Partyflock

Forumonderwerp · 737817

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Ik heb met de zoekfunctie gezocht.. maar dit onderwerp niet kunnen vinden... ( PS als je een foto plaatst HOU het netjes volgens het beleid van PF)

Voor de dames: zijn jullie tevreden met de borsten die jullie hebben?

Dames, zijn jullie tevreden met de cup maat die jullie van moeder natuur gekregen hebben?

Zou je verandering willen? Of het zo laten zoals het is?

Mannen : Borsten zijn borsten... ik ben van mening dat elke borst of het nou groot of klein is iets "sexy's" en erotisch heeft..

Wie kan die mening delen met mij?

En dat smaken verschillen is alleen maar goed... geloof me.. niet elke man/vent valt op grote borsten..... toch?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het wel lullig voor degene die echt grote borsten hebben van hunzelf.Men gaat er tegenwoordig dan maar al gauw vanuit dat het silliconen zijn.Zeker als het slanke meisjes zijn met grote borsten.

Waarschuw beheerder
veel mensen zeggen niet wat ze echt denken recht in je gezicht, dat moet je wel in gedachten houden

:respect: dit bedoelde ik dus lautje
Denk maar is overna met al je conclusie getrek....
Mannen hóren zo te praten tegen elkaar van dikke tieten dit en dikke tieten dat want dat is stoer

weer zo'n onzin :S
Waarschuw beheerder
Insom... da was meer een geintje... Dat hoeft niet hoor..

MAAR HET MAG WEL :P ;)
Waarschuw beheerder
Bijna elke man houdt van dikke tieten of ze nou echt zijn of nep.......

Dit onderwerp heb ik al zo vaak met m'n vrienden besproken.... er zit gewoon een kern van waarheid in wat m'n vriend Alligator zegt.
Waarschuw beheerder
Ik vind het wel lullig voor degene die echt grote borsten hebben van hunzelf.Men gaat er tegenwoordig dan maar al gauw vanuit dat het silliconen zijn.Zeker als het slanke meisjes zijn met grote borsten.

hahahahaha
dat is zo waar!
Waarschuw beheerder
Ja... maar meestal vinden ze het zelf ook niet eens mooi en pijn aan de rug krijg je er ook van...

Waarschuw beheerder
mwah gup ze zien wel snel genoeg of ze echt op nep zijn denk ik.
Maar ik ben wel tevreden, soms ook helemaal niet.
Dat zijn momenten. Ik heb alles van m'n lichaam al geaccepteerd, door blijven zeuren erover heeft gewoon geen zin, je haalt je zelf er mee naar beneden.

Of bepaalde dingen nouu wel of niet gewild zijn.
Waarschuw beheerder
Ik ga me hier ook niet verder over opwinden...ik weet ook hoe de dingen in elkaar steken. Er zijn echt wel mannen die kleine borsten ook mooi vinden hoor...lees hier maar eens terug op het forum en gelukkig heb ik een vriend die ze ook erg mooi vind en dat is voor mij het belangrijkste :D Jouw mening (of feit zoals jij het noemt) doet me niks Alli :no:

Later mensen!
Waarschuw beheerder
Idd. Weltrusten Insom.. ga strax dromen over die mooie A cup van jou ;) whahaha sorry ik kon het niet laten :P

Waarschuw beheerder
Precies oldstyle MF en dan zijn we meteen
sorry ik weet neit met wat voor bekrompen mensen jij omgaat of jijzelf bent..
maar er is meer dan tieten
tieten maken je niet aardiger, die zorgen er niet voor dat je beter gaat neuken.

dit soort volgens lautje:/

Maar fuck hé daar kunnen wij mannen niks aandoen, das gewoon instinct om lekkere dikke tieten geiler vinden.

Dat zit er gewoon in bij ons.

en trouwens, ik ben dol op alle cupjes dus hier heb je eindelijk mijn mening

:gaap:
Waarschuw beheerder
Idd. Weltrusten Insom.. ga strax dromen over die mooie A cup van jou whahaha sorry ik kon het niet laten

:bloos:

(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jouw mening (of feit zoals jij het noemt) doet me niks Alli

Dit antwoord zegt al genoeg voor mij;)
Waarschuw beheerder
Mensen: TIETEN ROELEREN!!!

Ok iedereen blij

Waarschuw beheerder
Ik zou me niet zo druk maken ;)
Iedereen is uniek en is anders en er zijn altijd wel dingen aan je lichaam die je wat minder vind.
So what? je hebt nog meer in huis

Waarschuw beheerder
dat heet nou een mooie discussie nutterfly, jammer dat sommige mensen niet reeel/blind zijn......
Waarschuw beheerder
Groot of klein... tieten zijn fijn !!!:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:yes: mee eens

Waarschuw beheerder
Ze hadden van mij wel een maatje groter gemogen, maar heb verder geen problemen met mijn cupmaat.Enne.. wat je niet hebt kan ook niet gaan hangen. :p Dat is dan weer een voordeel! :D

Waarschuw beheerder
Ik ben best tevreden met mijn borsten, alleen zijn ze een beetje groen. Volgens mij moeten ze nog rijp worden :[
Waarschuw beheerder
dat heet nou een mooie discussie nutterfly, jammer dat sommige mensen niet reeel/blind zijn......

