Partyflock

Forumonderwerp · 739313
4 volgers · 145753x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Aangezien deze topic het eerste en inmiddels officieele Explosion-topic van Partyflock is geworden, en daarom te lang om "even" door te lezen, een samenvatting van de inhoud in deze aangepaste openingspost:

- de openingspost:
ik ben een ervaren harddrugs gebruiker nu wil ik het op de rustige manier proberen. nu heb ik gehoord dat explosion hetzelfde effect geeeft als coke en pillen. Mastah een mix gevoel. Dus nu wil ik graag reacties van mensen die deze drugs kennen en mij kunnen vertellen waar ik het kan kopen.

- waar te koop (het is (nog) niet verboden en wordt daarom in smartshops en op internet verkocht) en wat kost het ongeveer?
De adviesprijs is € 12,-. Er zijn shops die het duurder aanbieden. De leverancier zegt hier iets aan te doen.
Tot nu toe weten we dat explosion te koop is in de volgende smartshops:

* Alkmaar - www.NaturalMinds.nl € 12,72, TranceVision
* Amsterdam - Conscious Dreams Kokopelli (rosse buurt), Conscious dreams dreamlounge (kerkstraat) € 15,-, innerspace (Spuistraat) € 12,-, Elements of Nature € 12,- (5 smartshops), Mushroom Galaxy
* Arnhem - Sjamaan € 10,-
* Den Haag - Conscious Dreams Euphoria, Dr. Paddo
* Den Helder - Flower-Power www.flowerpower-denhelder.nl/ € 15,-
* Den Bosch - Aum, Magic moments € 12,-
* Groningen: Energizer (voorheen dreamfactory)
* Haarlem - State of mind (Conscious Dreams)
* Hoorn - Mother Nature (Conscious Dreams)
* Leiden - Altered States (Conscious Dreams) € 15.-.
* Nijmegen - De Sjamaan (bloemerstraat) € 10,-
* Roosendaal - Smartshop Bazaar hyroglief (molenstraat 89)
* Rotterdam - www.Apollyon.nl (Zuid) € 12,-
* Utrecht - state of mind, Twist & Shout, Magic Minds
* Zwolle - Satisfactory
* Online: http://www.room-odoriser.com € 12,- , http://www.shayanashop.nl €17,- , http://www.methylone.nl € 12,-

net gehaal bij smartshop in amsterdam, naam ff kwijt maar was op de staalstraat 5 bij het waterlooplein, 12,50 was het

Net naar Leiden geweest, prijs is gezakt van 15 Euro naar 12,50 Euro

- is het synthetische sjeit of herbal-sjeit? (zie voor diepergaande informatie hierover de topic zelf)
Explosion is geen smardrugs maar een designer drugs

Inhoud:
280mg Methylone (2-methylamino-1-(3,4-methylene
dioxyphenyl)propan-1-one, C11H13NO3 of Methylenedioxymethcathinone)

Tis wel degelijk Methylone

tis stiekem gewoon chemische drugs

- waar kan je het 't beste mee innemen vanwege de smaak?
gelijk doorslikken. Met een ruime hoeveelheid vruchtensap of frisdrank innemen.

Ik doe het altijd in een paar slokken cassis of iets anders. Bijvoorbeeld in een bekertje/flesje waar nog een heel klein laagje inzit,dan doe je er wel wat langer over,maar dan is het toch niet zo vies

door een laatste slokje bier, doe ik altijd en dat werkt echt goed. bier is namelijk ook bitter

1 buisje in de cola gedaan, gatver wat goor ! (daarna nog een half buisje in de appelsap, toen proefde ik het niet)

- niet combineren met?
Niet combineren met alcohol of andere drugs. Niet combineren met medicijnen. Vooral niet met MAO-remmers.

