Partyflock

Forumonderwerp · 736709
13601x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
eey zijn dr nog meer hier met 1 of meerdere fretten...

K heb er 1 van 4 jaar Hobbel tis een harlekijn ... k heb m gekregen van me oude stage adres bij stichting de nederlandse frettenclub omdat hij niet met andere samen kon,
echt een relaxt beesie :P
Waarschuw beheerder
Cool Diene... ik wil ook een beker!!

Als ik mee zou doen met een frettenbaanrace, dan wint Floyd echt niet... dies veel te druk met andere dingen en die komt ni eens vooruit met die dikke kont ;)

Maar ik hou wel van em hoor :bah:
Waarschuw beheerder
is inderdaad leuk zeg !!! wil ook een keer.
twister loopt iedereen er uit denk :P
Waarschuw beheerder
Denk je dat echt nvn girl????

Twister zal t nooit van Spikey winnen.... :S
Die rolt de bak gewoon door ipv rennen...;)
Waarschuw beheerder
whahah,weet niet maar lijkt me wel leuk om het eens uit te proberen.
:bloem:
Waarschuw beheerder
Ja cker dat lijkt mij ook leuk!!
Maar tis altijd zo ver weg...

Is er ook nog es een x één dicht bij Zwolle in de buurt?

Waarschuw beheerder
gelukkig dat het nou weer beter gaat.
had de dokter ook een verklaring ?
kon die gewoon niet goed tegen het medicijn ?

hij reageerde gewoon heftig op het medicijn :(
gelukkig gaat alles wel goed weer
:)
Waarschuw beheerder
Hey M.C heb je dat nieuwe fretje nog opgehaald?
Daar heb ik ook nog helemaal nix over gehoord...

Waarschuw beheerder
neeh ze hadden degene die ik wou niet meer :/
Waarschuw beheerder
Aaaaaah das wel jammer...
Op marktplaats staan ook nog heel veel leuke fretjes...:D
Waarschuw beheerder
heb je geen wedstrijd : pak de andere fret haha :P
Waarschuw beheerder
als je nog ff gedult hebt dan heb ik binnekort een nestje of teminste mijn fret :D
Waarschuw beheerder
hey, valenino rossi 46,
is dat een amerikaanse bulldog op je forumfoto?
mooi beesie!
Waarschuw beheerder
mijn 2 fretjes zijn trouwens hoogstwaarschijnlijk zwanger :D
de angora is al 50 gram aangekomen in 2 weken en de silver mitt al 35 gram.
ze zijn 22 mei uitgeteld, maar wat duurt dat lang zeg, als je moet wachten :D
Waarschuw beheerder
hahah ja indd
maar als het zo ver is denk je weer ,wat is het allemaal toch snel gegaan.
Waarschuw beheerder
LEUK!!!!!!!!

Dus over ongeveer een maandje krijgen we beebiefoto's

Ooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhh, kan nou al niet wachten ;)

:bah:
Waarschuw beheerder
ik heb een paar jaar gelden een fret gehad echt een leuk beest altijd stoeien met de kat en de hond achter na helaas is ze al een tijdje dood(snik)
dr naam was doelie:D
Waarschuw beheerder
Mijn fretjes stoeien ook altijd met de honden...
Of nou ja, eigenlijk andersom...

Dan mokken en rennen de fretjes blij door de kamer en dan komen de honden eraan die knallen zo tegen ze op!
De fretjes mokken als een tierelier, zo geweldig vinden ze dat!
Waarschuw beheerder
ja bijna baby foto's :D

met het vorige nestje had moeders een melkklierontsteking en konden de pups vor 2 weken niet bij mama.
dus toen heeft onze hond macha (rottweiler) ze verzorgt elke dag netjes wassen enz..
echt leuk hoor,en meteen goed gesosialiseerd!

als ze geboren zijn dan zet ik foto's op de site :D
Waarschuw beheerder
Aaaaaaah wat een lieve hond zeg!!! En iedereen maar zeggen dat Rottweilers gevaarlijke honden zijn :X (nog nooit één meegemaakt, maar okay!!)

