Jah Jah mensen ook ik ben nu iets meer als twee weekjes terug uit Mallorca

jammer genoeg!
PS: Heeft trouwens iemand die vage zwerver met dat gezwel onder z'n buik gezien op de boulevard (zit er elke dag)? Die jatte echt dat hele dorp bij elkaar. Op een gegeven moment had hij zelfs een hond gejat van iemand...
Nou vlak bij ons appartementen complex woonde dus zo'n onwijs stinkende zwerver in een auto

Komen we terug van een avondje stappuh, nemen die gasten van ons een aanloop en rennen ze met 5 man over zen auto heen. (die auto was al vet afgetrapt

) Komen we de vlgde dag terug van 't boodschappen doen, is de straat afgezet..... IS DIE ZWERVER

DOOD

Echt keivaag

!
veel maffe Duitsers, helemaal los
Dat was cker, wij zaten achter de boulevard in het duitse gedeelte, we moesten 10 minuutjes lopen en ons door de braadworsten en strontbezopen duisters heenwurmen!

maar heb me wel kapotgelachen!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 23:05:
Ben je daar niet voor gewaarschuwd door je reisleiding??? Wij namelijk wel en ook voor die balletje balletje spelletjes. Toch zijn er mensen die er nog intrappen.
Haha idd

wij hadden zon snugger figuur bij ons... steeds afraden en dan toch doen.. tjsah en toen wast

! jah lomp hé.
Bij de Amstelhof eten zuigt...Duurt zeker een uur voordat je je eten hebt.
Echt ja! En 't eten was ook niet lekker

Sorry Joey

En 't Amsterdam steakhouse zuigt ook! echt superslecht

. Broodje Jan tog nog vaak geweest (slecht hor nederlanders die niet zonder hun frietje oorlog kunnen

) We hebben tog vaak goed gegeten; bij een ander steakhouse, en 'n nederlandse tent met onbeperkt spareribs

en nog een paar!
Tot morgen in de feestpaleis!!! Hoelaat begint LUna hebbben jullie enig idee?? Ik vertrek morgen middag en kom daar savonds aan en gaan meteen door naaar luna!!!
Zijn wij ook geweest

, tog goed na men smaak, haha!Ook vaak in de Veronica geweest. En we begonnen bij de Double Dutch!!

lache tentje... moet je dobbelen voor shotjes, hoeveel je gooit die krijg je-> biggetje, sperma, berenlul enz Hoop dat je een goeie treft8)

)

!!Hé Ronald (haha onze propper uit 't dorp

)
Dus ckers een SUPER

vakantie!!

IK WIL TERUG