- effecten?
...dat het na zo'n 20-40 minuten inslaat, de echte high ongeveer 1 a 2 uur duurt en het speedy effect wat daarna aanhoudt nog zo'n 4 uur duurt

inderdaad sterk vergelijkbaar met pure mdma. echter zorgt explosion voor een lange, stabiele piek waarin het "lekker"-gevoel overheerst en je verder compleet helder bent. verder geen wausheid aan de orde, en al helemaal niet zichtbaar. je behoudt volledige controle over jezelf, behalve een toename van knuffeligheid. zintuigelijke waarneming wordt op een prettig niveau versterkt, dat wil zeggen, een peuk wordt als "wouw, lekker peukje hoor!" ervaren en muziek is nóg leuker en opzwepender dan normaal. een normaal gesprek blijven voeren gaat prima omdat je zo helder blijft. pure gevoelsdrugs dus.

- algemene side-effects?
Tijdens de werking genoeg frisdrank of water drinken. Er kan kaakspanning optreden.

slapen na gebruik lukt erg moeizaam, (...) je slaapt heel licht en redelijk kort

Ik kon de volgende dag zonder problemen eten, wel iets minder dan normaal maar verder geen problemen daarmee

(Natuurlijk zijn de bijwerkingen voor iedereen weer een beetje anders. We hebben het hier al over grote pupillen en "strak" staande gezichten gehad, het kauwen, de één kon prima plassen en de ander totaal niet, hoewel de meeste mensen niet kunnen slapen na explosion sliep een enkeling wél goed, sommigen werden misselijk en weer anderen kregen last van hun maag...)

voor uitgebreide ervaringen, tripreports, informatie, discussies en links naar andere sites, zie de rest van deze topic
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Bass, totale tijd is denk ik wel 5 uur geweest, voorheen heb ik veel x gebruikt ja, ben daar een beetje mee gestopt omdat de uitwerking van x bij mij nu meestal meer nadelen dan voordelen met zich meebrengt (maagkrampen, misselijk, effect is nix meer, etc.). Ik vond het resultaat bij mij ook opvallend zeg maar.
Heb er verder geen andere drugs bij gebruikt, lijkt me ook erg onverstandig met een nieuwe drug als deze, waar nog zo ongeveer nix van bekend is, zelfs niet wat nou exact de werkzame stof zou zijn.
Heb er denk 3 pilsjes bij gedronken

Klinkt n beetje t zelfde zoals ik nu x ervaar..voorheen was de uitwerking heel anders, vind nu dat ik er anders onder ben als eerst. Geen maagkrampen en misselijkheid though.

Waarschuw beheerder
donateur
maar een nieuw soort amfetamine... denk dat als het echt weer een doorslaand suc6 gaat worden en mensen er weer veel meer van nemen dan hoort dat het vanzelf wel weer verboden word. is er al onderzoek naar gedaan of iets bekend van mogelijke schade aant lichaam, want er is geen drug die geen schade veroorzaakt, dusssssss kom maar op met de info...

iemand?

Ah, nu wordt het nog onder het mom van....verkocht. Als het bekend, en vast ook berucht gaat worden dan zal de regering wel ingrijpen, iig de gezondheidsorganisaties ofzo. Binnen no-time zal de drug dan verboden zijn, zeker omdat t chemisch spul is, dwz...geen biologisch extract of wat dan ook.

Ik zou zeggen, grjp nu je kans, als t je bevalt, sla t in tegen n gereduceerde prijs en feest er lekker op los, mits je weet waar je mee bezig bent (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Biertje 8).

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
maar zoals bijna al shulgin's concepten word het denk toch weer misbruikt

mits je weet waar je mee bezig bent

snap je wat ik bedoel?

Waarschuw beheerder
xplosion is geen smardrugs maar een designer drugs (her)uitgevonden en getest door Alexander Shulgin (Phikal)

bedoel je dat het is uitgevonden door shulgin en nu opnieuw is (her)uitgevonden, door iemand? of zou het zijn dat het helemaal niet her uit is gevonden, maar dat iemand z'n handen aan het originele recept heeft gekregen?

