Partyflock

Forumonderwerp · 737787
6875x bekeken
Waarschuw beheerder
zitten hier mensen op kickboxen??
ik wil daar eigenlijk wel op..
maar heel veel informatie heb ik er nog niet van.
ik ga volgende week een paar lessen volgend :)
maarja.. ik wou ff vragen bevalt het jullie? (voor de mensen die eronder zitten)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoop dat je een paar goeie meppen krijgt :D

Blauw oogje hier en daar (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb op kickboksen gezeten, beviel heel goed. Het is wel prettig (vooral als meisje) om een sparringspartner te hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
wil dr volgend schooljaar op.. hier in de buurt is niet wat :/ en dan zit ik op kamers in enschede dus gaak dr dan wel op denk ik :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil misschien ook wel weer, maar dan moet ik wel weer een sportschool zoeken waar het leuk is. Op de vorige sportschool waar ik was, was erg leuk en gezellig. Bij sommige andere scholen is het een beetje op elkaar meppen en geen rekening houden met je tegenstander.
Waarschuw beheerder
ja dat lijkt mij ook wel wat !! :yes: :D
Moet nog even kijken waar je dat kan doen hier in de buurt
Waarschuw beheerder
kickboxen? erg leuk om te doen :D :jaja: hier op dit forum zijn zat topics waar al behoorlijk wat info te vinden is :)

mij bevalt het cker :) (chakuriki amsterdam)

de eerste paar weken is het heel erg doorzetten, omdat je namelijk na 1 les training 3-4 dagen spierpijn hebt en als je dan 2 dagen achter elkaar trained in het begin, heb je er flink last van :| :D

maar je moet niet schrikken als je ineens aan klap op je oog krijgt per ongeluk :)

1 hele goede tip van mij :) :

zoek een sportschool uit, waar niet van die macho's zitten, als je alleen al gaat kijken tijdens zo'n training, dan zie je vaak al wat voor mensen het zijn die eropzitten :)

die macho's die gaan er heel erg mee patseren en die houden vaak ook geen rekening met je :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe, dat weet ik ook nog van de eerste paar weken, was al moe na de warming up;) Maar als je daar eenmaal doorheen bent is het leuk. Sja en je krijgt weleens wat klappen.
Waarschuw beheerder
donateur
moet nog steeds de stap zette om te beginnen haha
Waarschuw beheerder
ja ik vind het heel vet.. en er zitten 2 scholen daarvoor hier bij mij in de buurt:)

Waarschuw beheerder
het is echt een mooie, gave sport k ga volgende week weer mee beginnen:)
Waarschuw beheerder
Als je op een vechtsport wilt om jezelf te kunnen verdedigen op straat is kickboksen een leuke sport maar minder effectief als b.v krav maga of jiu-jiutsu.

Wil je gewoon ouderwets raggen en maaien dan is kickboksen een leuke sport. :)

Je moet het gewoon zelf ervaren en niet een besluit nemen op advies van anderen. Succes en veel plezier ermee.

Waarschuw beheerder
kickboxen is stoer! B)
Waarschuw beheerder
nee ik wil dat al langer..
maar heb heel lang aan turnen gedaan..
en had zin in iets anders..:)
gewoon om mijn energie kwijt te kunnen en lekker dr op te stampen:) dusjah..
Waarschuw beheerder
donateur
zoek een sportschool uit, waar niet van die macho's zitten

Opcker waar! De sfeer moet goed zijn, en het gaat er niet om om elkaar tijdens het sparren zo veel mogelijk te blesseren.
Doe het nu zelf bijna 14 jaar :bloos:

gewoon om mijn energie kwijt te kunnen en lekker dr op te stampen

Dat komt helemaal goed. Laat ff weten hoe het was(de eerste keer)

Voor mij nix anders meer, kickboxen rulezz!!! :-D
Waarschuw beheerder
kep erop gezeten het is Vet alleen af en toe kk zwaar :P

Waarschuw beheerder
Ik heb het 3jaar gedaan en het vergt erg veel discipline!!!(Y)

Het is wel prettig (vooral als meisje) om een sparringspartner te hebben.

Juist niet, het is beter om zoveel mogelijk verschillende mensen tegenover je hebben gehad!!!

Daar leer je het best van natuurlijk.

Wat zelden voorkomt is dat iemand je afmat.
Als iemand te ruig doet en je hebt het tegen hem gezegd en luister niet tjah....

Zeg dit dan gewoon tegen de trainer en die lost het wel op.
Zoniet zit je bij een gare club.

Tjah meer advies heb ik niet ehct voor je, ga het gewoon doen.

mij bevalt het cker (chakuriki amsterdam)

:respect: daar komt onze held peter aerts vandaan als ik het goed heb;P
Waarschuw beheerder
jaa ik weet al WAAR ik ga kickboxen..
eind deze week ga ik dr eens kijken..
en dan neem ik een paar proeflessen ofzo:)
maarja k weet toch al zeker dat ik het wil gaan doen.
eergister ook kickboxen op t.v gekeken:D
is echt zwaar relaxt joh!!:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
zwaar relaxt

[img cacheid=0000a13700012e19cd30718a1a00892429]http://images.sugababes.nl/smiles/icon_smile_speedno.gif[/img]

Juist uiterst zwaar! :jaja:
Waarschuw beheerder
ja ik bedoel relaxt met.. dat ik dat graag zou willen;)

Waarschuw beheerder
Ik zit op kickboksen .. is echt super gaaf om te doen!!!
dus zeker gaan doen :9
en tis nog super goed voor je conditie ook :D

Waarschuw beheerder
zit nu ook al 1,5 jaar op kickboksen...
best zwaar en je krijgt er inderdaad goeie conditie van..maar je moet wel tegen een stootje kunnen. heb laatst nog mijn teen gekneusd en blauwe plekken zat maar dat gaat wel over...
vind het alleen jammer dat er zo weinig meiden op kickboksen zitten.

Waarschuw beheerder
is inderdaad jammer ja dat er zo weinig meiden op zitten ...
meeste meide kunne gewoon niet tegen een stootje :9
Maar wij wel;)
Waarschuw beheerder
Ik doe het bijna 7jaar en het is echt een topsport... Als het je leuk lijkt moet je er gewoon voor gaan, en trouwens ik ken geen een meisje die bij ons vette klappen heeft gehad..
Waarschuw beheerder
tjah.. ik wil dr alweer best een tijdje bij:)
dus ik ga dr zeker voor:yes: moet alleen ff een datum gaan prikken om te kijken:)
Waarschuw beheerder
ik zit op mui thai boxing....ook errug vet om te doen...
Waarschuw beheerder
donateur
Kickboxen is geweldig, super goed voor je conditie en je leert ook nog s van je af slaan :)
Waarschuw beheerder
donateur
ja, met Thaiboxen mag je knieën en ellebogen, op de rug en tegen t achterhoofd slaan.trappen, dat mag met kickboxen niet...

Van allebei krijg je wel huge blauwe plekken trouwens, maarja, risico van t vak he ;)
Waarschuw beheerder
én ik heb er kapotte schenen aan overgehouden...maar dat was door verkeerde trainer op illegale sportschool....

Waarschuw beheerder
donateur
Jeps zit op thai boksen..

