Partyflock

Forumonderwerp · 739313
4 volgers · 147507x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Aangezien deze topic het eerste en inmiddels officieele Explosion-topic van Partyflock is geworden, en daarom te lang om "even" door te lezen, een samenvatting van de inhoud in deze aangepaste openingspost:

- de openingspost:
ik ben een ervaren harddrugs gebruiker nu wil ik het op de rustige manier proberen. nu heb ik gehoord dat explosion hetzelfde effect geeeft als coke en pillen. Mastah een mix gevoel. Dus nu wil ik graag reacties van mensen die deze drugs kennen en mij kunnen vertellen waar ik het kan kopen.

- waar te koop (het is (nog) niet verboden en wordt daarom in smartshops en op internet verkocht) en wat kost het ongeveer?
De adviesprijs is € 12,-. Er zijn shops die het duurder aanbieden. De leverancier zegt hier iets aan te doen.
Tot nu toe weten we dat explosion te koop is in de volgende smartshops:

* Alkmaar - www.NaturalMinds.nl € 12,72, TranceVision
* Amsterdam - Conscious Dreams Kokopelli (rosse buurt), Conscious dreams dreamlounge (kerkstraat) € 15,-, innerspace (Spuistraat) € 12,-, Elements of Nature € 12,- (5 smartshops), Mushroom Galaxy
* Arnhem - Sjamaan € 10,-
* Den Haag - Conscious Dreams Euphoria, Dr. Paddo
* Den Helder - Flower-Power www.flowerpower-denhelder.nl/ € 15,-
* Den Bosch - Aum, Magic moments € 12,-
* Groningen: Energizer (voorheen dreamfactory)
* Haarlem - State of mind (Conscious Dreams)
* Hoorn - Mother Nature (Conscious Dreams)
* Leiden - Altered States (Conscious Dreams) € 15.-.
* Nijmegen - De Sjamaan (bloemerstraat) € 10,-
* Roosendaal - Smartshop Bazaar hyroglief (molenstraat 89)
* Rotterdam - www.Apollyon.nl (Zuid) € 12,-
* Utrecht - state of mind, Twist & Shout, Magic Minds
* Zwolle - Satisfactory
* Online: http://www.room-odoriser.com € 12,- , http://www.shayanashop.nl €17,- , http://www.methylone.nl € 12,-

net gehaal bij smartshop in amsterdam, naam ff kwijt maar was op de staalstraat 5 bij het waterlooplein, 12,50 was het

Net naar Leiden geweest, prijs is gezakt van 15 Euro naar 12,50 Euro

- is het synthetische sjeit of herbal-sjeit? (zie voor diepergaande informatie hierover de topic zelf)
Explosion is geen smardrugs maar een designer drugs

Inhoud:
280mg Methylone (2-methylamino-1-(3,4-methylene
dioxyphenyl)propan-1-one, C11H13NO3 of Methylenedioxymethcathinone)

Tis wel degelijk Methylone

tis stiekem gewoon chemische drugs

- waar kan je het 't beste mee innemen vanwege de smaak?
gelijk doorslikken. Met een ruime hoeveelheid vruchtensap of frisdrank innemen.

Ik doe het altijd in een paar slokken cassis of iets anders. Bijvoorbeeld in een bekertje/flesje waar nog een heel klein laagje inzit,dan doe je er wel wat langer over,maar dan is het toch niet zo vies

door een laatste slokje bier, doe ik altijd en dat werkt echt goed. bier is namelijk ook bitter

1 buisje in de cola gedaan, gatver wat goor ! (daarna nog een half buisje in de appelsap, toen proefde ik het niet)

- niet combineren met?
Niet combineren met alcohol of andere drugs. Niet combineren met medicijnen. Vooral niet met MAO-remmers.

