrogante mensen *kots* Net als de Williams sisters

Ook erg dat Hewitt iets met zn broer heeft hihi :X
Waarschuw beheerder
Haha nee dat is al uit toch met Kimmie Clijsters?
Waarschuw beheerder
donateur
Geen id. Volg hun liefdesleven niet zo

Waarschuw beheerder
Bij de mannen wordt Marat Safin de winnaar. Als deze man in vorm is, wint niemand van hem

haha laat me niet lachen,je ziet toch dat als FEDERER in vorm is dat NIEMAND van HEM wint,de man heeft al 5 maanden niet meer verloren...

safin is de meest onevenwichtige tennisser die er is.....

ik gok op federer(hoop agassi maar denk niet)

en op davenport...

en clijsters en hewitt is allang uit...
Waarschuw beheerder
Las net dat Federer een racket waarmee hij vorige week een toernooi heeft gewonnen gaat veilen voor Azie, en de eerste bieder is niemand minder dan Good ol' Jim Courier :) 3000 dollar bood hij voor het racket.
Waarschuw beheerder
Zoals ik al zei, was Agassi kansloos.

Safin is inderdaad erg onbetrouwbaar. Als hij in vorm is, wint hij van iedereen. Hij is de enige die een kans heeft tegen Federer.

De andere halve finale wordt Hewitt tegen Roddick. Hewitt heeft twee keer tegen Nalbandian gespeeld en twee keer dik gewonnen. En Roddick tegen Davydenko hoef ik niks over te zeggen ;p

Waarschuw beheerder
davydenko is knap lastig hoor,wint alles easy en staat stiekem altijd laatste 16 op grand slams

je zegt het weer fout,als FEDERER in vorm is wint hij van iedereen,al 5 maanden
safin zal 100% moeten zijn en federer geen 90% dan heeft hij kans...
Waarschuw beheerder
Federer moet een slechte dag hebben wil hij verliezen.
Die sharapova, pff. mooi meisje :D maar vond dat schreeuwen van haar wel heel overdreven soms.
Waarschuw beheerder
Haha ja ach dat kennen we nou wel van al die dames dat gekrijs :s. Die Kuznetzova kan echt niet tennissen, totaal geen touch of souplesse. Met dat gedrocht van een lichaam snap ik ook niet dat ze de US heeft kunnen winnen. Maar goed ze ligt er gelukkig uit nu.

Erg jammer dat Agassi niet meer mee kan komen met de fenomenale Federer. Ik zie niemand deze man stoppen hoor, ook Safin niet. En Roddick vind ik sowiezo niets met zijn powertennis, ook totaal geen mooie techniek enzo. Hij is ook stukken slechter dan Federer.
Waarschuw beheerder
We zullen zien. Ik geef Safin een goede kans!

En dat kreun wijf wil je ook niet in bed hebben. Helemaal nergens voor nodig, maar goed...
Waarschuw beheerder
Davydenko altijd bij de laatste 16? Vorig jaar verloor hij:

2e ronde Australian open van Olivier Patience
1e ronde Roland Garos van Guillermo Coria
1e ronde Wimbledon van Martin Verkerk
3e ronde US open van Karol Beck

Tegen Coria op gravel verliezen is geen schande! Tegen Patience op hardcourt verliezen is een schande! Van Martin Verkerd verliezen op gras is een aanfluiting! En Karol Beck.... ook een tegenstander die je moet pakken!

Hoe zit het nou met die laatste 16 plaatsen van Davydenko?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor de zekerheid zet ik ook even zijn resultaten op grand slams van 2003 erbij, want anders krijg je weer dat het toevallig een slecht jaar was. In 2003 verloor hij:

1e ronde Australien open van Jarkko Nieminen
2e ronde Roland Garos van Lleyton Hewitt
1e ronde Wimbledon van Lee Childs
2e ronde van US open van Taylor Dent

Ik ben nu toch wel benieuwd hoe jij op je laatste 16 bij grand slams komt? Die jongen preseert nooit iets! Soms op kleine toernooien, maar verder?

Onderling tegen Roddick is het ook al een drama
Waarschuw beheerder
Haha feiten boven alles ;).

Waarschuw beheerder
misschien dat ik dat fout gezien heb,maar weet zeker dat dit niet de 1e keer is dat hij laatste 16 haalt of verder.

maar goed,dit jaat stond hij halve finale doha en hier wint hij alles 2 sets,van canas,henman dus doe niet alsof hij niks kan....
Die jongen preseert nooit iets

hij is niet voor niks 26e geplaatst dus zal hij vast wel eens goed presteren he :s :s

Waarschuw beheerder
weet zeker dat hij wel eens laatste 16 gehaald heeft maar goed,kan ik fout hebben.

hij stond dit jaar al halve finale doha waar hij verloor van federer.hier wint hij alles straight sets makkelijk van canas,henman niet de minste hoor!!!!

Die jongen preseert nooit iets! Soms op kleine toernooien, maar verder?

nee jij bent snugger?? :s
dan ben je ook echt 26ste geplaatst he als je nooit wat presteert???? (n)

Waarschuw beheerder
bovenste kan je weg denken,ging wat fout op mijn pc
Waarschuw beheerder
Hij zei ook dat hij wel in de kleinere toernooien goed presteert. Dat zie je ook aan zijn plaatding op het speelschema. In gran slams heeft hij echter nog niets speciaals laten zien.