Das ongeveer iets anders..maar dan met elleboogjes en knietjes nog en zo

dure hobbie trouwens..vooral het materiaal..

maar wel heerlijk :D
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, handschoenen mogen ze idd wel wat goedkoper maken... wil graaaaag andere handschoenen (waarbij je vingers los zitten), maar heb nu even geen 50 euro (of meer) over :(

Waarschuw beheerder
donateur
ja die van mij waren met korting.. 54 euro...
Waarschuw beheerder
kickboxen heb ik ook gedaan is idd erg leuk ben er mee gestopt omdat me vinger gebroken was O:)

nu doe ik boksen bij shima gym ( me neef geeft les ) maar om eerst te boksen is wel beter

en zo ga ik weer steeds verder 8)
Waarschuw beheerder
wij hebben nu gelukkig een sponser :S idd erg dure hobby
Waarschuw beheerder
ik betaal 6 euro per les

en een maandkaart voor 1 keer in de week 18 euries dus het valt mee
Waarschuw beheerder
lessen vallen idd wel mee, maar we hebben het nu over materiaal :P
Waarschuw beheerder
Super! :yes: Helaas doe ik het nu niet meer vanwege een hardnekkige rugblessure die overigens niet veroorzaakt is door het Thaiboxen. (dat is iets uitgebreider dan Kickboxen)

Ik vond het echt een enorme kick geven, het is ook vrij intensief maar je voelt je na zo'n les zo lekker :)

Btw: als iemand nog geinteresseerd is in een zo goed als nieuw zijnde dames Thaiboxset...handschoenen (zwart leer) en scheenbeschermers (zwart stof) stuur me maar een pb.

Waarschuw beheerder
donateur
bij ons 30 maar ik kan dan ook 3 keer per week trainen..
Waarschuw beheerder
matriaal zoals puncies had ik al leuk he als familie het niet meer doen :)

en bokshandschoenen kan ik goedkoop regelen moet ik nog steeds kopen
Waarschuw beheerder
tjah de lessen vallen dan wel mee ja:yes:
maar wat voor kleding enzo is aanteraden..??
Waarschuw beheerder
Kleding: ik zou voor een lange broek gaan, zeker bij de trappen die je tegen je binnenkant bovenbeen kunt krijgen ;) ik trainde in een wat strakkere lange trainingsbroek, met een hempje en een goed sportbh.

Ik zou ook zwachtels oid om je handen doen voordat je je handschoenen aantrekt, klein tipje :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind trainen in n lange broek juist lastig... zit in de weg... geef mij maar n halve broek of n short ;) Maja, das voor iedereen persoonlijk ;)
Windsels zijn absoluut aan te raden!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
wil graaaaag andere handschoenen (waarbij je vingers los zitten)

Lijkt me lastig (en pijnlijk voor je tegenstander) daar er veel te weinig vulling in zit. Een goeie hoek op je kin betekend liggen ;-)

Bij-de-weg dames, trainen jullie ook met een tok?
Of is dat bij jullie niet zo heel erg pijnlijk en weegt het niet op tegen het ongemak? (Zo'n ding kan behoorlijk schuren :-D)

Waarschuw beheerder
ach kickboxen is prima hoor :) en als je de ring niet ingaat kan je het zo hard maken als dat je zelf wilt....

en ik train ook met lange broek, wel redelijk wijd want anders kan ik gene high-kicks geven :o
Waarschuw beheerder
maarjah ok een probleem:P
ik ben heel klein:P

Waarschuw beheerder
Ik begin deze week met gewoon boxen. Niet dat me dat nou zo gaaf lijkt, maar omdat het me wel een goede training lijkt naast het dansen

Waarschuw beheerder
kan je toch beter kickboxen, dan werk je tevens aan je lenigheid...

Waarschuw beheerder
Kickboxen is ook wel meer wat voor mij. Maar boxen is goedkoper en aangezien ik op dit moment weinig geld heb....

Waarschuw beheerder
scheelt het zoveel dan :o
ik betaal 45 euro per maand voor 2x per week kickboxen en onbeperkt fitness
Waarschuw beheerder
ghehe de lenigheid heb ik al mee dan:D:D
maar issut nie erg dak klein ben dan?

Waarschuw beheerder
Ja scheelt nog al. Ik betaal straks 15 euro in de maand. Daar kan ik 2 keer in de week 1,5 uur voor sporten

Waarschuw beheerder
tuurlijk maakt het uit of uit je klein bent :o je kan t altijd doen
Waarschuw beheerder
ja da week wel:P
maarja dan kom ik als iemand lang is overal moeilijker bij:O :P
Waarschuw beheerder
ik betaal 30 euro p. maand voor 6u in de week Thai-boksen, ben nu dan ff tijdelijk gestopt. ga binnenkort wir beginne is egt een aanrader
Waarschuw beheerder
donateur
maar issut nie erg dak klein ben dan

Ik ben het enige meisje, kleinste sparringpartner is ongeveer 1.80 en ze zijn allemaal bijpassend breed...
Ik ben zelf 1.62 en weeg 45 kilo...

Betere training kan ik niet hebben! :D (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me lastig (en pijnlijk voor je tegenstander) daar er veel te weinig vulling in zit

T ligt er ook een beetje aan wat voor padding je neemt ;) Ook deze zijn er in verschillende diktes en het doet bij mij juist minder zeer aan mn handen omdat t lekkerder slaat op de 1 of andere manier...
(denkt er even over na) Tja, die handschoenen zijn natuurlijk ook behoorlijk lomp (en dan heb ik nog maar 10 oz.) en die 'open' handschoentjes niet, misschien dat dat scheelt ;)

trainen jullie ook met een tok

Ik niet nee :) Ook geen borstprotector...
"T Ligt aan mn eigen dekking of ie erdoor komt" O:)
Waarschuw beheerder
donateur
(Y)

Train zelf met 18oz. [img]http://partyvip.snt.utwente.nl/~party/images/dark/smileys/hypocrite.gif[/img]

....maar weeg ook 83kg :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben 1,61
en weeg 55
Waarschuw beheerder
donateur
NIx aan t handje dus, ik kan t ook met 10 kilo minder ;)
Waarschuw beheerder
ja ik weeg 10 kilo meer:P BOEIE!:P
Waarschuw beheerder
donateur
Precies, gewoon lekker rammen en trappen :D

Voordeel voor mij is dat ik voluit mag (mag? MOET) slaan en trappen, heerlijk (l)
Waarschuw beheerder
donateur
Tinkerbell 45kg??

Dan ben je écht een elfje :-D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat je klein bent kan best nadelig zijn (vooral als ze allemaal stukken groter als je zijn)...ik ben zelf ook maar 1.64...ik ben links wat vaak lastig is met oefeningen.. ik zie ook nog niet eens veel zonder mijn lenzen in! en ik ben ook nog eens het enigste meisje..maar ik red me prima met de jongens..!!
Waarschuw beheerder
donateur
1.64,
links,
én lenzen..

Bikkel! (y) You go girl!

Waarschuw beheerder
Ik doe al 2 jaar thaiboksen.
is bijna het zelfde als kickboxen alleen met thaiboxen mag je knieen geven en ellebogen.
is echt mooie sport zeker de wedstrijden die je moet vechten das echt lache maar soms wel zwaar.
moest afgelopen zondag nog toernooi voor nederlands kampioenschap vechten ben in de halve finale gekomen volgende keer beter.
Waarschuw beheerder
nou.. das toch ook al goed niet dan?:D

ik vinnut knap hoor:)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook nog eens het enigste meisje

Same here :) (y)

Tinkerbell 45kg??

