Partyflock

Forumonderwerp · 738196

Waarschuw beheerder
over 2 weekies (min 2 dagen) is ut zo ver !! we gaan weer naar Mindcontroller !! :bounce: dus wil nou wel is effies wetuh wie er nog meer zin in hebben om de Fun op zn kop te gaan zettuh !!! :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik durf niet meer, je kijkt mij te link :/
Waarschuw beheerder
Zolang je mij maar niet op de kop zet, vin ik alles goed!!
Waarschuw beheerder
Ik zet em wel weer op z'n pootjes voor je neer;)

Waarschuw beheerder
Weer ff lekker hakkuh.:9
Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QgAIAzMUFKnB5cqN8!AGKIzxyOgCtccEhJVZ!bMo4JMwOuoefSoX3nrqlwHlI7yYAWavO1QXBc8pjXgIV18mAsklm1!GA3iUC*UvgMPUrEY/large.jpg?dc=4675505325271519484[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0007b2b100163a6330e8f9f61a0086ea54]https://partyflock.nl/images/user/USERID/55344/SIZE/large.jpg[/img]

Alsjeblieft, jij sta weer op je pootjes;p

Waarschuw beheerder
ik durf niet meer, je kijkt mij te link

hahaha ik werk aan mn pokerface..;)

maar 1 ding is dus zeker: we gaan er toch wel een vet feessie van maken !! :P helaas duurt ut maar tot 6uur...klote tijd...:s
Waarschuw beheerder
Ik ga er zeker een vet feessie van maken:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kijk, dat wou ik horen !! :d

Waarschuw beheerder
ik heb kaartje voor me verjaardag gehad vandaag :D:D:D

dus of t een feest word... ken niet wachten tot t zo ver is :D:D:D

Waarschuw beheerder
Zeker wel zin ja:yes: dat word weer een hele nacht hakkuh dat verzeker ik je:yes:

Waarschuw beheerder
heb er ook zin in:jaja:
Waarschuw beheerder
lekker losgaan als vanouds

Waarschuw beheerder
gewoon ffies een avondje ouderwets

Waarschuw beheerder
donateur
Eg wel!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
MINDCONTROLLER IN JE GEZICHT GOTVERDOMME!!!!!!!!!!!!!

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

:devil:
Waarschuw beheerder
Ah heb er zeker wel zin in!
Volgende week mijn nieuwe aussie binnen dus dat word lekker HAKUH daaro :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahaha ik werk aan mn pokerface..:)

Schei toch uit met je pokerface..je ken altijd zo lief en onschuldig kijken....:S

Maar 1 ding is zeker we gaan weer ff laten zien dat we geweest zijn en stampuhhh :bounce: ondertussen heel zaandam plat...:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha ik en lief en onschuldig kijken ?? nou jij zegt ut... :) dan geloof ik dat maar....

maar het is idd zeker dat we daar effe gaan laten zien dat we geweest zijn... alles kapot daar :P gaat gewoon een te gekke avond worden... :bounce: dus mensuh opgepast voor ons 2... we hakkuh iedereen omver..;) hahaha JA HOOOOOOOOR :P
Waarschuw beheerder
haha ik en lief en onschuldig kijken ?? nou jij zegt ut...:) dan geloof ik dat maar....

Ach, je weet wie ut zegt...:D toch...?

gewoon een te gekke avond worden...:bounce: dus mensuh opgepast voor ons 2... we hakkuh iedereen omver.. :) hahaha JA HOOOOOOOOR ;P

Owjah joh....:S JAAAAAA...:)..Je hoeft ut niet te geloven, je mag ut allemaal gaan beleven, want ik en me stuiterkabouter gaan die tent daar eens goed laten beven...:bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ach, je weet wie ut zegt... toch...?

ja idd dat weet ik wel hoor :D

Owjah joh.... JAAAAAA... ..Je hoeft ut niet te geloven, je mag ut allemaal gaan beleven, want ik en me stuiterkabouter gaan die tent daar eens goed laten bewegen...

