Partyflock

Forumonderwerp · 739313
4 volgers · 142904x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Aangezien deze topic het eerste en inmiddels officieele Explosion-topic van Partyflock is geworden, en daarom te lang om "even" door te lezen, een samenvatting van de inhoud in deze aangepaste openingspost:

- de openingspost:
ik ben een ervaren harddrugs gebruiker nu wil ik het op de rustige manier proberen. nu heb ik gehoord dat explosion hetzelfde effect geeeft als coke en pillen. Mastah een mix gevoel. Dus nu wil ik graag reacties van mensen die deze drugs kennen en mij kunnen vertellen waar ik het kan kopen.

- waar te koop (het is (nog) niet verboden en wordt daarom in smartshops en op internet verkocht) en wat kost het ongeveer?
De adviesprijs is € 12,-. Er zijn shops die het duurder aanbieden. De leverancier zegt hier iets aan te doen.
Tot nu toe weten we dat explosion te koop is in de volgende smartshops:

* Alkmaar - www.NaturalMinds.nl € 12,72, TranceVision
* Amsterdam - Conscious Dreams Kokopelli (rosse buurt), Conscious dreams dreamlounge (kerkstraat) € 15,-, innerspace (Spuistraat) € 12,-, Elements of Nature € 12,- (5 smartshops), Mushroom Galaxy
* Arnhem - Sjamaan € 10,-
* Den Haag - Conscious Dreams Euphoria, Dr. Paddo
* Den Helder - Flower-Power www.flowerpower-denhelder.nl/ € 15,-
* Den Bosch - Aum, Magic moments € 12,-
* Groningen: Energizer (voorheen dreamfactory)
* Haarlem - State of mind (Conscious Dreams)
* Hoorn - Mother Nature (Conscious Dreams)
* Leiden - Altered States (Conscious Dreams) € 15.-.
* Nijmegen - De Sjamaan (bloemerstraat) € 10,-
* Roosendaal - Smartshop Bazaar hyroglief (molenstraat 89)
* Rotterdam - www.Apollyon.nl (Zuid) € 12,-
* Utrecht - state of mind, Twist & Shout, Magic Minds
* Zwolle - Satisfactory
* Online: http://www.room-odoriser.com € 12,- , http://www.shayanashop.nl €17,- , http://www.methylone.nl € 12,-

net gehaal bij smartshop in amsterdam, naam ff kwijt maar was op de staalstraat 5 bij het waterlooplein, 12,50 was het

Net naar Leiden geweest, prijs is gezakt van 15 Euro naar 12,50 Euro

- is het synthetische sjeit of herbal-sjeit? (zie voor diepergaande informatie hierover de topic zelf)
Explosion is geen smardrugs maar een designer drugs

Inhoud:
280mg Methylone (2-methylamino-1-(3,4-methylene
dioxyphenyl)propan-1-one, C11H13NO3 of Methylenedioxymethcathinone)

Tis wel degelijk Methylone

tis stiekem gewoon chemische drugs

- waar kan je het 't beste mee innemen vanwege de smaak?
gelijk doorslikken. Met een ruime hoeveelheid vruchtensap of frisdrank innemen.

Ik doe het altijd in een paar slokken cassis of iets anders. Bijvoorbeeld in een bekertje/flesje waar nog een heel klein laagje inzit,dan doe je er wel wat langer over,maar dan is het toch niet zo vies

door een laatste slokje bier, doe ik altijd en dat werkt echt goed. bier is namelijk ook bitter

1 buisje in de cola gedaan, gatver wat goor ! (daarna nog een half buisje in de appelsap, toen proefde ik het niet)

- niet combineren met?
Niet combineren met alcohol of andere drugs. Niet combineren met medicijnen. Vooral niet met MAO-remmers.

- effecten?
...dat het na zo'n 20-40 minuten inslaat, de echte high ongeveer 1 a 2 uur duurt en het speedy effect wat daarna aanhoudt nog zo'n 4 uur duurt

inderdaad sterk vergelijkbaar met pure mdma. echter zorgt explosion voor een lange, stabiele piek waarin het "lekker"-gevoel overheerst en je verder compleet helder bent. verder geen wausheid aan de orde, en al helemaal niet zichtbaar. je behoudt volledige controle over jezelf, behalve een toename van knuffeligheid. zintuigelijke waarneming wordt op een prettig niveau versterkt, dat wil zeggen, een peuk wordt als "wouw, lekker peukje hoor!" ervaren en muziek is nóg leuker en opzwepender dan normaal. een normaal gesprek blijven voeren gaat prima omdat je zo helder blijft. pure gevoelsdrugs dus.

