Partyflock

Forumonderwerp · 736994
Waarschuw beheerder
Wie heeft er voor mij nog een tip?
Ik zou graag naar malllorca willen (Palma/El Arenal) voor 8 dgn in de periode augustus en met het vliegtuig (liefst zwembad bij appartement of hotel).
Alleen is het allemaal erg duur. Ik kan het makkelijk missen maar ik heb het er niet voor over dus wie heeft er eventueel een gouden tip om de kosten zo laag mogelijk te houden (zat zelf te denken rond de €200,00)?

Of eventueel suggestie mbt villa is ook welkom.
En anders word het gewoon een last minute naar Spanje.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 20:52:
alleen je betaald je de pleures voor een taxi

vond ik juist wel meevallen (alhoewel we maar 1 keer met de taxi zijn geweest). we zijn van magaluf naar el arenal gereden voor iets meer dan 30 euri.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op zondag 28 augustus 2005 om 17:19:
heidi heidi ho

Tijdens NL - DUI riepen ze massaal "heidi heidi heidi heido hoooooooooo Holland... hoerenzone!"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 20:52:
Duitse Discotheken. Betaal je 20 euro en je moet alleen maar lang wachtten voordat je eindelijk wat te drinken kreeg. De sfeer vond ik daar ook dramatisch

Klopt! Lang wachtten viel wel meej maar de sfeer was niet zo van "we gaan feestuh", maar van "we gaan ons voor die 20 euro helemaal vol zuipen en dat is idd jammer en triest", maargoed Pacha, Titos en BCM maakten dat weer goed!
Waarschuw beheerder
barcelo pueblo park echt een dikke aanrader!

zei ik toch :-)

Hotel Aya (tegenover Balneario 4) was ook een top hotel! Maargoed kost wel 1000 euro voor 2 weekjes :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op maandag 29 augustus 2005 om 17:57:
Klopt! Lang wachtten viel wel meej maar de sfeer was niet zo van "we gaan feestuh", maar van "we gaan ons voor die 20 euro helemaal vol zuipen en dat is idd jammer en triest", maargoed Pacha, Titos en BCM maakten dat weer goed!

bcm was super ja.. maar toch, ik heb enorm toffe avond gehad in riu palace!

Waarschuw beheerder
en het strand was echt super relaxt gewoon heerlijk lekker warm zeewater

:respect:

Dat water was gewoon 30 graden of zo in die kaaj echt relaxed.

Jullie boffen dat je in goed weer terug komt. Bij ons was het 13 graden toen we landen in Brussel :(

Artiest M.O.K.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 augustus 2005 om 09:49:
(alhoewel we maar 1 keer met de taxi zijn geweest). we zijn van magaluf naar el arenal gereden voor iets meer dan 30 euri.

hebben wij ook een x gedaan. We betaalden 33 euro, en die gast reed ook nog om via het vliegveld. Hij zei dat hij standaard daar langs reed :S, tja ben je wel weer mooi ff opgelicht door die taxichauffeur !

Waarschuw beheerder
Dan heb je een vage taxi boi hoor. Wij waren vanaf Megapark tot ons hotel (km. of 3 een paar euri kwijt)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 augustus 2005 om 18:16:
hebben wij ook een x gedaan. We betaalden 33 euro, en die gast reed ook nog om via het vliegveld. Hij zei dat hij standaard daar langs reed , tja ben je wel weer mooi ff opgelicht door die taxichauffeur !

daar reed hij bij ons ook langs, maar wij hadden een vaste prijs afgesproken voordat we bij hem in de taxi stapten. kun je in dat soort landen altijd het beste doen omdat je dan zeker weet dat je niet wordt opgelicht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 augustus 2005 om 18:16:
We betaalden 33 euro, en die gast reed ook nog om via het vliegveld

MMM wij gingen met de bus ook gewoon langs het vliegveld van en naar Magaluf. Dus waarschijnlijk is dat het snelste :/
Waarschuw beheerder
donateur
Wij ook :) en met de taxi volgens mij ook..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :)Jojo op dinsdag 30 augustus 2005 om 13:55:
MMM wij gingen met de bus ook gewoon langs het vliegveld van en naar Magaluf. Dus waarschijnlijk is dat het snelste

hij boodt bij ons later zijn exuses aan en hij zei dat hij daar standaard langs reed, dus hij reed wel degelijk om !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 13:21:
hij boodt bij ons later zijn exuses aan en hij zei dat hij daar standaard langs reed, dus hij reed wel degelijk om

Ik zou echt geen snellere route weten eerlijk gezegd.