- effecten?
...dat het na zo'n 20-40 minuten inslaat, de echte high ongeveer 1 a 2 uur duurt en het speedy effect wat daarna aanhoudt nog zo'n 4 uur duurt

inderdaad sterk vergelijkbaar met pure mdma. echter zorgt explosion voor een lange, stabiele piek waarin het "lekker"-gevoel overheerst en je verder compleet helder bent. verder geen wausheid aan de orde, en al helemaal niet zichtbaar. je behoudt volledige controle over jezelf, behalve een toename van knuffeligheid. zintuigelijke waarneming wordt op een prettig niveau versterkt, dat wil zeggen, een peuk wordt als "wouw, lekker peukje hoor!" ervaren en muziek is nóg leuker en opzwepender dan normaal. een normaal gesprek blijven voeren gaat prima omdat je zo helder blijft. pure gevoelsdrugs dus.

- algemene side-effects?
Tijdens de werking genoeg frisdrank of water drinken. Er kan kaakspanning optreden.

slapen na gebruik lukt erg moeizaam, (...) je slaapt heel licht en redelijk kort

Ik kon de volgende dag zonder problemen eten, wel iets minder dan normaal maar verder geen problemen daarmee

(Natuurlijk zijn de bijwerkingen voor iedereen weer een beetje anders. We hebben het hier al over grote pupillen en "strak" staande gezichten gehad, het kauwen, de één kon prima plassen en de ander totaal niet, hoewel de meeste mensen niet kunnen slapen na explosion sliep een enkeling wél goed, sommigen werden misselijk en weer anderen kregen last van hun maag...)

voor uitgebreide ervaringen, tripreports, informatie, discussies en links naar andere sites, zie de rest van deze topic
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Ik heb ooit bij een smart shop weleens van die legale pillen gehaald "ja meneer zelfde effect als xtc etc etc"
Niet meer dan 2 mocht je er nemen ,uiteindelijk na 4 merkte je nog niks ,dat is met dit drankje dus niet zo ??
Met die legale pillen merkte ik niks die nacht maar de volgende dag was de huid nogal samengetrokken ....
Waarschuw beheerder
Check dit verslag van een gebruiker die 450 mg Methylone (is volgens mij ongeveer 1,5 buisje Explosion) heeft gebruikt, hij kreeg erg veel last van paniek aanvallen, ook 'problemen' met hartslag, bloeddruk, overhitting etc.:

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=28082

Waarschuw beheerder
2 Ultra Rebel: Ik herken je verhaal. Maar dat is bij dit idd wel anders ;)
Waarschuw beheerder
jah op die site had ik dat ook allemaal gelezen dubzone, daar waren ze er al sinds 2001 mee bezig en idd aan een klein beetje heb je niet zoveel en is eigelijk gewoon niet lekker.
Waarschuw beheerder
Check dit verslag van een gebruiker die 450 mg Methylone (is volgens mij ongeveer 1,5 buisje Explosion)

Volgens mij zit er 180 mg per buisje in, dus is het iets meer dan 1,5 buisje...
Waarschuw beheerder
jah op die site had ik dat ook allemaal gelezen dubzone, daar waren ze er al sinds 2001 mee bezig en idd aan een klein beetje heb je niet zoveel en is eigelijk gewoon niet lekker.

Dat maakt het dan wel allemaal erg duur hoor...

Waarschuw beheerder
Heb het zondag geprobeerd :)

Wow, goed spul zeg! Het gevoel heeft idd veel raakvlakken met dat van xtc. Heb in totaal 1 buisje gehad. Wat me opviel is dat het bijna direct begint te werken en dat het walgelijk smaak.

En idd er zijn veel minder na-effecten dan bij xtc :)

Waarschuw beheerder
hoe lang is dit spul al in omloop?
Waarschuw beheerder
sinds september/november ofzo
Waarschuw beheerder
donateur
Is het bestellen via die site beetje betrouwbaar? www.Methylone .nl?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor .. ik heb donderdag besteld en vandaag in de bus ! :D is ff proberen zeer binnenkort :P
Waarschuw beheerder
I''m a spun monkey

Het valt te verwachten dat bij papaul er geprobeerd gaat worden om explosion en de gebruikers ervan belachelijk te maken, en als je daar dan alsnog aan meewerkt is dat niet de slimste zet. En respectloosheid, mensen zeggen ook dat jessica simpson dom is, dan zou je over niemand meer een oordeel mogen vellen omdat het respectloos zou zijn terwijl iedereen onbewust zich al een oordeel velt over een persoon als ze die voor het eerst zien. En een eerste indruk blijft altijd meewegen in hoe je naar iemand kijkt, ook als je die beter leert kennen.

