Partyflock

Forumonderwerp · 738981
gaan jullie nog slapen na onz feestje 5 maart in kinrooi??
kerel dan jarig he :)

dan moet het wel leuk worden he...
ik heb de mijne nu vrijdag in de carte wel is waar niet zelf georganiseerd maar toch. een harde line up op mijn verjaardag, das net of dat ik dat heb geregeld :P

:bier: iedereen is uitgenodigd :D

hahaa..

hey fons vet man.. thorn is wel lekker dicht bij.. dus denk dat ik dan ook wel weer van de partij ben :D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
@ TI > tuup :9

geweldige actie van marx by the way ... toen ie 8erover kegelde met zn ballon :)
laatste aanpassing

haha ja en ik hielp hem weer overeind haha :P
jaah men.. ik was fftjes weg. ff regelen :P:P je weet.

was trouwens ook een vette actie van jouw, wat ik toen getyped had in zon topic. jij dat weer doorpasen naar marx. je bent me een lekkere
was toeval dak m net aan de foon had toen k t las :9
mensen 8 april duzzz in t romke bass invasion voeg m lkkr toe aan je agenda!!!
waar ken jij hem van ?? ik kwam terug en hij had ineens zon bandje om zijn pols.. ike zo waaat die moet ik ook hebben haha..

cker fons ff in de aganda gooien
hij wou dr percé 1 hebben ... vond ie cool :9

waar k m van ken ? ehm ... eerst vaagjes via t voetbal / vaagjes via bekenden van me ... en pas écht persoonlijk sinds Impulz Outdoor vorig jaar ... en nee daar wordt geen terror gedraaid :devil:

bass invasion is aangemeld aan de agenda ... nu nog f wachten op de goedkeuring !
wat jah heb jij hem er meer aangeboden hahaha... ik weet precies waarom hij er niet meer heeft aangenomen.. zijn neefje was er ook bij.
en die leest dit topci ook dus umm.

boeiend... hij komt terug van die back stage.ik zeg marx je neus man doe normaal.. wat jah zie je het _ _ _ _ _// hahahaha ik zeg neej man doe eens normaal maar nu weet ik het wel :P:P
daarom wou hij niet dat er meer meekwamen de basterd de volgende keer kom ik meee man gvrd.

:D:D:D leuke uitleg he mike ?
behalve dat van dat " meer aangeboden en aangenomen " :x

achja en neus poederen moet kunnen ... doen meiden ook moet je maar denken ;)
volgende keer weet ik je te vinden mike ;) haha...

cker neus poederen moet kunnen. :P:P ik poeder wel eens wat anders bij de meiden :)
joajoajoa > grootspraak :9
trouwens wel cool van je dat wij die koelkast opsale nog leeg mochten drinken van onze munten... alleen kut ik weer mijn eigen telefoon als opener moest gebruiken.
ja de rekening v.d. drank krijgen we morgen dus laak r nog maar niks over zeggen :o :x
dat zeg k ook nie :)
weet nie of de link werkt maar 8 april t mag duidelijk zijn!!!
nogmaals mensen ik baal ervan samen met mijn collega s dat t zaterdag mis is gelopen !!!!
duzz bij deze (nogmaals) 8 april wil ik t persoonlijk goedmaken met de mensen uit deze regio!!!t animo is goed ervoor alleen kan ik niet t aantal mensen van zaterdag herbergen maar wel een gedeelte en wie t eerst komt wie t eerst maalt en de mensen die al eens zijn geweest op bass invasion feesjes weten dat dit toch wel de sfeer feesttjes zijn lkkr klein gezellig goed bier goed geluid duzz!!!be there!!!
t is duidelijk (y) en de link werkt... (Y) prima kerel..
heb mijn navraag al gedaan over vorige edities jah... wsa goed bevonden. ik wil der cker heen. maar konden iet van 175 man in had ik gehoord.
klein dat wel maximaal 175 man!!!

Dat had je dus gelezen en nie gehoord :9
forum is vanaf nu geopend mensen !!!!duzz laten we daar verder keeten!!!!
sanp niet wat je bedoeld mike.. maar ik zie je op dat andere topic wel :bier:
heb jij daar nu vaker last van dat iedereen jouw tig keer mike noemt hahaha ;) ik bedoel dus van die relclame dat menneke
laat maar hangen... ik ga nu naar dat andere topic.. daar ff posten en die dingen