Waarschuw beheerder
pfffff martijn wijze woorden. (y)

Ik kan hier op pf nog wat leren zeg!! Al moet ik zeggen dat ik er echt geen verstand van heb:S

Ach, je kan niet alles hebben hé;)
Waarschuw beheerder
donateur
vandaag 4 buisjes met de post binnengekregen...

Op de verpakking staat: Explosion Room-odoriser
Do not ingest :S

beetje vaag... hoe moet ik het anders innemen???
het spul ruikt sterk naar vanille
vanavond gaan we het eens proberen!!

ik laat wel weten hoe ervaringen waren..

Waarschuw beheerder
donateur
Waar heb je ze besteld? Bij dat adres van Room-odoriser?

E. 12,= / stuk toch?

Krijg je ze gewoon in de bus gestuurd? Hoe betaal je er voor?

Op de verpakking staat: Explosion Room-odoriser
Do not ingest

Ja, dat hangen ze er expres aan natuurlijk, om t een beetje te verhullen dat t eigenlijk drugs is! (y) :s

Ben benieuwd wat je er van gaat vinden, neem het in door het in n glas jus ofzo te gooien (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ze via www.room-odoriser.com besteld.

12 euri per stuk jah... en heb het bedrag overgemaakt...
binnen 2 werkdagen heb je het binnen!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Das wel netjes! (y)

Ik moet zeggen, degene die dit opgezet heeft, heeft t wel sneaky gedaan ;)

Order your dope online :D
Waarschuw beheerder
donateur
haha ja precies!!!

´gat´ in de markt...

hopen dat het het geld een btje waard is natuurlijk, want
12 euro per buisje is niet bepaald goedkoop...

maar we zullen zien!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Is niet echt goedkoop, maar als je t vergelijkt met de 2 a 3 euro die je betaald voor n p'tje...waaraan je wél n kater aan overhoud, wat vaak onzuiver is (en ik hoop dat explosion dat niet is (y)) en waarbij je t zelfde gevoel krijgt of zelfs nog minder effect vanwege gewenning ofzo....

Suits me! 8)
Waarschuw beheerder
2 Kevin
het is geen eens methylone kneierd

Tis wel degelijk Methylone pannenkoek, en niet EMM, zoals het op de verpakking staat.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind DMEA een meer toepasselijke naam! (y)

Weet niet waar EMM vandaan komt, maar zo staat hij wel toegeschreven in PiHKAL..het is nieteens een methamfetamine.

Waarschuw beheerder
Explosion

Explosion de nieuwe designer smartdrugs waar elk dance/drugs forum in een keer vol mee staat. De verhalen loogden er niet om. Uitspraken als zelfde gevoel als je eerste pil maar dan toch helder blijven en een constante euforistisch rush hebben waren toch zinnen die me erg nieuwsgierig naar het goedje maakten. Het zoekwerk naar waar het verkocht werd was gelukkig al uitgebreid gedaan op de verschillende forums en zo was zaterdag de weg naar de smartshop gauw gemaakt.

Vol verwachting dan ’s avonds op weg naar de Matrixx in Nijmegen om een heerlijk avondje te gaan stappen en als ultieme test locatie om te kijken of het de naam als party drugs kan waarmaken. We hadden besloten om bij het verlaten van de auto het eerste buisje te nemen en dan later op de avond rond een uurtje of half 3 het 2e.

