Partyflock

Forumonderwerp · 737817

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Ik heb met de zoekfunctie gezocht.. maar dit onderwerp niet kunnen vinden... ( PS als je een foto plaatst HOU het netjes volgens het beleid van PF)

Voor de dames: zijn jullie tevreden met de borsten die jullie hebben?

Dames, zijn jullie tevreden met de cup maat die jullie van moeder natuur gekregen hebben?

Zou je verandering willen? Of het zo laten zoals het is?

Mannen : Borsten zijn borsten... ik ben van mening dat elke borst of het nou groot of klein is iets "sexy's" en erotisch heeft..

Wie kan die mening delen met mij?

En dat smaken verschillen is alleen maar goed... geloof me.. niet elke man/vent valt op grote borsten..... toch?
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
terwijl er eigenlijk bij het bekijken van jou foto ook bij mij de ondeugendste en stoutste ideeeen naar boven komen..
NAF toch... :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja sorry. Het moet niet, maja ik vind het maar triest als je je borsten wil vergroten. Je bent zoals je bent en da zal niet voor niets zijn. Waarom al die overbodige luxe van het hebben van mooiere borsten en daar 8953248 euro's aan uitgeven terwijl er in de wereld 10 miljoen mensen dood gaan van de honger. Die zouden geen honger meer lijden van die 25000 eruo's waar jij dan een nieuw paar borsten van heb gekocht, waar je uiteindelijk over een paar jaar geen flikker meer aan hebt....

ik vind jou triest.
leef jij zonder elke vorm van overbodige luxe, zodat je het geld wat je overhoud aan afrika kan geven?
flikker op zeg. de 1 koop 6000 nieuwe shirtjes, de ander koopt tieten. is niet aan jou om daarover te oordelen lijkt mij. zoals ik al eerder zei: je kan niet in iemands hoofd kijken.
en als je je geld gewoon eerlijk verdient hebt is het JOUW keuze waar je het aan wil uitgeven. al wil je tieten op je rug, who cares? jouw geld jouw keuze: jouw geluk.
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje klein.. Maar niet zo erg dat ik ze perse zou willen vergroten! Ben blij met wat ik heb..
Waarschuw beheerder
2 Nutterfly Lexicon: Ik vind dat idd ook een opmerking waar niet over nagedacht is :no: Sommige mensen hebben er zoveel last van dat ze er geestelijk aan onderdoor gaan. Die mensen zijn vreselijk onzeker. Plastiscge chirurgie kan dan een oplossing zijn en degene over zijn onzekerheid heen helpen... Waarom zou je het dan laten? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het ging eromdat k het zelf niet zou omdat ik het triest vind. Waarom zou je niet gewoon tevreden zijn met wat je hebt. Nou moet iedereen het zelf weten. Zo bedoelde ik het niet. Maar ik vind het juist wel fout, dat je op tv de grootste tieten ziet wat gewoon nergens meer over gaat. Meisjes die van nature kleine borsten hebben voelen zich hier juist onzeker door en willen daarom graag grotere borsten. Apologise voor de misverstanden die ik hier mee opgewekt heb. Ik bedoelde eilijk die overbodige tieten net als om maar ff wat te noemen Lolo Ferrari (al is die nu dood) sorry maar dat ging toch nergens meer over. Ik snap het wel als je bijvoorbeeld een kleine cup hebt en je gaat er zo aan onder door dat je een grotere maat wil een B of C cup. Maar ik vind het overdreven als je ineens van een dubbel D naar een G moet.. Dat gaat toch nergens over? En je moet het lekker zelf weten. Maar juist door er mee te pronken op tv gaan meisjes met kleine borsten zich minderwaardig en onzeker voelen. Dat bedoelde ik eilijk..

Nogmaals excuses voor het misverstand..ik had er niet geheel en helemaal duidelijk bij gezet wat ik echt bedoelde...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar ik vind het overdreven als je ineens van een dubbel D naar een G moet.. Dat gaat toch nergens over?