Waarschuw beheerder
heb gister echt een supertrip gehad op minder dan één buisje. het feestje waar ik was: superleuk, de sfeer, de mensen, de gesprekken, echt cool
maar vanochtend werd ik alweer na 2,5 uur wakker (klaarwakker) met een kapotgekauwde tong en het besef... nee, de realisatie dat het wel weer afgelopen mag zijn.
na bijna twee jaar geen synthetische drugs te hebben gebruikt, ineens in twee maanden drie keer explosion doen? en het elke keer zó geweldig lekker vinden? tóch te geestelijk verslavend naar mijn mening. en daarnaast vind ik het te risicovol om nog vaker te doen omdat nog niet duidelijk is welke schade het aanricht (sowieso gezien mijn gezondheidsomstandigheden momenteel, maar da's een ander, niet interessant verhaal).
bovendien wordt 't straks toch verboden, en ik ben de ervaring inmiddels toch al rijker.
mooi moment om weer te kappen dus

Ik snap wat je bedoeld wen!
als ik zou toegeven aan mn behoefte zat ik ook minimaal elk weekend aan dit spul. Gevaarlijk verslavend. Ik wacht eerst ook minimaal 8week voor ik t weer neem, aangezien ik al 5/6(damn als je begint te tellen :S) buisjes heb gehad afgelopen 2 maand.

Nog ff over t hallucineren:
Ik heb t met explosion 1x gehad, en dat was na 2 buisjes en 4 joints. Mijn hele kamer zat vant ene moment op t andere onder de spinnewebben, ik schrok me de tering.. je verwacht t niet eh:P
Waarschuw beheerder
Ik ben ook super enthousiast over explosion. Ik heb aan 1 buisje genoeg en ik ben totaal niet gaar de dag erna.

Veel zien niet kunnen slapen als nadeel, maar ik vind het juist een voordeel, de hele nacht doorgaan en niet de hele zondag hoeven te slapen. Heerlijk.
Waarschuw beheerder
whieee vrijdag aan de explosion :P
Waarschuw beheerder
Ik hoorde net op de radio dat Giel Beelen er ook aandacht aan besteed in zijn radioprogramma bij 3FM.

Waarschuw beheerder
hoelaat? dan zet ik em dan weer ff op 3FM
Waarschuw beheerder
Weet ik niet...

Zijn programma is om 9 uur afgelopen, ik denk tussen 8 en 9.
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij neemt hij het gewoon in z'n uitzending. Dan kan je echt lachen volgens mij.

Ik heb zondag 1 buissie genomen. Wat een enorm heerlijk goedje. De uitwerking dan wel te verstaan. 8)

Ga zeker ff meer inslaan voor 't te laat is...
Zal me echter ook niks verbazen als dit goedje ook na evt verbieden op de illegale markt zal gaan verschijnen.
Waarschuw beheerder
Veel zien niet kunnen slapen als nadeel, maar ik vind het juist een voordeel, de hele nacht doorgaan en niet de hele zondag hoeven te slapen. Heerlijk.

Opzich kan dat wel lekker zijn ja... als je je er op instelt!
Waarschuw beheerder
donateur
Heb 2 buisjes besteld, ben benieuwd :jaja:

Vind het wel erg duur, das jammer :(
Waarschuw beheerder
Zal me echter ook niks verbazen als dit goedje ook na evt verbieden op de illegale markt zal gaan verschijnen.

Ik hoop het!

Alleen kan je dan weer te maken krijgen met slechte kwaliteit, of rotzooi die ze erbij gooien...

Plus er zijn genoeg 'vervangers' voor Methylone op de illegale markt, die minder duur zijn...
Waarschuw beheerder
donateur
Plus er zijn genoeg 'vervangers' voor Methylone op de illegale markt, die minder duur zijn...

