Partyflock

Forumonderwerp · 737787
6590x bekeken
Waarschuw beheerder
zitten hier mensen op kickboxen??
ik wil daar eigenlijk wel op..
maar heel veel informatie heb ik er nog niet van.
ik ga volgende week een paar lessen volgend :)
maarja.. ik wou ff vragen bevalt het jullie? (voor de mensen die eronder zitten)
Waarschuw beheerder
Wat sparren/vechten betreft: Als je licht bent, kun je vaak minder hebben maar je tegenstander is van hetzelfde gewicht dus slaat ook niet zo hard als een zwaargewicht. Wat dat betreft kun je bijna niet zeggen dat een partij van zwaargewichten zwaarder is dan een partij van lichtgewichten. Lichtgewichten zijn vaak weer veel sneller dus die moeten langer en beter geconcentreerd zijn om te reageren op snelle technieken en die blokken en/of counteren.

Ik snapte de logica van Zwaruh jonge dus niet.

Waarschuw beheerder
waarom denken jullie dat er gewichtsklasses zijn die zijn er niks voor niks :S dat is in ieder geval 1 van de redenen
Waarschuw beheerder
is ram chill kickboksen
boksen alleen vind ik niks aan het schoppen erbij
is juist vet je moet je wel hard voor zijn en
door kunne zetten het is ene harde sport maar dan heb je ook wat

Waarschuw beheerder
De stoten enzo komen iets harder aan omdat er mee gewicht achter zit. (in de zwaardere klassen)

Maarja in lichtere klassen gaat het ook hard en snel, beetje moeilijk met elkaar te vergelijken.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
maar lichtgewichten kunnen ook winnen van zwaargewichten, daar is die wedstrijd tussen kaoklai en mighty mo bij die k1 finale in december wel n leuk voorbeeld van ;)

en dat zwaargewichten van lichtgewichten kunne winnen hoeft geen uitleg denkikzo :9

dus eigelijk is t gat tussen licht en zwaar ookweer niet gigantisch
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Techniek wint het zeker van brute kracht
Waarschuw beheerder
whaha kep mijn voet gebroken doordat ik mijn highkick niet goed gericht had:S:S

Waarschuw beheerder
en ik me nek door n harde klap op me kop :S
Uitspraak van Remon... op woensdag 29 juni 2005 om 23:29:
whaha kep mijn voet gebroken doordat ik mijn highkick niet goed gericht had

en ik n nekwervel door n harde klap op me kop :vaag:

Waarschuw beheerder
daar ben je mooi klaar mee zeg...

Waarschuw beheerder
en ik me nek door n harde klap op me kop

tijdens sparren????welke rambo had jij tegenover je dat was dan wel heel ongecontroleerd
Waarschuw beheerder
tjah sommige mensen kunnen zich niet inhouden he:S

Waarschuw beheerder
ja bij ons op de sportschool wordt dat zooo afgestraft dat die gene nooit meer komen

Waarschuw beheerder
2,5 jaar gedaan....even gestopt en ga wel weer beginnen! Zeker leuke sport!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 12:14:
tijdens sparren????welke rambo had jij tegenover je dat was dan wel heel ongecontroleerd

tijdens sparren ging ik door n yab in n dubbele dekking
staan en me hoofd ging naar beneden toe en toen kwam ie met
n rechtse directe over me dekking boven op me kop terrecht.
voele eigenlijk alsof je n spiertje verrekt en ben toen door gegaan met trainen en de volgende dag konk nix meer met me nek...
en na 2 maanden tog maar ff foto's laten maken en toen bleek me 5e nekwervel gebroken te zijn geweest en n aanhangsel naar binnen was geschoten, maar de dokter zei
int begin dat t me spieren waren dus ik maar rustig aan moest doen. Maarja nu benk al weer 3 maanden verder gelukkig
morgen naar de fysio en wedstrijden en sparren kank nu wel ff vergeten :vaag:

Waarschuw beheerder
nou dat is zeker klote :jaja: dat is dus een tijdje zoet op de bank zitten hahaha :D succes

bij mij zie ik vaak op de training mensen met gebroken tenen:S en gebroken middenvoetsbeentjes dat soort kleine blessures

Waarschuw beheerder
ach heb geluk gehad volgens de fysio en dokter. Nu n paar weken fysio en dan kan k weer rustig beginnen met trainen.
en die kleine blessures zie je vaak jah..

Waarschuw beheerder
ja zo vaak dat het bijna gewoon wordt hahahah

Waarschuw beheerder
jah klopt waar gesport word vallen blessures

Waarschuw beheerder
jah klopt waar gesport word vallen blessures

meen je dat nou :S :D

was mooie uitzending fightclub:jaja:(Y) blijft een mooie knock out op badr hari :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goed voor die badr hari.. vind hem maar arrogant! hij werd weer ff op ze plaats gezet

Waarschuw beheerder
ik vind hem ondanks zijn arrogantie leuk :jaja: ik heb een keer een Documentaire over hem gezien en sinds dien :respect: hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op dinsdag 5 juli 2005 om 10:14:
vind hem maar arrogant!

Dat is de show die hij maakt. Zo is hij niet buiten de ring. Maar het is nou eenmaal een showman en hij brengt wel iets extra's. Iedereen heeft het over die partij, want hij zorgt dat het leeft!

