Partyflock

Forumonderwerp · 740168
Wie gaan er winnen?

mannen: Federer natuurlijk
vrouwen: Sharapova of een andere Russin denk ik, of zorgt Michaela Krajicek nu al voor een verassing ;)
Ik zat te denken, die Russen doen het bij de heren toch ook erg goed. Dat ze bij de vrouwen de laatste tijd dominant zijn (zeker in de Grand Slams) wisten we. Maar de heren hebben toch ook een goede opvolging voor Kafelnikov moet ik zeggen. Safin is natuurlijk al nummer 1 geweest en heeft een grand slam gewonnen. Maar nu dus ook met Davydenko die de kwart finale haalt (2 van de 8 Russen) en misschien wel verder komt. En de jonge Youzny loopt ook wel aardig aan de weg te timmeren :).
Ik ben daar wel blij mee, helemaal bij de dames, ik kan die Williamsen echt niet uitstaan.

idd en die sjarapova doet ook te overdreven als je het mij vraagt :kots:
Zeker weten, erg irritant en overbodig. Maarja ze zullen er niet mee ophouden ik ben er inmiddels wel aan gewend hoor.
Het geeft wel duidelijk aan dat je gelijk moet krijgen. Misschien zien deze statistieken er interessant uit, maar de gemiddelde top 50 speler wint per jaar wel een toernooi. En de gemiddelde top 50 speler verliest ook niet 9 van de 10 keer in een 1e ronde, dus ik snap eigenlijk niet wat hij zo hoog doet. Ik heb de wedstrijd vannacht gezien en hij was meer dan kansloos. Het boeit me verder ook niet, maar ik houd er niet van als mensen dingen zeggen die gewoon verzonnen worden.

Ik snap eigenlijk ook niet waarom je die toernooien groot vindt, want de toppers doen er niet aan mee. Als je kijkt van wie hij won, zul je zien dat het allemaal 'net niet' spelers zijn, net als hij. Dat neemt niet weg dat het nog knap is, maar het zijn gewoon de B toernooien. Om als voorbeeld Adelaide te nemen. Als je in de halve finale van Voinea wint en in de finale van Vliegen, ben je een topper!

Er zullen vast ook wel leukere prestaties tussen zitten, maar in het tennis van tegenwoordig kan bijna iedereen van bijna iedereen winnen. Ik zeg geen iedereen, want dan krijg ik die discussie weer.

Als je zoveel verstand van tennis te hebben, waarom doe je dan niet mee met tennismanager?
En om nog even terug te komen op dat geplaatst worden als je nooit wat presteert. Martin Verkerk was ook een spek en bonen speler die af en toe iets leuks deed. Hij heeft één keer goed gepresteerd (en Milaan een keertje) op Roland Garos en stond in de top 20! Wat zegt dat over hem? Niks, want daarna heeft hij alles verloren. Is hij dan een topper? Verdient hij het dan om ergens anders geplaatst te worden?

hij heeft genoeg toernooien van hele goede gewonnen,check zijn profiel maar!!!!!

niet iedereen wint toernooien,zijn genoeg spelers die nooit een toernooi hebben gewonnen!!!

heb nooit gezegd dat hij van roddick ging winnen,maar over zo'n speler hoort niet zo respectloos gepraat te worden!!!
als je eens weet wat je ervoor moet doen,ik heb zelf vrij hoog gespeeld en heb er aardig veel verstand van ja,werk ook met fulltimers en talenten op tennisschool van henk van hulst....

en over je plaatsing,verkerk daarna niks gepresteerd???ene kant niet,maar jaar daarna begon hij weer aardig te presteren hoor!!!!maar andere kant zijn er maar weinig die kunnen zeggen ooit een GS finale te hebben gespeeld dus dan ben je iig speciaal jä

en in het tennis van tegenwoordig kan WEL iedereen van iedereen winnen!!!!alleen jij had het over een safin in vorm wint van iedereen,maar federer bewijst dacht ik toch aardig duidelijk dat hij ONVERSLAANBAAR is als hij in vorm is....als een topper iets minder speelt kan hij van iedereen verliezen,gebeurd iedere GS weer in 13 ronde,kijk maar naar moya dit GS,verliest van nr 130 of zo....