In de auto het spul in een keer achterover. Jezus wat verschrikkelijk smerig echt niet normaal. Het mag dan zijn gemaakt om niet in iemand z’n drinken te kunnen gooien maar zo ranzig had echt niet gehoeven. Na nog een paar rillingen van de smaak die door me lichaam waren getrokken snel naar de ingang gelopen en naar binnen. Al in de rij voelde ik met wat ontspannender en de neiging om net iets meer te praten als normaal was duidelijk aanwezig. Na 10 minuten na inname werd ik helemaal vrolijk en het moment dat ik de muziek hoorde moest ik al dansen. Door m’n lichaam stroomt een gevoel van euforie en energie. Het begin lijkt redelijk op het opkomen van een pil ware het niet dat het niet doorzet in vaagheid. Je blijft heerlijk helder je kan je makkelijk concentreren op gesprekken en je weet precies waar je mee bezig bent. Er is geen moment dat ik het gevoel heb dat ik de controle verlies. Ook valt het me op dat gevoel constant op 1 level blijft in plaats van dat het met xtc in golf bewegingen gaat. Het euforistische gevoel houd zo’n 1 uur en kwartier aan waarna het plaats maakt voor een soort strak staan gevoel in combinatie met erg veel energie. Om half 3 het andere buisje genomen. Weer ga ik zowat over me nek van die verschrikkelijke ranzige smaak ook hierna treed binnen 10 minuten de euforistische werking in. M’n lul kick is nu echt niet te houden en ik moet een aantal mensen gewoon vertellen hoe fantastisch ik ze vind. De energie stroomt door me lichaam en terwijl Marco V met z’n laatste uurtje plaatjes draaien is begonnen ga ik helemaal op in de muziek en ga ik gewoon zwaar uit me dak. Toch zakt dit gevoel ook weer weg na zo’n anderhalf uur waarna het plaats maakt voor ultieme helderheid in combinatie met veel energie. Dit houd uiteindelijk nog zeker 4 uur lang aan. Waardoor het op de after bij vrienden thuis nog heerlijk geniet was.

Maar zoals je het nu leest klinkt het allemaal fantastisch toch merkte ik er een paar minpuntjes aan. Net als bij xtc doet de werkzame stof in Explosion aan water sparen in je lichaam. Echter met die vergelijking dat je met xtc wel met moeite normaal kan plassen en dat je met Explosion wel makkelijk kan plassen alleen de straal is miniem klein. Ook krijg je een echte verschrompelde drugs piemel die ik thuis echt met heel erg veel moeite omhoog kreeg (terwijl ik normaal zo potent als de tering ben en hem altijd zo heb staan) Het gevoel tijdens de sex ook al was dat 9 uur na inname van het laatste buisje was nog steeds intens had iets xtc achtigs. En klaarkomen (wat ik bij pillen wel kan vergeten) ging gewoon.

Visueel gezien krijg je behoorlijk grootte doppen in je ogen. Vrienden viel op dat we iets hadden gebruikt en vroegen ons of we soms helemaal van het pad waren. Ook krijg je behoorlijk last van malende kaken dus kauwgom is zeer aan te raden.

Nu heb ik nog steeds een bedrukkend gevoel in mijn hoofd terwijl ik behoorlijk helder kan denken. Eten lukt ook gewoon alleen slapen gaat minder. We waren wel gaan liggen alleen na 2 en een half uur waren we beide klaar wakker op hetzelfde moment. Ik hoop dat dat vanavond beter zal gaan.

Conclusie het spul is tot nu toe erg grappig en bevalt als vervanger van xtc behoorlijk goed (daar ik dus zowiezo geen pillen meer slik en kan slikken vanwege een veel te grote nasleep) Ik vraag me dan ook af hoe lang het legaal blijft maar ook of het na 10 keer gebruiken nog steeds zo werkt als de eerste keer. Ook is de echte kater natuurlijk nog een raadsel daar kan ik namelijk pas volgende week op z’n vroegst uitsluitsel over geven. Voorlopig is het me goed bevallen en zijn de voordelen groter als de tot nu toe merkbare nadelen.
Waarschuw beheerder
Tnx for sharing (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Nóg meer nieuwsgierig! O:)
Waarschuw beheerder
http://www.bluelight.nu/vb/showthread.php?s=57d5b8c17a345aeb 7782e85f569be029&threadid=178427&highlight=explosion+methylo
Methylone dus :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Good research CroCop (y)

