Partyflock

Forumonderwerp · 739052

Waarschuw beheerder
donateur
gezocht ......... van zelf spreekend ook nog :[

Waarschuw beheerder
weet ik ik ben ook aan het geinen :D haha als ik morgen om 06:00 opsta dan wel met een volle zak anders heb ik geen zin om te werken
Waarschuw beheerder
hulp nodig? :P

Waarschuw beheerder
Ja lekker :D
Waarschuw beheerder
ik weet toch waar je woont ;)

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
jempy = 1 geile sletjee

:O

Waarschuw beheerder
dan kom je toch eventjes langs ;)"dan geef ik je een verwen avond desnoods zonder likken :D
Waarschuw beheerder
:O ZONDER ?? :P

haha jempyyyyyy is GEIL :D

Waarschuw beheerder
Oke dan krijg je met :D mijn verslaving 3 kwartier lang hhhhhhhhhmmmmmmmmmm Lekker Lekker Lekker Lekker LIKKEEEEEEEE!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
AAAAAAAAAH :K:K:K:K:K:K:K:K:K:K

ben onderweg b)

Waarschuw beheerder
oke tot zo (K) :D ik ga et bad vast vol laten lopen de kaarsjes aansteken
Waarschuw beheerder
haha jow :P(K)

Waarschuw beheerder
donateur
haha jempyyyyyy is GEIL

Wat een compliment en dat nog wel op valentijnsdag...;P
Waarschuw beheerder
hahaha.. op valentijn nog wel.. ;)

Waarschuw beheerder
Hey she is mine back off:P

Waarschuw beheerder
Djidon 14 februari 2005 17:11
pff....das nog niks....amateurs.....

ik ben laatst naar diep donker Afrika afgereisd om daar de builen van builenpest patienten uit te zuigen en me vervolgens door een kromlopend stamhoofd af te laten ranselen tot ik om genade smeekte ...als straf voor het smeken werd ik naakt over een holle boomstam vastgebonden en genomen door een kuddee gnoe's!!

en daar heb ik voor moeten betalen.....

how cheap is that?

en dan maakt het me verder niet uit dat het gnoes zijn en dat ze vrij grof zijn in de daad en dat je dr behoorlijk opgerekt en uitgescheurd van raakt......

maar denk je dat 1 van die hufters me ook nog belt?! NEE HOOR!!
Aanpassen
Djidon 14 februari 2005 17:12
op zulke momenten voel je je wel even alleen op de wereld hoor......

maja....als je je eigen hoekie wilt.......
Aanpassen
Chris_25 14 februari 2005 17:21
Afrika is voor sissy's

ik ben naar de noordpool gereisd omdat ik werd gebeld door mijn PIMP. hij had ene klant voor me en die wilde aandacht. niks meer en niks minder.

ik te voet naar de noordpool gehuld in mijn miniscule string en daar aangekomen was het niet 1 eskimo, maar 12. ze wilde geen aandacht, maar waren gewoon een stelletje sick bastards die ervan genoten om mij vast te binden en een levende aal diep mijn anus te laten penetreren.

nou vond ik dat niet eens echt vies, maar heb jij maar eens 2 pinguins aan je tepels hangen met min 35 en dan nog zo een zotte eskimo die het leuk vond om straaljager te spelen met mij half bevroren oren.

sick fucks die eskimo's

pffff das nog niks....eskimo's......

toen ik daar bloedend uit mn anus over die holle boomstam hing en die kudde gnoes verzadigd de steppe overstak werd ik een sitting duck voor alles wat op bloed geilt......

ben daar verdomme door 367 verschillende inheemse vleesetende dieren gerimd!!

en toen hun met me klaar waren...werd ik gebeld door mijn pimp.....of ik niet ff het avond matinee kon verzorgen op een feessie van de koninklijke marine......

dus ik zei...uiteraard.....

Waarschuw beheerder
zozo weer een spannen en ernerverend nachtje gehad.

mijn pimp belde me op en vroeg of ik zin had in een feestej van de hells angels.

ik er heen met mijn goede gedrag en koud binnen werden de kleren van lijf gerukt. kreeg ik een zadel op mijn rug en moest ik motor geluiden maken.

500 van motor muizen over me heen gehad.
niet gewoon effe glijmiddel gebruiken he, maar ruwe motorolie.

maar er was wel 1 lieverd bij en die heeft mijn bougies effe vervangen als je begrijpt wat ik bedoel.

Waarschuw beheerder
ik ken er 1 ik ken er 1 !!!!!! :yes: muhahahaha

Waarschuw beheerder
Ik niet :o

Waarschuw beheerder
nou nou Chris....je hebt het rustig gehouden op Valentijn lees ik?
Waarschuw beheerder
@ ABCDEF ??? : jij mag er best wezen,alleen je ogen zijn bijna dicht...das weer jammer!
ik vind die poster achter je we errug leuk!!!

Ja klopt ben moe daarop haha

opzich mag je best zeggen dat je t leuk vin een complimentje te krijgen...:S
maare,ff over die poster.(sorry,erg flauw)