Ja ik ben echt benieuwd!!!!:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
rottwielers gevarlijk?
een chiwawa is nog gevaarlijker!!!! :D
nee maar de hond word zoals je hem opvoed.
vaak licht het helemaal in je eigen handen. :P
Waarschuw beheerder
Hahaha ja mn zus heb ook een chihuahua...
Tegen over ons is hij heel lief, maar tegenover vreemden kan ie echt heel gemeen zijn!

nee maar de hond word zoals je hem opvoed.

Klopt, is helemaal waar...maar toch moet ik toegeven, dat het krengerige bij de Chihuahua vaak in het karakter zelf zit....

;)
Waarschuw beheerder
geef mij maar een american bulldog
Waarschuw beheerder
Nee Mastino Napoletano!!!

Die wil ik later als ik groot ben!!!

[img width=259 height=319]http://oglasi.aladin.co.yu/images/910_2lvoYYfCXA.jpg[/img][img  cacheid=00135fa60018a18660617ad61a00b2fd97]http://www.moloss.com/breeds/mn/m005/a002.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mastinootjes zijn lief!!! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mijn bulldog Dino, net een jaar oud:

[img width=615 height=461]http://www.amerikaanse-bulldog.nl/modules/coppermine/albums/userpics/10220/dinosurfgat.JPG[/img]

[img width=480 height=640 cacheid=0002316300052603675e921a1a00b383c8]http://img.photobucket.com/albums/v207/diene/IM000805.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Mooi beessie Diene!!!!!
Echt wel zo!!!
Dat vind ik trouwens ook een supermooi ras...

Ik hou wel van dat brede, gespierde... niet omdat het stoer is, maar omdat ik het gewoon echt mooi vind!!
Waarschuw beheerder
Hoe is t met de fretjes van iedereen??

Met die van mij gaat het goed, alleen is mijn beer heel erg afgevallen en mijn andere is weer moddervet... hahahaha... Lang leve de dikzakken ;)
Waarschuw beheerder
hier gaat het goed,
de geholpen fretjes vallen wat af, maar dit komt omdat het weer zomer wordt.
de zwangere vrouwtjes worden al lekker dik.
over 9 dagen moeten de 1e 2 bevallen.
dus we gaan een spannende tijd tegemoet.
zodra de pups geboren zijn, zal ik foto's plaatsen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..][\/][iekos.. op donderdag 12 mei 2005 om 17:44:
Hoe is t met de fretjes van iedereen??

zit al vanaf woensdagochtend bij mn vriend, heb mn liefje niet meer gezien sindsdien :(
mis em echt vreselijk :o gelukkig maar tot maandag ben ik dr niet en dan ligtie weer lekker naast me in bedje (L)
maar ik weet dat mn vader ook helemaal gek op hem is en mn zusjes dag en nacht met hem aan het wandelen zijn
dus hij is wel in goede handen :)
Waarschuw beheerder
Met mijn fretjes gaat het goed. Ze liggen nu te slapen.
Slaap jij met je fretjes in bed M.C? Hehe wat leuk :)
Mijnes slapen gewoon in een kooi met z'n 2tjes.
Zijn echte schatjes :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van diene op donderdag 12 mei 2005 om 19:53:
de geholpen fretjes vallen wat af, maar dit komt omdat het weer zomer wordt.

Vallen ze dan af???
Ik vroeg me al af, waarom mijn altijd zo'n dikke beer, ineens zo is afgevallen... Hijs echt dun geworden.
Zal daar dan wel aan liggen!!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 mei 2005 om 22:11:
en dan ligtie weer lekker naast me in bedje