Dat GC/MS rapport liegt er niet om en ik zou ook concluderen nu dat het idd geen EMM (4,5-dimethoxy-2-ethoxy amfetamine) maar Methylone (2-methylamino-1-(3,4-methylenedioxyphenyl) propan-1-one) is. (trouwens nog nooit van dat spul gehoord, maargoed, leer ik ook nog ns wat(y))

Vind t trouwens wel nasty dat er 2,2% trifenylfosfine in zit :/ maar wel 97,8% zuiver Methylone O:)

2CroCop> ik zoek me suf naar de synthese van Methylone, weet jij waar ik die ergens kan vinden?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_Methylone.shtml
[img cacheid=000202150004afac96493b711a008bc312]http://www.erowid.org/chemicals/methylone/images/archive/methylone_3d_mid.jpg[/img]
[img cacheid=000202160004afad72721d451a008bc312]http://www.erowid.org/chemicals/mdma/images/archive/mdma_3d_mid.jpg[/img]

Die trifenylfosfine is niet zo'n ramp. Tis wel schadelijk maar dan moet je er veel meer van binnenkrijgen..

Methcathinone and 2-methylamino-1-(3,4-methylenedioxyphenyl)propan-1-one (methylone) selectively inhibit plasma membrane catecholaminereuptake transporters.

Nicholas V. Cozzi, Michael K. Sievert, Alexander T. Shulgin,* Peyton Jacob III,** and Arnold E. Ruoho
Soc. Neurosci. Abs, 1998; 24: 381.8

--------------------------------------------------------------------------------

Abstract

Methcathinone, the benzylic ketone analog of methamphetamine 🇲🇦, and methylone, the benzylic ketone analog of 3,4-methylenedioxymethamphetamine (MDMA), were synthesized and tested for their abilities to inhibit monoamine uptake in vitro. Methcathinone and methylone were threefold less potent than MA or MDMA at inhibiting [3H]5-HT uptake into human platelets, with IC50's of 31.4 ± 7.3 mM and 5.8 ± 0.7 mM, respectively. In C6 glial cells stably expressing the rat dopamine transporter, methcathinone and methylone were similar in potency to MA and MDMA, with IC50's for [3H]DA uptake of 0.36 ± 0.06 mM and 0.82 ± 0.17 mM, respectively. Methcathinone and methylone were also similar in potency to MA and MDMA in C6 cells expressing the human norepinephrine transporter, with IC50's for [3H]NE accumulation of 0.51 ± 0.10 mM and 1.2 ± 0.1 mM, respectively. The benzylic ketone moiety of methcathinone and methylone had a large (tenfold) negative impact on the abilities of these drugs to inhibit the vesicular monoamine transporter (VMAT2) compared to MA and MDMA. In VMAT2-containing bovine chromaffin granules, the IC50's for [3H]5-HT uptake were 103 ± 15 mM for methcathinone and 125 ± 16 mM for methylone. These results indicate that methcathinone and methylone are potent and selective inhibitors of plasma membrane

Inhibition of plasma membrane monoamine transporters by beta-ketoamphetamines.

Cozzi NV, Sievert MK, Shulgin AT, Jacob P 3rd, Ruoho AE.

Department of Pharmacology, East Carolina University School of Medicine, Greenville, NC 27858, USA. ncozzi@brody.med.ecu.edu

Methcathinone and methylone, the beta-ketone analogues of methamphetamine and 3,4-methylenedioxymethamphetamine (MDMA), respectively, were tested for neurotransmitter uptake inhibition in vitro. The beta-ketones were threefold less potent than the nonketo drugs at inhibiting platelet serotonin accumulation, with IC(50)'s of 34.6+/-4.8 microM and 5.8+/-0.7 microM, respectively. Methcathinone and methylone were similar in potency to methamphetamine and MDMA at catecholamine transporters individually expressed in transfected glial cells. For dopamine uptake, IC(50)'s were 0.36+/-0.06 microM and 0.82+/-0.17 microM, respectively; for noradrenaline uptake, IC(50) values were 0.51+/-0.10 microM and 1. 2+/-0.1 microM, respectively. In chromaffin granules, IC(50)'s for serotonin accumulation were 112+/-8.0 microM for methcathinone and 166+/-12 microM for methylone, 10-fold higher than the respective values for methamphetamine and MDMA. Our results indicate that methcathinone and methylone potently inhibit plasma membrane catecholamine transporters but only weakly inhibit the vesicle transporter.

