Partyflock

Forumonderwerp · 736418
Per heden is het Masters of Hardcore forum niet meer.
Het forum had naar de mening van A&A 'geen toegevoegde waarde meer voor de website en de Masters of Hardcore fans'. Ik zal m'n eigen mening hierover even buiten beschouwing laten, maar op z'n zachtst gezegd vind ik t lullig dat de moderators hierover niet ingelicht zijn geworden.

Ik wil graag de MOH Forumleden die ook hier rondzwerven bedanken, en ze vragen zich tot mij te richten via een PB. Het was een sterk forum, en ik denk dat contact houden met elkaar toch zeker wel gewenst is. En misschien kunnen we dan in de toekomst elders een onderkomen vinden. :)

(alvast mijn dank aan de moderators hier dat dit bericht kan blijven staan...)

Groeten,

Tristan
Parafriction
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 557, 608, 41089}
jammer.....maar het zat er wel dik in natuurlijk.....op het forum van MoH werd alles van MoH continu afgezeken....ze hadden natuurlijk zoiets van 'houjebekstrecist'

dus http://www.kraakpiep.nl ?

hahahahahahaha...

Staan jullie daar echt van verstelt dat het moh-forum niet meer bestaat ???
ppffff

Toen ik er nog opzat was er nog een beetje leven...

Vroegah vroegah ..Toen er nog leven op het moh-f. zat...

Toen jullie mij geband hadden is het alleen maar in een snel tempo doodgebloed...en dat weten jullie ook wel ...pffffff ...en nu komen ze hier janken pffff
Wel zielig maarja...

Greetz
-Alles Kapot- / Threestepsahead / HardcoreBooster

C YA
laatste aanpassing
ben benieuwd of Heer Blast nog reageert :P
HAHAHAHAHAH ben jij die ongelovelijke kneus daar :D:D:D

schaam jullie maar hard !
negeer m maar... doen wij ook al jaren ;)
Ook hier heb ik afentoe wel eens reacties van je gelezen, maar je bent hier net zo bekrompen nerd als op het ouwe forum. Werelds dit :D

je denkt toch niet dat OUT hier gaat reageren.

zou ik ook niet doen, ik had dat forum allang dichtgegooid !!!
nou nou nou, alsof het hele forum verhing van anti-moh propaganda

Werkzaam bij KraakPiep
Dione: idd. Vanavond hoop ik het online te krijgen :)

jij =X= ? sinds wanneer ken jij php dan :p
Ik vind Hardcorebooster best kinky :bloos:

Wie heeft jullie los gelaten op het moh-forum ?

http://forum.mastersofhardcore.com

:respect:
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
php is een eitje en een eitje is goed voor de zaadjes

ik ken geen php, dat laat ik doen. hehehe.

Oohnee he, daar hebben we Hardcorebooster weer..
laatste aanpassing

ik ken ook geen php, voor me site heb ik gewoon wat scriptjes geript :p

k'leesde [ ja lezen van het moh-forum is verleden tijd] het moh -forum wel nog iedere dag...de posts van een hele week ver kon ik in 10 minuten lezen...

k'heb dan ook wel dat topic gezien van lonsdale hoer...

Tjah k'vind het wel belachelijk dat zo iemand daar een naam bij bedenkt bij haar foto [ de meneer in kwestie zal ik niet vermelden van wege mijn goed hart die ik nu nog heb , hij komt gewoon van het hoge...]

Jullie allemaal vet lachen met lonsdale hoer en het msn topic enzo... Maar zei heeft het laatst gelacht !!!
hehe...die vind ik wel goed...
Respect dat lonsdale hoer het moh-forum neer gekregen heeft...

Jullie hebben nu misschien haar leven verpest met jullie gezever over dat meisje... misschien is het nog een normaal meisje ...wie weet...

aja en over MOB ... ik stem voor kleuter !!!

hmm hoor ik daar nou een lama schijten? :o
blijkbaar
laatste aanpassing
jongen, wil je je snater eens houden?
voor wie is die
zij heeft het MOH -forum niet neergekregen ezel, kwam door negatieve uitlatingen jegens alles wat met MOH te maken had :)

Snater? Tiefusmuil bedoel je.
Wat een mongool is dat zeg :S
hal: voor booster... ;)
hahahah dat waren nog eens tijden met hem:P

ojee hardcore-oester :| :d
:D hardcore oester hahahahah
hardcore kneus
Maar zei heeft het laatst gelacht !!!

aja en over MOB ... ik stem voor kleuter !!!

