Partyflock

Forumonderwerp · 738981
gaan jullie nog slapen na onz feestje 5 maart in kinrooi??
ik hoop het toch wil wel eens zien hoe ik derbij liep.. gelukkig geen spiegels op de wc :P

hahaha dulle vent
Artiest 2-Hard
maar ffkes wat anders... dat geluid was echt poep, heb ik me gruwelijk aan geergerd, stond notabene bijna in die boks en kon nog met mensen praten

In het begin viel het wel mee,maar toen de politie voor het eerst was geweest ging het z8ter d8 ik
die andere foto's had ik, die komen over een paar dagen
eeeeyyy terror inside wil je nie zo n fucked up commentaar geven over t geluid man!!!!!!!!t was perfect we hebben s middags getest de baas trilde in mn buik maar effe voor de DUIDELIJKHEID!!!!!!op order van de politie moest t zachter anders had je helemaal geen geluid meer gehad !!!!en had je naar huis kunnen fietsen om 23:00 uur duzz voortaan je muil houwe!!!dank u!!!kan hier niet tegen dat commentaar t geluid was perfect maar mocht niet harder helaas jammer kut maar moest !!
en of fd&t nog doorgaat met feesten organiseren weet ik niet111is erg klote wat er si voorgevallen maar laten ons niet uit t veld slaan alleen 1 ding deze 2 groepen komen duzz niet meer samen op 1 van onze feesten!!!
de kwaliteit wsa misschien goed, maar kom op zeg nu ben je wel een beetje ant overdrijven. het geluid was gewoon echt veeel en veel te zacht voor een hardcore feest. ik weet dat jullie hier misschien niett aan kunnen doen omdat het op grond van de politie zachter moest, maar als de muziek niet hard staat dan is het gewoon kut.
ik mag toch mijn mening zeggen. iedereen heeft andere opvattingen, maar ik heb gewoon hard geluid nodig. daarom zeg het het gewoon. was gewoon jammmer van het geluid dat jullie hadden geregeld dat het niet harder mocht
haelen.tk
eey 2-hard die vriend van jouw. waar had hij die crs trui gehaald. op internet besteld of in eeen winkel gekocht. op internet kan ik der ook wel aan komen. maar ik d7 misschine had hijd at via een winkel gedaan dan ga ik daar ook fftjes langs
alvast bedankt
crs trui????
oww sorry zei ik dat ik bedoel dus csr je weet wel die canadian speedcore trui... die zwarte hij zei dat het jouwn beste vriend was volgens mij. dus dan neem ik aan dat je weet wie ik bedoel ??
ja ja ja ja t geluid was kut okeej!!!!echt wel stond gewoon effe bijna 8000 watt maarja!!!t stond idd te zacht maarja om problemen te voorkomen moesten we wel!
ow die trui, die heeft ie bij sounds in venlo gekocht ;)
fons het ging mij niet om wat er stond maar om wat ik hoorde kwa volume.. ik weet toch dat jullie er nik aan konden doen, vond het alleen gruwelijk jammer.

kut wouten ook altijd

kijk dan ga ik daar eens ff shoppen, kon der tot nu toe alleen maar op internet aan komen, winkel is wat relaxer, thanks
cker de volgende keer ben ik weer van de party. hoop dat het dan all the way kan gaan, zonder ruzie en gewoon chill people.

respect tot the organisatie. vond dat jullie goed gehandeld hebben.

maar op het laatst toen iedereen weg was was het pas chill, lekker ffkes bijkomen met een flesje opsale. en nog wat relaxed gepraat met wat party minded people.
ik ga dr volgende keer zkrs een kijkje nemen.
wanneer is de volgende keer eigenlijk ?? en 2-hard wil wel eens zien hoe jij aan die naam komt. hehe terror wil ik van je horen ;)
dus regel 2-hard op het komende feesje
In Fuego vorig jaar was t geluid echt wel dik in orde, echt ongezond zelfs haha dus beter doen ze daar de volgende editie dan zal je niks te klagen hebben believe me.

Vond dat zaaltje ook gezelliger en dan de wazi's thuislaten dan komt alles dik in orde :)

Of mag ik nog voorstellen: Jeugdhuis De Kick in Dorne (= Opoeteren = Maaseik), daar was vrijdag ook een geslaagd feestje (wel maar tot 2 uur whehe :p )
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
als

... r n vervolg komt ...

> Fuego én andere naam ( wat sowieso moest )
In Fuego vorig jaar was t geluid echt wel dik in orde, echt ongezond

klaplongen gehad daaro ??? dan valt het nog wel mee kwa ongezondheid ;)

maar regel nieuwe feesten in de buurt, snap best dat de organisatie er nu ff minder zin in heeft. maar de mensen die dan gaan die moeten maar bewijzen dat het ook anders kan. en als in fuego het geluid wel all te way mag dan was dat een relaxe plek :D
:bier:
idd en bij de fuego stond nog minder als in kinrooi maar we hebben t vermogen nog niet een s op de helft gebruikt want in de fuego was t echt erg!!!!piepppppp....duzz indd miss volgende keer maar bij fuego is ook veel beter geisoleerd....!
veel gezelliger ook
was veel gezelliger
ja was ook een beetje kleiner maar de lokatie in kinrooi was echt vet hoor
t was allemaal leuk bedoelt totdat er bielemennekes kwamen kijken
gdvd kan er nog steeds om stressen !!!t had echt een knaller kunnen worden nu hebben we de kans dat er de volgende keer niemand komt!!!
maar luister de volgende keer word ervoor gezorgd dat er 3 tot 4 man aan de deur staan en de bielemenkes komen er gewoon nie in!!!klaar punt!!!only partyminded people
straight rules for straight minded people
Klaplongen niet maar een onaangenaam gevoel in de oren zeker wel hahaha :D

Fuego was gewoon super relaxt, en idd flink goed geïsoleerd want we dachten buiten eerst dat t afgelast was omdat je niks hoorde maar éénmaal binnen was t beuken B)

We hopen verder op een vervolg maar Dynamike kennende kan ie t toch niet laten, heeft al vakers tegenwind gehad met feesten maar iedere keer koppig doorgezet. En maar goed ook :)
het klinkt iig veel belovend... het is nog vroeg maar ik heb er cker alweer zin in :P:P mocht er nog eens een feest worden georganiseerd ik ben derbij :D
luister jongens ben nu bezig met een feestje !!!!!
mn eigen feestjes deze zijn altijd in thorn in cafe t romke!!!zijn altijd bere gezellig!!!!klein dat wel maximaal 175 man!!!maar super gezellig !!!
doe dit mede om t een beetje goed te maken voor de mensen waar t zaterdag voor verneukt is!!!
t feest heet bass invasion!!!
de line up is nog niet helemaal rond maar heb al bevestigingen van----EVO VS EMENDER
SERIOUS--IMPACT
UN-REAL VS ANAMORPHIC
WIZARD
DYNAMIKE
t feest is vrijdag 8 april van 21:00 tm 05:00
aaah je bent echt goed bezig. is notabene nog dichterbij huis ook :respect:

verdere details volgens ?? temniste daar ga ik vanuit.

misschien idee om een apart forum hoervoor te openen maar zoiets zul je wel bedacht hebben.
fons is okey olle ollee hehe :bier: :respect:
laatste aanpassing
hoegaarden :kwijl: idd mike ...fons komt al met ideetjes waar blijven de jouwne ;)
sjek de agenda maar ... locatie is gisteren bevestigd ... nu t sluitingstijdstip nog ( wat normaal gesproken 3 uur moet gaan worden ) :)