Waarschuw beheerder
donateur
Die pagina's had ik al gevonden, maar zoek een stuk waar beschreven wordt hoe alle drugs gesynthetiseerd worden (zoals in PiHKAL) Je kan hier voor n heleboel stoffen het totaal uitgewerkte voorschrift vinden, maar voor methylone niet dus..:/

Wat hierboven staat is een rapport van hun vermogen om monoamineopname en neurotransmitteropname te voorkomen (heeft denk ik te maken met hun psychologische activiteit).

Die LD50-waarden van PPh3 zijn idd niet erg zorgwekkend, alleen, ik heb ook met dat spul gewerkt, en als ik dat er dan opeens bij zie staan...:9 is anders (y) Zit het ook standaard in élk buisje Explosion? Dat weten we ook niet. Ik wil weten wat het er überhaupt in doet, aangezien het naar mijn idee ongereageerd reagens is, maar dat kan ik pas checken als ik weet hoe ze het exact maken (vandaar dat ik die synthesevoorschriften wil zien). (y)

Waarschuw beheerder
donateur! Waar heb je het gehaald b2b?

Bij Altered State (smartshop) in Leiden. Het koste 15 euro, en 1 buisje is genoeg voor twee personen.

Heb het vrijdag maar geprobeert. Ik heb het op lege maag genomen, omdat de hoeveelheid erg klein was, en omdat het vloeibaar is. Dit is overigens ook aan te raden te doen.

Het smaakt errug vies, en ik heb het dan ook in een glas jus d'orange gedaan. MAar zelfs dan proef je de chemie er af druipen. Het is gewoon vloeibare XTC. Na een kwartiertje slaat het bij mij in. Ik krijg er veel energie, een lichte lul-kick en ik ben euforisch. Het voelt net als normaal, eigenlijk. Om dit goed te testen maar even een joint gerookt, en met joint is het echt een exacte kopie van het gevoel van een pil. De piek is constant. Ondertussen had ik alweer spijt dat ik maar 1 buisje had gekocht, maar ja, het komt uit de smart, dus ik wou eerst testen voordat ik meer ging kopen, want vaak werkt smart-drugs gewoon voor geen reet.

Deze keer is het anders. De gehele trip duurt ongeveer 5 uur, waarvan ik er 2,5 tot 3 uur een hoge piek, daarna een beetje nageren. Erg fijne toevoeging zijn de "rillingen". Mn huid tintelde echt lekker, aanraking voelde erg fijn. Mijn vriendin had hetzelfde, dus ik neem aan dat dit zo hoort. Ook trekken mijn kaken een beetje. Niet echt zoals bij speed, maar meer zoals bij mdma. Je kaakspier gaat gewoon alle kanten op (niet hevig verder)

Ik vind het een goede x-vervanger, maar er zijn minpunten:

- de trip is hevig, maar ook opeens voorbij. Ik weet niet hoe dit bij grotere hoeveelheden is

- tis stiekem gewoon chemische drugs, dus er is gewoon sprake van een lichte (fysieke) dip. De mentale dip valt mee, maar de fysieke is een beetje raar: je komt gewoon neit vooruit. Echt, ik was met geen mogleijkheid vooruit te branden. Ik wou wel, maar ik was gewoon te moe. Echt hondsmoe.

- prijs, tis toch 15 euro voor een 3 uur durend effect. Vind ik erg duur.