Ben je het nou met me eens of wat? :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat tieten ruleren?
:yes:
Waarschuw beheerder
Mooi zo.. want dat vind ik namelijk ook :D

Tieten zijn mijn lievelings :P
Waarschuw beheerder
Groot of klein... tieten zijn fijn !!!

:yes: mee eens

Ga je nu dan niet heel erg tegen je eingen woorden in? :/
Waarschuw beheerder
Nee hij zei dat hij alle cupjes fijn vond.. Dat stond daarboven ergens... Maar hij zei dat veel jongens in het algemeen grote tieten mooier vonden...

Waarschuw beheerder
donateur
cup a is soms nog geiler dan cup d :)

Waarschuw beheerder
tja ze zijn nu eenmaal niet groter ze hadden best wat groter gemogen maar zou ze niet laten vergroten.
en er zijn toch genoeg jongens die me leuk of mooi vinden ook al heb ik geen cup c of d

Waarschuw beheerder
hm dat heeft met de persoon te maken, tenzij die D zo extreem hangen :o

Waarschuw beheerder
Dikke tieten zijn meer gewilt, of jij dat nou wilt of niet.

Waar haal je die onzin vandaan :vaag:
Ik ga op mn gevoel af en niet wat de omgeving om me heen altijd maar blairt.
Kleine nepperts kunnen heel mooi zijn. Maar zodra je ziet dat er ballonnen in zitten vind ik ze echt niet mooi meer.
Ook niet als ze zo rechtop blijven staan zeg maar.
Grote tieten vind ik persoonlijk minder mooi dan kleine.
Ik hou niet zo van zwaaiende vet kwabben :9
maar dat komt vast omdat ik zelf onder de 1,3 % vet heb :P
Waarschuw beheerder
Persoonlijk val ik op bescheiden borsten die een beetje stevig zijn. Maar ik vind een lekker kontje veel belangrijker!

:respect:https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/730068.html :respect:

Waarschuw beheerder
Dikke tieten zijn meer gewilt, of jij dat nou wilt of niet.

toegevoegde waarde.... zo belangrijk nou ook weer niet :o

Waarschuw beheerder
nu ga ik slapen en voor de mensen die niet kunnen lezen en fout interpreteren........bye!!!!(Y)

Koop een bril :/

(rickey?)
Waarschuw beheerder
Rickey Rebbel :respect:

Waarschuw beheerder
Hell yeah

aub kc4magic;)
Waarschuw beheerder
bescheiden borsten

Zijn dat borsten die niet uit zichzelf zeggen dat ze mooi zijn?

Waarschuw beheerder
:) als je zo leest word er minder zwaar aan getilt dan ik dacht :d gelukkig maar
Waarschuw beheerder
Ja bescheiden borsten...Laten we zeggen. Cub D hoeft van mij niet per se. Hey verrek dat rijmt :)

Waarschuw beheerder
donateur
He wees een keertje trots op je zelf we tillen er niet al te zwaar aan hoor het zijn vaak de meiden onderling die het elkaar moeilijk maken (f)

Waarschuw beheerder
lieve heren
het is cuP
niet cuB
Waarschuw beheerder
Mijn borsten zijn absoluut niet groot, maar ach jah een gegeven paard kijk je niet in de bek...(anders had moeder natuur ze wel terug kunnen krijgen, maar jah ben beleefd;))

Waarschuw beheerder
gelukkig maar :d tja maarjah als je jongens onderling hoort praten gaat het meestal: hey da wijf heeft lekkere dikke tieten :s

Waarschuw beheerder
ja indd, ik vind dat gelul met mijn vriendin moet
1)...
2)....
3)....
4).....

zo'n onzin haha. er zijn geen idealen :D
Waarschuw beheerder
Ik dacht ook al ik hbe wat verkeerds geschreven. Ik bedoel natuurlijk cub F

:D

Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig maar tja maarjah als je jongens onderling hoort praten gaat het meestal: hey da wijf heeft lekkere dikke tieten

als ze er niet is weet een man pas wat ie mis (f)

Waarschuw beheerder
Koop een bril

(rickey?)

0.0 linker oog, 0.05 rechter oog 8)

Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik niet alle reply's heb door gelezen, slecht globaal.
Geen zin om ze nu nog door te lezen, heb al gezegt wat ik wou zeggen.
Sorry als ik jou totaal verkeerd begrepen heb :flower:
Waarschuw beheerder
Het is cub M.C ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gelukkig maar tja maarjah als je jongens onderling hoort praten gaat het meestal: hey da wijf heeft lekkere dikke tieten

watch and judge

je zegt toch ook, die heeft een dikke reet :D
hoeft dus niet altijd positief te zijn ;)

Waarschuw beheerder
geef mij die linker meid maar helemaal.

brrrrrrrrrrrrrrr

[img]http://www.home.zonnet.nl/van_der_valk33/1/ac.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
@ kizz tja daar zit wel wat in wat je zegt :d

als ze er niet is weet een man pas wat ie mis :bah:

ik volg je f niet

Waarschuw beheerder
donateur
ik volg je f niet

kunne wel lopen klagen en zeuren met zijn alleen maar hoe ouder je wordt hoe minder je klaagt

wees is trots op je meisie (f)

Waarschuw beheerder
is dat zo ja????