JAZEKERRRRRRR... we gonna shake the universe :P das duidelijk !! mn TerrorTantuhhh en ik gaan daar is effe goed de boel op stelten zettuh...op een goeie manier dan denk ik :P en zo niet...DAN TOCH !!! :D
Waarschuw beheerder
JAZEKERRRRRRR... we gonna shake the universe ;P das duidelijk !! mn TerrorTantuhhh en ik gaan daar is effe goed de boel op stelten zettuh...op een goeie manier dan denk ik ;P en zo niet...DAN TOCH !!! :D

Uhm op de goede manier :xtc:, jahoor je heb helemaal gelijk...:D...Ut word gewoon ons feessie ....:bounce:

Waarschuw beheerder
Uhm op de goede manier , jahoor je heb helemaal gelijk... ...Ut word gewoon ons feessie ....

ja op de goeie manier ow ja joh ? dat zien we dan wel weer... hahaha ...maar dat ut ONS feessie gaat worden, dat staat vast :P :bounce:
Waarschuw beheerder
ja op de goeie manier ow ja joh ? dat zien we dan wel weer... hahaha ...maar dat ut ONS feessie gaat worden, dat staat vast ;P :bounce:

Kan mij ut nou schelen hoe, als ut maar een avondjuh gezellie STAMPUHHH..:bounce: word, en vergeet natuurlijk niet de mooie foto's die we gaan maken....:D

Waarschuw beheerder
Kan mij ut nou schelen hoe, als ut maar een avondjuh gezellie STAMPUHHH.. word, en vergeet natuurlijk niet de mooie foto's die we gaan maken....

OW ja gezellig gaat het zeker worden hahaa ja dat zullen mooie foto's gaan worden... eindelijk is een paar leuke van ons samen..:D
Waarschuw beheerder
OW ja gezellig gaat het zeker worden hahaa ja dat zullen mooie foto's gaan worden... eindelijk is een paar leuke van ons samen.. :d

Leuke....:S Dat betwijfel ik...haha k Denk eerder dat ut schrikbarende foto's gaan worden...Maarja lekker belangrijk...:D

Ennuhh...onze eerste foto's samen...Heel erg leuk om thuis te laten zien ...:D k Zou die bekken dan weleens willen zien...:S

Waarschuw beheerder
Leuke.... Dat betwijfel ik...haha k Denk eerder dat ut schrikbarende foto's gaan worden...Maarja lekker belangrijk...

Ennuhh...onze eerste foto's samen...Heel erg leuk om thuis te laten zien ... k Zou die bekken dan weleens willen zien...

haha nou dat zullen idd leuke foto's zijn voor thuis...ach we laten gewoon de leukste zien, niet degene waar we helemaal maf op staan :D
Waarschuw beheerder
haha nou dat zullen idd leuke foto's zijn voor thuis...ach we laten gewoon de leukste zien, niet degene waar we helemaal maf op staan :D

Ken mij ut nou schelen...k laat ze gewoon allemaal zien...:D Maak mij ut nou uit dat ze me zo :vaag: op die foto zien staan...:D Ze moeten er de lol maar van inzien hoor...hun zijn ook jong geweest...:D

(btw: gaat lekker zo he kutjuh....:D )

Waarschuw beheerder
Ken mij ut nou schelen...k laat ze gewoon allemaal zien... Maak mij ut nou uit dat ze me zo op die foto zien staan... Ze moeten er de lol maar van inzien hoor...hun zijn ook jong geweest...

(btw: gaat lekker zo he kutjuh.... )

haha ja ze zijn ook jong geweest joh...ach ken mij ut schelen...dan staan we er maar lekker met onze peen en uien bekkies op :d

jaja gaat lekker zo...we zullen wel zien wie ut kutjuh is vanaaf...vergeet jij die boekies nou maar niet, doos :d !!
Waarschuw beheerder
haha ja ze zijn ook jong geweest joh...ach ken mij ut schelen...dan staan we er maar lekker met onze peen en uien bekkies op :D

Peen en uien bekkies...:S Dan heb ik toch liever dat ze me zo :vaag: zien ....:D

jaja gaat lekker zo...we zullen wel zien wie ut kutjuh is vanaaf...vergeet jij die boekies nou maar niet, doos :D !!

Nee hoor PIKKIE ik zal die boekkies niet vergeten, ik heb ze allangggggggg klaarliggen...;P (en toch ben je een KUTJUH..:D )

Waarschuw beheerder
Peen en uien bekkies... Dan heb ik toch liever dat ze me zo zien ....

ach we zien ut wel joh...misschien laat ik wel helemaal nix zien aan ze :D

Nee hoor PIKKIE ik zal die boekkies niet vergeten, ik heb ze allangggggggg klaarliggen... (en toch ben je een KUTJUH.. )

haha ze leggen allang klaar...nou volgens moet je ze gewoon nog pakken...;) nee ik ben een PIKKIE...heb m net nog effe een hand gegeven.. :d gaat nergens over..ach ja dat zijn we gewend... :d tot strakssssss dikke (K) en :knuf: van je PIKKIE :D:D
Waarschuw beheerder
haha ze leggen allang klaar...nou volgens moet je ze gewoon nog pakken... :) nee ik ben een PIKKIE...heb m net nog effe een hand gegeven.. :D gaat nergens over..ach ja dat zijn we gewend...:D tot strakssssss dikke en van je PIKKIE :D:D