Dan ben je écht een elfje :D

:D Thanx :D

Mitch Lonsdale: gefeliciteerd!!! (f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja dank je wel ?
mare heb je ook al wedstrijden gehad?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, die ga ik ook niet doen ;)
1 Knie zit in n brace omdat ik t anders niet kan en kan niet riskeren alleen maar trappen op die knie te krijgen ;)

(en met die 45 kilo heb ik n beetje n probleem met de gewichtsklasse :p)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tinkerbell, je ken toch vliegen :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vlieggewicht B)
Waarschuw beheerder
whahaha:P
hoe zwaar moet je wegen dan?:O

Waarschuw beheerder
Kickboksen is egt de tofste sport doe het nou zelf iets van 4maanden :D :D
Waarschuw beheerder
:)
ik wil het ook kei graag..
vrijdag gaak proeflesje volgen waarschijnlijk:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik dacht dat je 58 of meer moet wegen... Anders kom je in de kinderklasse terecht :p
Waarschuw beheerder
ohh da haal ik dan wel:D:D
Waarschuw beheerder
doe het nou bijna 2 jaar en het bevalt me nog steeds

Waarschuw beheerder
eigenlijk moet ik het niet plaatsen maar kan het niet laten ik vind kickboxen geweldig maar jah heb nu op 3 scholen gezeten maare mag niet meer mee doen ik krijg altijd zon naare genots knots voor me hangen als ik met die sport bezig ben heel naar en triest maare hoe harder het er aan toegaat hoe lekkerder ik het vind

Waarschuw beheerder
Ik heb het bijna 3jaar gedaan en heb weer erg veel zin om het te doen eigenlijk:D

Lekker hard worden:P
Waarschuw beheerder
tis heel leuk:D:D doe nu sinds kort thai boksen.. goed voor de lijn en conditie en het is nog leuk ook!!!
Waarschuw beheerder
muay thai boxing roeleerd :d

Waarschuw beheerder
muay thai is beter dan kickboksen
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaaaaa kickboxen (y) supergaaf!!!!!!!!!!!!!! :respect:

doe het nu 3 jaar, echt geweldig!!!!
alleen ff tijdelijke pauze :(
omdat ik in het buitenland zit voor m'n studie
maar ben druk op zoek naar een kickbox club hier!!!!
is echt verslavend!!! :yes: :9

Waarschuw beheerder
de mooiste sport die er bestaat vind ik..
en fitness ook verslavend
Waarschuw beheerder
is zeker een mooie sport ja:)

Waarschuw beheerder
Is wel een mooie sport om te zien,maar heb het 4 x 1,5uur geprobeerd maar kan maar niet wennen aan dat geschop.

Boksen geeft mij meer voldoening.
Waarschuw beheerder
Boksen geeft mij meer voldoening.

ja inderdaad, uit jij je aggressie maar in de sportschool:p

Waarschuw beheerder
ja inderdaad, uit jij je aggressie maar in de sportschool

jaja met plezier :D

Waarschuw beheerder
en heel goed voor je conditie:eerst 5-10 min touwtje springen en dan maar los!!
ik vind t zelf beter dan boksen vind ik ook mooi maar kickbocksen is completer.

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: 2 K1 master Ernesto Hoost!

http://www.danerd.com/Voip_Phone_Service.php?vid=376

;D
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
Kickboxen (ik MuayThai) is vet om te doen. Combinaties maken en niet stoppen is wel cool 8)
Waarschuw beheerder
Over kickboksen gesproken:
Ik heb afgelopen zondag een seminar gehad van Bert Kops, Raymond Joval en..............PETER AERTS!!!

Was echt top! Peter is een supertoffe kerel!

Waarschuw beheerder
super sport kickboxen (muy-thai)!

als je gewoon een vieze kut-dag gehad hebt en je gaat lekker sporten dan ram je alles er gewoon uit....heerlijk gevoel!...maar hou respect voor je partner (tegenstander)!

MMA4Life---->> peter aerts traint soms bij ons met onze trainer Lomulder....het is ckerss een beste vent!!
Waarschuw beheerder
2x in de week 1 1/2 uur thai-boxen. Echt een toffe sport, bevalt zeer goed. Conditie is flink vooruit gegaan. En dan het gevoel na het trainen.....heerlijk.
Waarschuw beheerder
Ik heb 'r 1,5 jaar op gezeten :9..
Vond 't altijd wel leuk :), nu niet meer om eén of andere reden [weet niet echt welke, maargoed!] :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Team dekkers..(Y)(Y)...thai-boxen is heeerlijk...vooral om les te krijgen van ramon dekkers.....hij's echt nog steeds de man hoor!!...en is maar 50 euro en dan kan je zelfs 4 dagen in de week trainen(ik ga meestal maar 3x)!!..en wat voel je je toch lekker voldaan na zo'n heerlijke les hé...:D..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
thai boxen de gakste
Waarschuw beheerder
mooi filmpie krullebol :d

Waarschuw beheerder
bevalt zeker:9
Waarschuw beheerder
Ik wil op kickbox..Ga ik ook cker doen:D

Waarschuw beheerder
Kzit op kickboxen en ja bevalt me prima:jaja:

Waarschuw beheerder
kickboxen is de mooiste sport die er is :d

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind kickboksen echt een geweldige sport....je kunt er al je energie/agressie in kwijt + je krijgt er een goeie conditie van :D

Waarschuw beheerder
je kunt er al je energie/agressie in kwijt + je krijgt er een goeie conditie van

:jaja: idd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
binnekort EINDELIJK zover:D
Waarschuw beheerder
kickboksen is echt gruwelijk joh, wou het al een hele tijd en sinds een half jaartje doe ik het ook 1 x in de week 2 uur, het is volop zwaar in het begin maar het gevoel als je klaar bent is goed al je spieren los enso..
Waarschuw beheerder
ik doe het nu 10 maandjes, in het begin zaktrainen en conditie opdoen. maar na 4 maanden ben je dat ook wel is zat dus ga je sparren. in het begin deden ze wel rustig aan met me maar na een tijdje vang je nog wel is een rake klap of een harde trap.. maja dat is de sport heh. vind het nog steeds heel leuk maar mensen kijken wel raar op als je met een blauw oog aankomt of school
Waarschuw beheerder
gewon doen, gleijk mee doen ook, supertof!!
Waarschuw beheerder
zijn er hier ook mensen die de ring in zijn geweest trouwens?
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk niet veel mensen. ik zelf (nog) niet. vind mezelf niet goed genoeg, ik wil wel zekerheid hebben dat ik 'kan' winnen (dus niet moet).

Waarschuw beheerder
donateur
Ja daar kan ik me iets bij voorstellen..
moet er ook nie aan denken in de ring te moeten staan zonder dat ik zeker van mezelf weet dat ik kan winnen..

Waarschuw beheerder
ja als je niet zeker van jezelf bent moet je niet in de ring gaan staan dan heb je je party al; verloren voordat is begonnen . je moet zelfvertrouwn uit stralen

ik moet september me eerste party en ik weet op dit mom,. niet hoe het is als je daar staat ik moet vechten in een zaalwaar ruim 2000 man komt kijken en opzich kan ik lekker vechten maar ik weet niet hoe ik op het plubliek ga reageren mis. dat ik wel dichtklap dat weet je nooit van te voren.

ik ken een aantal toppers die de eerste partyen hebben verloren niet door de tegenstander maar doordat ze dichtkalpte door het aantal aanwezige meningte en nu vechten ze de sterren van de hemel je moet maar net het type zijn dat er tegen kan .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb vier keer in de ring gestaan met thai-boksen..
twee keer gewonnen en twee keer verloren maar 't is wel superzwaar. Anders dan op straat..

Waarschuw beheerder
En je moet zeker zelfvertrouwen hebben anders krijg je toch een pak slaag.

