Ik vind nix lelijker dan de broek in je laarzen ooh haha dat kan ik echt niet aanzien .. lijkt net of je net van je paard ben afgestapt ofzo maar goed iederen zen mening
En ik vind het wel mooi bij sommige meisjes..Zelf zou ik het nooit doen..
laatste aanpassing
Broek OVER de laarzen.. Zeker weten!
Het moet ook wel een strakke broek zijn dan! Niet zo'n plofbroek die je echt in je laarzen hebt moeten proppen! Hoogte van de laarzen,maakt niet uit! Ligt maar net wat voor kop je erboven hebt! En met welke kleding je het combineert!
ik doe eigenlijk niet anders.. heb van 2 paar van die eskimo's (roze en zwarte ) en die hore er natuurlijk over heen.. en ik heb ook bruine punte (laarzen) en die draag ik er ook over heen..
Ik vind het wel mooi hoor Lynda, maarja, niet als je dus mega-stalpoten ofzo hebt!
Draag je zelf trouwens wel laarzen over je broek??
Ja.. vaak wel m'n laarzen over m'n broek.. (heb geen stalpoten geloof ik...) Vriendinnen dragen het ook meestal over hun broek..
Maar inderdaad.. het moet geen wijde broek zijn!!!
Je broek gewoon over je laarzen dragen, anders ziet het dr niet uit..
Ligt eraan wat voor schoenen het zijn
Moeten wel een beetje stoere laarzen zijn, en niet van die idiote puntschoenen.
En je moet slank zijn ja
Het maakt je soewieso al dikker dan je bent dus
donateur
dr in vind ik mooier.. jammer dat iedereen dr mee loopt
Wat wel grappig is dat je met dit soort dingen als laarzen over de broek en puntschoenen, het heel vaak ( NEE, NIET ALTIJD!! - anders gaan mensen weer zeiken) meiden zijn die veel van hardcore enzo houden die het maar helemaal niks vinden...
donateur
ik vind het er dus echt niet uitzien laarzen over je broek....
doe je broek er gewoon overheen ziet er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter uit!!!
ik vind dat als je mooie laarzen ervoor hebt het wel mooi kan zijn en de broek moet wel goed in de schoenen passen anders is het geen gezicht, maar laat mij maar gewoon lekker mijn broek over mijn laarzen houden
Zo hupsakee!! Sabine begrijpt het tenminste ook!!! M!ick snapt het ook!!
Heel goed!!!!
s-u-u-s toch nog meer medestanders!!!
donateur
Renzo snapt het
Uhm...Lynda....Sabine is het niet met je eens hoor! Ze zegt broek OVER je laarzen! Dus niet laarzen over je broek!
hihi.. ook een optie!!!
donateur
Laarzen over je broek ziet gewoon niet uit
Inderdaad!!
ojee.. leesfout!! SLORDIG!!
Toch wel veeeel mensen die het niet mooi vinden Linda! Nou, ik blijf erbij dat als je het figuur, de laarzen en de broek ervoor hebt, het wel mooi kan zijn!
Ja hallo, daar vraag je toch om als je niet eens een foto van jezelf erop zet! Kijk, als je dat niet wilt, prima, maar je vraagt om reacties als je er dan zo'n ordinaire, lelijke foto van Christina op je profiel zet!! ( oke, ze kan wel goed zingen...)
donateur
Vertel jij eens wat grappigs dan LeGaLLy bLoNdE !
heb ik jou wat gevraagd???
Oh, nu ineens zo'n vieze string met ugly tattoo op profiel...
Over je broek natuurlijk... Als straks die mode weer voorbij is, loopt iedereen weer met broek over de laarzen... Stomme mode altijd. Ik doe er nooit aan mee hoor!
Tja,je ziet t zoveel de laatste tijd,k vind er nie veel aan,ziet er zo wannabe-stylie uit...En die eskimo dingen zien er al helemaal niet uit!
Nee,doe die broek maar gewoon OVER je laarzen,prima!
