LOL
Wat is dat met de mensen die namen als Umek ,Barbara, Rush, Beyer, etc. neerzetten? Die lui zijn om de maand in NL te bewonderen... Van mij mag je hun op je wishlist hebben staan hoor, don't get me wrong, maar er zijn toch wel andere "uitdagingen
Wat is dat met de mensen die namen als Umek ,Barbara, Rush, Beyer, etc. neerzetten? Die lui zijn om de maand in NL te bewonderen... Van mij mag je hun op je wishlist hebben staan hoor, don't get me wrong, maar er zijn toch wel andere "uitdagingen
klopt wel.....
maar hoe vaak is een umek bijv. op een klein feestje te bewonderen>?(grote feesten gaan we niet heen.)
idd max 1 x per jaar (in nederland dan he!)
LOL
Wat is dat met de mensen die namen als Umek ,Barbara, Rush, Beyer, etc. neerzetten? Die lui zijn om de maand in NL te bewonderen... Van mij mag je hun op je wishlist hebben staan hoor, don't get me wrong, maar er zijn toch wel andere "uitdagingen"?
Wat is dat met de mensen die namen als Umek ,Barbara, Rush, Beyer, etc. neerzetten? Die lui zijn om de maand in NL te bewonderen... Van mij mag je hun op je wishlist hebben staan hoor, don't get me wrong, maar er zijn toch wel andere "uitdagingen"?
umek is nou niet echt vaak in nl....cker niet elke maand
en idd picotto...waar is die man gebleven..hij is echt nooit meer in NL
vince watson en orlando voorn lijken me ook wel geslaagt
Umek mag van mij best vaker draaien en niet ziek zijn als in 2004!
Kanzyani mag ook best vaker met Umek meerijden richting NL
Verder wil ik graag nog meer horen van:
Ken Ishii, shit wat sraaide hij weer moddervet met Oud en nieuw (en mensen hebben jullie je vermaakt met Miss Djax op de awakenings?
)
Richie Hawtin, omdat hij mijn domper van Dance Valley goed moet maken
Ben verder wel benieuwd naar Preach want ik heb van hem nog nooit gehoord en hij wordt door iedereen genoemd..
Joris Voorn ben ik ook benieuwd naar.
Kanzyani mag ook best vaker met Umek meerijden richting NL
Verder wil ik graag nog meer horen van:
Ken Ishii, shit wat sraaide hij weer moddervet met Oud en nieuw (en mensen hebben jullie je vermaakt met Miss Djax op de awakenings?
Richie Hawtin, omdat hij mijn domper van Dance Valley goed moet maken
Ben verder wel benieuwd naar Preach want ik heb van hem nog nooit gehoord en hij wordt door iedereen genoemd..
Joris Voorn ben ik ook benieuwd naar.
proest*...loesje mn poesje.....
ishii kan echt niet op tegen een voorn, regis, rumenige en loktibrada en beyer.duidelijke zaak
benieuwd naar voorn>?
Technojunk 
Pas op jij he!!
Nope nooit gehoord (Joris Voorn), kan er ook mee te maken hebben dat ik de laatste tijd even een zijstapje heb gemaakt naar de progressive... mag ik even
En by the way Secret Cinema was er ook hoor, Motion was echt een op en top heerlijk feestje. Ik had gewoon geen zin in een massaal feest met Oud en nieuw.
Volgens mij heb je me gewoon gemist TJ

Pas op jij he!!
Nope nooit gehoord (Joris Voorn), kan er ook mee te maken hebben dat ik de laatste tijd even een zijstapje heb gemaakt naar de progressive... mag ik even
En by the way Secret Cinema was er ook hoor, Motion was echt een op en top heerlijk feestje. Ik had gewoon geen zin in een massaal feest met Oud en nieuw.
Technojunk 

Hee, dat zei IK niet hoor, maar dat ADHD-figuur!
ishii kan echt niet op tegen een voorn, regis, rumenige en loktibrada en beyer.duidelijke zaak 
Ben ik het niet mee eens! Ken Ishii toen op HQ gehoord, één van de beste sets die ik ooit gehoord heb!!
Oh ja, en Misstress Barbara en PET Duo wil ik dit jaar ook zeker nog een keer horen
Ik had het inderdaad kunnen weten, dat mannetje krijgt mij altijd op de kast
Ben ik het niet mee eens! Ken Ishii toen op HQ gehoord, één van de beste sets die ik ooit gehoord heb!!
Helemaal mee eens!! Zelden zo'n goede set gehoord! Niet voor niets dat Aranka vanaf die dag Aranka Ishii heette
Milos heeft gewoon niet zo veel hersencellen meer over van al dat gefeest
Sorry Junk lof joe long taim
Heb jij trouwens enig idee wie er voor Remus draaide toen
was naar mijn weten toch echt christian wunsch
Milos heeft gewoon niet zo veel hersencellen meer over van al dat gefeest
*hoopt op zn 30ste wat ander werk te doen als de hele dag flocken en koffffie te halen
oeps...beetje gemeen.........sorry loes8)