Maar de nadelen zijn minder dan met xtc. Ook zie je er niet zo heel brak uit (geen wallen of extreme verbleking, terwijl ik daar meestal wel last van heb). Daarnaast is het iets minder wazig dan x. Tis veel meer een "zuivere" trip, in ieder geval, dat gevoel heb je. Daarnaast is het bij de smart te koop, en is er meer "controle" dan bij xtc, bij xtc is het altijd maar weer een gok wat je neemt, en hierbij is dat minder.

Ik denk dat dit middel best snel op de dopinglijst komt, en ik ga nog wel een paar buisjes inslaan, want ook al is het duur, het is het op een vlak wel waard. 1 buisje met zn tweeen was al wel ok, en ik denk dat als je 1 buisje in je eentje neemt, je wel een avondje vooruit kan. Misschien heb je dan wel 2 buisjes nodig, en is het erg begrotelijk. MAar de nieuwe drugs is in ieder geval door mij goedgekeurt (y)

Waarschuw beheerder
Is het nu al 15 euro in Leiden? Gaat hard die inflatie :D

Waarschuw beheerder
hmm misschien ook es proberen, al lijkt et me sterk dat die beter is als liquid ex:P

Waarschuw beheerder
ik had er een 10tje nog voor betaald :S die man zei wel al dat het de volgende keer 12,50 zou worden door duurdere inkoop. Maar goed mijn negatieve ervaringen (alleen de slechte dingen werkten bij mij, niet kunnen pissen, stijve kaken, grote doppen, volgende dag misselijk en had t donderdag gebruikt en tot zondag spierpijn in me kuiten gehad, verder ff 10 minuutjes euforisch gevoeld en dat was t) is een stukje terug te lezen

om op de vraag van iemand terug te komen; ja ik had wel al het een en ander op, vier/vijf biertjes en een paar halen van een blow...

dus miss kan die rommel gewoon heel slecht tegen mixen, maar goed as t nu al 15e kost, geef mij dan maar X, daar heb ik nog nooit kater van gehad, weet dat ik goeie krijg, en ik heb er voor die prijs 10 en geen 1...

Waarschuw beheerder
Is het nu al 15 euro in Leiden? Gaat hard die inflatie

ja sinds vrijdag :S

2 Loveless:

balen man.. Misschien kan het inderdaad niet tegen mixen (met alcohol dan, want met blowen was het wel ok)

wel raar.. Want mijn vriendin had precies hetzelfde gevoel als ik.. Misschien maakt het iuit of je het op lege maag slikt. Want op lege maag word een vloeistof het beste opgenomen, bij een pil maakt dit minder uit. Wel kut van je 15 euri..

Waarschuw beheerder
mjah ach zolang anderen er maar lol van hebben, en t meisje waarmee ik was, die was wel helemaal waus, maar die had nog nooit drugs op (alleen blowen) en had niet vantevoren gedronken of geblowed...maar goed ik vind t spul allemaal erg duur voor een vergelijkbaar effect met XTC, want das gewoon veel goedkoper en trouwens, dan kan het wel legaal zijn, en miss dat er mensen zijn die daar wel een paar euro'tje meer voor over hebben (maar 10???) maar ik denk niet dat je het zo mee mag nemen naar een feest, t kan net zo goed GHB zijn...of andere vloeibare drugs..
Waarschuw beheerder
Jammer dat het dan toch wel akelig duur is vind ik, net als wat andere al zeggen, geef voorlopig toch liever iets minder uit en haal gewoon X

Maar hou zeker deze ontwikkelingen in de gaten, tis best interesant.
Waarschuw beheerder
hmmm idd interessant
Waarschuw beheerder
Van het weekend geprobeerd....

