Net 1e voorschot op vakantie betaald dus kan nu nog precies 2 zaterdagen uitgaan.. en dan heb k gelukkig weer loon
Ik reageer op het topic slimme, maar als ik jou post zo zie zou ik maar ander werk gaan zoeken. Altijd dat slechte excuus geen geld om te feesten. Wij hebben hier een supermarkt, mooi he van nl, als je daar maandag, disndag, woensdag van 7 tot 11 werkt , 4 uurtjes maar per dag dus, kun je al 1x per week naar een feest gaan, en dan heb je nog het laagste beroep wat er is, dus wat een gezeik!
laatste aanpassing
ik ook zeer weinig geld meer... en dan nog te bedenken dat ik nog boeken voor school moet bestellen 

heb der elke maand last van 
ken niet met geld om gaan
ken niet met geld om gaan
Ik heb nooit geld gehad ,dus dat scheelt 
Jaa KIPPIE3000...
Laat daarvan nou net zo`n 1.400,- van naar de wintersport gaan
Blijft er bij mij weinig extra`s over 
Ach ja... ff zuinig aan doen leer je van... na de wintersport loopt alles weer zoals het hoor
Bij mij hebben ze rekening gehouden met de dure decembermaand: 13e maand en een bonus
Laat daarvan nou net zo`n 1.400,- van naar de wintersport gaan
Ach ja... ff zuinig aan doen leer je van... na de wintersport loopt alles weer zoals het hoor
ben ook net terug van wintersport.. alle rekeningen staan weer op 0
bij mij is bijna alles op en dat is voor zaterdag en dan moet ik nog 2 weken wachten
Ik moet het ff uitzingen tot de 24e... maar gelukkig heb ik m`n spaarrekeningen nog