- algemene side-effects?
Tijdens de werking genoeg frisdrank of water drinken. Er kan kaakspanning optreden.

slapen na gebruik lukt erg moeizaam, (...) je slaapt heel licht en redelijk kort

Ik kon de volgende dag zonder problemen eten, wel iets minder dan normaal maar verder geen problemen daarmee

(Natuurlijk zijn de bijwerkingen voor iedereen weer een beetje anders. We hebben het hier al over grote pupillen en "strak" staande gezichten gehad, het kauwen, de één kon prima plassen en de ander totaal niet, hoewel de meeste mensen niet kunnen slapen na explosion sliep een enkeling wél goed, sommigen werden misselijk en weer anderen kregen last van hun maag...)

voor uitgebreide ervaringen, tripreports, informatie, discussies en links naar andere sites, zie de rest van deze topic
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
het is geen eens methylone kneierd:P

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
interessante shit dit:D
Waarschuw beheerder
gister bij de smartshop in zwolle gecheckt, en ze krijgen het vlgnde week binnen, dat wordt een mooi weekendje, kheb meteen 3 flesjes gereserveerd...

Oké dan, das lekker in de buurt. Ga er volgende week ook maar ff checken :D

Waarschuw beheerder
Holy Shit :D:D:D dat spul werkt gewoon ehct joh :D

half uurtje gelden 1 buisje genomen, zit hier heerlijk met me discman op me kamertje :D:D:D lol

gruwelijk lekker :p
dit spul ga'k ckr vaker doen :D:D:D

Waarschuw beheerder
hmmm maar waarom zetten ze 'room odoriser' oftewel luchtverfrisser op t label? hadden jullie dat ook? ik heb nu twee buissies hier liggen :D
Waarschuw beheerder
Explosion of odor, which will leave a wonderful vanilla scent in your house.

Dat is idd wel vaag ja O:

Waarschuw beheerder
mjah erg vaag, maar goed kheb de shop waar ik theb gehaald (apollyon in rotterdam) ff gemaild en volgens die man is het omdat het op deze manier zonder getest te worden mag worden verkocht, en as ze het echt as smartdrug of levensmiddel willen gaan verkopen moet t teveel getest worden of komt er gelijk een verbod op... mjah goed...voorlopig is dr nog niemand aan dood gegaan, dus we zien t allemaal wel...as t echt giftig was stonden er vast wel van die icoontjes en shit op zoals bij echt luchtverfrissers...

Waarschuw beheerder
donateur
:O is dit spul in de smartshop te verkrijgen?

Wen, ga jij naar die toko op de Binnenweg? Of de Paus? Waar kan ik t krijgen? :9

Alexander Shulgin :respect:

Waarschuw beheerder
zie boven daar staat een lijstje...

Waarschuw beheerder
donateur
heheh :$

Didn't see that one 8)

Alleen Apollyon? :/

Ik ga toch binnenkort maar ff de Paus en die andere op de binnenweg afstruinen, ze kunnen me daar vast wel wat vertellen erover denk..

spul stink naar vannile

Ik denk dat vaniline hiervoor n grondstof is, dus het is erg onzuiver! Of het is n afbraakproduct vanwege oxydatie, het heeft dus te lang gestaan..:/ Minder werkzame stof dus (n) Vaniline kan zo zo gek veel kwaad, dus daar zou ik me niet druk om maken :)

Time to broaden my horizons O:)

Waarschuw beheerder
nee ok dat niet, maar goed je word toch niet blij as je denkt dat je drugs koopt (wat t ook vast wel is) en dr staat dan op t label: 'luchtverfrisser, niet om in te nemen!'
Waarschuw beheerder
donateur
ook maar eens "luchtverfrisser" kopen dan :p

Waarschuw beheerder
vanille als grondstof? hahaha dat is echt het domste wat ik ooit gehoord heb! en wat heeft geur uberhaupt met werkzame stof te maken? je kan aan elke drug wel een geurtje geven als je dat wilt.

