Partyflock

Forumonderwerp · 739252
13857x bekeken
Waarschuw beheerder
Wij gaan er heen!!
En waar moet je zijn? :) Niet geheel onbelangrijk :)

Ik ga in de periode van 24 Juli t/m 31 Augustus met een hele grote groep meiden heen...
Anyone else too?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben er de eerste 2 weken van augustus met twee vriendinnetjes :D
Waarschuw beheerder
Als je van kleine barretjes houd met erg veel top 40 muziek(vooral r&b,moet je daar zijn.Maar er is maar 1 discotheek die de moeite waard is met op donderdag hardstyle en hardcore.Ik weet niet meer hoe die heet.Ik vond kos een beetje tegenvallen.Papa's beach is overdag wel leuk met goede muziek.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
28 Juli t/m 7 Augustus in App Theodorou Beach :p
Waarschuw beheerder
Dit ene club heet Heaven, zeker mooie tent aan het strand... beetje jammer van de hardstyle/core ;)

Waarschuw beheerder
Ga ook voor het eerst naar Kos 7/7, ben benieuwd!! :D:D
Waarschuw beheerder
Kreta is toch ook veel kleine barretjes met top40 muziek.. alleen NRG draaide hardhouse.. maar daar maak je mij ook niet blij mee :-(

Word gewoon helemaal gekkenhuis daar!!

Waarschuw beheerder
Kos is echt super.. ik ga er zkr nog un keertje terug:D

Waarschuw beheerder
Kos :respect: echt gaaf daar :)
Waarschuw beheerder
Ben vorig jaar geweest was helemaal top!!

Waarschuw beheerder
Wij zijn vorige zomer geweest, in Kos-Stad, echt gezellig daar! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben er een paar jaar geleden geweest en komende donderdag ga ik weer voor een weekje :)
gaat er nog iemand in de mei-vakantie?

Waarschuw beheerder
donateur
niemand :(

Artiest {SHOWLIST artist 45954, 17276}
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
KOs is echt een kut eiland waar echt alleen maar skihut muziek word gedraaid.elke tent draait de zelfde kutnummers.IK ben er vorig jaar geweest en ga er nooit meer heen.De zogenaamde barstreet steld geen moer voor na drie dagen heb je hem helemaal gehad.Altijd dezelfde mensen,en dan heb ik de proppers nog niet eens genoemd.die wil je echt een keer flink in mekaar meppen.Hardstyle,hahaha no way hose alleen die commerciele hardtrance achtige nummers van bv jan wayne.Twas dat ik mijn techno platen mee had en in de heaven mocht draaien en het zelf maar een beetje naar me zin heb moeten maken met veel drank(wat ook vet duur is in discos,5 euro voor een biertje 8 euro voor een baco)anders was het een hel.wiet of hasj vergeet het maar gaat je niet lukken.1 op de 20 heeft mischien geluk maar de rest no way.maarja voor de rest veel plezier en voor een lekker broodje gyros of frikandel kun je het beste naar de hollandse snackbar gaan tegenover heartrock cafe.Het eten zuigt btw ook overal
Op pappas beach helemaal.staat een dikke zweterige behaarde vent achter de gril met een doorweekt zweet shirt zonder mauwen, een tanktop heet dat geloof ik.RANZIG
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ga dit jaar ook naar kos van 24 juli tot 5 aug na ATLANTIS!!! heb er echt superveel zin in....
Waarschuw beheerder
[quote]11 dagen vanaf 7-08
Appartementen Atlantis
Kos-stad[/guote]

Dat is echt een super appartement..
Zat ik afgelopen jaar en daar jaar ervoor ook!!

Waarschuw beheerder
Ik ben ook van de partij op Kos, ik ga van 7 juli t/m 22 juli!! Heb er eigenlijk wel zin in... maak het hoe dan ook zelf wel naar me zin ;) haha...
Waarschuw beheerder
Ik zat vorig jaar ook 2 weken in Atlantis in kos-stad.
Dat is echt de beste plaats waar je kan zitten, heb je gewoon je eigen prive-strand!!

