Partyflock

Forumonderwerp · 738408
10863x bekeken
Waarschuw beheerder
Wij hebben al geboekt, wij gaan met 6 man in totaal met de bus (22 uur pffffff) we zitten in hotel almonsa playa apartmentos (costa dorada)!

Meer mensen?

Wij gaan in juli :D
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Ik ga dus 22 Aug. voor 15 dagen met het vliegtuig,
in Hotel Jaime I, iemand daar bekend mee?

van wat ik gezien had daar was het een goed hotel :yes:
eind augustus is het wel wat rustiger in salou volgens mij...
Waarschuw beheerder
Maar hier, noord-holland, is het laat vakantie dus misschien
valt het nog wel mee..
Waarschuw beheerder
ik ben 4x in salou geweest waarvan 2x vliegen 2x bus ik vond de bus wel meevallen hoor ik had zelfs een x dat je zelf kon kiezen waar je ging zitten dus lekker een bankje voor je zelf met het stoppen valt het ook wel mee maar ze hebben gewoon bepaalde tyden waarop ze aan mogen komen in spanje of terug naar nl dus als ze snel ryden stop je wat vaker vandaar maar is wel relaxt hoor effe rekken en strekken.
in de zomer is het gewoon het leukste daar er sluit inderdaad veel in de winter en veel spanjaarden dan.
je moet zeker een kijkje nemen in discotheek snoepy,s maar dat kom je wel tegen met al die proppers word je gek van trouwens hahah.
dit jaar ga ik niet na 4x heb je het wel gezien maar een hele fijne vakantie;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar hier, noord-holland, is het laat vakantie dus misschien
valt het nog wel mee..

zo ver is amsterdam toch niet ;P
tsja ik weet niet hoe het met die vakanties zit dit jaar :vaag: ik was er vorig jaar ook eind augustus, toen was het er iets rustiger vandaar.. wel goedkoper drinken daardoor 8)

Waarschuw beheerder
HOLA,

snoepy's is een afknapper, pacha het betere werk! Met betere dj's uit de dj list. o.a TIESTO :P
Waarschuw beheerder
ik snap niet dat jullie naar salou gaan hoor!!
Allemaal mensen die voor het eerst op vakantie mogen gaan naar salou dus er lopen allemaal kindjes van 16 jaar!
Mij viel het heel erg tegen maar goed ieder zijn eigen mening!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
salou ZUIGT van alle kanten !!!!!!
mits je 16 jaar bent of jonger dan is het leuk.en anders zou ik er zekker, geen 2de keer naar toe gaan!!
de discotheeken liggen veelste ver uit elkaar en,in heel salou is eigenlijk maar 1 redelijke tent dat is de pacha!!

p.s BENIDORM hoog seizoen 10 keer beter:yes:

Waarschuw beheerder
owjaaa ook zelf net 18 :vaag:
Waarschuw beheerder
mits je 16 jaar bent of jonger dan is het leuk.en anders zou ik er zekker, geen 2de keer naar toe gaan!!
de discotheeken liggen veelste ver uit elkaar en,in heel salou is eigenlijk maar 1 redelijke tent dat is de pacha!!

p.s BENIDORM hoog seizoen 10 keer beter

salou is lijp
en in benidorm vind je alleen ,aar bejaarden omdat nejaardenhuizen altijd ripjes organisern naar benidorm. verder zijn er allemaal gezinnetjes. en ik ga dit jaar voor de 2e x naar salou en weet dus dat salou lijp is

mzzl

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
+arjan+
salou is lijp
en in benidorm vind je alleen ,aar bejaarden omdat nejaardenhuizen altijd ripjes organisern naar benidorm. verder zijn er allemaal gezinnetjes. en ik ga dit jaar voor de 2e x naar salou en weet dus dat salou lijp is

het is duidelijk je bent nog nooit in benidorm geweest,in het hoogseizoen zijn er in benidorm geen bejaarde te vinden ,maar zijn er brute discotheeken,en een lijpe english sqwar waar heel salou NOOIT aan kan tippen dus ik zou zeggen volg de menichten lekker en ga naar je boiring salou!!!!
Waarschuw beheerder
ook dit jaar weer aanwezig:)!
Waarschuw beheerder
het is duidelijk je bent nog nooit in benidorm geweest,in het hoogseizoen zijn er in benidorm geen bejaarde te vinden ,maar zijn er brute discotheeken,en een lijpe english sqwar waar heel salou NOOIT aan kan tippen dus ik zou zeggen volg de menichten lekker en ga naar je boiring salou!!!!