het ruikt naar vanille omdat het als room odoriser op de markt is gebracht...er staat op "room odoriser vanilla, do not ingest" zodat de fabrikant niet aansprakelijk gesteld kan worden voor de gevolgen van gebruik...logisch toch?

de stof die erin zit is als het goed is EMM...http://www.erowid.org/library/books_online/pihkal/pihkal076.shtml hier is de synthese te vinden. zie jij daar vanille staan? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kzie daar zat staan, waar ik weinig van snap, maar goed troost met maar met de gedachte dat as t echt rommel was t niet in de shops was, dus morgen ff 2x zo'n halve fles erin, eerst met een maat, dan met me vriendin, en dan ff naar Rotterdam, hollywood onveilig maken :P

Waarschuw beheerder
donateur
vanille als grondstof? hahaha dat is echt het domste wat ik ooit gehoord heb!

Ik zei niet vanille, maar vaniline :frusty:

Heb JIJ eigenlijk wel enig idee waar je het over hebt?

Vanille bezit als geurcomponent in zn etherische olie onder meer vaniline, met deze structuur:

[img cacheid=001346740016627e77d17bae1a008a1595]http://www.chemicalforums.com/organics/vanillin.gif[/img]

EMM:

[img cacheid=0008277500166281555574351a008a1595]http://www.erowid.org/library/books_online/pihkal/images/pihkal76.gif[/img]

Dus, Mr. Wiseguy...waarom zou het zo gek zijn als ik zou kunnen denken dat vaniline gebruikt zou kunnen worden als grondstof voor het maken van 4,5-dimethoxy-2-ethoxy amfetamine???

Als je de beschrijving uit PiHKAL eens goed zou lezen zou je dit zien:

A solution of 166 g 3,4-dimethoxybenzaldehyde

Dit IS nagenoeg vaniline!! Vaniline is 3-methoxy-4-hydroxybenzaldehyde :yes:

Als je ENIG verstand zou hebben van synthetische organische chemie, zou je zó kunnen zien dat de functionele groepen in vaniline zich prima lenen om evt. EMM te maken (y) :[ Vandaar mijn eerste gedachte, welke nog klopt zowat ook...wie was hier dom? (y)

'Nuff said.

Amateur :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
precies, dat zie je toch zo!

:vaag:

Waarschuw beheerder
owkee je hebt gelijk.. ik heb verkeerd gelezen.

'Nuff said.

professional:/

:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Laat dit soort shit maar aan mij over (y)

Ik wou dat ik mn eigen lab had :lief:

Alexander Shulgin achterna B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*geeft schouderklopje

of wou je die niet?:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Thanx (y)

Waarschuw beheerder
mjah goed, tis dus iig geen luchtverfrisser :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vraag me af wat daar nou van waar is, die luchtverfrisser...

Maargoed, ik ben er wel benieuwd naar! Alleen raar dat A.S. niks meldde over n effect! Hij gebruikte 50 mg...hoeveel werkzame stof zou er in dat Explosion zitten?!
Waarschuw beheerder
Er zit blijkbaar 180mg in.. maar iedereen reageert natuurlijk anders op drugs. Dus voor hetzelfde geld werkt 50mg bij iemand anders wel.

Waarschuw beheerder
donateur
Blijkbaar? Waar heb je dat vandaan? Van de verpakking?

Is idd waar wat je zegt, maar t geeft iig aan wat voor dosis je kan verwachten nu. Wat Dr. Alexander Shulgin heeft gebruikt (50 mg, puur) is dus een aantal maal minder :)
Waarschuw beheerder
Van de bijsluiter die ik op een ander forum vond:

Dit is de sterkste euforische stimulant uit de smartshop. Onderschat de kracht van dit product niet. Velen vergelijken het met hun eerste XTC pil, maar geeft niet de kater of dip na gebruik. Ook heb je jezelf onder controle en spoort het product niet aan om overenthousiast te wezen.