Waarschuw beheerder
ja kijk maaar hoe opgefokt zijn tegenstanders ervan worden:jaja: ik hou er wel van zo`n mannetje brengt een show met zich mee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2005 om 10:47:
ik vind hem ondanks zijn arrogantie leuk ik heb een keer een Documentaire over hem gezien en sinds dien hoor

was die toevallig op Ned3?? die heb ik namelijk gezien.. ging over ze school en over eer en respect en nog meer stoere onzin praat!! maar t blijft een goede vechter dat zoiezo

Waarschuw beheerder
ja ook ja maar ook een keero p ned. 1 geloofi k erg moie documentaire(Y)
Waarschuw beheerder
Voor mij nix anders meer, kickboxen rulezz!!!

Mee eens!!!

Waarschuw beheerder
Hallo ik heb een tijd op kickboxen gezeten jaar ofzo beviel me prima ik ben 17 en wegens finaciele ongein moest ik eraf het is een geweldige sport en ik pak het binnenkort weer op

Waarschuw beheerder
oh dat is balen mis. een idee om met wat vrienden gezamelijk bij iemand thuis in een garage te trainen ...mijn neefje wilde het ook graag leren en hij had via via een zak gekregen en nu trainen we regelmatig met zn tweeen of meer op die zak en tussendoor wat spar oefeningen is nog leuk ook lekker muziekie erbij en gaan met die banaan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben weer begonnen en heb zo'n spierpijn zeg!!!

Maar toch...de kop is er af...we gaan er weer tegenaan!

Waarschuw beheerder
nou als je spierpijn hebt weet je in ieder geval wel dat je goed hebt getraint

Waarschuw beheerder
Uitspraak van the-reddevil op woensdag 6 juli 2005 om 15:06:
Voor mij nix anders meer,

helemaal gelijk in, mooie sport
Waarschuw beheerder
Zekers, heb ooit eens op turnen gezeten, maar werd om mijn 11e door mijn oma op kickboxen gezet....
Freefight is overgens ook leuk...

Waarschuw beheerder
zeker weten dat freefight een mooie sport is(y)

Waarschuw beheerder
ja geweldig mijn opa gaat in september mee naar mijn wedstrijd whahah

Waarschuw beheerder
Maar goed je best doen dan,zorg dat je opa trots op je is!!

Waarschuw beheerder
me opa is al trots genoeg ;) maar hij zal nog trotser zijn als ik ga winnen en dat gaat zeker goed komen
Waarschuw beheerder
Mijn opa en oma zijn één xtje wezen kijken, daarna nooit meer, vonden het veel te eng om te zien haha ondanks dat ik de partij gewonnen had...
Ook wel weer lief natuurlijk..

Waarschuw beheerder
ja hij vind het ook niks maar hij komt omdat ik dat wil maar niet omdat hij het oz leuk ivnd en dat geld ook voor me vader alleen me moeder is me grootste fan whahah:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Familie heb t er altijd n beetje moeilijk mee ;) komt denkik door het beeld wat ze bij de sport hebben. Ik heb m'n ma zover gekregen dat ze een keer bij t traine komt kijke :)
--------------------------------------------------
[img width=400 height=80]http://www.xs4all.nl/~rijcke/img/teringherrie.nl_banner.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik wil het ook heel graag, maar mag het niet van mijn ouders :/
omdat het een agressieve sport is en ik volgens hen al agressief genoeg ben (?!) :@
Waarschuw beheerder
donateur
maar je word er juist rustiger van, ik wel tenminste
--------------------------------------------------
[img width=400 height=80]http://www.xs4all.nl/~rijcke/img/teringherrie.nl_banner.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 13:45:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 13:45:
ik wil het ook heel graag, maar mag het niet van mijn ouders :/
omdat het een agressieve sport is en ik volgens hen al agressief genoeg ben (?!)

Tijdens je training kun je die agressie juist kwijt waardoor je waarschijnlijk in het dagelijks leven rustiger zult zijn.

Waarschuw beheerder
ja dat argument heb ik ook al vaak gebruikt,
maar ze willen er maar niet aan!
dus is het ff w88 tot ik op kamers zit :P
Waarschuw beheerder
me vriend wil nie dak op boxe ga..
vind ie niet goed..:vaag:

Waarschuw beheerder
Hahaha is ie misschien bang dat ie klappen krijgt van je...

Waarschuw beheerder
voor de mensen die op kickboksen zitten:
gaan jullie dan naar een fitnesscentrum of iets dergelijks?
of een echte boksschool?
Waarschuw beheerder
bij ons fitness centrum ken da nie

nee hijs nie bang dattie klappen krijgt:P
maar dak himmol dol in me hoofd word:P

Waarschuw beheerder
mijn gym is tevens ook een sportschool met fitness mogelijkheden en earobix enz. maar is gespeciliceerd in het geven van ( kick/thai)bokslessen

en ja mijn ouders stonden er ook niet om te springen dat ik eraan begon maar nu dat het serieus bezig ben in de wedstrijdgroep steunen ze me enorm en met dieptepunten zijn hun er ook om me weer moed in te praten om ervoor te knokken (Y) je zou ze mee moeten nemen naar een gala echt sinds dat ik dat heb gedaan zijn alle vooroordelen vedwenen en zagen ze in dat dit een sport is waar respect en sportiviteit heel hoog staan.