En jahoor ut PIKKIE heeft weer gelijk....:D
Ik moet idd die boekkies nog pakkuhh....:$ maar ik vergeet ze echt niet dit keer hoor...:D:D

Tosso...Dikke (K) je DOOSSIE....
Waarschuw beheerder
Hmmm ik heb zo eens zitten kijken en krijg ut idee dat dit forumonderwerp alleen maar word volgekalkt door ons....:S

Maarja maak niet uit iemand moet er toch wat neerzettuhhh.....:D:D:D:D

:bounce: :xtc: :vaag: :bounce: :xtc: :vaag: :bounce: :xtc: :vaag:

Zoooo weer een stukkie onzin erbij....:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ontopic!!!!!
Zin...

Waarschuw beheerder
Hmmm ik heb zo eens zitten kijken en krijg ut idee dat dit forumonderwerp alleen maar word volgekalkt door ons....

Maarja maak niet uit iemand moet er toch wat neerzettuhhh.....

Zoooo weer een stukkie onzin erbij....

ja zijn er niet veel die wat te zeggen hebbben ...ach ja...dan doen wij ut maar...:D :vaag: :xtc: :P
Waarschuw beheerder
ja zijn er niet veel die wat te zeggen hebbben ...ach ja...dan doen wij ut maar...:D :vaag: :xtc: ;P

Joh, ik zou bijna denken dat er niemand naar mindcontroler gaat....:S maar goed des te meer ruimte we hebben om de boel plat te STAMPUHHH...:BOUNCE:...:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:XTC:, zo gaat dat toch alphaloco..wordt cker stuiteren...
Waarschuw beheerder
ja cker zin in mindcontroller , wordt mijn eerste! (mindcontroller en feest in de hemkade)
Waarschuw beheerder
ja cker zin in mindcontroller , wordt mijn eerste! (mindcontroller en feest in de hemkade)

Ik sleep je er wel doorheen hoor....enjoy the club...:D
Waarschuw beheerder
donateur
me eerste x mindcontroller...eens kijkuh hoe vet ut wordt

de mijne ook :jaja: :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Erg vet :yes: :bounce: :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
hoop t, zit op t moment in een dip :(

Waarschuw beheerder
donateur
Nee geen zin in, wel zin in Slegdehammer!
Waarschuw beheerder
hoop t, zit op t moment in een dip :(

Hoezo in een dip dan ? ...Ach als je mij en me stuiterkabouter tegen komt dan ben je je dippie zo kwijt hoor...;)

:bounce:

Waarschuw beheerder
Hoezo in een dip dan ? ...Ach als je mij en me stuiterkabouter tegen komt dan ben je je dippie zo kwijt hoor...
haha nou dat is te hopen voor m..;) denk als ie ons zo voorbij ziet komen dat zn dippie alleen maar erger gaat worden :D just kiddin....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Hoezo in een dip dan ? ...Ach als je mij en me stuiterkabouter tegen komt dan ben je je dippie zo kwijt hoor

hoop t maar :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoop t maar :)

Joh weet je ...Als je ons ziet dan moet je gewoon ff komen lullen das altijd gezellie...:yes: Tenzij je ons juist niet wil tegenkomen maarja dan neem je maar een omweg als je ons ziet das de keus die jezelf moet maken....:D:D:D

Waarschuw beheerder
Joh weet je ...Als je ons ziet dan moet je gewoon ff komen lullen das altijd gezellie... Tenzij je ons juist niet wil tegenkomen maarja dan neem je maar een omweg als je ons ziet das de keus die jezelf moet maken....

Vind ik ook !! :d
Waarschuw beheerder
Vind ik ook !! :D

Oh gelukkig ...k wis wel dat je ut met me eens was ...:D k Had ook niet anders van je verwacht....;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oh gelukkig ...k wis wel dat je ut met me eens was ... k Had ook niet anders van je verwacht....

nee he ? ben zoooo voorspelbaar :P whahaha
Waarschuw beheerder
nee he ? ben zoooo voorspelbaar ;P whahaha

Uhmmm, dat blijkt weer...:D Ken je gelukkig al langer dan vandaag...;P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
:bounce: volgende week :bounce:

Waarschuw beheerder
Komt helemaal goed ....

dacht ut wel ja !! :xtc: :vaag: :bounce: LOS LOS EN NOG IS LOSSSSSSS !! :P
Waarschuw beheerder
dacht ut wel ja !! :xtc: :vaag: :bounce: LOS LOS EN NOG IS LOSSSSSSS !!