haha benidorm is lijper??
kijk maar in het topic over benidorm daar zie je dat iedereen ook zegt dat er bejaarden komen. haha
doe maar ff de groeten aan mijn oma en opa als je die daar ziet van de zomer hehe

mzzl
Waarschuw beheerder
Ik vond het ook best een schrale bedoeling als ik eerlijk mag zijn... :bloos:
Discotheken waren nou niet echt dat je zegt gezellig, alleen de Pacha was nog wel mooi, maar de rest daar.. :S
Wij hebben heel die tijd meer aan het zwembad gelegen en op onze kamers zitten klooien dan dat we in Salou zelf op pad gingen, niks te beleven.

Die TMF ellende, daar draait het in Salou gewoon om. :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
arjan
hey kleuter veel plezier in je lijpe salou!!!

zo te zien is blijs blaas het wel met me eens!!!
maarja die is ook eerder van mijn leeftijd

:gaap:
Waarschuw beheerder
ik ga ook na salou met de bus 24 uur zitten
ik ga 1 augustus voor`10 dagen
na hotel jaime I
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
Waarschuw beheerder
ik ben al 2 keer naar salou geweest en ik ga zeker geen 3e keer...na het 1e jaar heb je het eigelijk al wel gezien..het uitgaan stelt geen fuck voor, alleen de pacha is echt vet!!!!
Waarschuw beheerder

p.s BENIDORM hoog seizoen 10 keer beter

hoezo 16 jaar of jonger? volgens mij was de gemiddelde leeftijd vorig jaar 18 jaar..
en benidorm? als je van bejaarden houdt moet je daar cker naartoe gaan in de zomer...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
frenkie!
ga eerst een keer naar benidorm in het hoog seisoen. en dan weetje wat feesten is flapdrol

zolang je er niet bent geweest telt jou mening niet piepo
Waarschuw beheerder
Ik heb ook geboekt :D
26 Juli tot 6 Augustus naar Salou...
In uhm Los Dallas ofzo :D:D:D
Waarschuw beheerder
kzit er met 3 vriendinne vanaf 11 juli..en dan 2 weken.. is het derde jaar al..:D
gaan gelukkig met het vliegtuig want de bus is egt kut..
Waarschuw beheerder
het is nu zeker
we hebben vamidag geboekt bij beachmasters
we gaan van 8 juli tot 24 juli dus 2 weken (y)
dit wordt onze 2 de keer dus dat wordt wel lijp
Waarschuw beheerder
Ik wilde dit jaar eigenlijk wel weer eens naar salou, brakke alleen is dat niemand die ik ken meewil.

En alleen gaan is ook zo wack,dus ik twijfel.
Waarschuw beheerder
Benidorm lijp? Ben er geweest JAWEL in het hoogseisoen!
Maareh niet voor herhaling vatbaar :no:
Waarschuw beheerder
salou was mooi voor 1 x

vond lloret de mar wel veel mooier,daar ben ik wel 4 x geweest!!!
Waarschuw beheerder
egt??? ben nog nooit in salou geweest, maar lloret vond ik echt 3x niks.... lopen alleen maar randdebielen rond, al zeg ik t zelf
Waarschuw beheerder
wat versta je onder randebielen dan??

ik heb het daar wel ontzettend mooi gehad!!
mooiere discotheken dan in salou vond ik,meer feesies en zow!!

alles veel gezelliger ook,terasjes en zow,

hihi
Waarschuw beheerder
alleen maar jah... hoe leg ik dat uit... ik heb zelf 2x in blanes gezeten en ben van daaruit vaak zat naar lloret geweest, maar was over t algemeen niet mijn soort mensen, laat ik t daar maar op houden...
Waarschuw beheerder
Wij hebben net geboekt :D
met ze 9e gaan we 10 dagen vanaf 15 Juli..

Feeste?!?!!
Waarschuw beheerder
ben er 4 keer gesest waarvan 1 keer voor werk (propper) en het is gewoon heel relaxed,en snoepys is idd zout maar flashback daarzijn de chicks te vinden gheheh en pacha is gewoon gruwelijk,als de pacha daar al te gek laat staan op ibiza.

heel misschien ga ik nog wel ffies,even de finacien bekijken

Waarschuw beheerder
hey kussenpret.nl ik zat vorig jaar in port salou is een super goed hotel hoor. zit dit jaar ander hotel dichter bij het centrum en strand

Waarschuw beheerder
kwas vorig jaar ook naar salou,

abnormaal duurrrrrrrr

maar wel gezellie :)

Waarschuw beheerder
abnormaal duurrrrrrrr

:vaag: zelfde prijzen als in nl. en je moet gewoon die proppers drankjes goedkoop voor je laten regelen :yes:
Waarschuw beheerder
nouja zelfde prijze.... in pacha....bierjte 3 euro, mixje 8 euro...