ik heb zelf ook setjes 7/6 gespeeld in dubbels tegen gasten die hier in de dubbel hoofdtoernooi staan!!!!
zo dicht zit het bij elkaar ja....

en estoril,munchen,rome,stuttgart en monte carlo zijn gewoon toernooien die hoog staan aangeschreven,klaar!!
Net zoals je met 'Davydenko altijd bij de laatste 16'' gelijk had, heb je nu weer HELEMAAL gelijk, gozer :)

dat heb ik toch toe gegeven dat ik fout zat of niet soms??

ik geef tenminste toe....

maar voor de rest heb ik idd gelijk ja,dank je wel (y)
Haha, ik vind het prima! Ik ken je niet eens, maar toch moet je steeds even laten zien dat je heel goed bent en alles weet. Ik houd daar niet zo van en laat je daarom maar denken wat je wilt denken.
Eerlijk toegegeven - heb ik nog geen stukje tennis gezien van de Australian Open dit jaar. Normaal wezenlijk anders..
Dus graag even een update : Noemenswaardige verrassingen ??

Hoorde alleen op de radio (vandaag of gisteren) dat André Agassi kansloor verloor (tegen Ferderer ??)..
In de halve finale zitten de nummers 1, 2, 3 en 4 geplaatst. Tenminste, Hewitt staat nu 2-0 in sets voor!
laatste aanpassing
Hmmmz - dus geen grote verrassingen als ik dat zo hoor.?
Natuurlijk wel een paar rare uitslagen, maar het valt mee. Kijk anders even op www.australianopen.com, daar kun je alle draws zien.
laatste aanpassing
In de halve finale zitten de nummers 1, 2, 3 en 4 geplaatst. Tenminste, Hewitt staat nu 2-0 in sets voor!

Ja dit is echt ongekend tegenwoordig bij het mannen tennis :).

rob

wie begon hier nu bijdehand te doen met uitslagen etc....

en ik hoef niks te bewijzen,mijn werk is tennis en mijn leven voor een groot deel en werk dagelijks met profs etc dus heb genoeg kennis etc dat hoef ik niemand te bewijzen hoor :s

zuur trouwens dat hewitt won :(

we kunnen wel een keer een potje spelen als je wil :yes:
Hewitt is weer door hoor, wat een eikel. Ik hoop dat hij genadeloos wordt afgestraft, en snel een beetje.

idd ja,wel gunstig dat roddick zo klaar was en hij erg lang op baan heeft gestaan!!!

toch heb ik er een hard hoofd in en denk ik dat hij wint van roddick...
Roddick is sowieso de slechtere tennisser, hij moet het echt van zijn domme kracht hebben. Maarja toch ben ik voor hem als hij tegen Hewitt speelt.

domme kracht???

dat is geen kracht hoor,maar gewoon techniek!!!!
je serveert geen 247 op kracht geloof me,de techniek blijft altijd het belangrijkste,als de beweging en armsnelheid niet goed/hoog zijn haal je echt niet zo hard!!!kijk maar eens naar zijn knieactie bij zijn serve en hoe hij omhoog explodeert....daar haalt hij de vaart uit voornamelijk en armsnelheid!!

kleine meisjes slaan soms harder als bodybuilders omdat die helemaal vast zitten en geen souplesse meer hebben :yes:
laatste aanpassing

maar ik ben ook voor roddick hoor :d
Ik heb zelf ook 11 jaar zeer fanatiek getennist ik weet dat wel ;). Maar wat ik bedoel is dat ik de stijl van Roddick lelijk vind, hij slaat niet mooi naar mijn mening daarom noem ik het domme kracht, is natuurlijk niet echt zo. Weinig souplesse.