Waarschuw beheerder
soms op kleine toernooien zei hij...

even feitjes???

man heeft al 4 toernooi titels op zijn naam....

2004 prestaties buiten GS toernooien....

1/4 finale monte carlo(super groot toernooi)
munchen WINNAAR(groot toernooi)
rome laatste 16(groot toernooi)
st. poelten 1/4 finale
stuttgart 1/2 finale(groot toernooi)
long island 1/4 finale
palermo 1/4 finale
moskou WINNAAR

maar hij presteert nooit wat he :s
heel soms maar, laat me niet lachen..... :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
rustig aan he ;), het blijkt wel dat hij genoeg hefet gepresteerd. Je moet niet voorbij hem kijken, hij is heus gevaarlijk.

Waarschuw beheerder
2003

adelaide WINNAAR
heilbronn 1/4 finale
san jose 1/4 finale
estoril(groot toernooi) WINNAAR
barcelona 1/4 finale
st. poelten 2e

ik geef wat betreft GS mijn gelijk,had waarschijnlijk dit in mijn hoofd....
maar die rob begrijpt er weinig van als hij zegt
Die jongen preseert nooit iets! Soms op kleine toernooien, maar verder?

hahahaha :s
menig speler is jaloers op deze resultaten en 4 of meer toernooi zeges!!!!

Waarschuw beheerder
en hij staat nu toch laatste 8 grand slam of niet soms ;)
Waarschuw beheerder
Dacht het wel ja ;)
Waarschuw beheerder
Ik zat te denken, die Russen doen het bij de heren toch ook erg goed. Dat ze bij de vrouwen de laatste tijd dominant zijn (zeker in de Grand Slams) wisten we. Maar de heren hebben toch ook een goede opvolging voor Kafelnikov moet ik zeggen. Safin is natuurlijk al nummer 1 geweest en heeft een grand slam gewonnen. Maar nu dus ook met Davydenko die de kwart finale haalt (2 van de 8 Russen) en misschien wel verder komt. En de jonge Youzny loopt ook wel aardig aan de weg te timmeren :).
Ik ben daar wel blij mee, helemaal bij de dames, ik kan die Williamsen echt niet uitstaan.

Waarschuw beheerder
idd en die sjarapova doet ook te overdreven als je het mij vraagt :kots:
Waarschuw beheerder
Zeker weten, erg irritant en overbodig. Maarja ze zullen er niet mee ophouden ik ben er inmiddels wel aan gewend hoor.
Waarschuw beheerder
Het geeft wel duidelijk aan dat je gelijk moet krijgen. Misschien zien deze statistieken er interessant uit, maar de gemiddelde top 50 speler wint per jaar wel een toernooi. En de gemiddelde top 50 speler verliest ook niet 9 van de 10 keer in een 1e ronde, dus ik snap eigenlijk niet wat hij zo hoog doet. Ik heb de wedstrijd vannacht gezien en hij was meer dan kansloos. Het boeit me verder ook niet, maar ik houd er niet van als mensen dingen zeggen die gewoon verzonnen worden.

Ik snap eigenlijk ook niet waarom je die toernooien groot vindt, want de toppers doen er niet aan mee. Als je kijkt van wie hij won, zul je zien dat het allemaal 'net niet' spelers zijn, net als hij. Dat neemt niet weg dat het nog knap is, maar het zijn gewoon de B toernooien. Om als voorbeeld Adelaide te nemen. Als je in de halve finale van Voinea wint en in de finale van Vliegen, ben je een topper!

Er zullen vast ook wel leukere prestaties tussen zitten, maar in het tennis van tegenwoordig kan bijna iedereen van bijna iedereen winnen. Ik zeg geen iedereen, want dan krijg ik die discussie weer.

Als je zoveel verstand van tennis te hebben, waarom doe je dan niet mee met tennismanager?
Waarschuw beheerder
En om nog even terug te komen op dat geplaatst worden als je nooit wat presteert. Martin Verkerk was ook een spek en bonen speler die af en toe iets leuks deed. Hij heeft één keer goed gepresteerd (en Milaan een keertje) op Roland Garos en stond in de top 20! Wat zegt dat over hem? Niks, want daarna heeft hij alles verloren. Is hij dan een topper? Verdient hij het dan om ergens anders geplaatst te worden?

Waarschuw beheerder
hij heeft genoeg toernooien van hele goede gewonnen,check zijn profiel maar!!!!!

niet iedereen wint toernooien,zijn genoeg spelers die nooit een toernooi hebben gewonnen!!!

heb nooit gezegd dat hij van roddick ging winnen,maar over zo'n speler hoort niet zo respectloos gepraat te worden!!!
als je eens weet wat je ervoor moet doen,ik heb zelf vrij hoog gespeeld en heb er aardig veel verstand van ja,werk ook met fulltimers en talenten op tennisschool van henk van hulst....

en over je plaatsing,verkerk daarna niks gepresteerd???ene kant niet,maar jaar daarna begon hij weer aardig te presteren hoor!!!!maar andere kant zijn er maar weinig die kunnen zeggen ooit een GS finale te hebben gespeeld dus dan ben je iig speciaal jä

en in het tennis van tegenwoordig kan WEL iedereen van iedereen winnen!!!!alleen jij had het over een safin in vorm wint van iedereen,maar federer bewijst dacht ik toch aardig duidelijk dat hij ONVERSLAANBAAR is als hij in vorm is....als een topper iets minder speelt kan hij van iedereen verliezen,gebeurd iedere GS weer in 13 ronde,kijk maar naar moya dit GS,verliest van nr 130 of zo....

ik heb zelf ook setjes 7/6 gespeeld in dubbels tegen gasten die hier in de dubbel hoofdtoernooi staan!!!!
zo dicht zit het bij elkaar ja....

Waarschuw beheerder
en estoril,munchen,rome,stuttgart en monte carlo zijn gewoon toernooien die hoog staan aangeschreven,klaar!!
Waarschuw beheerder
Net zoals je met 'Davydenko altijd bij de laatste 16'' gelijk had, heb je nu weer HELEMAAL gelijk, gozer :)

Waarschuw beheerder
dat heb ik toch toe gegeven dat ik fout zat of niet soms??

ik geef tenminste toe....

maar voor de rest heb ik idd gelijk ja,dank je wel (y)
Waarschuw beheerder
Haha, ik vind het prima! Ik ken je niet eens, maar toch moet je steeds even laten zien dat je heel goed bent en alles weet. Ik houd daar niet zo van en laat je daarom maar denken wat je wilt denken.
Waarschuw beheerder
Eerlijk toegegeven - heb ik nog geen stukje tennis gezien van de Australian Open dit jaar. Normaal wezenlijk anders..
Dus graag even een update : Noemenswaardige verrassingen ??

Hoorde alleen op de radio (vandaag of gisteren) dat André Agassi kansloor verloor (tegen Ferderer ??)..
Waarschuw beheerder
In de halve finale zitten de nummers 1, 2, 3 en 4 geplaatst. Tenminste, Hewitt staat nu 2-0 in sets voor!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmmmz - dus geen grote verrassingen als ik dat zo hoor.?
Waarschuw beheerder
Natuurlijk wel een paar rare uitslagen, maar het valt mee. Kijk anders even op www.australianopen.com, daar kun je alle draws zien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In de halve finale zitten de nummers 1, 2, 3 en 4 geplaatst. Tenminste, Hewitt staat nu 2-0 in sets voor!

Ja dit is echt ongekend tegenwoordig bij het mannen tennis :).

Waarschuw beheerder
rob

wie begon hier nu bijdehand te doen met uitslagen etc....

en ik hoef niks te bewijzen,mijn werk is tennis en mijn leven voor een groot deel en werk dagelijks met profs etc dus heb genoeg kennis etc dat hoef ik niemand te bewijzen hoor :s

Waarschuw beheerder
zuur trouwens dat hewitt won :(

Waarschuw beheerder
we kunnen wel een keer een potje spelen als je wil :yes:
Waarschuw beheerder
Hewitt is weer door hoor, wat een eikel. Ik hoop dat hij genadeloos wordt afgestraft, en snel een beetje.

Waarschuw beheerder
idd ja,wel gunstig dat roddick zo klaar was en hij erg lang op baan heeft gestaan!!!

toch heb ik er een hard hoofd in en denk ik dat hij wint van roddick...
Waarschuw beheerder
Roddick is sowieso de slechtere tennisser, hij moet het echt van zijn domme kracht hebben. Maarja toch ben ik voor hem als hij tegen Hewitt speelt.

Waarschuw beheerder
domme kracht???

dat is geen kracht hoor,maar gewoon techniek!!!!
je serveert geen 247 op kracht geloof me,de techniek blijft altijd het belangrijkste,als de beweging en armsnelheid niet goed/hoog zijn haal je echt niet zo hard!!!kijk maar eens naar zijn knieactie bij zijn serve en hoe hij omhoog explodeert....daar haalt hij de vaart uit voornamelijk en armsnelheid!!

kleine meisjes slaan soms harder als bodybuilders omdat die helemaal vast zitten en geen souplesse meer hebben :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar ik ben ook voor roddick hoor :d
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf ook 11 jaar zeer fanatiek getennist ik weet dat wel ;). Maar wat ik bedoel is dat ik de stijl van Roddick lelijk vind, hij slaat niet mooi naar mijn mening daarom noem ik het domme kracht, is natuurlijk niet echt zo. Weinig souplesse.

Waarschuw beheerder
dat ben ik met je eens,ziet er vaak niet erg soepel uit klopt!!!!
vooral zijn BH vind ik erg stijfjes.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hadden wij maar zo'n stijve BH he :yes:
Waarschuw beheerder
Ik vind publiekspeler als Hewitt erg leuk om naar te kijkuh met z'n uitbarstingen :) ...hopelijk staat hij dit jaar in de finale :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gozer, je bent geweldig! Je loopt zo te koop met hoe goed je bent en stuurt me ook nog PBtjes waar ik niet om vraag. Je bent veel te goed voor me ;)! En je hoeft echt niet 100 keer te zeggen dat je zelf zo goed bent, want dat weten we nu wel...
Waarschuw beheerder
En ik kwam alleen met die uitslagen, omdat jij verhaaltjes aan het verzinnen was. Het lijkt wel alsof je er niet tegen kunt dat je geen gelijk had en nu even wilt laten zien hoe goed je wel niet bent.

Morgenochtend om 09:30 is het eindelijk zover! Ik denk echt dat Safin kansen heeft, maar niemand is dat met me eens. Morgen zullen we het zien....

Waarschuw beheerder
ik heb fout allang toe gegeven :gaap:
je had het ook kunnen zeggen zonder allemaal blije feitjes hoor,dus kwam ik ook even met wat :d
ik geef mijn fout toe,JIJ niet daarentegen....
dus wie houd zich nu groot :s

maar goed vanaf nu laat ik je met rust,koning van tennis ahuuum :s

en natuurlijk heeft safin kans,als je eenmaal zo ver bent heeft iedereen kans!!!!alleen is federer favoriet en dat lijkt me vrij duidelijk,de man heeft al 5 maanden niet verloren!!!
is de koning op dit moment!!!!

ben al wakker en kijk naar sjarapova die net 3 matchpoints weg geeft,2 erg knap van serena.....ben benieuwd hoe dit afloopt!!!!

6-6 en al 4 keer deuce,moet gaan werken GVD kan niet afzien....

Waarschuw beheerder
toch nog ff kijken ;p

serena op matchpoint.....

zijn we dan toch van die schreeuwlelijk af.....

JA...
Waarschuw beheerder
Wat moet ik toegeven dan? Haha! Ga lekker andere mensen vervelen met je gebrabbel over hoe goed je wel niet bent en met wie je allemaal niet samen werkt.
Waarschuw beheerder
Federer wint de eerste set met 7-5 van Safin. Safin staat in de tweede set een break voor. Federer is het niet gewend om een moeilijke wedstrijd te spelen en zit nu al met zichzelf in de knoop. Maar het kan alle kanten nog op...
Waarschuw beheerder
Sorry, dubbel...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat je moet toegeven???

dat je opmerking dat dadydenko NOOIT iets presteert van geen kanten klopt iig....

maar zal me zorg zijn,ik kan mijn meningen onderbouwen en ergens dieper op ingaan maar dat is bij jou ver te zoeken...

Federer is het niet gewend om een moeilijke wedstrijd te spelen en zit nu al met zichzelf in de knoop. Maar het kan alle kanten nog

man is nr 1 van de wereld,is mentaal echt wel ijzersterk hoor!!!!

tot nu toe komen mijn voorspellingen uit,davenport en federer,alleen denk ik toch dar serena gaat winnen eerlijk gezegd!!!davenport haar lichaam heeft al wat te verduren gehad....
Waarschuw beheerder
Heb in de vorige set gezien hoe sterk hij mentaal is als hij even achter staat, haha! Maar jij zult er wel een of ander mooi verhaal van maken, want jij bent Maarten, DE tennisheld ;)! Hoe heet je eigenlijk van je achternaam? Als je zo goed bent als je denkt te zijn, moet ik je wel kennen....
Waarschuw beheerder
En wees nou eerlijk... Als je nooit verliest, nummer 1 van de wereld bent en de afgelopen 25 partijen (volgens Eurosport) geen partij en set meer hebt verloren, is het erg lastig om met een moeilijke partij om te gaan.

Waarschuw beheerder
dat klopt...

wat praat jij raar joh over dat ik de held ben??ik mag toch zeggen wat voor werk ik doe etc...

is enige wat jij kan zeggen of zo?? :s

een nr 1 van de wereld die bij minste of geringste mentaal knakt word geen nr 1 lijkt me zo....

en waarom zou ik mijn naam geven???ben speel sterkte 2/2 geweest heb in dubbel aardig wat atp punten gehaald.....hoef ik mijn naam niet voor te geven en dat is geen opscheppen!!!als iemand zegt dat hij iets heeft gedaan in zijn baan wat goed is of zo schept hij dan op??nee toch...

Waarschuw beheerder
is trouwens wel een kut partij sinds ik 3e set kijk,van beiden niet best vind ik....weet niet hoe eerste 2 sets was??....
Waarschuw beheerder
Het is al goed, gozer! Ik zie het meer als proberen te imponeren... nergens voor nodig! Al was je Martin Verkerk, ik ga echt niet anders denken over mijn standpunten.

De tweede set was Federer helemaal nergens. Daarom zei ik ook: Federer speelt ineens heel anders als hij achter staat. Of denk je dat het toeval is bij een speler die zo in vorm is? Ik heb het gevoel dat het tegen Safin gewoon erg moeilijk is. De ene game vliegen ze om je oren en de volgende game vliegen ze de baan uit ;)
Waarschuw beheerder
Wat ik me afvraag: waarom heb je het steeds over het verleden? Je bent nog jong, maar was 2/2, waarom nu niet meer? Geen motivatie meer? Dat zou mij erg bekend voorkomen in ieder geval ;)

Waarschuw beheerder
heb je gelijk in,safin is lastig dan weer wereldgame en dan weer slecht!!slaat verschrikkelijk hard!!
ik wil je niet imponeren maar was gewoon mededelen of mag dat soms niet meer???

omdat ik het niet gehaald zou hebben en het financieel niet op te brengen was zonder sponsor!!!!

en ik heb de juiste keuze gemaakt...en nu speel ik zelf niet meer omdat ik simpelweg de tijd niet meer heb...begeleiden etc lesgeven...
helaas....
Waarschuw beheerder
Financieel is het inderdaad een drama! Als je het gaat uitrekenen vanaf de jeugd, ben je gewoon TEVEEL geld kwijt geraakt!