Waarschuw beheerder
ja tuurlijk is het anders dan op straat dat is niet te vergelijken als je in de ring staat kost ademhalen al veel energie je conditie is daarin oz belangrijk ik zeg ook latijd maar een wedstrijdje voetbal is niks vergeleken bij b.v. 2 x 2 min. vechten het kost zoveel meer energie het is topsport

en zonder zelfvertrouwen kom je er zeker niet :NO:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat klopt inderdaad die twee minuten duren een eeuwigheid. Mijn tip is om te zorgen dat je een hele goede conditie hebt en als je in de ring staat blijven gaan... Je moet je wel niet te moe maken in de eerste ronde. Bij welke sportschool zit je?

Waarschuw beheerder
shima gym krommenie werkt veel samen met meijro gym amsterdam o.l.v. andre mannnaart de eertse grote bekende sportschool in nederland wara veel grote namne vandaan komen net las bij shima en jij?

ja conditie als je dat hebt dan zit het goed met je als je die 2 x 2 min. vol kan knallen dan is dat perfect en ja je moet erst ff kijken wat je tegenstandster voor type is he voordat je hard tegen hard gaat :D

Waarschuw beheerder
Ik heb altijd bij Haberland in Geleen(lb) getraind, maar ben sinds 4mnd gestopt. Ik heb mn schouder 4 x uit de kom gehad en moet echt rustig aan doen. Maar t s echt super om te doen en zeker wedstrijden.. Succes met je wedstrijd en tot spreeks...

Waarschuw beheerder
ja zal zeker goed gaan (Y) jij sterkte met je herstel spreek je wel weer (Y)

Waarschuw beheerder
ik doe sinds kort nu ook weer kickboxen poeh de 1ste les was wel even wennen aan het einde van de les 3 x 50 sitt up's en daarna wordt je in je maag geschopt damn lekker hard. het blijft vet

Artiest D-Chrisis
Waarschuw beheerder
DE 1e training is idd vet verlept.. En de dag daarna is het helemaal verlept (als je je best gedaan hebt tenminste). Als je wat langer bezig bent geeft de vermoeidheid juist een "kick".
Waarschuw beheerder
kickboxen ga ik niet meer doen..
ben gaan fitnessen..
ik kan die strengheid vanne..hoe heet da:P
ja dat je naar de lessen moet komen enzo..dat vind ik moeilijk,daarom was ik gestopt met turnen..
wou meer vrije tijd

Waarschuw beheerder
ja dat is disiplinne je komt daar voor jezelf en je traint om wat te bereiken tenzei je het als recreatief doet dan kun je zelf bepalen wannneer je gaat trainen maar als je op wedstrijdniveau traint dan kun je niet ff een paar trainingen over slaan omdat je moe bent of omdat je haar niet goed zit of wat dan ook
Waarschuw beheerder
haha dat weet ik:P
maar met turnen heb je echt disipline nodig..
ik trainde 4 x per week, 12 uur..
maar ik kwam vaak nie opdagen, en dat had je dus wel nodig..
dus ik heb na zitten denken en ik wil mijn ouders niet weer geld laten betalen voor dingen die ik toch maar voor de helft doe.. dus ben ik gaan fitnessen.. daar kan ik zelf bepalen wanneer ik kom:)
en das voor mij veel relaxter:P
Waarschuw beheerder
heb al een aantal wedstrijden achter de rug (zie eigen inbreng) maar ik heb conflicten met me sponsor en me manager gehad, nu ben ik min of meer gestopt, kom af en toe nog wel eens de sportschool in om gewoon leuk effe te trainen, maar voor mij geen wedstrijden meer dus :(

Ach zijn meer dingen in het leven :P
Waarschuw beheerder
straks weer trainen :D

Waarschuw beheerder
ik ook :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
ik misschien... last van me pens ;)
Waarschuw beheerder
moet je vooral gaan trainen ... is goed voor spierpijn :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
nee dah is t probleem nie hehehe...
t is een sh!t probleem :P maar t is weer gezakt, k ga t gewoon proberen 8)

edit: aarg k hoor t borrelen, vandaag maarnie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja lijkt me vet kicke whiih
Waarschuw beheerder
sh!t probleem

hehehehe :D tja in dat geval kan je beter thuisblijve.. nie ech lekker voor je tegenstander als je loopt te ruften haha ... succes ermee !

i am off kicking some ass ( of andersom :vaag: )

Waarschuw beheerder
kickboksen is wel gaaf,
wil zelfs liever op Tai boksen,
vind ik persoonlijk leuker,
maar hier zijn geen goede sportscholen in de buurt
om te tai boksen

Waarschuw beheerder
to audioholic: nou dat is bull shit want ik doe ook aan kickboksen maar wij trainen ook op knieen en ellebogen dus ik mag ook onder die regels de ring in in nederland zit er niet zo`n groot verschil in kickboksen en thaiboksen ( IN EEN GOEDE SPORTSCHOOL dan )IK noem het kickboksen maar ik kan het ook thaiboksen noemen want wat ik train is eigenlijk thaiboks alleen verschil is dat in nederland alles onder kickboksen ( muay_ thai)_valt kwa regels en niet onder thai boks dus je kunt gewoon naar een sportsachool waar kickboks wordt gegegeven en als je dan de ring in wilt geef je aan dat je graag met (hoge) knieeen en ellebogen wilt vechten klaar....
Waarschuw beheerder
en zo is het maar net...
Waarschuw beheerder
De regels hier in NL zijn meestal gewoon Muay Thai met uitzondering van ellebogen. In bijna alle matchmakingen zie je ook Muay Thai staan, en geen kickboksen.
Maar zelfs binnen het kickboksen op zichzelf heb je weer talloze bonden die lang niet allemaal dezelfde regels hanteren. Hetzelfde geldt voor Muay Thai.

Waarschuw beheerder
ja dat zeg ik :jaja: nergens zie je gala`s aangeduidt met thaiboks wel kickboks of muay thai
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben alweer 1,5 maand niet geweest ofzo :(
Maar na me examens ga ik weer (Y)

Waarschuw beheerder
ik begin zaterdag waarschijnlijk weer...
moet eerst even oefenen...want is toch wel zwaar!!

Waarschuw beheerder
Lang niet geweest?
Waarschuw beheerder
Heb je gelijk in, Lady_killah!

Waarschuw beheerder
;) ja toch ga geen onzin vertellen weet je toch:D
Waarschuw beheerder
zo weer trainen na een zwaar weekend hehe
Waarschuw beheerder
donateur
Zoo hij was weer lekker :)
k werk eindelijk weer dus eet normaal eten (8 boterhammen ipv 1 pizza) tussendemiddag. dat scheelt echt lomp veel aan energie :D kon lekker door tikke en trappe zonder na 30 minute al half rot te zijn.
Waarschuw beheerder
Weet ik, meissie ;)

Waarschuw beheerder
:D(Y)
Waarschuw beheerder
kickboxen en thaiboxen is gewoon de beste topsport die er is en op dicipline en uithoudings vermogen heel hoog!

en als je dat niet heb vooral niet aanbeginnen!

Waarschuw beheerder
ik ben zaterdag weer begonnen en t ging best...heb alleen last van mijn elleboog..verkeerd geblokt, maar volgende week weer!!! heb er nu al weer zin in..

Waarschuw beheerder
http://www.boksnieuws.com/Boksnieuws_WedstrijdenArnaudHarry.htm

Waarschuw beheerder
Ik wil super graag gaan kickboksen! Mn conditie+gewicht enz. moeten weer eens goed worden.