En zo niet dan TOCH.........!!!!! :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En zo niet dan TOCH.........!!!!!

PRECIES !!! stampgevaar voor eigen leven... jaja we zullen ze laten beven.... ze zullen wat beleven !!! :P
Waarschuw beheerder
[cite]PRECIES !!! stampgevaar voor eigen leven... jaja we zullen ze laten beven.... ze zullen wat beleven !!! ;P [/cote]

Nou ik ben er helemaal klaar voor hoor...kan niet wachten ...:no:

Waarschuw beheerder
Nou ik ben er helemaal klaar voor hoor...kan niet wachten

nog heeeel effies wachten lieverd...en dan mogen we !! :d
Waarschuw beheerder
nog heeeel effies wachten lieverd...en dan mogen we !! :D

Maar ik wil niet meer wachten ...k Heb al zooooo lang moeten wachten ....::(

Waarschuw beheerder
Maar ik wil niet meer wachten ...k Heb al zooooo lang moeten wachten

nog effe volhouden hoor.... dat klein beetjuh ken er ook nog wel bij....

Waarschuw beheerder
ik zet morgen wel een cdtje aan van mindcontroller... om alvast een beetjuh in de stemming te komen :) en nou ben ik echt pleituhhhhhhhhh dikke (K) en :knuffel: adiossssssssssssssss
Waarschuw beheerder
ik zet morgen wel een cdtje aan van mindcontroller... om alvast een beetjuh in de stemming te komen en nou ben ik echt pleituhhhhhhhhh dikke (K)en :hug: adiossssssssssssssss

:YES: :YES: :YES: Daar hou ik je aan ...:D

Waarschuw beheerder
Daar hou ik je aan

is goed hoor...ik heb toevallig een cdtje van Mindcontroller in de auto...dus die zal ik vanaaf gelijk voor je aanzettuh :d
Waarschuw beheerder
is goed hoor...ik heb toevallig een cdtje van Mindcontroller in de auto...dus die zal ik vanaaf gelijk voor je aanzettuh :D

Jaja dat wist ik al ;P...maar is goed hoor ken ik alvast een beetjuh in de stemming komen...:D :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
2e verneukte Mindcontroller topic!!!! Ga lekker PB'en met z'n tweeën!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2e verneukte Mindcontroller topic!!!! Ga lekker PB'en met z'n tweeën

maak ik zelf wel uit... :)

Waarschuw beheerder
En zo niet dan lekker toch...Nananananah

idd doe toch echt waar ik zelf zin in heb :P
Waarschuw beheerder
donateur
tja kan je net zo goed sluiten zo of verplaatsen naar 'chat'
pb is idd een andere optie

Waarschuw beheerder
boeiend, hebbie er last van dan ?

Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaaaaaa echt veel zin. Verheug me vooral op The Predator!
Waarschuw beheerder
Echt wel zin in!!!! Weer leuk feesjuh derbij!
Waarschuw beheerder
eg wel zin in..
word nu al onrustig haha
:D
Waarschuw beheerder
Neej dat nog net niet..haha ma
heb vanaaf nog eerst leuk feesjuh
dus dat scheelt dan weer!
Waarschuw beheerder
Wordt Cker rammen als een MaLlUh!!
Nog 1 week
Waarschuw beheerder
ik persoonlijk heb er REETTTUUUUH veel zin in:D

Waarschuw beheerder
Ja godver ckers zin in!

Rob Gee and the motherfucking Mindcontroller! :D

Waarschuw beheerder
jaja nog een weekie wachten mensuhhh :d

Waarschuw beheerder
donateur
jaja nog een weekie wachten mensuhhh

Ja hopen dat deze week snel voorbij is en de uurtjes op MC zeer langzaam gaan, maar zal wel weer niet als je het naar je zin hebt!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oh my god!!
I can't f*cking WAIT!
mindcontroller:kwijl:

Haktijd:respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja zeker dat ik er zin in heb! Heb de vorige moeten missen maar nu benk er zkr bij :bounce:

Waarschuw beheerder
Ja hopen dat deze week snel voorbij is en de uurtjes op MC zeer langzaam gaan, maar zal wel weer niet als je het naar je zin hebt!

ja en helaas duurt het maar tot 6 uur..:s veeeeels te kort !
Waarschuw beheerder
ben der toch nie bij :no:
we gaan naar weert...nja
ook gezellig..
Waarschuw beheerder
Word vast wel weer gezellig....

