Wat vinden jullie van de nieuwste bikini-mode, http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/)/components/actueel/rtlboulevard/2005/01_januari/lifestyle/victorias_secret.xml?
Heb laatst bij Harrods in London echte gepast en kon geen verschillen ontdekken aan deze die ik nu gekregen heb.
donateur
Erg mooi!
Zat toevallig zelf ook wat blaadjes door te lezen net, aangezien ik mijn bikiniverslaving ook een beetje bij moet houden he , en heb wel weer wat mooie gezien!
Onder andere een hele gafe van Puma.
Word wel weer moeilijk kiezen tussen al dat moois!
Oew Burberry bikini
Die wil ik ook nog wel.. Of die Dior Girly monogram Pink en dan de halter.. Très sexy
ik heb een mooie van victorias secret, maar ik heb een tic
ik moet 1 of 2 mooie bikini's hebben om aan het zwembad bij het hotel te liggen en nog 1 of 2 om te zwemmen
ennnnn dan moet ik ook nog eentje hebben met een meerdangemiddelde cupmaat... tips zijn welkom
Dit is mijn nieuwe bikini
Vind em zo schattig,zo'n ienimienie broekje
Wat ik het mooiste eraan vind, is dat hij van die geplooide kanten heeft..Dat is moeilijk te zien op de foto
laatste aanpassing
Ja die is leuk
Krijg je d`r ook zo`n lijf bij?????
Maar die wicked weasel dingen die zijn wel erg bloot hoor je kan net zo goed niks aan trekken je ziet alles zitten man!
Ja die wicked weasel dingen vind ik ook niks
Op welk strand trek je dat aan? Misschien in je achtertuin voor je vriend.. zolang de buren het maar niet zien..
Ik vind die dingen lelijk.. de stof, de kleur, het model!
Ieder z'n eigen mening.. maar als ik zoiets niet aan wil, betekent dat niet dat ik preuts ben..
ik zie liever een meid op het strand rondlopen waarbij ik niet meteen alles kan zien hangen ...
dus dan zijn we samen preuts
Ben het met je eens ella
Kvind mooie bikini's helemaal leuk om naar te kijken..
Beter dan een doorzichtig klein fluor ding.. Jammer dat het kots smiley 't niet meer doet
Kijk even op Otto.nl naar de bikini's van Lascana.
Ik heb die zwarte hierboven namelijk vorig jaar gekocht op otto.nl en hij is bijna hetzelfde. Het broekje heeft maar een gesp en die zit in het midden. Kijk maar hieronder.. alleen hebben ze de zwarte foto niet online staan.. en er zit een suf rokje over.. maar ze hebben iig een hele mooie! En hij zit super lekker!
En deze is zonder streepjes.. maar wel met 2 gespen op je broekje.. ook van Lascana.
DE bom .. maar 't plaatje opzich is ook al mooi.. 't topje lijkt me alleen niet erg fijn zitten..
Net als bij deze bv..;
Nog wat anderen die 'k zelf ook wel vind..;
regel trouwens effe net zo bruin als haar zijn
ennnn deze ; http://bestswimwear.com/sauvageswimwear-2005/women/whitetwist-swimsuit/bikini.jpg
Ikzelf heb 'n triangle-bikini 1 uit Italië , 'n zwart met felrose.. en op de achterkant v/h broekje staat met zilvere glitterletters "Angel".. wil alleen misschien toch een ander nieuw topje voor erop..