Maar daar gaat het hier toch helemaal niet over? :/

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha nee hor ik stoor me er zeker niet aan

vind je topics altijd wel leuk

vind wel lief dat je altijd de vrouwen probeert op te beuren

:bloos: :knuffel: :bloos:

Marc Lieverd...............

Toen ik het onderwerp van de topic zag, wist ik gelijk dat die van jou afkwam..

Ja... ik ben heel blij met mijn borsten..

Ik had ze niet groter, of kleiner gewild..

poesje.... ooit..... :lief: :jaja:

;) (K)(K)(K)

NAF toch...

yes, that's me ;)

Heerlijke conversatie weer dames.... (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
je zult versteld staan dat de meeste jongens kleinere borsten vaker lekkerder vinden dan grote (f)
Waarschuw beheerder
Nee maar ik had het wel over die manier van borsten vergroten. Die vrouwen die zeggen dat ze niet tevreden zijn. Maar dat gaat toch nergens over?! dubbel D naar G!? WHY?!?! in hemelsnaam
Waarschuw beheerder
Dit was trouwens echt niet lullig bedoeld voor de vrouwen die echt ontevreden zijn met een kleine maat... nogmaals Sorry daarvoor
Waarschuw beheerder
Nee, dat vind ik idd ook nergens op slaan maar dan nóg...als zij er blij mee zijn dan moeten ze dat lekker doen. Ik zou niet degene zijn die daar iemand op veroordeeld :no: Ik ben meer voor iedereen in zijn waarde laten...
Waarschuw beheerder
Ja das misschien ook wel zo, maar ik vind dat die vrouwen juist het foute voorbeeld scheppen. Mja das dan mijn mening. Juist daardoor worden meiden met kleine borsten zo onzeker. En dat heb ik vaker gehoord. Ik vind het zelf niet mooi en de meeste ook niet maar ik hoor wel vaak dat jongens meiden met kleine borsten vaak minder aantrekkelijk vinden. :S Hmmmm lekker lullig mensen.

Maar goed...

Waarschuw beheerder
donateur
95% van de vrouwen laat ze gewoon vergoten tot een redelijke maat. alleen de extreme gevallen zie je vaak op tv, dus dat veroorzaakt een beeld wat niet bepaald waarheidsgetrouw is.

maar dan nog, als je tevreden bent met tieten nog groter dan je hoofd... go for it. ik vind het lelijk maar ik hoef er niet mee te lopen dus zal me weinig boeien :)
Waarschuw beheerder
Ik vind het zelf niet mooi en de meeste ook niet maar ik hoor wel vaak dat jongens meiden met kleine borsten vaak minder aantrekkelijk vinden. :s

Dat is echt nóg grotere onzin dan ik tot nu toe gehoord heb :no:

Waarschuw beheerder
Vrouwen vinden mannen zonder geld ook opeens minder, of zonder een goeie baan......
Waarschuw beheerder
donateur
je zult versteld staan dat de meeste jongens kleinere borsten vaker lekkerder vinden dan grote

ja dat was mij ook al een paar keer opgevallen.
stond ik in het begin best van te kijken :p
maar het is ook wel zo
liever klein en stevig dan groot en hangend (y)
heb ik met mn tot een handjevol gekrompen tieten een perfecte maat :P

Maar ik vind het overdreven als je ineens van een dubbel D naar een G moet.. Dat gaat toch nergens over?

waarom?
als hun dat gelukkiger gemaakt
hun geld, hun beslissing hun geluk
als zij het mooi vind of een betere zelfwaarde van krijgt (Y)

Waarschuw beheerder
Dat is echt nóg grotere onzin dan ik tot nu toe gehoord heb

Das wel waar hoor neem van mij aan.....