Al lijkt het me in het begin wel erg pijnlijk! (daarom mag ik het eigenlijk ook niet van mijn ouders...)

Maar ik kan maar geen goede sportschool vinden in Helmond en Breda. En wat ik heb gevonden was eigenlijk alleen boksen. Iemand tips voor kickboksscholen in Helmond of Breda?
Waarschuw beheerder
In Breda heeft Ramon Dekkers een eigen gym. Train je gelijk bij een absolute legende!
Als je wilt, kan ik het adres wel voor navragen.

Artiest {SHOWLIST artist 32878, 10986}
Waarschuw beheerder
kickboxen en thaiboxen is gewoon de beste topsport die er is en op dicipline en uithoudings vermogen heel hoog!

en als je dat niet heb vooral niet aanbeginnen!

dat uithoudingsvermogen is er bij mij na 1,5 jaar nog niet ;) komt door al die klotefeestjes :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op woensdag 1 juni 2005 om 21:37:
In Breda heeft Ramon Dekkers een eigen gym. Train je gelijk bij een absolute legende!

ramon dekkers is zeker een goede!
ik heb zelf 3 jaar ge-kickboxt.
waarvan 1/2 jaar bij majero en 1,5 jaar bij regil gym in A'dam.. bij majero gym traint remy B. ook. en mijn oude trainer Andre mannaart is ook zijn trainer. Bij regil gym had ik Gilbere en Reggie als trainer .. gilbere was vroeger een hele grote en bekende bokser ( staat ook geschilderd boven sportschool de kuip) en reggie is ook ff trainer en helper van Remy B geweest.

maar is zeker een aanrader die sport

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op woensdag 1 juni 2005 om 21:37:

Ja graag! Dan heb ik tenminste al een goede school... nu mn ouders nog overhalen :S

Waarschuw beheerder
ramon dekkers is zeker een goede!
ik heb zelf 3 jaar ge-kickboxt.
waarvan 1/2 jaar bij majero en 1,5 jaar bij regil gym in A'dam.. bij majero gym traint remy B. ook. en mijn oude trainer Andre mannaart is ook zijn trainer. Bij regil gym had ik Gilbere en Reggie als trainer .. gilbere was vroeger een hele grote en bekende bokser ( staat ook geschilderd boven sportschool de kuip) en reggie is ook ff trainer en helper van Remy B geweest.

maar is zeker een aanrader die sport

ff een verbetering het is meijro gym:$ sorry maar dat moest ik even verbeteren

ja klopt mijn broer traint daar. Heel goed geregeld allemaal (Y) hoog trainings niveau ook(Y)hier is het adres als het nog klopt

adres sportschool ramon dekker

pelmolenstraat 12a
4811 L.L. Breda
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Berre, niet best dat je na 1/2 jaar trainen niet weet hoe de gym heet. Staat toch redelijk groot boven de deur (als ik me niet vergis) op de Lauriergracht.

LAY-D-ANKE:
Er zitten er trouwens meerdere in Breda:
meang ho (wordt door een kenner zeer sterk afgeraden), bodyline gym, budokai breda, savion gym.

Voor het adres van Team Dekkers (de beste), zie de post van Lady_killah hierboven. Het is een straat achter de Haagdijk, en een Bredanaar zei dat je het dan wel zou moeten weten. Is makkelijk te vinden als je Breda kent.
Het heet Team Dekkers en er staat een groot blauw bord op de sportschool dus als je de goede straat hebt, kan het niet missen.

Waarschuw beheerder
Berre, niet best dat je na 1/2 jaar trainen niet weet hoe de gym heet. Staat toch redelijk groot boven de deur (als ik me niet vergis) op de Lauriergracht.

vind ik ook meijro is zooo bekend en as je dan daar anderhalf jaar hebt getraind en dan nog niet eens je sportschool kan spellen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 11:32:
vind ik ook meijro is zooo bekend en as je dan daar anderhalf jaar hebt getraind en dan nog niet eens je sportschool kan spellen

het was een half jaar...
sorry foutje.. maar ontopic.. is idd een goede sportschool!

Waarschuw beheerder
i know mij sportschool werkte voorheen samen met meijro vooral gala`s organiseerde ze toen der tijd samen sinds ruim een jaar niet meer door wat problemen maar een anatal van meijro trainen nog wel bij ons op de gym
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
shima gym
Waarschuw beheerder
Morgen organiseert Mejiro Gym/Andre Mannaart weer een gala in Sporthal Zilvermeeuwen in Zaandam.

Waarschuw beheerder
ja klopt ik ga heen maatje van mij moet vechten tegen een engelse ( is overigens het nichtje van andre mannaart)
Waarschuw beheerder
Patricia Mannaart toevallig? Of is dat zn dochter? Want die moet ook knokken, zag ik in de matchmaking.
Waarschuw beheerder
donateur
patricia wasset, dacht ik :) leuke partij (y)

was een mooi gala, nog meer mensen geweest?
Waarschuw beheerder
donateur
Nope nie geweest, 18 juni wel, dan moeten 3 van onze vechters :)

Waarschuw beheerder
kickboxen is een mooie sport ,ik zou het gewoon proberen als ikjou was , ik zelf heb drie jaar gebokst ,maar mocht niet meer meedoen aan toernooien door een blijvende blessure ,heb daarnanog twee jaar savatte gedaan ,is een ouderwetse franse vorm van kickboxen .
maar omdat ik niet aan toernooien mee kon doen had ik maar besloten om me eigen te verdiepen in t tillen van zwaar ijzer ,maar kickboksen voor meisjes is zeker (y)

Waarschuw beheerder
ja klopt ze heeft gewonnen
Waarschuw beheerder
donateur
en terrecht :)
veel meer inzet (y)

mooiste partij [imho] gisteren, die zwaar gewichten, jongen van mejiro tegen een lange gozer met blauwe broek..
die gozer kon niet meer op zn benen staan, weggetrapt werd ie (y) hoewel hij ook goed vocht..

Waarschuw beheerder
ja ik weet het :jaja: en nog was ze ontevreden ( vechters eigen denk )
Waarschuw beheerder
donateur
Amr el Alfy Mejiro Gym (27jr)100 kg VS James Mc Sweeney U.K. 109 kg

http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?t=5298&highlight=zilvermeeuwen

Waarschuw beheerder
ja ik had ze gezien ja(Y)patries staat er ook tussen en ook nog een vrouwen party wat geeindigt is in knock out hahaha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wou er eerst ook op, meer omdat het hartstikke goed voor je conditie is.

Waarom ik er toch maar niet ben opgegaan, de kans dat je een blessure krijgt is heel erg hoog. Een kameraad van mij heeft 2 a 3 keer zn neus gebroken gehad in de tijd dat hij erop zat. Hij heeft me verteld wat er daarna gebeurt als je neus gebroken is, zetten ze um met een tang weer recht en daarna watten in. Errrruuug pijnlijk wat ik gehoord heb.