Zoals?
Waarschuw beheerder
Zoals?

XTC, MDMA... dat soort drugs!

Het is idd niet helemaal hetzelfde... Ik prefereer Explosion zeker boven X of MDMA, maar veel mensen vallen toch weer terug op hun 'oude vertrouwde' goedje!

Waarschuw beheerder
xtc = mdma ;)
Waarschuw beheerder
he lui'tjes geef mij maar G 'tje

Waarschuw beheerder
donateur
he lui'tjes geef mij maar G 'tje

Jahh of beiden:9
Waarschuw beheerder
Giel gaat het idd morgen proberen in zijn ochtendshow van 6 tot 9 uur.
Hij heeft zijn show morgen weer voor een keer de dopeshow genoemd :D
Waarschuw beheerder
xtc = mdma

Nou volgens mij niet altijd... Er kan toch ook MDA inzitten?!

Maargoed, bedoelde te zeggen dat er meerdere, goedkopere 'vervangers' zijn voor Methylone...

Waarschuw beheerder
er kan vanalles inzitten, maar het hoort mdma te zijn ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb ook wat buisjes binnen. Van het weekend maar eens de proef op de som nemen. Ben Benieuwd.
Waarschuw beheerder
tussen 6 en 9 lig ik nog op bed dus ik kan het niet oren..

ja ik ben ook wel benieuwd;;;
en hoe breng je het naar binnen dan als je het doet...gr g
Waarschuw beheerder
donateur
opdrinken...

Smaakt vet ranzig, maar dat is het wel waard... 8)
Waarschuw beheerder
heb je dat ook als je door slikt dat de spieren samen trekken..
Waarschuw beheerder
donateur
Huh? Hooguit je bek omdat het zo ranzig is...

Waarschuw beheerder
burp
Waarschuw beheerder
donateur
Bter doe je dat niet ;) Dan krijg je weer dezelfde smaak in je bek... :P

Waarschuw beheerder
donateur
Zijn er nog mensen die vorige week (donderdag/vrijdag) besteld hebben bij room-odoriser?

Ik heb nl. :@ nóg niks binnen :/ (n)

Waarschuw beheerder
it's a sign! it's a sign! :bounce:

Waarschuw beheerder
;)

Waarschuw beheerder
donateur
it's a sign! it's a sign!

it's a shame! it's a shame!

Wen, waar is die gesoepte prodentsmile van je gebleven? 8)

Waarschuw beheerder
ik vond 't origineel toch leuker... :bloos:

Waarschuw beheerder
Ik heb geen zin om de hele topic te lezen.... maar maakt Explosion ook gebruik van je Serotine net als MDMA... Volgens mij wel he...

Ik heb het van t weekend op... Had eerst gedeeld met iemand allebei de helft... maar toen voelde ik me alleen maar kut,,,net als een $$ die niet inslaat.

Toen meer op en dat was zeker super,,vooral dat lange wakker blijven achteraf..

Enigste wat wel kut was toen het uitwerkte,,, had ik wel veel behoefte aan meer,, dus voor mij wel geestelijk verslavend om het zo maar te zeggen...
Waarschuw beheerder
Nou vrijdag maar`s ff narde smart shop :yes:

ff uit proberen ;)
Waarschuw beheerder
Ik had die eerste keer besteld bij methylone.nl, toen is er wat mis gegaan, heb uiteindelijk mijn geld terug gekregen. (y)
Nu vrijdag besteld en betaald, en vandaag in huis. Netjes!! Effe bedenken wanneer ik t ga nemen... :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand enig idee of t ook hier in t zuiden des lands
al verkrijgbaar is???

Laat het me weten please ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
op hardbass maar eens een poging wagen :P

Waarschuw beheerder
donateur
Laat het me weten please

Hierbij laat ik t je weten; spit de topic maar even door! (y)

Update wat betreft mn nogsteeds openstaande bestelling bij room-odoriser:

Die lul reageert de afgelopen dagen ook niet meer op mn emails :@