Waarschuw beheerder
donateur
Echt niet mee eens nutter*

insomnia (f) lekker hoor hehe

Waarschuw beheerder
K was niet tevreden!! Vond ze te groot, Duzzz vorig jaar januari operatie ondergaan. En ben van 75E naar 75C
gegaan!! (y)
Waarschuw beheerder
Dat is echt nóg grotere onzin dan ik tot nu toe gehoord heb

Wat is wel waar?

Ach het zijn dan wel de extreme gevallen MAAR IK PERSOONLIJK (dat is dus een MENING mensen) dat het nergens over gaat... das wel leuk voor die mensen dat ze blij zijn dat ze van hun dubbel D naar een G cup zijn gegaan maar dan hoef je er niet mee op tv te willen om te laten zien hoe geweldig want zo geweldig is dat niet.. en dat is mijn MENING. Daar kan iedereen anders over denken. Ik VIND dat gewoon overbodig. Maar goed. Ieder zijn eigen ding. En Insomnia... ik weet nog niet zo net of dat wel onzin is. Heb het vaak genoeg gehoord. En het is niet altijd zo dat jongens kei hard geilen op een E cup ofsow maar als je niets hebt (AA of A) dan kijke ze vaak al niet eens naar je. Tenminste. ZO heb ik er veel gezien...
Waarschuw beheerder

Ok, er zitten uitzonderingen tussen... Maar ik heb niet van die grote maar heb nog nooit commentaar gehad hoor...alleen maar positief :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ja maar op tv zijn ze dus echt niet geinteresseerd in een grietje met AA die een B wilt.
daar willen ze groot groter grootst (Y)

en in 90 % van de gevallen zijn het gewoon meisjes met niets die naar een B/C gaan

En het is niet altijd zo dat jongens kei hard geilen op een E cup ofsow maar als je niets hebt (AA of A) dan kijke ze vaak al niet eens naar je. Tenminste. ZO heb ik er veel gezien

dan si die gozer geen fuck waard (Y)
de jongens die ik ken kijken naar het totaal en je innerlijk
als ze je beoordelen op je tieten ben je een neukobject voor ze (Y)

het is maar met wat voor jongens je je in wilt laten
Waarschuw beheerder
Mooi zo! Houden zo dan!
:D

Maar DAMN!!! Ik ben echt verliefd op haar tieten!!!

[img cacheid=000133e500029c99cb79261d1a0086e653]http://img153.exs.cx/img153/190/blonde44.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
ik was tevreden maar na twee kids is het wel wat minder geworden:S
Waarschuw beheerder
En het is niet altijd zo dat jongens kei hard geilen op een E cup ofsow maar als je niets hebt (AA of A) dan kijke ze vaak al niet eens naar je.

Ik heb een A maar krijg genoeg aandacht hoor :[

Waarschuw beheerder
HotgirlH 9 januari 2005 18:32
ok eerlijk is eerlijk foto van mij :p jullie foto van sixpack plaatsen....
[img]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b4d636b3127cceb4dbf8fcb5e10000001610[/img]

Ik wil niet als een slijmbal overkomen ofzo...
Maar toch moet ik zeggen dat je een verdomd leuk koppie hebt voor een 16-jarige!
(y)

Waarschuw beheerder
to insomnia:
Bijna elke man houdt van dikke tieten of ze nou echt zijn of nep.......
Waarschuw beheerder

Dat is echt bullshit! :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een foto van mijn tieten? :O

Waarschuw beheerder
dat is wel waar, wie zal er meer met mannen omgaan?
(ben er ook niet trots op ofzo hoor)