Inhoud:
180 mg EMM (4,5-dimethoxy-2-ethoxy amfetamine)

Effect:
Bij inname op een lege maag, kan het al heel snel werken. Het duurt maximaal 1 uur en 15 minuten, voordat het werkt. Werkingsduur: 3- 6 uur. Het bewustzijnsveranderde effect zorgt voor een vrolijk, ontspannen, high, zweverig gevoel met veel behoefte aan contact, praten en intimiteit. Men word losser. De waarneming word intenser en muziek klinkt anders. Het lichaam tintelt en een gelukzalig gevoel komt over de gebruiker heen. Het effect blijft aanwezig en gaat niet zoals bij XTC in golven. Het oppeppende effect maakt energiek, helder en alert. Gebruikers hebben meer uithoudingsvermogen en kunnen daarom uren aan een stuk dansen. Tijdens de werking genoeg frisdrank of water drinken. Er kan kaakspanning optreden.

Dosering:
Begin met een halve verpakking. Neem niet meer dan een verpakking. De smaak van het product is erg vies zodat het niet onopgemerkt in iemands drankje gegooid kan worden. Daarom niet in de mond houden, maar gelijk doorslikken. Met een ruime hoeveelheid vruchtensap of frisdrank innemen.

Waarschuwing:
Niet combineren met alcohol of andere drugs. Niet combineren met medicijnen. Vooral niet met MAO-remmers. Niet bestemd voor minderjarigen. Niet bedoeld voor regelmatig gebruik. Buiten bereik van kinderen houden. Niet gebruiken in geval van hart of vaataandoeningen, hoge bloeddruk, zwangerschap, borstvoeding, suikerziekte, astma, epilepsie of psychische problemen. Dit product kan het reactievermogen beïnvloeden. Daarom niet deelnemen aan het verkeer en geen machines bedienen. Dit product maakt geen gezondheidsclaims en is geen medicijn. Koel bewaren.

Waarschuw beheerder
donateur
Als t is wat het pretendeert te zijn, geen kater, dip, het gevoel van je eerste, werkingsduur 3-6 uur, constant aanwezig...

Damn....ik wil dat spul!! 8)

Dan toch liever een tientje voor zuiver spul waarvan je geen kater krijgt dan een onzuiver katerig p'tje (y)
Waarschuw beheerder
donateur
heb 4 buisjes besteld... ben benieuwd!!!!
Waarschuw beheerder
wat moeten die dingen dan kosten ?
Waarschuw beheerder
explosion? moet je een betonstrijker in je bek stoppen..da klapt pas;)
Waarschuw beheerder
Zijn er nog meer ervaringen??

Wil het namelijk binnenkort ook eens proberen.

Waarschuw beheerder
ik ga het vanavond testen :)

verslag volgt maandag (of dinsdag)

Waarschuw beheerder
donateur
Waar heb je het gehaald b2b?

Waarschuw beheerder
Klinkt heel chill :yes:
Dat moet maar gekocht worden!

Koekje erbij?

Waarschuw beheerder
Heb vandaag een buisje gehaald bij state of mind in utreg...laat maandag wel weten hoe t was

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn tripreport van Sat Jan 15:

Explosion, 1 potje (170mg EMM) volgens de shop.

22.40 - Het hele potje in mn keel gegoten, wat een smerige bende zeg niet normaal, na een glas ijsthee en een kauwgumpie gaat het al wat beter.

23.00 - Opkomst begint, lijkt verdacht veel op x tot nu toe.

23.30 - Ik ga steeds harder, en nogmaals lijkt erg veel op een sterke pil x.
Het love gevoel enzo begin ik ook te voelen nu...

00.00 - Denk dat ik nu wel op de piek zit, voelt goed moet ik zeggen, beetje last van gespannen spieren enzo, maar verder alles oke.

01.00 - Voel me nog steeds goed, lijkt wel iets minder, maar dat komt volgens mij doordat ik een beetje aanhet gevoel begin te wennen.

02.00 - Voel me nog ongeveer hetzelfde als net, ben even actief bezig geweest en heb het goed warm.

03.30 - Gevoel begint nu echt af te nemen helaas, voel me niet klote ofzo, maar wel jammer dat het bijna afgelopen is. Vind dit spul toch niet voelen als mn eerste keer x maar wel beter dan wat ik tegenwoordig voel met x, cker voor herhaling vatbaar dus.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Over de kater, slapen na gebruik lukt erg moeizaam, je ligt trouwens wel heerlijk in je bed, je slaapt heel licht en redelijk kort, maar bent niet moe als je opstaat.
Kater merkte ik ook niet echt iets van, last van lege maag en wat nadorst maar dat was het wel.