Waarschuw beheerder
Ben 3 dagen terug ...en het was super :yes:!!! :cheer:

Waarschuw beheerder
ik ben gister terug gekomen was echt super vakantie de jeepsafari was echt t leukste van allemaal ook waren wij die avond naar t feestpaleis gegaan toen the prophet zou komen en idd ook nie gezien haha maar verder echt super gehad :d

Waarschuw beheerder
Ben gister terug gekomen, was leuk! Lekker gefeest daar... (ook al was de muziek niet echt boeiend)
Eerste avond gelijk al lam en rondgehangen met een groep uit Noorwegen :) Verders ben ik superveel britten,iersen etc. tegengekomen. Heb weinig nederlanders gezien.. en had ik ook weinig behoefte aan want die zie ik hier wel weer genoeg. :P
Waarschuw beheerder
Vrij veel Italianen waren er ook trouwens !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op donderdag 1 september 2005 om 18:01:
Vrij veel Italianen waren er ook trouwens !

Ja dat klopt zeker... Sommige waren wel oke maar de meeste waren zo Asociaal als t maar zijn kon... helemaal tegenover vrouwen.. wat ik heb gezien en gemerkt tenminste..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kriss-One op donderdag 1 september 2005 om 18:04:
Ja dat klopt zeker... Sommige waren wel oke maar de meeste waren zo Asociaal als t maar zijn kon... helemaal tegenover vrouwen.. wat ik heb gezien en gemerkt tenminste..

die gasten zaten 3 uur lang op een terrasje met 1 koffie of een pils en in tito's zaten ers ook veel maar die gasten en vrouwtjes dronken gewoon de hele avond/nacht niets ! (dat terwijl het drinken duur was.. maar helemaal niets zuipen van 00:00 - 06:00 :S)
Waarschuw beheerder
klopt ook ja... en altijd om korting vragen bij alles... ging helemaal nergens over...

Waarschuw beheerder
nou wij zijn 1 avondje naar de bcm geweest heel vet daro hoor maar we waren zo blij da er nederlandse jongens bij ons waren want je werd er zowat half angerand door die spanjaarden iets minder dus maja ken nie alles hebben zeg ik altij maar
Waarschuw beheerder
Ben je alweer in Holland Krisis? Is volgens mij nu wel zo'n beetje afgelopen daar in Mallorca..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 september 2005 om 00:54:
half angerand door die spanjaarden iets minder dus maja ken nie alles hebben zeg ik altij maar

die spanjaarden waren idd vrij vies daar :S

vond de BCM ook wel cool om een keer geweest t zijn.. verder vond ik het uitgaan niet zo heel denderend!!
tito's was wel heel cool wat muziek betreft, maar verder was het niet veel!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DjKnox aka Nongetjie op vrijdag 2 september 2005 om 13:16:
Ben je alweer in Holland Krisis?

Jazeker... ben al terug sinds afgelopen dinsdag... maar de 23e van Augustus was t Feestpaleis alweer dicht.. dus heb ff een weekje vakantie kunnen vieren.. ook niet verkeerd 8)

Waarschuw beheerder
Ik ga volgende week zaterdag naar Mallorca, kan iemand mij een tip geven, waar je een beetje leuk kunt gaan stappuh????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 10:44:
Ik ga volgende week zaterdag naar Mallorca, kan iemand mij een tip geven, waar je een beetje leuk kunt gaan stappuh????

In september? Eehhmmmmmm 8)
Waarschuw beheerder
Riu Palace is volgens mij nog wel oke...
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vlieg om 18.35 richting Mallorca voor een maandje!

Zin in! :D
Waarschuw beheerder
haha ik ga zo lekker naar mallorca toe :mixje: :D
Waarschuw beheerder
Er is op Mallorca wel nog wat te doen hoor. Kwa discotheken en cafe's niet meer echt maar er zijn vooral oudere koppels nu.