Ben gewoon reeel

Waarschuw beheerder
donateur
allibaba ben het niet met je eens jongen sorry
Waarschuw beheerder
Haha, zie je wel [img cacheid=00000df30001d056a39ea7711a0086e77c]http://www.click-smilies.de/sammlung0304/sauer/angry-smiley-021.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

dus niet, ik heb een B
en ik krijg alleen maar complimenten (Y)
en ze worden over t algemeen erg fijn en mooi gevonden (Y)

dat is echt de mening van een wanhopige man die t doet omd e sex (Y)
Waarschuw beheerder
Ja Insom ;) whahah ;) moet natuurlijk wel ff checken dan :P
Waarschuw beheerder
donateur
dat is wel waar, wie zal er meer met mannen omgaan

ik denk ik
aangezien mijn hele vrienden kring, op 4 meisjes na, eruit bestaat
Waarschuw beheerder
Lautje :respect:
Waarschuw beheerder
mwah ben wel tevreden hoor ;)

marc...wat een topic weer :P

Waarschuw beheerder
Tuurlijk zeggen ze dat tegen jou hahaha maar of ze het menen????
Naja see for yourself ik weet hoe het zit.

Ik hoor al me hele leven dikke tieten dit dat en je wilt zeggen dat niet meer dan 50% van de mannen van dikke tieten houdt of ze nou echt of nep zijn?:D

Waarschuw beheerder
donateur
Dit is nou eens een fijn topic :-)
Waarschuw beheerder
donateur
ik vin dhet gewoon een bekrompen mening

insomnia, ik ben idd ook wel benieuwd :jaja:

kga richting mn bedje
truste :kusje2:

Waarschuw beheerder
Lautje kan zich beter in een man plaatsen dan ik:D

Waarschuw beheerder
Bekrompen mening, dat is gewoon mijn ervaring
Dikke tieten zijn meer gewilt, wat heeft jouw cup b daarmee te maken?:D
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk zeggen ze dat tegen jou hahaha maar of ze het menen????
Naja see for yourself ik weet hoe het zit.

sorry ik weet neit met wat voor bekrompen mensen jij omgaat of jijzelf bent..
maar er is meer dan tieten
tieten maken je niet aardiger, die zorgen er niet voor dat je beter gaat neuken.

grote tieten zorgen hoogstens voor een hernia of een bedekte buik (Y)

ik ben blij dat mijn vrienden, vriendje en exen niet van die bekrompen gedachtes hebben/hadden maar weten waar het om draait (Y)

I rest my case
Waarschuw beheerder
donateur
Lautje kan zich beter in een man plaatsen dan ik

ja!

Dikke tieten zijn meer gewilt

voor op tv ja (F)
Waarschuw beheerder
Mannen hóren zo te praten tegen elkaar van dikke tieten dit en dikke tieten dat want dat is stoer :yes: :s

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00134442001635aaca04acea1a0086e855]http://img13.paintedover.com/uploads/13/nude.jpg[/img]

zo zijn die van mij ook n beetje, die grootte dan en ik ben er blij mee jah!

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk niet dat alle mannen op dikke tieten vallen.
maar als je zegt "ik krijg alleen maar complimentjes" moet je wel realistisch blijven.
ik hoor mannen bijna zonder uitzondering altijd beweren dat nep lelijk is, dat nep niet goed aanvoelt, dat echt boven alles gaat.

er is er pas 1 geweest die recht in mn bek heeft gezegd: ik vind ze niet mooi, je had ze beter niet kunnen nemen. de rest stelt snel zn mening bij en zegt "ja maar die van jou vind ik wel mooi hoor!"

veel mensen zeggen niet wat ze echt denken recht in je gezicht, dat moet je wel in gedachten houden :flower:
Waarschuw beheerder
Ja Insom whahah moet natuurlijk wel ff checken dan

insomnia, ik ben idd ook wel benieuwd

Jullie denken toch niet dat ik hier foto's ga plaatsen van mijn blote tieten hé :no:

Waarschuw beheerder
:D
Lautje wat jij wilt, het gaat niet om innerlijk het gaat om uiterlijk nu.

Dikke tieten zijn meer gewilt, of jij dat nou wilt of niet.

En dit is niet mijn mening nogmaals, dit is mijn ervaring.

ik ben blij dat mijn vrienden, vriendje en exen niet van die bekrompen gedachtes hebben/hadden maar weten waar het om draait

Jij oordeelt al zo vroeg dat zegt al genoeg over jouw gedachtes

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii(Y)