Wat me ook opviel is dat je er dus niet zo uit gaat zien als met x, pupillen vergroten wel iets maar lang niet zoveel als met x en een uurtje of 2 na inname waren mn pupillen weer normaal.
Je krijgt er ook niet zo'n bleke kop van gelukkig.
Ik kon de volgende dag zonder problemen eten, wel iets minder dan normaal maar verder geen problemen daarmee.

Waarschuw beheerder
donateur
Interesting Dennax, hier hebben de potentiele gebruikers wel wat aan! (y)

Ik ben erg benieuwd, ik weet alleen niet wanneer ik in de gelegenheid ben om ff wat te gaan halen, eerst maar ff bellen naar Apollyon om te checken of ze t daadwerkelijk wel verkopen. Hopelijk verkopen ze t ook nog in 1 vd 2 smartshops op de Binnenweg in Rdam

*hoopt hierbij of ~wen~ dat even voor me kan verifiëren* ;)

Het hele potje in mn keel gegoten, wat een smerige bende zeg niet normaal, na een glas ijsthee en een kauwgumpie gaat het al wat beter

Er schijnt ook op de verpakking te staan dat t raadzaam is t te mixen in n glas jus ofzo..(y) maargoed, voor wat hoort wat...ik zit ook gigantisch te kokken als ik paddo's of truffels naar binnen werk :9

Ben je een regelmatige drugsgebruiker Dennax? Slik je vaak xtc? Aangezien je totale tijd toch op zo'n 4 uur uitkomt, niet verkeerd! 8)

Heb je er alcohol bij gedronken, of alleen water? Nog andere drugs bij gebruikt?

je ligt trouwens wel heerlijk in je bed

Ik lig na x ook altijd heerlijk te slapen, nooit last van slapeloosheid. Ben benieuwd hoe dit gaat worden.

Maar het meeste wat me boeit is de lichte of nieteens een kater! :D

Waarschuw beheerder
mijn tripreport over gisteravond:

géén tripreport, wat een tyfusbende is dat spul zeg, hele buissie in me keel getiefd...super ranzig....nou na een uurtje kreeg ik stijve kaken en droge bek, toen ff 10 minuutjes dat de wereld een stuk mooier was, en dat was t, de rest van de nacht met een ongelooflijk hongergevoel gelopen, en wel de kut-effecten zoals stijve kaken en droge bek, dus kon ook niks eten, heel fijn, 06u in me bed, 09u uit bed, stijve benen, spierpijn, kramp, misselijk, nog steeds hongergevoel, geen droge mond meer maar as er iets voor me neus stond kon ik toch niet eten. tis nu ruim een 22 uur later, en kheb nog steeds last van me maag

dus explosion: hoop geld, geen lol, wel een dikke kater en negatieve bij-effecten

Waarschuw beheerder
donateur
Hm, wat vaag, zo'n positieve reactie eerst, nu dit...

Waar kan dat aan liggen?!

Niet uitgeslapen?
Andere gezondheidstoestand (conditie, lichte verkoudheid, zwak gestel weet ik t..)?
Geregeld drugsgebruiker, de ander niet?
Andere drugs gebruikt tijdens?
Drank op?

Waarschuw beheerder
Kee...om 8 uur buisje leeggedronken. Na een kwartier werd ik een beetje rusteloos, beetje speedy effect zeg maar. Na een half uur sloeg hij echt in. Ik vond het effect te vergelijken met MDMA. Vrij lange, gelijkmatige piek. Effect neemt rustig af, maar heb het wel warm. Ik voel hem n u nog best wel zitten, dus rest schrijf ik morgen wel...

Al met al vond/vind ik het een prima product, ik heb het goed naar me zin hier.

Ik heb vooraf helemaal niets gegeten en geen alcohol gedronken, misschien dat dat er mee te maken heeft.

Werkzaam bij TNMO
Waarschuw beheerder
neeh en hoef het eigenlijk ook niet zo nodig te weten ik ben opgehouden met experimenteren van drugs en ik ben nou een fulltime speedliefhebber

Waarschuw beheerder
donateur
neeh en hoef het eigenlijk ook niet zo nodig te weten ik ben opgehouden met experimenteren van drugs en ik ben nou een fulltime speedliefhebber

Goedzo! (y)

:x
Waarschuw beheerder
donateur
Goedzo! (y)

Relax doen hoor!! Ze heeft een gevaarlijk topic geopend :x.