Waarschuw beheerder
3 euro voor biertje vind ik nog wel meevallen. Voor in een discotheek zeker.

Wij zitten in Goya vanaf 1 augustus geloof ik (B)

Waarschuw beheerder
nouja zelfde prijze.... in pacha....bierjte 3 euro, mixje 8 euro...

dat is ook een megadisco, dan kan je dat verwachten he..
in salou zelf kreeg ik 2 liter bier en 2 shots voor vier euro 8)
Waarschuw beheerder
Met alle respect maar Salou = KUT!!!! Vorig jaar ben ik er ook geweest en als Nederlandse feest jongeren wordt je niet meer geaccepteerd door de bevolking, Spaanse Kroeghouders en vooral de Politie! Vorig jaar was het ook een ramp in Llorret en het bewindt zou dit jaar over waaien naar Salou dus boete`s voor drinken opstraat vervuiling en vooral voor luidruchtigheid... Dus denk er een paar keer over na.. Maar als je alles mee hebt kan je wel de dagen van je leven daar hebben gheheh :P:P:D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er vorig jaar geweest en ik vond het wel gezellig. Moet wel zeggen, zat er 8 dagen (vliegtuig) en dat was genoeg.

Maar misschien ben ik er nog wel een keer te vinden..

Waarschuw beheerder
donateur
En gisteravond is besloten dat we op 18 juli met de bus naar Salou gaan met 10 man. :) Er is al geboekt. Van 18 juli dus t/m 28 juli. Appartement Atalunya ofzoiets dergelijks..

Ik ben nog nooit met de bus geweest, we zullen wel zien.. Ik ga liever met het vliegtuig, maar dat was voor sommige van ons niet haalbaar wegens financiën..

Dit is de tweede en laatste keer Salou voor mij, dat weet ik wel.
Waarschuw beheerder
gister geboekt 16 juli tm 26 juli imn hotel venecia nog meer mensen dan....

Waarschuw beheerder
donateur
De Heeren van Holland is dit jaar gesloten, wegens besluit van de gemeente Salou.

De Koets en 't Gat van Nederland staan te koop, maar gaan gewoon door in de zomer van 2005!!

En verder brengen wij de zomer van 2005 in Salou zeker op hol van 18-28 juli 8)
Waarschuw beheerder
wil wel weten welke dj's er staan vorig jaar met g-spott jose lady dana tiesto menthal theo jeroen post was wel leuk beter dit jaar wat harder
Waarschuw beheerder
ach dan gaan die kroegjes maar dicht
er zijn er zat in salou en de disco's zijn toch weel lijper
en je hebt wat minder last van die proppers hehe :P

Waarschuw beheerder
15juli vertrekken

Waarschuw beheerder
Ik heb de afgelopen twee zomers gewerkt in Salou, maar ik vind het een aflopende zaak. Voor de mensen die dit jaar gaan, maak er wat van!

Waarschuw beheerder
donateur
en je hebt wat minder last van die proppers

Dus minder gratis drankjes :(
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er een paar jaar geleden gewerkt.. Top tijd gehad (Y)..

Maar dr is nu geen ruk meer aan...Vorig jaar geweest (in het hoog seizoen) om ff te kijken...
Heel stil... Weinig te beleven...Veel dingen dicht alle leuke dingen weg...Veel vieze algerijnen...Nee echt heel erg jammer... Maar Salou is geweest!! :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waarom niet ;)
Zal nu wel veel minder zijn als vorig jaar maar gezelligheid moet je maken!!
Waarschuw beheerder
donateur
ja oke dat is dan ook wel weer zo!

Maar toch het is wel voor je vakantie, dan zou ik liever ergens naar toe gaan waar het wat drukker is, en waar meerdere leuke discotheken zitten...Want echte leuke discotheken heb je daar niet alleen pacha (die is niet eens in salou)
en La Cage....

Waarschuw beheerder
En Snoepy's niet te vergeten.. ;)

Salou heeft een make-over nodig en snel... anders word het niks meer.