Je kunt als je naar Playa de Palma/Arenal gaat naar Golf Fantasia gaan of naar Mega Park, daar zitten veelal Duitsers maar er is wel nog volk te bespeuren :)
Waarschuw beheerder
mallorca echt nooit meer dat is mijn mening heb nog nooit zoeen kut vakantie gehad
Waarschuw beheerder
Hoe kun je nou een kutvakantie hebben op Mallorca. Daar moet je gewoon echt je best voor hebben gedaan dan...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DjKnox aka Nongetjie op dinsdag 6 september 2005 om 23:36:
Hoe kun je nou een kutvakantie hebben op Mallorca. Daar moet je gewoon echt je best voor hebben gedaan dan

Wij hadden gewoon een super vakantie!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van early rave dave op dinsdag 6 september 2005 om 14:03:
mallorca echt nooit meer dat is mijn mening heb nog nooit zoeen kut vakantie gehad

Er was geen plek waar ze terror draaide ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kriss-One op woensdag 7 september 2005 om 13:07:
Er was geen plek waar ze terror draaide

Haha dan ga je maar naar LLoret naar de Cave waar die afgedraaide klaboesterberen zitten !
Waarschuw beheerder
Maaruh, nog mensen die in 2006 naar Mallorca terug gaan ?
Ik zelf niet. Ben dit jaar de 15x op rij geweest en nu vind ik het tijd voor iets anders! ghehe
Waarschuw beheerder
donateur
nope, ik ga niet terug naar Mallorca.
Heb een geweldige tijd gehad, maar wil volgend jaar weer ergens anders heen :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-leej op donderdag 8 september 2005 om 18:22:
nog mensen die in 2006 naar Mallorca terug gaan ?

Wij gaan waarschijnlijk wel weer(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 07:46:
Wij gaan waarschijnlijk wel weer(Y)

Als je een beetje een fatsoenlijk hotel zou zoeken: Hotel Aya is een aanrader. Goed verzorgd hotel, direct aan het strand tegenover Balneario 4. Dus een stapje naar Links ligt het NL-gedeelte en een stapje naar rechts het DUI-gedeelte :)
Waarschuw beheerder
Ik wil gvdomme weer terug naar Mallorca... maarja volend jaar zijn we daar weeer zeker te vinden wie gaan er allemaal nog meer volgend jaar???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op vrijdag 9 september 2005 om 07:58:
Als je een beetje een fatsoenlijk hotel zou zoeken: Hotel Aya is een aanrader. Goed verzorgd hotel, direct aan het strand tegenover Balneario 4. Dus een stapje naar Links ligt het NL-gedeelte en een stapje naar rechts het DUI-gedeelte

Appartement Tres Torres vond ik ook prima te doen. Het personeel is wel erg streng wat betreft overlast, maar de appartementen worden goed schoon gehouden en alles ziet er netjes uit. Zit trouwens in een straat tussen Balneario 4 en 5.

Waarschuw beheerder
donateur
Wij zaten in het appartement Ben Hur..
Is misschien maar goed ook, twas niet super luxe, maar de eigenaren konden Nederlands wat ons een hoop ellende heeft bespaart..

Anders konden we na 2 dagen al een nieuwe hotel gaan zoeken haha..
Waarschuw beheerder
ja hoe kun je nou op mallorca een kutvakantie hebben gehad?
Ik zou er zo weer heen gaan!
Inderdaad als je loiret en salou gewend bent,dan snap ik dat mallorca mischien is tegengevallen.
Nou ik vond het heel erg leuk daar!
Je ziet daar geen mensen van 16 /17 jaar zoals in salou,loiret.top vakantieeeeeeeeeeeeeeeee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 16:04:
Appartement Tres Torres vond ik ook prima te doen. Het personeel is wel erg streng wat betreft overlast, maar de appartementen worden goed schoon gehouden en alles ziet er netjes uit. Zit trouwens in een straat tussen Balneario 4 en 5.

Klopt ik kan die appartementen. Ik kan de eigenaar en we gaan elk jaar naar ons stamcafe daar op de hoek. Dus niet richting La Terrassa maar de andere kant op. Maar ik wil altijd een hotel aan zee zodat als ik om 05:00 's morgen op de balkon zit allemaal die acties van die bezopen duitsers mag zien :)