Waarschuw beheerder
Ik ga van 11 aug tot 22 ofzo, week nie meer zo goed, all in. heerlijk an de cocktails hihi

Waarschuw beheerder
Heb me echt super vermaakt op Kos vorig jaar :yes:

Wij zaten in 'Costa Palace'..Echt ideaal! Kostte wel wat meer, maar waren echt prima appartementen, groot, netjes, redelijk luxe..En heel gezellig sfeertje onder de gasten..

En overal super dichtbij natuurlijk! Het is dat gebouw op de hoek van de haven..Niet dat oude fort, maar aan de overkant ;) Jullie zullen het wel zien denk ik ;)

Have fun in ieder geval! :yes:
Waarschuw beheerder
ben er ook aanwezig van 21 juli tot 4 augustus
en ben benieuwd hoe het daar is.
ben vorig jaar in chersonisos geweest en dat was echt een super vakantie.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soepbal op maandag 14 februari 2005 om 20:57:
vertrek 21 juli voor 11 dagen hehe 1e x naar kos :P

appartementen stavroula....toevallig iemand die daar iets over weet? staat niks over op www.vakantiereiswijzer.nl :S

hehe same as soepbal ;)
al een beetie zin Sonwee?

Ik heb donderse zin
wie gaat dr heen en is vrijgezellig? :P
dames dan ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
gaan dr nog meer lui naar Kos?

Waarschuw beheerder
Ik ga ook naar Kos en vertrek op 11 september en heb geboekt in KIPRIOTIS VILLAGE Cat. A Psalidi . Al iemand geweest? Zo ja, hoe valt het daar mee. Laat anders een prive berichtje achter wie er geweest is of er nog naartoe gaat.
Waarschuw beheerder
Ik ben vorig jaar op Kos geweest. Heb me daar prima vermaakt in The Barstreet. De discotheken waren helemaal nix en kwamen alleen lokale mensen. In die barretjes werd idd af en toe wel veel r&b gedraaid.

The Camel bar is ee nederlandse kroeg en daar draaien ze wel gewoon leuk. The Cactus waren wij ook veel te vinden :d

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben 2 jaar geleden op kos geweest en ga dit jaar weer. je kunt het zeker niet vergelijken met chersonissos daar ben ik ook 2 x geweest, chersonissos is veel drukker en veel meer nederlanders vandaar ook dat daar hardstyle enz is :-)
op kos heb je veel kleine gezellige barretjes en 1 discotheek heaven ( de drankjes zijn daar erg duur en gierig!!!) kos is gewoon een relaxed eiland en in chersonissos heb je in het hoog seizoen geen moment rust. Het is maar waar je meer zin in hebt :-)
Ik vind het allebei heel leuk...de stranden op Kos zijn iig mooier en groter. heel veel plezier waar je dan ook heen gaat :-p

Waarschuw beheerder
De Little Bar street is leuker dan de andere Bar street... Verder vond ik het echt een eens maar nooit meer eiland... Veels te klein, kroegen te vroeg dicht, te raar volk....

Waarschuw beheerder
ik ga ook naar KOS samen met mn meissie NL_TERROR-BITCH_NL lekker an de cocktails hahahhahaa

Waarschuw beheerder
donateur
Samen met mn lieffie naar Kos...... van 31 juli tot en met 11 augustus :yes: zo'n zin in :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Ga van de zomer 8 daagjes met mijn schatje naar Kos-Stad (Y) B)

Waarschuw beheerder
jaaah ik ga over 13 nachtjes met me lieffie naar Kos !!! eerste vakantie samen en we hebben er super veel zin in !!

Waarschuw beheerder
Niemand die naar hetzelfde hotel als ik gaat?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 januari 2005 om 21:00:
Was goed te doen, met de snelle ferry!!

