Partyflock

Forumonderwerp · 736994
Waarschuw beheerder
Wie heeft er voor mij nog een tip?
Ik zou graag naar malllorca willen (Palma/El Arenal) voor 8 dgn in de periode augustus en met het vliegtuig (liefst zwembad bij appartement of hotel).
Alleen is het allemaal erg duur. Ik kan het makkelijk missen maar ik heb het er niet voor over dus wie heeft er eventueel een gouden tip om de kosten zo laag mogelijk te houden (zat zelf te denken rond de €200,00)?

Of eventueel suggestie mbt villa is ook welkom.
En anders word het gewoon een last minute naar Spanje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wij gaan van 17 aug. tot 23 aug. naar mallorca (el arenal)
Volgens mij in het appartement Solimar!
Word denk ik wel een mooie vakantie :D
Waarschuw beheerder
haaaaaaaaai

in Cala 'dor is een nieuwe tent geopent...
vanaf eind maart begin april ongeveer..
en daar wordt het echt feest..
op de bar dansende barmedewerkers...
goede dj die alle soorten muziek draait...
wordt gewoon super...

en ik ga daar in juli, augustus werken..
:D

(K)KuSs
Waarschuw beheerder
wof is chill daar, betaal je 18 euro bij zon tent mag je 3 tenten in hoort bijelkaar,kan je nog gratis zuipen ook is wel bkwaliteit merken maar boeie zuipen!

nog een tent betaalde ik 9euro waren we met zijn 4en kreeg je een literfles wodka en binnen gratis zuipen en toen we weg gingen kregen we alle 4 nog een fles nep champ. maar boeie volop zuipen daar.

Echt geloof me je gaat daar kapot ben er een week geweest en de laatste dag voelde ik mijn pens zo erg dat ik toch maar doorgegaan ben wahahaha! suc6!
Waarschuw beheerder
vergeet de BCM niet kost ook iets van 20 euro maar weer gratis zuipen en voor de mensen die alleen echt alcohol kunnen verdragen moet je in die tent naar boven daar kan je aan de bar smirnofs en breezers halen voor 1 of 2 euro per stuk. niet normaal! moeilijke tent geloof me!

tent zit in hoofdplaats geloof ik, zit je el arenal gewoon met 4 man taxitje pakken is goedkoper dan die bus maar ja wel met 4 man dus.......
Waarschuw beheerder
Wie gaan er de 1e/2e week van juli naar Mallorca.
Waarschuw beheerder
Weet er al iemand iets over de line up in het feestpaleis?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Of eventueel suggestie mbt villa is ook welkom.
En anders word het gewoon een last minute naar Spanje.

Alsof je voor 200 euro een last minute in het hoogseizoen kan boeken.. last minutes in de zomer zijn echt niet goedkoop! Uit ervaring zijn dit gewoon net zulke hoge bedragen en kom op .. een villa van 200 euro.. :/

skrale beuker!
Waarschuw beheerder
Playa de Palma... Riu palace.. ik hoop dat ze nog eens zo'n line up's als 6 jaar geleden daar neer zullen zetten.. maar helaas de eigenaar van de riu palace owned zo ongeveer alle bekendere tenten daar.. dus geen cosmic gate, green court, gary d, quicksilver en die shit :-(
Waarschuw beheerder
ik ga waarschijnlijk 5 weekjes naar mallorca (hoogseizoen)...werken bij mijn oude baas...en iedereen weer zien...veel zin in!!!

ik mis echt wel de mensen die daar wonen en ik al sinds augustus niet heb gezien...
Waarschuw beheerder
29 July, 12days... naar MALLORCA Playa del palma wordt zekers los gaan Volendam is MASSAAL aawezig KNALLEN!!!!!!!!!!!!!!!!:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geen ________// meenemen he uit Volendam ;p
Waarschuw beheerder
ik zit in fontanellas playa waar tis week nie

Waarschuw beheerder
donateur
Krijg echt weer zin om er heen te gaan als ik al deze posts zo lees :D

Het is wel de bedoeling wat mij betreft om dit jaar weer naar Mallorca te gaan (waarschijnlijk dan Magaluf, misschien weer El Arenal), maar heb nog niks geboekt ofzo :)

Waarschuw beheerder
donateur
Nog meer mensen die in hotel San Diego zitten?

Zat ik vorig jaar, prima hotel (Y)

Misschien een beetje ouderwetse inrichting, maar erg netjes :jaja: Aardige mensen ook, behalve de bewaker, maarja die had daar zijn redenen voor :P

Ligt echt direct aan het strand B) En op dat deel van het strand staan ook de palmbomen (Y) Ligt wel aan het begin van de boulevard, dus je moet altijd wel 10-15 minuten lopen voor het uitgaan zeg maar, maargoed is geen drama, juist wel gezellig eigenlijk. Zeker op de terugweg gebeuren er dan altijd wel leuke dingen :D
Waarschuw beheerder
Ben ik blij dat we een goede keuze gemaakt hebben dus:d

Thanx for the info Iguana_(y)
Waarschuw beheerder
Hahaha ik zal wel even uitkijken met _____/ mee te nemen, straks nog vast ook daarzo, en daar zit je lang niet lekker met GuarDian Seville ( hoe je het ook schrijft ) die meppen er wel op los zieje.... :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
geen ________// meenemen he uit Volendam

:respect:

Waarschuw beheerder
Kan iemand mij wat meer vertellen over appartementen Ben Hus in Playa de Palma op Mallorca??
Waarschuw beheerder
heb der familie wonen dus dat probleem heb ik niet...

