Partyflock

Forumonderwerp · 736418
Per heden is het Masters of Hardcore forum niet meer.
Het forum had naar de mening van A&A 'geen toegevoegde waarde meer voor de website en de Masters of Hardcore fans'. Ik zal m'n eigen mening hierover even buiten beschouwing laten, maar op z'n zachtst gezegd vind ik t lullig dat de moderators hierover niet ingelicht zijn geworden.

Ik wil graag de MOH Forumleden die ook hier rondzwerven bedanken, en ze vragen zich tot mij te richten via een PB. Het was een sterk forum, en ik denk dat contact houden met elkaar toch zeker wel gewenst is. En misschien kunnen we dan in de toekomst elders een onderkomen vinden. :)

(alvast mijn dank aan de moderators hier dat dit bericht kan blijven staan...)

Groeten,

Tristan
Parafriction
laatste aanpassing
Trieste actie van AOD..
Er was kritiek ja, maar aangezien er veel members op het forum actief waren die zijn doorgestroomd als dj, producer of partyorganisator zegt toch genoeg lijkt me...

FUCK THEM ALL :[

Judge Of Darkness
banden met MOH verdwijnen... dus MOB wordt 't niet ;)

We noemen t gewoon ff Untitled Noise ofzo. Anyway, 't hostingprobleem is zo goed als rond, alles gaat van n leien dakje nu.

Hmm gare aktie hoor, net zoiets als met ID&T een jaar geleden..

Naja hopen voor de members dat er iets voor in de plaatst komt, maar dat zal wel lukken zo te lezen (Y)
ok, der Kugel ist durch die Kirche.

Phreax United
=xtrecist= heeft aangekondigd te willen hosten. 't nieuwe Forum, met alle oude secties van t MOH Forum, gaat vanavond online op kraakpiep.nl. Blijf getuned hier voor meer info.

Chris, dank!
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Godver, geen demo sectie meer :S

*edit:
Er was kritiek ja, maar aangezien er veel members op het forum actief waren die zijn doorgestroomd als dj, producer of partyorganisator zegt toch genoeg lijkt me...

idd :/
laatste aanpassing
check die post tijd van Gekkehuis en Para ze post :P

HAHA hoe kan dat nou weer ? lol!

Werkzaam bij KraakPiep
Zeer koel!
Chris muchos respectos, kraakpiep it is ;), ben er als de kippen bij, miste vanochtend mijn post al :cry:

All Hail Sander aka D-Raw Forum soms?

:respect:
Commercieel gezien een goede zet van =X=

Mohahahaha
Nu nog ff persberichten en link/banneraanvragen naar zoveel mogelijk kwalitatieve hardcoresites sturen :devil:

TK MOB!
D-Passion & Alex B - Sterallures (MoH´s got it/Outblast Remix)
check die post tijd van Gekkehuis en Para ze post :p

« Parafriction » is zijn tijd ver vooruit ;p
laatste aanpassing

Ik ga vanmiddag beginnen met installeren..

Tot die tijd, zoek een hobby! (K)
Artiest B82
Haha :D

God, fijn te horen dat =Xtrecist= het forum zaakje weer op de rails krijgt. Ik miste het vanochtend al direct toen ik die k*t mededeling op MOH kreeg :(
Maar elke oude MOH-forummert krijgt een berichtje toegstuurd mbt de link naar het nieuwe forum?

Bedankt Xtrecist en Parafriction!!(Y) !!!
Ow, redrum installeert het allemaal.
Nou prima! U ook bedankt dan!:D
D-Passion & Alex B - Sterallures (MoH´s got it/Outblast Remix)
------------

De meeste mensen zien ons als matennaaiers, terwijl we juist aan de goede kant staan :)
wel kicken dit, goed nieuws, Ben... open jij meteen het Helga topic :p
Ik denk dat je de houthakkersverkiezing hier op PF ook wel voort kunt zetten :devil:
dat moet zeker terugkomen jah:P
Zonder twijfel :)
Maar elke oude MOH-forummert krijgt een berichtje toegstuurd mbt de link naar het nieuwe forum?

Voor zover ik ze kan opsporen wel ja... en ik vertrouw erop dat de leden die een linkje krijgen zelf ook aan hun maten doorgeven waar t forum is. :yes:

=X= jongen, als we jou toch niet hebben !!

maar dan wil ik wel moderator worden :D

Hehehe. Heb er nu al zin in! Meteen een goed forum met veel goede members en kennis!
precies, niveau als een stel vissticks b) beterrrrrrrrrr
opzich is dit ook wel gezellig zo :P

dan toch nog een happy end :lief:
Artiest EJ_V
Typhuspleuris,

Forum dood, echt wel jammer. Alvast kusje voor chris voor hosten nieuwe forum :)

Phreax United.
:P

Ik zal ook aanwezig zijn voor wijs advies en swifty comments
vond het echt een superforum.. dagelijks ff bijlezen en op de hoogte blijven.

rip moh-forum en zal uitkijken naar een nieuw initiatief :)
Bang voor kritiek op Kraakpiep hoeven we met deze baal Members niet te zijn, dus ook niet dat het ineens pleite is ofzo.
laatste aanpassing

:D !

Bang voor kritiek op Kraakpiep hoeven we met deze baal Members niet te zijn, dus ook niet dat het ineens pleite is ofzo.

Juischt! Hehehe :)
Mijn bandbreedte kan het niet aan anders had ik graag een forum gefixt!
Phreax United!
P!|\|goL
Phreax United!

U slaat hiermee de spijker op zijne kop...

hahahahahah gekkenuis ---> die tape erover, hahahah HUMOR !

Idd, wreed verzonnen!
Kreeg klachten o:)
lijkt net alsof ie bruut staat te headbangen

net alsof ie ze vriend oraal aan t bevredigen is :D