Pfff... dat hoef ik niet eens te proberen!! Dan heb ik echt wel van die scherpe tandjes in mn benen staan :(
Heb je wel mazzel mee M.C!!!!! Kwou dat ik dat kon!!(L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debbie :woopwoop: op zondag 15 mei 2005 om 22:45:
Slaap jij met je fretjes in bed M.C? Hehe wat leuk

nah ik heb dr maar 1tje dus dan issie zoizo wat aanhankelijker denk ik, ookal zittie heel vaak met de katten of honden te stoeien/knuffelen
maja mijne hapt ook erg graag in mn teentjes, dus ik wikkel me helemaal in mn deken zodatie daar niet bijkomt en dan komtie vaak op mn buik ofzo liggen, of gewoon op de deken
of als ik op de laptop zit, dan komtie op mn schoot liggen, of op de laptop lopen springen van "geef mij aandacht!"
Waarschuw beheerder
heyhey,
nog 2 daagjes en dan is het zover :D
ik kan haast niet wachten.

silva en zwabber staan op knappen en de hele kooi ligt vol met haar.
ze hebben nu hun korte moedervachtje, en vooral bij zwabber de angora staat dat heel raar, dat korte haar..

hier ff 2 fotootjes van hun met 4,5 week zwangerschap:

Silva:
[img width=230 height=307]http://groups.msn.com/isapi/fetch.dll?action=MyPhotos_GetPubPhoto&PhotoID=nFgAAALEFvSvagdn1J8x!er!h7RXPD8TsiGOKjRDRKeLcR30Y9aj5qA[/img]

Zwabber:
[img width=154 height=205]http://groups.msn.com/isapi/fetch.dll?action=MyPhotos_GetPubPhoto&PhotoID=nFgAAAJAFlCr7TNVHtnuj!keqtZpV3hbqkF7enryvh3x6LrXdpuvg*Q[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
aww hoe lief (L)

ben benieuwd naar de kleintjes!
Waarschuw beheerder
So cute!!!!!!!!!
Ben ook heel benieuwd!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ik ben trouwens op zoek naar een goed ontwormingsmiddel voor mn skatjes...

Wat gebruiken jullie???

Waarschuw beheerder
Ach al die verhalen zijn zo herkenbaar!!!

Wij hebben een fretje die door mijn vriend buiten gevonden is! Tja en dan heb je ineens een fretje! Zijn moeder was ook flink woest toen hij ermee thuis kwam! Ja maar ma anders laten ze hem inslapen in het dierenasiel!

Onder tussen zijn we dolblij met haar en zelfs mijn schoonmoeder is bij gedraaid! Ze wordt al wel een oude muts hoor! Is het laatste jaar erg hard gegaan! We hebben bij de frettenstichting nog gekeken voor een maatje maar zij hadden er maar eentje die alleen was en die viel ons meissie aan! Dat hoef ik niet!

In bed slapen doet ze bij mij ook wel, maar alleen als ik erin stap als zij al half slaapt, anders gaat ze werkelijk overal aan zitten knabbelen, vooral oren!

Ik ben ook reuze benieuwd naar het nesje van Diene!

Kom maar op met die pica's! Zal even kijken of ik er ook een paar kwijt kan!

[img]http://storage.msn.com/x1p4JHjVbcjTC8pxd8hfNR3SUvZ313bq-SFdN2KhGuVzddQeTQIvDyQ-36Xbypy5adXoSq4JZwQAfu-PfMir5dlNudqnxVy8uA1Y-sAiGv1n4NzQiI_v8kHLNEOPnHX-1fJkVStOyIVCOU[/img] :knuffel:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben ook wel benieuwd naar jouw fretje (k)S@nny(k)...
Hoe lang heb je haar nu al dan?

Waarschuw beheerder
Mijn vriend heeft haar nu ongeveer 5,5 jaar! Ze wordt dus echt al een beetje oud!

Ligt de hele dag te slapen en is alleen vanaf 21.00 tot 23.00 actief! als ik dus thuis aan het werk ben is ze er de hele dag uit! Wat een lekker leven heeft ze he?!

We hebben wel een nieuwe kooi gemaakt sinds we op onszelf wonen en als deze meid er niet meer is gaan we twee of drie nieuwe halen bij de Frettenstichting in Breda! Ik hoop dat het voorlopig nog niet gebeurd!