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
sjah ik ben er wel blij mee dat ik de drang niet meer heb om te experimenteren!!
stel je voor dat ik nog een drug vind die ik net zo geweldig vind als speed!!
daar zit ik niet op te wachten!!
hehehehe....
bij mij is het nu
SPEED UBER ALLES!!
maar dat is voor ieder persoonlijk!!

Waarschuw beheerder
donateur
Relax doen hoor!! Ze heeft een gevaarlijk topic geopend .

Gegroet een WYNN

:O Ik pas maar op ja! :s

Waarschuw beheerder
donateur
:O Ik pas maar op ja! :S

Ja echt hoor, echt gevaarlijke lui. Je bevindt je wel op het wel bekende dunne ijs nu!!

Denk waarschuw je enzo (ok genoeg off topic).

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
donateur
Ik laat r maar links liggen, denk je dat dat t beste is? 8)

;)

Ontopic, ik ga dat spul echt proberen! :9

Waarschuw beheerder
donateur
Bass, totale tijd is denk ik wel 5 uur geweest, voorheen heb ik veel x gebruikt ja, ben daar een beetje mee gestopt omdat de uitwerking van x bij mij nu meestal meer nadelen dan voordelen met zich meebrengt (maagkrampen, misselijk, effect is nix meer, etc.). Ik vond het resultaat bij mij ook opvallend zeg maar.
Heb er verder geen andere drugs bij gebruikt, lijkt me ook erg onverstandig met een nieuwe drug als deze, waar nog zo ongeveer nix van bekend is, zelfs niet wat nou exact de werkzame stof zou zijn.
Heb er denk 3 pilsjes bij gedronken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Doe nou maar lekker Jaba/Yaba nemen

hahaha, als je echt naar de tering wil gaan wel ja. je voeld je er alleen maar kut door en het ergste is dat je er meer van wil :P

op zich wel goeie tip wynn, daarna raak je denk nooit meer drugs aan...
Explosion is te koop bij de volgende adressen:

Utrecht - state of mind, Twist & Shout
Haarlem - State of mind
Nijmegen - Bloemerstraat
Amsterdam - Conscious Dreams Kokopelli
Arnhem - Sjamaan
Rotterdam - Apollyon (Zuid)
Online: www.room-odoriser.com

Hmmmm, weet niet of dit trouwens een goed idee is om dit hier te posten vanwege het feit dat er veel mensen op PF zitten die domweg niet met drugs om kunnen gaan

hahaha denk dat we vanzelf wel er meer dingen over gaan horen :P

maar een nieuw soort amfetamine... denk dat als het echt weer een doorslaand suc6 gaat worden en mensen er weer veel meer van nemen dan hoort dat het vanzelf wel weer verboden word. is er al onderzoek naar gedaan of iets bekend van mogelijke schade aant lichaam, want er is geen drug die geen schade veroorzaakt, dusssssss kom maar op met de info...

iemand?

xplosion is geen smardrugs maar een designer drugs (her)uitgevonden en getest door Alexander Shulgin (Phikal)

Dit is de sterkste euforische stimulant uit de smartshop. Onderschat de kracht van dit product niet. Velen vergelijken het met hun eerste XTC pil, maar geeft niet de kater of dip na gebruik. Ook heb je jezelf onder controle en spoort het product niet aan om overenthousiast te wezen.

maar zoals bijna al shulgin's concepten word het denk toch weer misbruikt, net als xtc. shulgin was erg slim en heeft hele rielekste dingen de wereld in geholpen, maar de mens heeft altijd al bewezen daar niet mee om te kunnen gaan. (heel goed voorbeeld kan je elk weekend in discotheken, thuis of op grotere evenementen vinden, allemaal mensen te :% om door te hebben wat ze nou eigenlijk aant doen zijn en het weekend erna precies hetzelfde doen enz enz. een visueuse cirkel van jezelf naar de klote helpen en niet het idee hebben van nou dit schiet eigenlijk niet op...)
laatste aanpassing