1 volger · 1651x bekeken
Milos,Junk; ik ben eruit, het was idd Paul Langley. Wat ik me ervan herinner is dat het tempo niet bij te benen was(nee milos, zelfs door jou niet
). En ik heb net ff een setje gedownload van Langley....en dat is em dus. Soort combi van terror en techno lijkt het wel
.
Die wil ik dus nog wel een keer zien.
Die wil ik dus nog wel een keer zien.
Jeff Samuel
Run Stop Restore (volgende Volt)
John Tejada
Jeff Mills ( 2 keer horen draaien, maar graag nog een keer in de herhaling)
Richie Hawtin en dan live als Plastikman
Richie Hawtin & Magda ergens in een klein zaaltje aan het eind van de nacht/ochtend en dan een marathon after set
Maral Salmassi
Matthew Herbert
Run Stop Restore (volgende Volt)
John Tejada
Jeff Mills ( 2 keer horen draaien, maar graag nog een keer in de herhaling)
Richie Hawtin en dan live als Plastikman
Richie Hawtin & Magda ergens in een klein zaaltje aan het eind van de nacht/ochtend en dan een marathon after set
Maral Salmassi
Matthew Herbert
Mmm.. Kraftwerk, als dat nou is zou kunnen.... zal is horen, maar volgens mij is dat onmogelijk... Verder echt een hoop relaxde namen langs zien komen... en er zijn inderdaad wel genoeg techno feestjes, maar het gaat er niet om of er genoeg zijn, het gaat erom dat de kwaliteit van de goede dj's behouden blijft 
Als ik dit jaar naar Detroit kan voor het Movement Festival, mijn budget het ook toelaat dat ik mag chillen in Barça tijdens Sonar én Octave One nu eindelijk een keer live mag aanschouwen, dan ben ik een tevreden mens!
Detroit vrees ik ga weer uitstellen maar Sonar ben ik zoiezo.
Van Kraftwerk is er 21 Januari alleen Karl Bartos toch?
Als ik dit jaar naar Detroit kan voor het Movement Festival, mijn budget het ook toelaat dat ik mag chillen in Barça tijdens Sonar én Octave One nu eindelijk een keer live mag aanschouwen, dan ben ik een tevreden mens!
komt octave one live @ sonar dit jaar
ben elk jaar in barcelona in de zomer.dus ik ga daar (mits er geen SMS of AWFS op die datum is8)).dan zeker heen
Thanks Pas voor de support, maar ik geloof dat dat ettertje dat juist leuk vindt.
laatste aanpassing
Dus toch! Dan zal Wünsch wel daarvoor gedraaid hebben
Wunsch naar mijn weten helemaal niet aanwezig..
edit.. wel dus, heb de volledige lineup gevonden..
DAG 01: 2004-08-14
ROOM 1:
Technasia: Charles Siegling
Surgeon
Joris Voorn LIVE
Space DJZ aka Ben Long & Jamie Bissmire 4 decks & 2 mixers
ROOM 2:
Marco Remus
Paul Langley
Henrik B
Christian Wünsch LIVE
--------------------------------------------------------------------------------
DAG 02: 2004-08-15
ROOM 1:
DJ Rush
Umek
Amok
Robert Natus
Bold
Traxx
Heerlijke 2 dagen!
Marco Remus!
Sven Vath!
Frank Kvitta!
Sven Vath!
Frank Kvitta!
Ik heb ook 1 setje van haar en ik moet zeggen dat die wel goed te pruimen was.
Maar op IC was ze gewoon ruk. Ze stond van 02:45 - 04:30. Nou het leek wel alsof ze aan het openen was. Totaal geen tempo/energie in dat setje. Wat een anti-climax was dat zeg. Snel weer naar de Main, waar Marco V het dak eraf blies.
Maar op IC was ze gewoon ruk. Ze stond van 02:45 - 04:30. Nou het leek wel alsof ze aan het openen was. Totaal geen tempo/energie in dat setje. Wat een anti-climax was dat zeg. Snel weer naar de Main, waar Marco V het dak eraf blies.
Miss Kitten op IC, idd erg bout, maar ja... de 2x dat ik haar op ILT heb gehoord was echt super lekker!!! Ze d'r dag wel niet gehad hebben... heeft iedereen wel is...
Chris Hale? Nee, nog nooit gehoord, zal is opletten... maar die site ga ik niet meer op die Soundlick... lrijg gelijk aan alle kanten spyware waarschuwingen....
Chris Hale? Nee, nog nooit gehoord, zal is opletten... maar die site ga ik niet meer op die Soundlick... lrijg gelijk aan alle kanten spyware waarschuwingen....
Van Kraftwerk is er 21 Januari alleen Karl Bartos toch?
Ja, idd alleen Karl Bartos. En de gig is trouwens verplaatst naar 14 oktober.... erg jammer....
Ja, idd alleen Karl Bartos. En de gig is trouwens verplaatst naar 14 oktober.... erg jammer....
nee hij stond op 14/10/2004 gepland, maar is verschoven naar 21/1/2005
marco remus trouwens 11 februari in zoetermeer
en joel mull en steve rachmad 11 maart
en james ruskin op 1 april
en nog leuke namen in mei en juni...