Okey.. meningen zijn zwaar verdeeld dus..ach over een paar maandjes is het allemaal weer over joh!! Ze verzinnen wel weer iets anders waarschijnlijk..
Ja klopt daar heb je wel gelijk in...
daarom zeg ik ook, het staat wel heel leuk vind ik..maar het moet wel goed staan.
De dames moeten er wel de juiste benen en billen voor hebben.
En als dat zo is..tja...sexy
Vind het bij puntlaarzen minder mooi als je ze over je broek aan doet (van die grote voeten gauw) maar van die laarzen die je tegenwoordig meer ziet met een ronde neus is het leuk bij
Jaaaaahhh Broek in laarzen
'k moet toegeven dat 't gewoon de mode is, als 't uit is draagt niemand 't meer...
mahjah 'k vind t leuk, heb 't zelf ook idd met puntlaarzen
De broek over de laarsen.
Ik zie heel veel meisjes met laarsen over de broek, maar ik vind het geen gezicht
iedereen vindt het bij mij leuk staan, echt! niet over de knie, maar net er onder, een beetje sjieke witte laarzen met een mooi topje en een strakke spijkerbroek, staat gewoon leuk.
Ik vind het allebij leuk, alleen de laarzen over de broek heen, helaas, maar het ziet gewoon echt niet uit bij mij. Pech gehad, dus ik moet maar gewoon de broek erover.
Ik vind /vond het zeker leuk, mits goede broek en goede laarzen natuurlijk! Maar.. het wordt nu weer zomer.. moeten nu naar iets anders gaan zoeken...
Maar wat???
Ronde neuzen? Of nog steeds punt??
Mooi en lekker warm voor in de winter,,
nu,, open sandaaltjes en van die retro-sandaaltjes!
ronde/punt neuzen.. wat je zelf mooi vind !
Dacht dat we de puntschoenen nu wel gehad hadden.. , maar alle winkels staan weer vol met die dingen!!
Ja.. retro schoentjes zie je ook steeds vaker!! Nice!! Maar helaas niet altijd even praktisch ben ik bang..
maar als je nou mooie laarzen aan hebt, dan kun je die alleen zien als je broek er in zit toch? kijk naar die laarzen van MC, dan weet je wat ik bedoel. echt hoor!
eronder, vind dat echt niet mooi, laarzen over de broek en dan voornamelijk die zwarte leren lazen tot aan de knieën...echt lelijk man
Ik vind laarzen over een broek echt niet mooi. Heb zelf ook laarzen maar doe het lekker onder me broek en als ik me laarzen wil showen, doe ik wel een rokje aan. Puma's zijn vet en zitten nog lekker ook
het is echt lelijk ziet er niet uit....
onder de broek, en dan nog geen puntschoenen*ps mening vind ze niks*ik heb maatje 37/38 en met die dingen heb ik net 42 dus dat nooi
Eehmmmm... durf t bijna niet te zeggen maar een spijkerbroek IN de laarzen vind ik echt verschrikkelijk!!!
Ziet er nie uit man... lijkt net of die benen uit 2 stukken bestaan.
Als de broek (met iets wijde pijpen) over de schoenen/laarzen vallen vind ik het mooist, dan lijken de benen langer
Maar verder moet je gewoon aantrekken waar je je lekker in voelt.
doe altijd me kaplaarzen over me broek
kan allebei...
als je ze in je laarzen doet moet je wel n strakke broek hebben, bij je benen en knieen...
anders ziet t er niet uit!
Vreemd dat de meesten laarzen over de broek lelijk vinden maar je ziet tegenwoordig bijna niet anders.
Overknee puntlaarzen, Ugs, het maakt niet uit, over de broek allemaal.
Ik vind beide mooi. Bij een hele strakke broek draag ik mijn favo witte laarzen met plateau zool en blokhak er over. En bij een broek met uitlopende pijp draag ik mijn laarzen er onder.
ik vind laarzen erover.. mar of dat nu nog kan...
k weet t niet