Hoelang duurt het ongeveer met de ferry van Kos-stad naar Bodrum?

En hoeveel kost dat ongeveer?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mr. Baas op donderdag 31 maart 2005 om 21:42:
Dit ene club heet Heaven, zeker mooie tent aan het strand... beetje jammer van de hardstyle/core

Die zit in Lambi toch?

Is dat ver weg van Kos-stad?
Waarschuw beheerder
heaven zit ong 10 min fietsen..:P van de barstreet af, want echt alles is met de fiets of taxi...
maar de barstreet is wel oke voor 1 week vind ik., het scandinavische gedeelte is echt leuk, mooie mannen en geen van allen sporen ze!
je hebt daar zo'n kroeg Upstairs, daar weet je niet wat je meemaakt gewoon....
verder is de saloon tex wel oke en de camel viel vorig jaar beetje tegen maar ze hebben daar wel de aardigste proppers!
Waarschuw beheerder
Hahaha...tijd voor een PFmeeting:D

Vertel...waar en wanneer?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eric (6) op maandag 13 juni 2005 om 08:26:
Hahaha...tijd voor een PFmeeting

Euhm nee dankjewel :[
Waarschuw beheerder
NIET?:S

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zou ik PF mensen op mijn vakantie willen zien? :S

Bovendien, net alsof er niet genoeg andere mensen daar zijn om te ontmoeten :)

Waarschuw beheerder
Nog een paar weekies en dan gaan wij ook naar kos:D:D:D:D

Lekker naar de zon met me schatje(L)

Wordt een droom vakantie :D

Waarschuw beheerder
Vanf 7 juli zit ik lekker op Kos met mn meisje. :)

Waarschuw beheerder
Nog 35 nachtjes slapen en dan gaan wij ook naar KOS!!:D 21 juli tot 4 augustus...wordt helemaal TOP!!
Waarschuw beheerder
ik ben net terug
had apartament Angela
geweeeldig gewoon mooi apartament ,zelfs toen we de afwas hebben laten staan hebben ze opgeruimd
en kos ?zeker moeite waard
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
strand Paradijs Beach op achtergrond (en echt mooi)

Ziet er leuk uit ja, waar is dat precies? :)
Waarschuw beheerder
klein uurtje met brommer van Kos-stad
een brommer heb je voor hele dag voor 14 euro en benzine 90 cent per liter hihih[img width=640 height=480]http://84.81.202.64/pixonline/0506/31_1119207560.jpg[/img]
en de ritje zelf al is gaaf
ook een boot tocht is moeite waard
voor 25 euro zit je een tocht te maken door 3 eilanden ik zat op Karoline boot
en vaarde naar Pserimos Kalymnos en Plati
je kan duike nemen barbacu inclusief en griekse ouzo en wijn ook
echt lekker
Waarschuw beheerder
hihi
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SHIBA:) op zondag 19 juni 2005 om 20:59:
een brommer heb je voor hele dag voor 14 euro

Ok dat is niet duur, maar heb je ook een bromfietscertificaat daar nodig? :D
Waarschuw beheerder
ja die heb je nodig of anders een auto rijbewijs natuurlijk
anders kan je niets huren behalve een fiets
maar als je die niet hebt geef niets de bussen rijden ook heel vaak op en neer voor 1.60 hihihi
en ze rijden pittig
en niet alleen bussen
alle bestuurders weten heel goed waar de gas pedal zit hihih
soms als je wandeld levvens gewaarlijk gewoon
want op de stoep is ook al moeilijk lopen want is smal en midden in groeien gewoon bomen
welke stoep je ook neemt hihihhi
Waarschuw beheerder
om de drie meter een boom hihhi
maar heel mooi [img width=640 height=480]http://84.81.202.64/pixonline/0506/73_1119209931.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Nou klinkt goed allemaal, heb er zin in! :D
Waarschuw beheerder
Heb er zeker zin in:D