Waarschuw beheerder
paar daagjes nog:9
Waarschuw beheerder
ik ga naar Sledgehammer!!! kan niet wachten

Waarschuw beheerder
ohhh jaah mindcontroller ik heb der zin in!!! als het het zelfde word als vorige keer in eindhoven dan komt het helemaal goed :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
timetable is bekend :D
Waarschuw beheerder
eindhovuh was voor mij beste feest ooit.. heb er dus zin in :D

Waarschuw beheerder
heb er miss wel TE veel zin in :yes:
Waarschuw beheerder
hey MaCsy ga je ook man? nu heb ik er helemaal veel zin in :p
Waarschuw beheerder
jazekerrrrrr zin 'an

:D
Waarschuw beheerder
zin begint te komen...
Waarschuw beheerder
Heb er zeer zeker zin in...

:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
heb ter ook zin in :9

Waarschuw beheerder
jaja nog 2 dagen werken...en dan...? helemaal uit mn naad !! :P ja toch niet dan ? dacht ut wel !!! :d

Waarschuw beheerder
lekker hakuhh als een malle!! tot zaterdag mensen!! :yes:
Waarschuw beheerder
Hmmm weet nog niet of ik ga :/
Zijn er uberhaupt nog wel kaartjes dan??
Waarschuw beheerder
heb nu al de kriebels!!!
kan niet wachten.

Waarschuw beheerder
donateur
ja en helaas duurt het maar tot 6 uur.. veeeeels te kort !

Is jammer, maarja we gaan gewoon 8 uur lang los, maken er een dik feesie van!!!!
Waarschuw beheerder
Nog 1 daggie mensen!! :yes:

[img]http://www.nepforum.nl/forum/images/smilies/gabber.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Wordt super, ik weet t cker! Iedereen gaat er met de grootste zin heen dus dat komt helemaal goed :)

Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
Een beetje zin? FUCKING GRUWELIJK VEEL ZIN .. zo goed? :P :yes:

Waarschuw beheerder
Morgen helemaal los :bounce:

Waarschuw beheerder
nou nog een nachtje slapen en dan gaan we weer meters makern!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
godver heb dre echt zin!
over 24 uurtjes zitten we weer in de auto richting zaandam!

hakkuhhh
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
vannacht is het zover:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Vanaaf helemaal lossssss :D:D:D

:bounce: :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
zin an

Waarschuw beheerder
donateur
* heeft heleboel zin *

:-D

Waarschuw beheerder
hier ook veel zin:D
Waarschuw beheerder
donateur
hem48e is altijd gezellie en zeker met mindcontroller

Waarschuw beheerder
wordt voor mij eerste keer hemkade(Y)
Waarschuw beheerder
voor mij ook.
ontgroent worden door de hemkade.
zie jullie mensen vanavond.
:bounce::bounce::bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
word voor mij 2e keer hemkade, vorige keer was met outblast maar denk dat er vanavond iets meer mijn volk rond loopt:)

heb er zeker zin in:jaja:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2283, 4136}
Waarschuw beheerder
donateur
Hey hoorde gister avond dat het 4e zaaltje beneden ook open gaat... daar gaat ook newstyle en industrial gedraaid worden :P (voor de liefhebbers ;))

Waarschuw beheerder
Heb er ook zeker zin in:d
ben nu nog wel verrot vanwege weinig slapen, maar dat komt vanavond met de beukende beats wel weer goed:d
HAKKUH:KWIJL:
Waarschuw beheerder
rond half 8 vanuit limburg vertrekken we en dan HAKKUH

Waarschuw beheerder
Zeker zin in!!!
Waarschuw beheerder
\/ET Z//\/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hoop dat de happy hardcore in dat zaaltje met de draaimolen wordt gedraait!
en niet in dat kleine zweet hokje!
Waarschuw beheerder
wat voor draaimolen?
op qlubtempo 25 hingen hangmatten

Waarschuw beheerder
donateur
wat voor draaimolen?
op qlubtempo 25 hingen hangmatten

dat kleine houten draaimolentje!
altijd lachen als je vaag bent!

maare Qlubtempo 25????:S:S
dacht toch dat die in de HMH was!
offe........

Waarschuw beheerder
jaja nog effe en dan gaan we beukuhhhh :bounce: :xtc: :P ratatatatitititieuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw :P
Waarschuw beheerder
donateur
Met een goed uur stap ik alweer op de trein voor weer eens een reisje naar een andere planeet:D
Waarschuw beheerder
25 was idd in de hmh. Hangmatten waren in de chill out daar, zo gaaf..........

Waarschuw beheerder
We zitten hier al helemaal klaar voor de strijd in me aus nog een jointje te roken en dan zo dalijk richting Zaandam.

Heb er zin in :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
nou die zin was bij mij niet voor niets zal ik maar zeggen:D