dat ben ik met je eens,ziet er vaak niet erg soepel uit klopt!!!!
vooral zijn BH vind ik erg stijfjes.....
laatste aanpassing

hadden wij maar zo'n stijve BH he :yes:
Ik vind publiekspeler als Hewitt erg leuk om naar te kijkuh met z'n uitbarstingen :) ...hopelijk staat hij dit jaar in de finale :P
laatste aanpassing
Gozer, je bent geweldig! Je loopt zo te koop met hoe goed je bent en stuurt me ook nog PBtjes waar ik niet om vraag. Je bent veel te goed voor me ;)! En je hoeft echt niet 100 keer te zeggen dat je zelf zo goed bent, want dat weten we nu wel...
En ik kwam alleen met die uitslagen, omdat jij verhaaltjes aan het verzinnen was. Het lijkt wel alsof je er niet tegen kunt dat je geen gelijk had en nu even wilt laten zien hoe goed je wel niet bent.

Morgenochtend om 09:30 is het eindelijk zover! Ik denk echt dat Safin kansen heeft, maar niemand is dat met me eens. Morgen zullen we het zien....

ik heb fout allang toe gegeven :gaap:
je had het ook kunnen zeggen zonder allemaal blije feitjes hoor,dus kwam ik ook even met wat :d
ik geef mijn fout toe,JIJ niet daarentegen....
dus wie houd zich nu groot :s

maar goed vanaf nu laat ik je met rust,koning van tennis ahuuum :s

en natuurlijk heeft safin kans,als je eenmaal zo ver bent heeft iedereen kans!!!!alleen is federer favoriet en dat lijkt me vrij duidelijk,de man heeft al 5 maanden niet verloren!!!
is de koning op dit moment!!!!

ben al wakker en kijk naar sjarapova die net 3 matchpoints weg geeft,2 erg knap van serena.....ben benieuwd hoe dit afloopt!!!!

6-6 en al 4 keer deuce,moet gaan werken GVD kan niet afzien....

toch nog ff kijken ;p

serena op matchpoint.....

zijn we dan toch van die schreeuwlelijk af.....

JA...
Wat moet ik toegeven dan? Haha! Ga lekker andere mensen vervelen met je gebrabbel over hoe goed je wel niet bent en met wie je allemaal niet samen werkt.
Federer wint de eerste set met 7-5 van Safin. Safin staat in de tweede set een break voor. Federer is het niet gewend om een moeilijke wedstrijd te spelen en zit nu al met zichzelf in de knoop. Maar het kan alle kanten nog op...
Sorry, dubbel...
laatste aanpassing

wat je moet toegeven???

dat je opmerking dat dadydenko NOOIT iets presteert van geen kanten klopt iig....

maar zal me zorg zijn,ik kan mijn meningen onderbouwen en ergens dieper op ingaan maar dat is bij jou ver te zoeken...

Federer is het niet gewend om een moeilijke wedstrijd te spelen en zit nu al met zichzelf in de knoop. Maar het kan alle kanten nog

man is nr 1 van de wereld,is mentaal echt wel ijzersterk hoor!!!!

tot nu toe komen mijn voorspellingen uit,davenport en federer,alleen denk ik toch dar serena gaat winnen eerlijk gezegd!!!davenport haar lichaam heeft al wat te verduren gehad....
Heb in de vorige set gezien hoe sterk hij mentaal is als hij even achter staat, haha! Maar jij zult er wel een of ander mooi verhaal van maken, want jij bent Maarten, DE tennisheld ;)! Hoe heet je eigenlijk van je achternaam? Als je zo goed bent als je denkt te zijn, moet ik je wel kennen....
En wees nou eerlijk... Als je nooit verliest, nummer 1 van de wereld bent en de afgelopen 25 partijen (volgens Eurosport) geen partij en set meer hebt verloren, is het erg lastig om met een moeilijke partij om te gaan.

dat klopt...

wat praat jij raar joh over dat ik de held ben??ik mag toch zeggen wat voor werk ik doe etc...

is enige wat jij kan zeggen of zo?? :s

een nr 1 van de wereld die bij minste of geringste mentaal knakt word geen nr 1 lijkt me zo....