Maar waarom geen competitie in Nederland? Kan ook heel leuk zijn! Van les geven en begeleiden word je alleen maar tennis geil, lijkt mij.

Waarschuw beheerder
omdat ik dan begeleid op mijn club zeg maar!!speel wel competitie nog steeds(al 6 jaar) in duitsland voor de euri's :d

en als je wil reizen en je wil dat goed doen,heb je gewoon minstens 25000 euro per jaar nodig :s
dus ja,best lastig hehe

verder heb ik er echt geen tijd meer voor,en idd das soms kut want van al dat kijken etc wil je zelf weer spelen!!!

bizar dat safin geen waarschuwing kreeg net....
en het is een slechte partij van beiden vind ik hoor!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zoals ik al zei: Safin heeft goede kansen tegen Federer ;)

Maar één ding is zeker: de winnaar van deze wedstrijd, wint het toernooi!

Waarschuw beheerder
ongelofelijk zoals hij die 5-2 eigen serve weg geeft zeg...slechte punten toen!!!geen 1e serve wat dan belangrijkste is!!!!

weet niet,vind hewitt akelig goed dit toernooi,serveert goed!!!!

ben benieuwd 5e set,had eigenlijk niet mogen gebeuren,maar dat bewijst dat federer niet goed speelt!!anders laat hij zoiets niet lopen,safin kan trouwens ook beter vind ik...

Waarschuw beheerder
wat een partij zeg niet te filmen....

allebei matchballen en slecht afgeven!!!!

zoals we beiden zeiden,als federer niet 100% speelt kan hij gewoon worden verslagen en hij speelt niet zijn beste tennis....

nou verder kijken....

Waarschuw beheerder
aaah die 3e matchbal had er echt langs gemoeten,open veld zeg niet te geloven wat een thriller....

moet zo weg als ik dit niet af kan zien word ik echt leip :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En wat zeg je dan? ;)

We verschillen wel erg van mening, want ik vind Hewitt juist zwak dit toernooi. Maar wederom zullen we wel zien wat er gebeurt.

Waarschuw beheerder
Jawel, Safin gewonnen van Federer!!!! (Y)(Y)(Y)
Khoop ook echt dat Safin de Australian Open gaat winnen hoor! :yes:
Waarschuw beheerder
:| sjeezus.. wat een partij was dat!! :| ik stond meer dan dat ik zat :O echt.. geweldig :D:D
Ik hoop ook dat Safin de Australion Open gaat winnen!! :yes:
Waarschuw beheerder
Ik lees nu pas dat Safin heeft gewonnen, ik moest werken om 1 uur dus moest tijdens de 4e set seg :s. Maarja zeker wel kicke dat Federer toch niet onverslaanbaar is, al had ik liever Agassi zien winnen van hem. Safin moet echt gaan winnen nu, die 2 galbakken uit de andere halve finale vind ik 3x niks. En ja Safin is gewoon erg vet, met zijn woeste uitspattingen enzo.

Waarschuw beheerder
gefeliciteerd kerel :d

federer was verre van goed,backhand erg slecht en als hij dan ook nog 5-2 eigen serve laat lopen in tie break,ja je krijgt maar een paar kansjes op dat niveau!!!want partij was in the pocket eigenlijk....

dus verdiend gewonnen!!!

ik vind hewitt beter als eerst ja,forehand wat meer druk erachter,service veel beter!!!op rechts erg goede hoek door het midden!!!

maar goed,iedere partij is een apart verhaal op zich en kun je nooit voorspellen,iedereen kan van iedereen winnen!!!hangt ook van fysiek etc af....

als hewitt bv weer 5 sets moet en dag erna finale krijgt hij het fysiek zwaar...

we wachten af!!!
Waarschuw beheerder
Safin zal het wel gaan winnen denk ik, de kansen voor Hewitt zijn wel gestegen denk ik. Hij hefet geen schijn van kans tegen Federer. Tegen Safin heeft hij meer kans denk, als hij al in de finale komt..

Waarschuw beheerder
ja het ziet er bij hewitt niet spectaculair uit,maar hij maakt heel weinig fouten,haalt erg veel en mentaal is hij de beste krijger van iedereen!!!!

je moet hem weg slaan anders leg je het af,kijk federer laatste keer tegen hem hij sloeg toen alles,want als hewitt in de rally zit is hij erg lastig!!!!

hij heeft het publiek achter hem en wil koste wat kost daareen keer winnen,interessant dus :yes:
maar hij zal tegen roddick geen 5 sets moeten spelen want dan geef ik hem erg weinig kans in de finale aangezien hij dan dag korter rust heeft als safin nu...