Waarschuw beheerder
Met een beetje geluk zit ik er dit jaar de maanden juli en augustus. Begin april krijg ik het te horen...
Waarschuw beheerder
Wie gaan er de 1e/2e week van juli naar Mallorca.

Jojo wanneer zit jij er precies dan? ik ben daar vanaf 29 juni t/m 13 juli! (Y)

Waarschuw beheerder
Weet er iemand iets over Hotel Ondina in El arenal??
Waarschuw beheerder
http://www.ilovemallorca.nl/verblijven.asp?waarheen=reacties&hotelnr=131

hier staan een aantal reacties over het hotel ondina!
Waarschuw beheerder
wij gaan ook begin juli naar mallorca welke hotel/appartement moeten we nog ff bekijken
Waarschuw beheerder
wow,,ondina???

ik heb er toch best effe gezeten...maar dat ken ik echt niet...

Waarschuw beheerder
wij zitten voor 600 euro all in2 weken in hotel lunapark
mag niet klagen dus,,, heb er zin in!

Waarschuw beheerder
In 2003 geweest, ook in Luna Park, goed hotel, niet ver van het strand, wel aan begin vd boulevaerd, dus als je naar de discotheken zoals de Paradies wilt, wel ff lopen, maar onderweg kun je bij de Heeren van Amstel ff een stop houden, ook heel gezellig daaro!

Waarschuw beheerder

het enige wat ik ervan weet is dat het nadat ik met mijn vriendengroep geweest zijn nooit meer het zelfde zal zijn :D
Waarschuw beheerder
wat,,je vriendengroep of hotel ondina???

Waarschuw beheerder
Ik heb vorig jaar in Hotel Mango gezeten. Erg gezellig met supergrote balkons. 10 meter vanaf het strand. En volgens mij betaal je iets van 15 euro per nacht, zonder ontbijt. Maar bij de strandtentjes kan je erg lekkere tosti´s en fruitshakes halen.

Waarschuw beheerder
wie gaat er deze zomer naar Mallorca, El Arenal??

Waarschuw beheerder
ik ga met 4 vrienden 12 dagen lang genieten van alles wat Mallorca te bieden heeft!! en dat is zon, zee, uitgaan en hopelijk veel leuke nederlandse dames!

Waarschuw beheerder
donateur
hopelijk veel leuke nederlandse dames!

als je daarvoor naar Mallorca moet gaan..
Waarschuw beheerder
heb je dan een ander voorstel?

Waarschuw beheerder
tuurlijk moet je voor de leuke nederlandse dames naar Mallorca gaan! die spaanse dames eten alleen maar fruit....
Waarschuw beheerder
nederlandse ook met 40 graden...

Waarschuw beheerder
en hoe eet je met 40 graden een sappige sinaasappel of mango??

Waarschuw beheerder

In welke periode zal jij daar aanwezig zijn Lief_Meisje18?
Waarschuw beheerder
mango is vies daarvan krijg je haren tussen je tanden...ha ha...

Waarschuw beheerder
goed dat ik het weet.. geen mango's aan spaanse (of hollandse) dames aan bieden dus! houden we het maar bij een fruitig mixje op basis van rum of wodka..

jij bent deze zomer dus ook in Mallorca ARWEN? kun je mij vertellen waar ik het beste met m'n vrienden op stap kan gaan? (El Arenal)
Waarschuw beheerder
ik heb er gewoond,,anderhalf jaar...ga van de zomer 5 weken...

stappen???ligt eraan waar je van houd???
Waarschuw beheerder
schat,,maar met je vrienden???

welke vriendjes???? je hebt er 0...!!

Waarschuw beheerder
hoe kun jij mij wijs maken of ik wel, en zo ja hoeveel, vrienden ik heb??

dat jij anderhalf op Mallorca hebt gewoond, wil niet zeggen dat je kunt oordelen over mensen die je niet kent!

boeit verder ook niet, ik kom jou toch niet tegen daaro...
Waarschuw beheerder
jezus wat een temparementje,,je snapt toch wel wat ik bedoel of niet...maak je niet druk....
Waarschuw beheerder
Goooooooooooeeeeeeeeeeeedemorgen! Heey Arwen ik vind wel dat jij erg lelijk doet hoor! hou k niet zo van!
Waarschuw beheerder
doe ik lelijk???ik zou niet durven...ga jij ook naar mallorca???

Waarschuw beheerder
oke oke, temperament ligt er soms idd te dik bovenop bij mij.. maar goed, de temperatuur is hier ook niet zo aangenaam als op Mallorca!

Al Laptoor, wij gaan er met de rest ongetwijfeld een onvergetelijke tijd van maken :)
Waarschuw beheerder
ik zit nu niet in mallorca,,woon nu gewoon in nederland...ga er pas het hoogseizoen heen...

veel plezier jullie...

Waarschuw beheerder
dankjewel! ga jij ook naar El Arenal? in ieder geval alvast een prettige vakantie gewenst!!