en waarom zou ik mijn naam geven???ben speel sterkte 2/2 geweest heb in dubbel aardig wat atp punten gehaald.....hoef ik mijn naam niet voor te geven en dat is geen opscheppen!!!als iemand zegt dat hij iets heeft gedaan in zijn baan wat goed is of zo schept hij dan op??nee toch...

is trouwens wel een kut partij sinds ik 3e set kijk,van beiden niet best vind ik....weet niet hoe eerste 2 sets was??....
Het is al goed, gozer! Ik zie het meer als proberen te imponeren... nergens voor nodig! Al was je Martin Verkerk, ik ga echt niet anders denken over mijn standpunten.

De tweede set was Federer helemaal nergens. Daarom zei ik ook: Federer speelt ineens heel anders als hij achter staat. Of denk je dat het toeval is bij een speler die zo in vorm is? Ik heb het gevoel dat het tegen Safin gewoon erg moeilijk is. De ene game vliegen ze om je oren en de volgende game vliegen ze de baan uit ;)
Wat ik me afvraag: waarom heb je het steeds over het verleden? Je bent nog jong, maar was 2/2, waarom nu niet meer? Geen motivatie meer? Dat zou mij erg bekend voorkomen in ieder geval ;)

heb je gelijk in,safin is lastig dan weer wereldgame en dan weer slecht!!slaat verschrikkelijk hard!!
ik wil je niet imponeren maar was gewoon mededelen of mag dat soms niet meer???

omdat ik het niet gehaald zou hebben en het financieel niet op te brengen was zonder sponsor!!!!

en ik heb de juiste keuze gemaakt...en nu speel ik zelf niet meer omdat ik simpelweg de tijd niet meer heb...begeleiden etc lesgeven...
helaas....
Financieel is het inderdaad een drama! Als je het gaat uitrekenen vanaf de jeugd, ben je gewoon TEVEEL geld kwijt geraakt!

Maar waarom geen competitie in Nederland? Kan ook heel leuk zijn! Van les geven en begeleiden word je alleen maar tennis geil, lijkt mij.

omdat ik dan begeleid op mijn club zeg maar!!speel wel competitie nog steeds(al 6 jaar) in duitsland voor de euri's :d

en als je wil reizen en je wil dat goed doen,heb je gewoon minstens 25000 euro per jaar nodig :s
dus ja,best lastig hehe

verder heb ik er echt geen tijd meer voor,en idd das soms kut want van al dat kijken etc wil je zelf weer spelen!!!

bizar dat safin geen waarschuwing kreeg net....
en het is een slechte partij van beiden vind ik hoor!!!
laatste aanpassing
Zoals ik al zei: Safin heeft goede kansen tegen Federer ;)

Maar één ding is zeker: de winnaar van deze wedstrijd, wint het toernooi!

ongelofelijk zoals hij die 5-2 eigen serve weg geeft zeg...slechte punten toen!!!geen 1e serve wat dan belangrijkste is!!!!

weet niet,vind hewitt akelig goed dit toernooi,serveert goed!!!!

ben benieuwd 5e set,had eigenlijk niet mogen gebeuren,maar dat bewijst dat federer niet goed speelt!!anders laat hij zoiets niet lopen,safin kan trouwens ook beter vind ik...

wat een partij zeg niet te filmen....

allebei matchballen en slecht afgeven!!!!

zoals we beiden zeiden,als federer niet 100% speelt kan hij gewoon worden verslagen en hij speelt niet zijn beste tennis....

nou verder kijken....

aaah die 3e matchbal had er echt langs gemoeten,open veld zeg niet te geloven wat een thriller....

moet zo weg als ik dit niet af kan zien word ik echt leip :@
laatste aanpassing
En wat zeg je dan? ;)

We verschillen wel erg van mening, want ik vind Hewitt juist zwak dit toernooi. Maar wederom zullen we wel zien wat er gebeurt.

Jawel, Safin gewonnen van Federer!!!! (Y)(Y)(Y)
Khoop ook echt dat Safin de Australian Open gaat winnen hoor! :yes: