Vannacht teruggekomen van 15 dagen Kos... zat wel heerlijk in het ritme, wilde vanmorgen namelijk al m´n bikini aan doen en op m´n slippertjes naar het strand rennen!!! maar dat zit er niet meer in voorlopig.. Papa´s beach is erg gezellig en je kan daar direct leuke watersporten doen!! (pas op voor de sliders, kan je lekkere schaafwonden van oplopen...vooral als je mede-slider tegen je opklapt, dankjewel hé robin

) Camelbar en Tex Saloon (of was het nou Saloon Tex) (jeetje, heb ik die 14 avonden nou zoveel gedronken

) en de hollandse hoek (in de laatste ben ik maar 1 x geweest) zijn de echte hollandse kroegen. Wat ik zeker aanraad.. een scooter of Quad (hoe schrijf je dat) huren,,, quad paar dagen van te voren al reserveren want deze is zeer geliefd. Ik heb een super vakantie gehad,, al was 12 dagen ook lang genoeg geweest voor n eiland als Kos (het is net wat te klein)
Mensen die nog naar Kos gaan!! Heel veel plezier, en doe ze de groeten van mij,,,

XXX
PS: oja,, nog n aanrader..,. ga eens ´s nachts naar Jacksons, alleen deze tent is doordeweeks na 4 uur nog open , zit bij het strand, ga dan direct ook eens een keertje zwemmen in de zee tijdens de zonsopgang,, echt genieten!!