Mn broer heeft er ook op gezeten, anderhalf jaar heeft hij het gedaan. Na een tijd viel hem op dat zn neus botje scheef zat van binnen. Heeft een neus operatie gehad, vanwege dat 1 kant van zn neus steeds dicht zat. Hij vertelde dat het waarschijnlijk kwam vanwege de sport.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Morgen weer op Eurosport :bounce:

Waarschuw beheerder
En met mijn werk kan ik geen blessure permiterren, ik loop bijna 8 a 9 uur per dag in het magazijn. En me geld en werk is toch belangrijker als een vechtspot.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 juni 2005 om 13:51:
ik loop bijna 8 a 9 uur per dag in het magazijn

Maakt niks uit toch O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
.........ehm het is de bedoeling dat als je gaat sparren dat je jezelf en je koppie wel inpakt he anders krijg je dat soort tafarellen ;) ( mis. wel een gouden tip!!!)

ik heb namelijk van dat sooort blessures geen last gehad en blessure leed is vele malen minder dan bij b.v. een voetbalwedstrijd dus beetje bull shit ...en het is niet de bedoeling om tijdens een training je spar partner de verdommenis in te trappen maar juist beiden tot een hoger niveau te komen dus meestal als ik dit soort verhalen hoor denk ik ... mmm wat zou dat voor gym zijn:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik begin over een paar weken met kickboksen :).. Bij onze sportschool is het vanaf 18 jaar.. dus vandaar. Heb het nog nooit gedaan.. maar het lijkt me in ieder geval wel heel erg leuk :)

Waarschuw beheerder
zeker doen :jaja:

vanaf 18 jaar wat is dat voor iets vaags :vaag: bij ons ( en bij
vele anderen ) begint het van af een jaar of 4 en dan krijg je een groep pubers en dan de volwassenen ( ehm dat noemen ze zo maar of het ook echt allemaal zo is whahaha )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
bij ons is het allemaal door elkaar. beginners > gevorderden > wedstrijd groep. leeftijd maakt niet uit. als ik soms bij de beginners mee doe dan sta ik wel eens tegenover een kereltje van onder de 10 hehehe, mahjah beginners, gewoon ff inhouden en meer techniek doen :)

Waarschuw beheerder
bij ons heb je beginners gevordenen en wedstrijdgroep en met sparren zitten wedstrijd en gevordenen bij 1 maar de de wedstrijdgrope moet half ur langer door en die worden zwaarder getraind b.v. door meerdere combi`1s bij gevordenen mogen geen knieeen en hoge trappen en bij wedstrijdgroep wel
Waarschuw beheerder
donateur
knieeen (naar het hoofd) mag bij ons volgensmij ook niet bij gevorderden, hoge trappen mag allemaal wel, ook bij beginners.

vanaf 1 juli gaan alle groepen bij ons weer bij elkaar, gaan naar een nieuwe locatie, dus eerst ff wennen en dan weer opsplitsen :)

Waarschuw beheerder
het mag wel maar beginners kunnen nog niet gericht slaan en trappen en als bescherming voor je sparpartner wortd dat nog niet gedaan lowkicks en lichaamstrappen die wat afwijken kan minder schade aanbrengen dan een verkeerde hoge trap en knieeen naar het hoofd wordt niet toegestaan tijdens training alleen in de ring onder de regels van thaiboks vanaf de b-klasse als het goed is
Waarschuw beheerder
heb zelf ook 2 jaar gekickboxt
een jaar bij kime in hellevoetsluis
en een jaar bij kam lung in heenvliet daar waren echt de beste trainingen

Waarschuw beheerder
zit bij da graca in zoetermeer.

na de zomer moet ik als het goed is mjin eerste wedstrijd vechten.. ben zelf redelijk zwaar, iets van 86 kilo, dus zal denk ook wel zware partij worden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 01:33:
ben zelf redelijk zwaar, iets van 86 kilo, dus zal denk ook wel zware partij worden..

DUS als je lichter bent, is de partij ook lichter? :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als je lichter bent kun je volgensmij minder hebben, (denkik, knee me if i'm wrong o:)). dus de partij blijft even zwaar ;)

Waarschuw beheerder
na de zomer moet ik als het goed is mjin eerste wedstrijd vechten.. ben zelf redelijk zwaar, iets van 86 kilo, dus zal denk ook wel zware partij worden..

het is maar net hoe je het opvat whahaha

ik moet ook na de zomer men eerste party draaien... dus dat wordt na mijn terug komst van vakantie bikkelen

ehm wat ik wel even kwijt wil als men gaat opdrukken is het voor de geen die zwaar is ook met opdrukken veel zwaarder
Waarschuw beheerder
Wat sparren/vechten betreft: Als je licht bent, kun je vaak minder hebben maar je tegenstander is van hetzelfde gewicht dus slaat ook niet zo hard als een zwaargewicht. Wat dat betreft kun je bijna niet zeggen dat een partij van zwaargewichten zwaarder is dan een partij van lichtgewichten. Lichtgewichten zijn vaak weer veel sneller dus die moeten langer en beter geconcentreerd zijn om te reageren op snelle technieken en die blokken en/of counteren.

Ik snapte de logica van Zwaruh jonge dus niet.

Waarschuw beheerder
waarom denken jullie dat er gewichtsklasses zijn die zijn er niks voor niks :S dat is in ieder geval 1 van de redenen
Waarschuw beheerder
is ram chill kickboksen
boksen alleen vind ik niks aan het schoppen erbij
is juist vet je moet je wel hard voor zijn en
door kunne zetten het is ene harde sport maar dan heb je ook wat

Waarschuw beheerder
De stoten enzo komen iets harder aan omdat er mee gewicht achter zit. (in de zwaardere klassen)

Maarja in lichtere klassen gaat het ook hard en snel, beetje moeilijk met elkaar te vergelijken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
maar lichtgewichten kunnen ook winnen van zwaargewichten, daar is die wedstrijd tussen kaoklai en mighty mo bij die k1 finale in december wel n leuk voorbeeld van ;)

en dat zwaargewichten van lichtgewichten kunne winnen hoeft geen uitleg denkikzo :9

dus eigelijk is t gat tussen licht en zwaar ookweer niet gigantisch
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Techniek wint het zeker van brute kracht
Waarschuw beheerder
whaha kep mijn voet gebroken doordat ik mijn highkick niet goed gericht had:S:S

Waarschuw beheerder
en ik me nek door n harde klap op me kop :S
Uitspraak van Remon... op woensdag 29 juni 2005 om 23:29:
whaha kep mijn voet gebroken doordat ik mijn highkick niet goed gericht had

en ik n nekwervel door n harde klap op me kop :vaag:

Waarschuw beheerder
daar ben je mooi klaar mee zeg...

Waarschuw beheerder
en ik me nek door n harde klap op me kop

tijdens sparren????welke rambo had jij tegenover je dat was dan wel heel ongecontroleerd
Waarschuw beheerder
tjah sommige mensen kunnen zich niet inhouden he:S

Waarschuw beheerder
ja bij ons op de sportschool wordt dat zooo afgestraft dat die gene nooit meer komen

Waarschuw beheerder
2,5 jaar gedaan....even gestopt en ga wel weer beginnen! Zeker leuke sport!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 12:14:
tijdens sparren????welke rambo had jij tegenover je dat was dan wel heel ongecontroleerd

tijdens sparren ging ik door n yab in n dubbele dekking
staan en me hoofd ging naar beneden toe en toen kwam ie met
n rechtse directe over me dekking boven op me kop terrecht.
voele eigenlijk alsof je n spiertje verrekt en ben toen door gegaan met trainen en de volgende dag konk nix meer met me nek...
en na 2 maanden tog maar ff foto's laten maken en toen bleek me 5e nekwervel gebroken te zijn geweest en n aanhangsel naar binnen was geschoten, maar de dokter zei
int begin dat t me spieren waren dus ik maar rustig aan moest doen. Maarja nu benk al weer 3 maanden verder gelukkig
morgen naar de fysio en wedstrijden en sparren kank nu wel ff vergeten :vaag:

Waarschuw beheerder
nou dat is zeker klote :jaja: dat is dus een tijdje zoet op de bank zitten hahaha :D succes

bij mij zie ik vaak op de training mensen met gebroken tenen:S en gebroken middenvoetsbeentjes dat soort kleine blessures

Waarschuw beheerder
ach heb geluk gehad volgens de fysio en dokter. Nu n paar weken fysio en dan kan k weer rustig beginnen met trainen.
en die kleine blessures zie je vaak jah..

