Partyflock

Forumonderwerp · 736624
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
Deze gaat het meest uit naar de technolovers onder ons.....waarom hou je juist van techno en b.v. geen hardstyle....??????

Om te beginnen:

Voor mij is de sfeer 1 van de belangrijkste dingen.Op pure technofeesten is de sfeer altijd goed..Geen vechten ofzo...En natuurlijk muziek.Tis maybe beetje cliche maar naar mijn mening is techno ECHT intelligente muziek.
oneindig bla bla bla idd:yes:

adviesje miss....
open een topic: Waarom is techno niet intelligent, en waarom zijn techno mensen arrogant?????:P
laatste aanpassing
En dan weer verder grooven/hoppen/house-en

eyzzzzzzz ik hop, jij grooved!!! :-)

iedereen zijn eigen smaak, ik zal mij nooit beter voelen dan een ander omdat ik van techno hou!!! De grootste onzin die er is.

Ik hou absoluut niet van minimal en dat soort techno... publiek is gewoon te kut/hip... truckerspetten te grote zonnebrillen en ga zo maar door.

je moet niet gaan generaliseren he, ik denk dat het overgrote deel van het technopubliek gewoon normaal gekleed is. maar jah, wat is normaal tegenwoordig....

het liefst ga ik met een paar oldskool nike's en een t-shirtje met mijn lievelings joggingbroek naar een technofeest. kan ik me lekker bewegen. Maar jah, dan kom ik nergens binnen.
moet je me toch is uitleggen wat grooven/housen/hoppen is....Ik doe altijd maar een beetje :bounce:en :P
grooven is wat kimmi doet(volgens haar zeggen)

hoppen is wat ik doe, als ik je tegenkom doe ik het wel voor. is niet speciaals hoor, is onstaan uit noodzaak. ik kan namelijk niet dansen :-)
laatste aanpassing
Ff ontopic: De sfeer (Y)

Ik ga veel naar hardcore/darkcore feesten (heel af en toe naar gemixte feesten) en veel naar techno feesten (jaja rare combi blabla) maar nergens is de sfeer zo goed als op een techno feestje :no:

rare combi? ik doe precies hetzelfde eigenlijk :P
:O ik ben niet de enige

:D:D:D

van techno tot terror ;)

ik rel altijd op technofeesten. Kan het echt niet laten. Zo gauw er techno gedraaid wordt, moet ik gewoon iemand op zijn bek slaan. Kheb liever hardstyle, daar word ik rustig van. ;)
laatste aanpassing
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
Voor mij is de sfeer 1 van de belangrijkste dingen.Op pure technofeesten is de sfeer altijd goed..Geen vechten ofzo...

Ben ik het niet mee eens :no:

Je weet vooraf nooit wie er allemaal naar een bepaald feest komen. Bovendien is het vaak zo, hoe groter/massaler het feest is, hoe meer kans op rellen er is. Er lopen altijd wel groepen mensen rond die elkaar niet mogen (ook op technofeesten).

Zeker als de organisatie ook nog een gratis kaarten gaat uitdelen (als het feest niet uitverkocht is), trekt dat vaak mensen aan die niets op feesten te zoeken hebben :S

Voorbeeld van technofeest waar veel gezeik was?
Afgelopen Carl Cox & Friends in Ahoy