Ze is nooit geholpen en heeft nu dus een klein lekprobleem! Haha, iedere dag dweilen dus! Ze is er niet ziek van, dus ik hoop dat dat aan haar voorbij gaat. We kunnen haar nu ook niet meer laten steriliseren omdat de dierenarts denkt dat ze dan wel eens niet uit de narcose kan komen ivm met de leeftijd! Wij wilden die gok niet wagen en laten het dus maar zo!

Mijn vriend heeft haar Kami genoemd! Afkomstig van kamikaze omdat ze zich nog wel eens van de trap liet vallen! Tja waarom zou je lopen als vallen veel sneller gaat!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 12:54:
Mijn vriend heeft haar Kami genoemd! Afkomstig van kamikaze omdat ze zich nog wel eens van de trap liet vallen! Tja waarom zou je lopen als vallen veel sneller gaat!!

:respect: Wahahahahahahaha wat lief....

Ik hoop ook voor jullie dat t goed blijft gaan en dat ze nog lang bij jullie mag blijven!!!!:bah:

Waarschuw beheerder
Ja laten we het hopen!

Leuke site trouwens!! heb een berichie achter gelaten!!

Waarschuw beheerder
mijne is trouwens gek op ijsjes :vaag:
Waarschuw beheerder
heb ook een fret!

en hij heet

Freddie

Waarschuw beheerder
mijne heet fretje :9

Waarschuw beheerder
Zijn toch eigenlijk een hoop mensen die een fret hebben?! Verwacht je niet?! Iedereen kijkt je altijd zo raar aan als je zegt dat je een fret hebt!! en natuurlijk het standaard antwoord! Maar die stinken toch onwijs! Nou ik vind dat het reuze mee valt, als je maar oplet dat de kooi gewoon lekker schoon is!!

Die muts van mij heeft mij net weer flink aan het werk gezet! Even een momentje niet opgelet en weer een plantenbak uitgegraven! Shitzooi!!

altijd weer lachuh met die gekkies!!
Waarschuw beheerder
Wahahahahaha, ja dat zijn altijd de leuke dingen.
Als je niet opletten halen ze de hele huiskamer overhoop.

Die van mij hebben op één van de slaapkamers een hele hoek van de vloerbedekking losgekrabt... :[
Maar ik kan nooit boos op ze worden, daarvoor doen ze gewoon veel te grappig.
Als je ze op iets betrapt, gaan ze er altijd op zo'n leuke manier vandoor... springend en mokkend (L)

Thnxx Sanne voor je leuke berichtje!!!
Moet mn site weer es hoog nodig updaten :D:D:D:D

maar nogmaals: Wie gebruikt er ontwormingsmiddel??
Zo ja, welke???????

Ik moet ze nodig ontwormen, maar geen spul is me goed genoeg, dus please tell me!!!!!!!

(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
(L)FERRET(L)RULES(L)
(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ontwormingsmiddel? Nooit aangedacht dat je dat ook nog moest doen? doe je dat omdat ze vaak buiten komen ofzo??

Ik denk namelijk niet dat het bij die van mij nodig is?! Komt bijna nooit buiten, alleen op het balkon en daar heb ik geen gras?!

Andere mensen hier een mening over???
Waarschuw beheerder
Ik doe gewoon het zekere voor het onzekere...
Mijn grote beer is ineens heel erg afgevallen en misschien komt het omdat hij wormen heeft oid...
Je kunt nooit zeker weten....

Als hij nooit buiten komt, denk ik ook niet dat het nodig is om hem te ontwormen. Die van mij komen nog wel eens buiten...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..][\/][iekos.. op dinsdag 24 mei 2005 om 17:46:
maar nogmaals: Wie gebruikt er ontwormingsmiddel??
Zo ja, welke???????

bij de dierenarst 1x een pil gehad en verder nooit last van gehad :S

hij had wel iets VOOR DE HOND gegeven dus missc werkt t ?:9
Waarschuw beheerder
Weet je nog welk merk dat was M.C????
Ik ben bang dat ik anders misschien iets krijg/koop wat veel te zwaar is voor mn poppies... en dat mag natuurlijk NOOIT ;)