Wel de "voordelen" net als bij pillen...
Niet de "nadelen" :P

Goed spul dus.... :)
Waarschuw beheerder
key, heb ff bij de leverancier (room-odoriser.com) gevraagd wat er nou egenlijk in zit om aan alle onduidelijkheid een einde te maken EMM

gtz experience
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is geen EMM :z
Anders lees je ff het forum door, voordat je reageert? :z
Waarschuw beheerder
6 jaar geleden verkochten ze in smartshops MTA pillen. Dat spul was wel zo hard. Was ook zo'n designerdrug, en ook snel verboden.
Waarschuw beheerder
hi 'k heb t ook geprobeert, best leuk voor n klein feessie voor n groot feest heb je wel 2 buisjes nodig.
maar uh in alkmaar bij natural minds verkopen ze t voor 10 e per buisje

Waarschuw beheerder
Hopen dat dit iig nog een paar maandjes in de verkoop blijft, kunnen we der nog effe van genieten :jaja: :D
Waarschuw beheerder
OK CroCop
maar waarom verteld room-odoriser dat dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Omdat "room-odoriser" ook alleen maar afgaat wat hem verteld wordt..(n)

Als je even wat replies naleest en de links ff bekijkt die getoond worden, zal je snel genoeg zien dat er zowaar nog enig chemisch onderzoek naar gedaan is (y)

Zeker weten doe ik t pas als ik t echt voor me zie, maargoed, in n 1 of ander forum hebben ze zelfs chromatografie-analyses van t spulletje gedaan en dat ziet er best geloofwaardig uit allemaal.

Idd, conclusie, het is geen EMM zoals op de verpakking staat, maar Methylon.

Waarschuw beheerder
maar goed die lui zullen best weten dat dit niet gebruikt gaat worden om je kamer te verfrissen dus ergens is t wel fraude want ze hebben t vast wel geregistreerd as luchtverfrisser, vraag me af hoelang t duurt totdat de overheid erachter komt en het daarom verbiedt, of om de te sterke samenstelling zal vast wel binnenkort weer een of andere domme kneiterd 8 buissies nemen en out gaan dan ofzo, mjah zo maak je natuurlijk slapende honden wakker

Waarschuw beheerder
alles beter als dat verdomde kut gevoel dat je ktijgt in je maag van X, en t is goedkoper al S. dus ik heb veel zin in t weekend!!!!! :D

Waarschuw beheerder
GOEDKOPER???? kweenie hoe gestoord veel jij dan voor je pillen betaalt??
Waarschuw beheerder
donateur
voor de prijs van 1 buisje kan je minstens 6 ptjes halen...

ik heb afgelopen weekend voor het eerst explosion geprobeerd,
en ik ben er best positief over... behalve dan dat
de duur van de trip korter was dan ik me had voorgesteld... :(

ik heb in totaal 2 en een half buisje op (2 1/2 x €12= €30,-)

duur avondje dus... maar ik had iig geen dip erna en was
zondag en de dagen erna helemaal niet down. (Y)

Waarschuw beheerder
GOEDKOPER???? kweenie hoe gestoord veel jij dan voor je pillen betaalt??

en t is goedkoper al S.

S. = SOS ;-)

Zo duidelijker voor je ???

Waarschuw beheerder
Heb voor 12 euries, 12 pillen :D

Waarschuw beheerder
Maar ik moet geen X meer....

dus lijkt me dit een goed alternatief :p

Waarschuw beheerder
kut drugs!
Jullie praten als vol leerde junkies

En niet DAT IS NIET STOER :no:

Waarschuw beheerder
:[ :[

beetje frusty Ricky Rebbel ???

Waarschuw beheerder
:no: :@

Waarschuw beheerder
Hmzz opzich wel nieuwsgierig :P
is ,t in denhaag te Koop bij Smartshop ??
of in leiden??

Waarschuw beheerder
Leiden ook, ga morgen ff langs...

Waarschuw beheerder
donateur
kut drugs!
Jullie praten als vol leerde junkies

En niet DAT IS NIET STOER

Open n anti-drugs topic zou ik zeggen en plaats daar al je :gaap:-verwekkende replies (y)
laatste aanpassing