Waarschuw beheerder
We verschillen wel erg van mening, want ik vind Hewitt juist zwak dit toernooi. Maar wederom zullen we wel zien wat er gebeurt.

dat wil trouwens niet meteen zeggen dat een mening/stelling meteen niet waar kan zijn als je het een keer fout hebt!!!
kijk bv safin,jij hebt helemaal gelijk dat als hij in vorm is hij levensgevaarlijk is voor IEDEREEN,maar aan de andere kant, zet ze nog 5 keer tegen elkaar en dan eindigd federer in het positief!!!

maar goed dat doet er niet toe...
Waarschuw beheerder
Hewitt staat in onderlinge partijen nog wel voor tegen Federer, maar de laatste keren won Federer. En waarom zou Safin de volgende 5 keer verliezen? De fouten bij Federer dwing je af door te knallen. Als hem laat tennissen, verlies je het. Safin zal altijd een kans hebben tegen Federer, als een van de weinige spelers.

En het publiek achter Hewitt, vind ik eigenlijk heel erg tegenvallen! Ik had ook verwacht dat het een gekkenhuis zou zijn, maar helaas. Natuurlijk merk je het wel, maar het is geen heksenketel als bij Henman op Wimbledon! Ze zouden eens in Nederland een grand slam moeten spelen met Nederlands publiek ;)!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee dat geruzie is nergens voor nodig mensen, laten we alles objectief bekijken. ;)

Waarschuw beheerder
klopt dat safin zo hard slaat dat federer moeite heeft vooral op zijn BH
maar toch is federer constanter,daarom is hij nr 1!!

safin heeft daarvoor ook de kwaliteiten maar schommelt teveel in een seizoen en daarom zou hij denk ik de meeste keren verliezen maar dat doet er nu niet toe!!!

het is geen heksenketel maar het verschil met de rest zeg maar wel gruwelijk en reken maar als hij finale haalt dat ze achter hem gaan staan!!!
Waarschuw beheerder
Hoelaat is de wedstrijd? Zeker niet meteen om 1 a 2 uur NL tijd?

Waarschuw beheerder
vraag ik me ook af idd....
Waarschuw beheerder
Denk dat het later in de middag of avond pas word, Australische tijd..
Waarschuw beheerder
Listen to our LIVE! commentary as No.3 seed, Lleyton Hewitt, takes on world No.2, Andy Roddick, for a place in the final of Australian Open 2005. Stay tuned for the AO Radio Match of the Day (third match on Rod Laver Arena, not before 7:30pm [AEDT]) on Friday January 28.

Hier wordt ik ook niet echt wijzer van..
Waarschuw beheerder
19.30 lokale tijd, hoelaat is dat hiero?

Waarschuw beheerder
donateur
DAMN!!! wat een spannende wedstrijd vanmiddag zeg!!!
Waarschuw beheerder
09:30 wordt de wedstrijd tussen Hewitt en Roddick gespeeld. Dus we kunnen morgen allemaal kijken!
Waarschuw beheerder
Nee jammer, ik moet 11 uur op school zijn.

Waarschuw beheerder
half 10 idd

kan ik stuk zien,niet alles denk ik :(
Waarschuw beheerder
Hoop dat het net zo hoogstaand wordt als vandaag.
Waarschuw beheerder
Ik denk een hele mooie partij, maar Roddick wint hem. Ineens heb ik dat gevoel ;)
Waarschuw beheerder
Federer tegen Safin was geweeeeeeeeldig! Was zelfs te laat op school door de wedstrijd, hihihi.. :bloos:

Morgen Hewitt-Roddick :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijke partijen als ze zo lang en spannend zijn.
Artiest Digital
Waarschuw beheerder
Jammer dat Federer niet meer topfit was, maar Safin verdiend als winnaar naar de finale! :)

En als Hewitt het op z'n heupen heeft, kan die de service van Roddick wel aan, en gaat hij dus ook naar de finale.

Waarschuw beheerder
wat staat die roddick te serveren,bizar!!!

iedere keer op breakpoint ace,veel aces van rond de 200 op 2e serve :d

1e serve game 2e set 4 achter elkaar hehe niet normaal....

want hewitt speelt foutloos van achter,en best wat winners!!!
dus roddick zal zo moeten blijven serveren.....

want rally's wint hij niet!!
hij heeft wel een vieze lage slice,maar daar pak je hewitt niet mee,een lange speler zou het daar lastig mee hebben!!sjeng ook altijd namelijk,word daar gek van :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Roddick houdt het nooit vol om een hele wedstrijd zo te serveren. De kansen kwamen en die pakte Hewitt! Ik blijf erbij dat het een 5e set wordt, maar Hewitt wint het op vechtlust ;)
Waarschuw beheerder
Kapot gespeeld... Erg erg knap!

Wordt een topfinale!!!!

Waarschuw beheerder
terechte winnaar!!!!

verloor geen rally en idd niemand serveert zo 5 sets lang,2 of 3 gaat nog maar langer niet!!!

finale durf ik niet te voorspellen,safin zal dicteren maar zal 4, sets lang winners moeten blijven slaan want je krijgt niks kado!!!!

als hij goed serveert en van achter niet teveel fouten maakt kan hhij het winnen!!!
maar de krijger hewitt zal door het stof gaan,dit is voor hem grootste partij in zijn leven denk ik....

geschiedenis schrijven in eigen land :d

word een mooie pot :yes:
Waarschuw beheerder
Beter veegt Safin hem van de baan, maar ik ben bang dat Hewitt gewoon weer alles terugslaat en dat Safin woest wordt.

