Partyflock

Forumonderwerp · 737185
1 volger · 915x bekeken

Artiest Kir.B
Waarschuw beheerder
donateur
Marianne Wiegel, de echtgenote van VVD-coryfee Hans Wiegel, is vanavond bij een verkeersongeval in Drenthe om het leven gekomen. De vrouw verloor door onbekende oorzaak op de A28 de macht over het stuur, waarna de auto over de kop vloog. Ze werd uit haar auto geslingerd en overleed ter plekke.

De 53-jarige echtgenote van de voormalige VVD-leider is een zus van Wiegels eerste vrouw Pien, die in november 1980 eveneens bij een verkeersongeluk om het leven kwam. Wiegel was destijds minister van Binnenlandse Zaken. Met zijn tweede vrouw trouwde hij in 1982.

Zijn tweede, tevens door een verkeersongeluk. Tssss, als je dan geen "posterboy" wordt voor 3VO dan weet ik het ook niet meer...

Bron

Waarschuw beheerder
En natuurlijk vind ik die ramp erg, is het erger dan het sterven van m'n moeder, maar persoonlijk is het voor mezelf niet zo erg. Ik kon geen van die mensen. Als ik wel iemand kon die daar overleden was, was het erger, voor mij dan. Maar dat is niet zo.
Waarschuw beheerder
Zo is't...Tis gewoon zo, de mensen die het dichtst bij je staan, daar gaat 't om. Of je daar gevoel bij hebt. En dat je je daar kut onder voelt. Het blijft gewoon erg. Ook die ramp in Azië. Maar als ik mag kiezen, heb ik liever een ramp in Azië, dan dat mijn moeder overlijdt.
Klinkt hard, maar mijn moeder wil ik niet kwijt! Nu niet en nooit niet...

Waarschuw beheerder
Precies Broodjesbakker. :)

Daarom begrijp ik MC ook wel, want zij kent Hans Wiegel verder niet en iemand zei in dit topic bij hans Wiegel in het dorp te wonen, dus die voelt zich meer betrokken.

Maar 'who care's zeggen, daar heeft niemand wat aan.

Inge

Waarschuw beheerder
Maar 'who care's zeggen, daar heeft niemand wat aan.

Tuurlijk dat is zo! Daar kun je alleen maar mensen mee kwetsen.. Jullie hebben ook echt wel gelijk!

Maar je kan het mensen niet kwalijk nemen als zij ergens GEEN gevoel bij hebben.. Ik ben het verder niet met M.C. eens ofzo hoor, helemaal niet!
Tis alleen zo klote dat iedereen zo op elkaar zit te letten.. geef er dan geen aandacht aan en doe lekker je eigen ding met je eigen gevoel! Toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb je ook gelijk in, maar als je zoiets hier neer zet, kun je dat verwachten. Ik ken de mensen waar het hier om gaat wel persoonlijk (niet heel erg goed trouwens), maar dan voel je je toch een beetje betrokken. M.C. heeft het over haar vriendin die zo lang ziek is geweest, daar krijg ik het ook koud van en dat vind ik ook erg. Dat zou ik ook gezegd hebben als ze een topic had geopend. Ik zou bij dat soort dingen NOOIT 'who cares' zeggen, want natuurlijk raakt dat mensen. Niet zo'n breed publiek als met Azie, maar er zijn er altijd een paar.

Waarschuw beheerder
ONGELOFELIJK dat zoiets gebeurt!

Zo zie je maar weer: GODS WEGEN ZIJN ONDOORGRONDELIJK!!!!!!!

AMEN HALLELUJA!!!!!! :p
Waarschuw beheerder
Heb zitten denken, misschien is het wel een liqidatie om het een of ander op Hans Wiegel, en dat ze hem pakken door zijn dierbare af te pakken? 1ste vrouw ook auto ongeluk, 2de vrouw ook.. mischien hebben ze aan de auto gesleuteld?

.. Of kijk ik te veel films? :-p
Waarschuw beheerder
donateur
grappig zeg

Waarschuw beheerder
vreemde mensen hiero..

2 suzannuh:
anders ga je weer even met je poppen spelen, of is het al tijd om de naar bedje te gaan?

2MC:
Ik snap je sowieso niet:S. Je kan gewoon dingen niet met elkaar vergelijken.
Dingen die je persoonlijk treffen zijn altijd erger.
Ieder mens heeft shit of maakt bepaalde kloten dingen mee in het leven.
Alleen de 1 iets meer/erger dan de ander. Maar heb gewoon respect.(of reageer anders niet)
Zouden wij eens zo moeten reageren op iets wat je persoonlijk heb meegemaakt, denk daar maar eens over na!!

RIP en sterkte voor de nabestaanden
Waarschuw beheerder
Ik pak me poppen vast, dan bestel ik voor jou vast het busje van de 'Zonnebloem'

DEAL?

Waarschuw beheerder
Echt een dom mokkel, die 'Suzannuh'. :D

Inge
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, niet te filmen! Hoeft ook niet, die kijkt ze zelf al genoeg! :S
Waarschuw beheerder
Tis maar waar jullie je druk om maken HAHAHAHAHAHA
Waarschuw beheerder
donateur
Precies. Laat maar.