Waarschuw beheerder
ja zo vaak dat het bijna gewoon wordt hahahah

Waarschuw beheerder
jah klopt waar gesport word vallen blessures

Waarschuw beheerder
jah klopt waar gesport word vallen blessures

meen je dat nou :S :D

was mooie uitzending fightclub:jaja:(Y) blijft een mooie knock out op badr hari :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goed voor die badr hari.. vind hem maar arrogant! hij werd weer ff op ze plaats gezet

Waarschuw beheerder
ik vind hem ondanks zijn arrogantie leuk :jaja: ik heb een keer een Documentaire over hem gezien en sinds dien :respect: hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op dinsdag 5 juli 2005 om 10:14:
vind hem maar arrogant!

Dat is de show die hij maakt. Zo is hij niet buiten de ring. Maar het is nou eenmaal een showman en hij brengt wel iets extra's. Iedereen heeft het over die partij, want hij zorgt dat het leeft!

Waarschuw beheerder
ja kijk maaar hoe opgefokt zijn tegenstanders ervan worden:jaja: ik hou er wel van zo`n mannetje brengt een show met zich mee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2005 om 10:47:
ik vind hem ondanks zijn arrogantie leuk ik heb een keer een Documentaire over hem gezien en sinds dien hoor

was die toevallig op Ned3?? die heb ik namelijk gezien.. ging over ze school en over eer en respect en nog meer stoere onzin praat!! maar t blijft een goede vechter dat zoiezo

Waarschuw beheerder
ja ook ja maar ook een keero p ned. 1 geloofi k erg moie documentaire(Y)
Waarschuw beheerder
Voor mij nix anders meer, kickboxen rulezz!!!

Mee eens!!!

Waarschuw beheerder
Hallo ik heb een tijd op kickboxen gezeten jaar ofzo beviel me prima ik ben 17 en wegens finaciele ongein moest ik eraf het is een geweldige sport en ik pak het binnenkort weer op

Waarschuw beheerder
oh dat is balen mis. een idee om met wat vrienden gezamelijk bij iemand thuis in een garage te trainen ...mijn neefje wilde het ook graag leren en hij had via via een zak gekregen en nu trainen we regelmatig met zn tweeen of meer op die zak en tussendoor wat spar oefeningen is nog leuk ook lekker muziekie erbij en gaan met die banaan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben weer begonnen en heb zo'n spierpijn zeg!!!

Maar toch...de kop is er af...we gaan er weer tegenaan!

Waarschuw beheerder
nou als je spierpijn hebt weet je in ieder geval wel dat je goed hebt getraint

Waarschuw beheerder
Uitspraak van the-reddevil op woensdag 6 juli 2005 om 15:06:
Voor mij nix anders meer,

helemaal gelijk in, mooie sport
Waarschuw beheerder
Zekers, heb ooit eens op turnen gezeten, maar werd om mijn 11e door mijn oma op kickboxen gezet....
Freefight is overgens ook leuk...

Waarschuw beheerder
zeker weten dat freefight een mooie sport is(y)

Waarschuw beheerder
ja geweldig mijn opa gaat in september mee naar mijn wedstrijd whahah

Waarschuw beheerder
Maar goed je best doen dan,zorg dat je opa trots op je is!!

Waarschuw beheerder
me opa is al trots genoeg ;) maar hij zal nog trotser zijn als ik ga winnen en dat gaat zeker goed komen
Waarschuw beheerder
Mijn opa en oma zijn één xtje wezen kijken, daarna nooit meer, vonden het veel te eng om te zien haha ondanks dat ik de partij gewonnen had...
Ook wel weer lief natuurlijk..

Waarschuw beheerder
ja hij vind het ook niks maar hij komt omdat ik dat wil maar niet omdat hij het oz leuk ivnd en dat geld ook voor me vader alleen me moeder is me grootste fan whahah:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Familie heb t er altijd n beetje moeilijk mee ;) komt denkik door het beeld wat ze bij de sport hebben. Ik heb m'n ma zover gekregen dat ze een keer bij t traine komt kijke :)
--------------------------------------------------
[img width=400 height=80]http://www.xs4all.nl/~rijcke/img/teringherrie.nl_banner.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik wil het ook heel graag, maar mag het niet van mijn ouders :/
omdat het een agressieve sport is en ik volgens hen al agressief genoeg ben (?!) :@
Waarschuw beheerder
donateur
maar je word er juist rustiger van, ik wel tenminste
[img width=400 height=80]http://www.xs4all.nl/~rijcke/img/teringherrie.nl_banner.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 13:45:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 13:45:
ik wil het ook heel graag, maar mag het niet van mijn ouders :/
omdat het een agressieve sport is en ik volgens hen al agressief genoeg ben (?!)

Tijdens je training kun je die agressie juist kwijt waardoor je waarschijnlijk in het dagelijks leven rustiger zult zijn.

Waarschuw beheerder
ja dat argument heb ik ook al vaak gebruikt,
maar ze willen er maar niet aan!
dus is het ff w88 tot ik op kamers zit :P
Waarschuw beheerder
me vriend wil nie dak op boxe ga..
vind ie niet goed..:vaag:

Waarschuw beheerder
Hahaha is ie misschien bang dat ie klappen krijgt van je...

Waarschuw beheerder
voor de mensen die op kickboksen zitten:
gaan jullie dan naar een fitnesscentrum of iets dergelijks?
of een echte boksschool?
Waarschuw beheerder
bij ons fitness centrum ken da nie

nee hijs nie bang dattie klappen krijgt:P
maar dak himmol dol in me hoofd word:P

Waarschuw beheerder
mijn gym is tevens ook een sportschool met fitness mogelijkheden en earobix enz. maar is gespeciliceerd in het geven van ( kick/thai)bokslessen

en ja mijn ouders stonden er ook niet om te springen dat ik eraan begon maar nu dat het serieus bezig ben in de wedstrijdgroep steunen ze me enorm en met dieptepunten zijn hun er ook om me weer moed in te praten om ervoor te knokken (Y) je zou ze mee moeten nemen naar een gala echt sinds dat ik dat heb gedaan zijn alle vooroordelen vedwenen en zagen ze in dat dit een sport is waar respect en sportiviteit heel hoog staan.
Waarschuw beheerder
jaa van me ouders mag ik
maar me vriend heeft t liever niet

Waarschuw beheerder
ja nou beetje vreemd.
Ik weet niet wat hij weet over deze vechtsport?
Maar misschien is het een idee om hem een paar lessen mee te nemen? Want dol in je hoofd wordt je er echt niet van tenzei je in America de kooi betreed dan heb je er wel kans van;)...je hoeft niet meteen fanatiek te gaan sparren je kunt eerst ook een tijdje zak training gaan doen en als je dan wat gevorderd bent te beginnen met sparren en dan kom je echt niet met de eerste les sparren thuis met een blauw oog tenzei je erom vraagt maar dat gebeurd zelden tot nooit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
naah..mijn vriend is een keer 7de van nederland geweest.. en spart nog elke dag.. dus hij weet echt wel wat het is..
maar met die wedstrijden werd hij op een keer wel doll geslagen.. en een nederlands kampioen die ik ken..die is ook doll geslagen:) daarom wil hij het liever niet

Waarschuw beheerder
7de van nederland zegt niet zoveel....en trouwens 7de waarmee ? bij kICK(THAI) BOKS wordt dat niet gebruikt zover ik dat weet.