Dat snap ik, als je er zelf ook nog eentje bent....
k'leesde [ ja lezen van het moh-forum is verleden tijd] het moh -forum wel nog iedere dag...de posts van een hele week ver kon ik in 10 minuten lezen...

k'heb dan ook wel dat topic gezien van lonsdale hoer...

Tjah k'vind het wel belachelijk dat zo iemand daar een naam bij bedenkt bij haar foto [ de meneer in kwestie zal ik niet vermelden van wege mijn goed hart die ik nu nog heb , hij komt gewoon van het hoge...]

Jullie allemaal vet lachen met lonsdale hoer en het msn topic enzo... Maar zei heeft het laatst gelacht !!!
hehe...die vind ik wel goed...
Respect dat lonsdale hoer het moh-forum neer gekregen heeft...

Jullie hebben nu misschien haar leven verpest met jullie gezever over dat meisje... misschien is het nog een normaal meisje ...wie weet...

Donder toch op man met je vieze SStinkHHoer :[

Dat wijf heeft een heel verhelderend leermoment gehad:

- Digitale 'erotische' *ahehem* foto's laten rondslingeren op internet is niet verstandig
- Als je duidelijk laat merken bepaalde mensen te haten haten andere mensen jou meestal ook

Welnu, wie heeft er nog een linkje naar die prachtfoto om even te verhelderen over wie we het ook al weer hadden? Mensen konden wel eens niet begrijpen waar we het over hebben :devil:
Waar is Highlandz, die smeerpiep

hehehe :P
Wie de neuk is 'lonsdale hoer' ? :S

jer-oen gok ik als iemand een hoer is is hij het wel ;)
laatste aanpassing
nee dat lekkere wijf in d'r lonsdale pendek
Nou als je die ziet, lig je te snikken van het lachen Strymon :D

pffff jij vind dat erotisch ..Pffff...ze staat niet eens naakt... het is maar wat je geil vind é...

jullie zouden ze gewoon stiekem eens willen neuken... pfff als er geen lonsdale leeuwtje op haar slipje stond had je er niet over gepraat ...

hahaha

en geloven jullie dat zelf wel dat het komt over de negatieve moh - denk beelden ???
wake up...

ik weet ook wel dat er soms niet echt possitief erover geblaad werd...en dat er daar veel zitten die de mainstream hardcore sound niets meer aan vinden , dit zijn dan ook wel de ietsie wat ouderen...er werd ook wel veel ...maar er zijn er wel daar nog die het wel goed vinden.. en het topic over de nieuwe moh cd is positief ...

dus maak het maar lekker jezelf wijs dat het door dat komt dat moh-forum down is...

ik ben er zeker van dat lonsdale hoer alles in het werk gesteld heeft om het moh - forum dood te laten gaan... en ze is er in geslaagt ook...
laatste aanpassing
iemand zal die foto toch nog wel hebben toch?

hmmm .. wil die pic wel eens zien ...lachen is nooit verkeerd :D

hardcore booster moet je niet weg ofzo? Of ben je nog steeds aan het huilen dat de mensen je niet leuk vonden op MOH forum?
Ik denk dat onze lonsdale vriendin het iq mist om een degelijke brief te schrijven om het forum dood te laten gaan :)
twas een belg he?

hooligana88@hotmail.com als ik me niet vergis.. misschien kan iemand haar nog ff vragen of ze die foto wil vrijgeven:P

mij heeft ze iig geblokt laatst:D
ik ben er zeker van dat lonsdale hoer alles in het werk gesteld heeft om het moh - forum dood te laten gaan... en ze is er in geslaagt ook...

geloof je het zelf, schijtnerd

hehe die foto moet toch nog ergends te vindne zijn :jaja: :p

d-raw ----> moet jij niet weg ofzo ??? wie heeft jou uit het moh-forum los gelaten ???

nu zitten ze hier allemaal te huilen dat het moh-forum down is...

Maar

het ergste van al is dat jullie een kanker hekel hebben aan het partyflock forum...dat moeten jullie niet ontkennen... en jullie denken dat het niveau hier een stuk lager is ... [ ik weet ook wel dat er hier veel van die [nl-Terreurslet°°°pitbull] h_a_l_f_k_a_a_l p_a_r_a o_n_t_s
_p_o_o_r_d t_e_r_r_o_r_t_e_e_f m_e_t S_p_e_e_d i_n d_e n_e_u_s s_t_a_m_p_e_n_d_e p_o_g_o f_r_e_a_k [nl-terreurslet°°°pitbull] Alias ontspoord Naziterreur in mijn hoofd
laatste aanpassing