Waarschuw beheerder
daar ben ik ook bang voor,als hewitt beetje gaat roepen weer dat safin zich gaat ergeren.....

weet niet zou denk ik toch mijn geld op hewitt zetten vraag niet waarom....

dit is zijn partij,zijn land etc en denk dat hij echt zijn beste tennis gaat laten zien etc

vandaag vanuit de rally miste hij niks,maar safin slaat natuurlijk 3 keer zo hard!!!

het word interessant dat zeker :d
Waarschuw beheerder
Wordt volgens mij op een tijd gespeelt dat je het einde kunt meepakken na het uitgaan :).
Waarschuw beheerder
9:30uur eveneens als de semi-finals. Alleen zendt ook Ned.2 het dit keer live uit... Dacht dat hun geen rechten meer hadden? Waarom anders alleen maar samenvattingen van 2 minuten :s Maar goed, vannacht om 3:30uur de vrouwen finale en zondagochten dus de mannen. Ik geef Hewitt het voordeel van de twijfel, en gun het de man ook wel, ook al is ie soms wat aan de irritante kant ;)
Waarschuw beheerder
Ben het met het laatste helemaal eens.. Gun het 'm toch ook wel... :-)

Waarschuw beheerder
williams gewonnen....

wel stoer voor het toernooi zegt ze dat ze zich zelf nog steeds beste vd wereld vind en nu gewoon winnen :d

morgen ben ik gewoon aan het werk zeg tijdens de finale :cry:

daar ben ik dus echt ziek van,kan er helemaal niks van zien....
Waarschuw beheerder
Kut Serena, als Hewitt nu ook nog wint kijk ik nooit meer tennis ;)
Waarschuw beheerder
Hewitt is een vervelend mannetje. Kijk maar hoe hij zich gedroeg in de wedstrijd tegen Nalbandian. Safin is sowieso al 4 jaar mn favoriete tennisser. Hij kan van iedereen winnen en speelt lekker alles-of-niets tennis. Hoop dat ie nu wint, is ten slotte al 3e keer dat ie in de finale van de Aus. Open staat.
Waarschuw beheerder
Hewitt is inderdaad irritant, maar het siert hem ook wel weer. :) Zoals al eerder gezegd, ik gun het hem wel.

Waarschuw beheerder
serena gunde ik het helemaal!!!

jaar veel blessures en zus vermoord en dan zo terug komen :respect:

baal nog steeds dat ik morgen niks kan zien :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hoelaat is de finale bij de mannen?

Edit: laat maar, ik zie het al :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja herinner me nog ff aan feit dat ik niet kan zien ;)

moet zo werken en heb het helemaal gehad,vannacht laat thuis uit buitenland en nu alweer weg :@

ik lees vanavond wel een mooi verslag van iedereen hier :yes: (y)

mijn geld gaat op .....durf niet te zeggen te moeilijk maar ga altijd graag voor de underdog en dat vind ik toch hewitt....aangezien marat de nr 1 verslagen heeft!!!
Waarschuw beheerder
Geen supertennis maar gelukkig wel Safin als winnaar. Leuk om te zien hoe het momentum in de 3e set omsloeg.

Waarschuw beheerder
heb het net gehoord net thuis..

wel kicken,dat hij eens wint na 2 verloren finales!!!

keer wat anders als steeds master federer :d

nou 2 mooie winnaars (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1 mooie winnaar.

Waarschuw beheerder
williams niet dan??

diep respect als je uit zo'n moeilijke tijd komt om dan zo te winnen!!!
Waarschuw beheerder
Vond dat Hewitt en Safin het allebei wel verdienden... Safin heeft z'n hoofd goed koel gehouden (y)

Vond de mooiste wedstrijd van de Australian Open wel nog steeds de halve finale tussen Safin en Federer :O
Waarschuw beheerder
Die halve finale was idd de beste wedstrijd van het toernooi.
Waarschuw beheerder
Rob aka Koning Beuk 20 januari 2005 16:35
Bij de mannen wordt Marat Safin de winnaar. Als deze man in vorm is, wint niemand van hem. Roddick en Hewitt halen het niveau van Federer helaas niet, tenzij Federer een mindere dag heeft.

Van het vrouwentennis heb ik weinig verstand, maar ik denk dat de zusjes Williams dit toernooi ver gaan komen. Ze hebben al een tijd niks laten zien, dus ze moeten wel.

Mag trots zijn op mezelf ;)

Waarschuw beheerder
idd een goede gok ja.... ;p

wel goed getimed want zal denk ik wel weer even duren voor hij weer GS wint.....
Waarschuw beheerder
Vast wel ;)

Winnaar Delray Beach : Novak
Runner up : Malisse

Winnaar Vina del Mar : Gonzalez
Runner up : Saretta

Winnaar Milaan : Bjorkman
Runner up : Mirnyi

We zullen zien of ik deze week weer zo goed kan 'gokken' ;)

Waarschuw beheerder
bjorkman :s

die verliest van onze eigen sjeng man :d

als hij weer fit is en een beetje in vorm raakt kan hij daar niet van verliezen,daar is bjorkman van achter niet goed genoeg voor!!!!maar sjeng heeft uiteraard moeilijke tijd gehad...

Waarschuw beheerder
wessels trouwens tegen v scheppingen :d

delray beach wel zwak zeg :s

saretta zal hoop ik van gaudio verliezen....
gaudio...master backhand die man :respect:
Waarschuw beheerder
Gaudio verliest van Sanchez. Gaudio is inderdaad een leuke speler, maar ik denk niet dat hij zijn status waar kan maken.