En als hij weet waar over hij praat dan moet hij ook weten dat je hoofd er niet aan kapot gaat .( tijdens training)
Ja tijdens een wedstrijd kan het zijn dat je een keer iemand treft die een maat te groot is en misschien je hoofd meerdere malen behoorlijk raakt maar dat is het risico en je komt niet zo maar in de ring. ( tenzei je sportschool slecht is)..en over welk Nederlands kampioen spreek jij>?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat moet ik even navragen:)
ik weet het niet meer..
maar je ziet gewoon dat hij dol in ze hoofd is..zie je al aan zijn ogen:vaag:

maar mijn vriend die denkt dat ik dan wedstrijden ga doen, omdat me dat wel leuk lijkt..

en t ging over gewoon boxen niet over thai of kick

Waarschuw beheerder
oke maar ook daar geld het zelfde voor...
maar vraag maar even na ja :)
Ik ken veel mensen die aan wedstrijden doen ook op hoog niveau ( A-vechters)boksen kick/thai en free-fight maar ken er (bijna) geen vechters die dol zijn :Sik ken een free fighter a- vechter die alleen met 1 oog door de vechtsport nog maar vcoor 25 % ziet maar dat komt ook omdat hij maar door blijft vechten terwijl dokters advies allang was om te stoppen

wedstrijd is niet alleen leuk het is voor jezelf iets heel moois om daar te staan het is al een soort overwinning voor sommige mensen
Waarschuw beheerder
Is er iemand toevallig bij het gala in zwolle geweest afgelopen zaterdag??

Waarschuw beheerder
ik niet:NO: misschien mma4life

Waarschuw beheerder
een hersenbeschadiging loop je zoo op ja (dol)

ik heb het 8 jaar gedaan heb af en toe last van m,n knieen
hoofd en al m,n tanden zijn er al uit geweest.

En ik heb het advies gehad om te stoppen So I Did .

Suc6
Waarschuw beheerder
donateur
euhhhhhh ... t is wel de bedoeling dat je je dekking gebruikt...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op zondag 9 januari 2005 om 15:32:
voor de mensen die eronder zitten

ik zit erop (Y)

Waarschuw beheerder
ja whahaha deking hoog tip van lady-killah;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sportschool kamakura weer na de zomer stop :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lady_killah-007 citeer 19 juli 2005 19:54
ja whahaha deking hoog tip van lady-killah

kin op de borst dekking hoog en nooit naar beneden kijken :yes:
Waarschuw beheerder
i'd like to do kickboxing..i think could be good :-)

Waarschuw beheerder
wahhaha nou is wel een tip om soms naar beneden te kijken. Ik zal je vertellen dat is het mooiste wat er is je ziet ( meestal) precies wat iemand gaat doen.
En natuurlijk niet je hele kop naar beneden ( dan volg er meteeen een klap of trap naar je hoofd bij oplettendheid) maar met je ogen gauw kijken hoe je tegenstander staat en meteen volgen met een actie dat is meestal perfect getimed

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee man nooit naar beneden kijken altijd naar de ogen kijken en naar vooren zodat je je tegenstander geen ruimte geeft.
Dus dekking omhoog kin op de borst nooit naar beneden kijken en naar vooren je tegenstander naar achter drijven en hakke :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou toch af en toe wel ff tjekke hoe je tegenstander staat, als ie van been wisseld dan ken dat niet leuk uitpake ;)
[img width=300 height=24]http://www.xs4all.nl/~rijcke/img/teringherrie.nl_banner_300x24.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 17:31:
ik niet:NO: misschien mma4life

Nope, ik was er ook niet.

Enne...naar beneden kijken vind ik ook niet zo'n goed plan. Altijd in de ogen kijken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
van been verwisselen zie je al aan de lichaams houding daar hoef ik niet voor naar de beentjes te kijken hoor ;-)
naar beneden kijken = fout geloof me :yes:
juist als mensen naar beneden gaan kijken gaat ik counteren :yes:

Waarschuw beheerder
ik zou toch af en toe wel ff tjekke hoe je tegenstander staat, als ie van been wisseld dan ken dat niet leuk uitpaken

jij weet hoe het hoort ;)(Y) je kunt wel leuk in de ogen kijken maar dat geeft geen geheel beeld, teminste niet tijdens kickboksen (vind ik).
Soms ff met je ogen rinchting de beentjes kijken en je ziet meteen wanneer iemand instapt en of iemand verkeerd staat.Als iemand verkeerd staat hoef je niet meer zo gauw naar de benen te kijken dan weet je genoeg en het is ook niet zo dat je telkens er naar kijkt maar een fractie van een seconde ik heb dit geleerd van mensen die al heel wat partyen op hun naam hebben staan en niet de beroertste titels in ontvangst hebben genomen dus zie het als een tip;)

en je hebt echt niet door hoor dat iemand naar benenden kijkt.je gata niet heelmaal met je hoofd naar benenden whahah
Teminste als hij het goed doet.
Bij mij is het alleen maar in me voordeel te noemen misschien bij een ander niet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oke, maar nu heb je het over SOMS naar de benen kijken. Das heel wat anders als constant daarheen kijken.
Het wisselen van lichaamshouding zie je trouwens ook wel als je niet naar de benen kijkt. Bovendien KUN je ook genept worden als ie net effe een wisselpas maakt.

Waarschuw beheerder
dat zeg ik ook niet tuurlijk moet je niet de hele tijd naar beneden kijken dat is ook wel een beetje vanzelf sprekend :S lijkt mij maar ik had het over tussendoor ff een blik naar het voetenwerk...ja vaak wisselen mensen door opkomende blessure van het goede been nou

en tijdens een wedstrijd gaat iemand echt niet eraan denken om iemand anders te neppen :no: en je ziet wel via lichaams houding dat hij gewisseld staat maar je kunt niet aan de lichamashouding zien of zijn als iemand platvoets staat te vechten b.v.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jij weet hoe het hoort

ik wil wel ff drie keer 3 minuten met je kanjer :-P
hehehehe wedde dat duiken bij mij niet verstandig is :-p

Waarschuw beheerder
is goed joh!!!!
ik wil wel ff drie keer 3 minuten met je kanjer
hehehehe wedde dat duiken bij mij niet verstandig is

zal laten zien dat je niks merkt dat ik allang heb gezien dat je hartstikke fout staat ;) :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar ik stoei smerig :-P

Waarschuw beheerder
en ik sla vernietigend en trap door merg en been ;):P
Waarschuw beheerder
Volgens mij heeft de een het over knokken en de ander over iets anders...;)

Waarschuw beheerder
nee we houden het on topic :D

Waarschuw beheerder
Ik ben voor lady_killah!!!

Waarschuw beheerder
:woeptidoe: :woeptiedoe: :woepwoep: :cheer::woep: :woop: :doetiwoep::doetiewoep::doetiwoep: :doetiewoep:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van the-reddevil op vrijdag 15 juli 2005 om 16:35:
Mijn opa en oma zijn één xtje wezen kijken

Dat wil ik ook wel is zien :D:D:D

Maar dan hoop ik wel zonder een Geaatje erbij ;) toch eheheh.... Donders headbangen in de ring lijkt me ook geen reclame :p:p
Tot dit weekend :d (toch wel)
Cya (K)(K)(K)