Normaal wint Schalken van Bjorkman, maar Schalken is nog lang niet hersteld. De enige lastige pot voor Bjorkman is Sanguinetti. Een speler waar hij moeite mee heeft EN thuis speelt.

Erg jammer van de loting voor de 'Nederlanders', ja. Heb ook echt geen idee wie er gaan winnen. Ik denk Wessels, maar je weet dat nooit...
Waarschuw beheerder
Vond Bjorkman op de Australian open al sterk spelen... Snap nog niet hoe Rusedski van hem gewonnen heeft!
Waarschuw beheerder
diep respect als je uit zo'n moeilijke tijd komt om dan zo te winnen!!!

Ik heb gewoon een hekel aan deze wannabee filmster, had liecer dat Davenport gewoon had gewonnen.

Waarschuw beheerder
wessels tikt van scheppingen easy :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik had de volledige draws van de toernooien uitgewerkt en had bijna alle 1e rondes goed. Twee wedstrijden had ik fout voorspeld! Corretja had ik als winnaar staan en Bjorkman! Hoe is het mogelijk dat Schalken ineens in topvorm is? Haha! Zat er VOLLEDIG naast, shame on me!

Waarschuw beheerder
schalken hoeft niet in vorm te zijn voor iemand als bjorkman,die is van achter gewoon niet vast genoeg....
te kwetsbaar op zijn forehand.....
vind ik dan...

en corretja wint al 3 jaar geen pot meer,had je moeten weten toch :d ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Corretja was vroeger echt een held, nu is hij niets meer :(
Waarschuw beheerder
Vergis je daar niet in! Hij speelde tegen een jong ventje en meestal wint hij het dan nog wel op ervaring...

Waarschuw beheerder
ja ok maar hij is al jaren relatief niks meer,staat erg laag en heeft al jaren niks meer gepresteerd van niveau!!

jonge honden ruiken dat juist....
Waarschuw beheerder
Gisteren heeft Hingis haar rentree gemaakt trouwens, 6-1 2-6 2-6 tegen Weingartner ofzo.
Waarschuw beheerder
Hewitt gaat trouwen.. :|
Brrrr kutvent.. die was een paar maanden geleden nog met Clijsters verloofd :S
Waarschuw beheerder
Ja met zijn spiegelbeeld dus :S
Waarschuw beheerder
Hewitt heeft nu tenminste een lekker wijf geregeld! Een DIKKE verbetering als we naar Clijsters kijken, absoluut!

Hingis speelt alweer een tijdje, maar speelde meer demonstratietoernooien. Zou ze het oude niveau weer halen? Ik denk dat ze maar even blijft en voor 2006 weer gestopt is!

Corretja won vorig jaar nog leuke wedstrijden, hoor. Kan me nog goed herinneren dat hij Verkerd uit de Australian open sloeg, maar hij was toen geblesseerd of ziek. Maar verder inderdaad erg matig! Had beter moeten weten, hehe!

Ik zal een nieuw topic openen waar jullie je voorspellingen van de dag kwijt kunnen. Ik ben nu wel benieuwd hoeveel verstand jullie echt van tennis hebben ;)
Waarschuw beheerder
Nu hopen op een beetje animo van jullie

Waarschuw beheerder
dat wijf van hewitt vind ik niks hoor,maar das personal :d
Waarschuw beheerder
[img cacheid=000839b20016ad0d9a17c8091a008fa397]http://www.girl.com.au/img/beccartwright_wallpaper.jpg[/img]
niks fout mee ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wie is het?
Waarschuw beheerder
ze is een soapie ster hier in australie.. home and away, is een beetje hetzelfde als neighbours :)
Waarschuw beheerder
donateur
Okej :)

Wat is er gebeurt met Kim?? Gewoon uit of nog roddels?;)
Waarschuw beheerder
kim is boos, hoorden ik :|
Ze lullen nog steeds nie tegen elkaar, Kim en Lleyton
Waarschuw beheerder
donateur
Kunnen ze samen ook een soap beginnen :)
Waarschuw beheerder
haha die soap is al lang bezig :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hem gemist geloof ik :(
Waarschuw beheerder
moet je maar hier gaan wonen en elke dag de krant kopen :[
Werd er op den duur nie goed van :S
Waarschuw beheerder
Zoals ik al zei

LEKKAH LEKKAH :p
Waarschuw beheerder
donateur
:K

Waarschuw beheerder
vind er echt niks aan :s

dood normaal meisje niks bijzonders
Waarschuw beheerder
LOL

Je zou het er niet op kunnen, wil je zeggen? ;)
Waarschuw beheerder
Beter dan Kimmetje die op die groene vriendin van shrek lijkt haha.

Waarschuw beheerder
ja kim was gewoon lelijk,maar ik vind deze niet mooi...

maar over smaak valt niet te twisten,iedereen vind iets anders mooi en gelukkig maar :d
Waarschuw beheerder
Psies, loos onderwerp ;)
Waarschuw beheerder
Kim was te lelijk voor hem, maar deze is te mooi voor hem. Zou hij ook zo zitten als hij haar pakt? Come onnnnnnnnn Come onnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn !! :p