Partyflock

Forumonderwerp · 735396
27 volgers · 187299x bekeken
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
+4-1
Hierbij wou ik even mijn genot van dit moment met het pf publiek delen (niet dat dat het beste publiek is voor wat ik te zeggen heb, maar ik moet t gewoon ff kwijt)

Na jaren van gabber, terror, speedcore, industrial , tekno, darkcore enzovoorts ben ik de laatste tijd helemaal verknocht aan Breakcore. Ik vond t al langer vette muziek maar nu ik er in ben gedoken kan ik er niet meer van los komen. Moet ook zeggen dat na al die vette breaks en mega ingewikkelde maar super fantastische muziek de monotone beats van standaard house me iedere keer weer zo ongeloofelijk saai over komt.

De muziek van Venetian Snares, Doormouse, Shitmat, Hecate, Bong-Ra, Speedranch, FFF, en nog veel meer andere grootheden is zo lekker en vooral zo verfrissend origineel
daar kunnen veel vooraanstaande dj's in t house wereldje wat van leren

en dan met name van de originaliteit dus
want dat is zeker iets wat me vaak dwarzit in house muziek
dat producers te veel muziek maken die op vorige releases lijken en ook nog vaak op releases van andere producers

maar zelfs binnen nummers zelf zit vaak zo weinig variatie dat het weinig uitmaakt of je de eerste of de 5de minuut luistert van een nummer het is zo vaak 1 pot nat

Hierbij moet ik wel zeggen dat t niet voor alle producers geldt, maar zeker wel voor alle losers met dollartekens in hun ogen
de mainstream hardcore van tegenwoordig is echt bedroevend
en over nog commercielere muziekstromingen als hardstyle begin ik niet eens
pure zieligheid

1 ding wil ik er wel aan toevoegen
dit is geen reclame uiting
het allerlaatste wat ik wil is massa's pf'ers die ineens stoer gaan roepen dat ze breakcore ook zo vet vinden en de underground sfeer van de echte feesten verpesten met hun kuddegedrag.

**SINDS KORT IS HET OOK MOGELIJK DEZE STIJL ALS FAVORIET AAN TE VINKEN BIJ JE PERSOONLIJKE INSTELLINGEN!**
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
dat is een supervette plaat
Waarschuw beheerder
Hehehe ik ben indd een lieve meneer!:p
En ik heb m v justin dus die is dan ook liev

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dan ga ik justin ook eens leeg leechen ;p
[slijm] wat een held is dat toch kwa slsk lijst (L)[/slijm]
Waarschuw beheerder
held qua incoming map sorteren is het niet ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd sorteren ja 8)
verder b)

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
straatpizza tafarelen. :x

Tsja, dat heb ik dan weer nooit ;) Moeheid is bij mij meestal het nadeel
Waarschuw beheerder
Mijn gesorteerde mappen roeleren!:p
(Zelfs mn incoming folder, op dag)
Waarschuw beheerder
held qua incoming map sorteren is het niet

Ben er nu al een jaar mee bezig hehe :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 00:34:
Tsja, dat heb ik dan weer nooit Moeheid is bij mij meestal het nadeel

speelt uiteraard ook mee.
Artiest {SHOWLIST artist 75190, 76507}
Waarschuw beheerder
alje incomming tracks in een aparte map zet gaat ie dan nog gewoon verder downloade ofniet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 00:34:
Moeheid is bij mij meestal het nadeel

ja is kut idd, maar soms krijg je echt zon chille rush v zuipen en blowen, als de hoeveelheden pcies kloppen ofzo, dan ga je maar door, maja meestal komt de man met de hamer toch wel wat vroeg :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gilz op woensdag 8 februari 2006 om 14:48:
ja is kut idd, maar soms krijg je echt zon chille rush v zuipen en blowen, als de hoeveelheden pcies kloppen ofzo, dan ga je maar door, maja meestal komt de man met de hamer toch wel wat vroeg

Mijn tip: eerst 5-6 bier..daarna blowe..daarna ff halfuurtje cola..daarna volop zuipe :P:D:bier:..Meestal wankel ik zo 'de man met de hamer' net voorbij :P
Waarschuw beheerder
Moet mijn mappenstructuur ook nog op orde brengen...grootste gedeelte al gedaan...4 hoofdmappen gesorteerd op artiesten (waar ik veel van heb), 1 voor cd's en records, livesets en losse nummers en binnen cd en records 2 submappen...gesorteerd op label en andere gewoon various not sorted...maar die moet nog verder gesorteerd worden dus...
Incomming is gewoon mijn save map...daarna pleur ik ze in de juiste folder als ze binnen zijn...

Voor zover ik download...ik kan nou nooit vinden wat ik zoek...altijd hetgene wat ik zoek is er niet of ze hebben een foutje gemaakt met de nummering zodat je elke keer het verkeerde nummer krijgt... :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op woensdag 8 februari 2006 om 16:13:
Moet mijn mappenstructuur ook nog op orde brengen...grootste gedeelte al gedaan...4 hoofdmappen gesorteerd op artiesten (waar ik veel van heb), 1 voor cd's en records, livesets en losse nummers en binnen cd en records 2 submappen...gesorteerd op label en andere gewoon various not sorted...maar die moet nog verder gesorteerd worden dus...
Incomming is gewoon mijn save map...daarna pleur ik ze in de juiste folder als ze binnen zijn...

Hehehe precies:D
Een label en vinylrip map 1 met cds verdeeld in compilaties en artiestencds enz een 0day incoming folder met nwe releases enzo en losse nr map..geniaal!:p
Incoming komt bij mij op bureaublad..is vervelend maar dan sorteer ik t meestal wel meteen ..anders laat ik alles ongesorteerd staan en dat schiet niet op:p

Uitspraak van TYHARO op woensdag 8 februari 2006 om 16:13:
Voor zover ik download...ik kan nou nooit vinden wat ik zoek...altijd hetgene wat ik zoek is er niet of ze hebben een foutje gemaakt met de nummering zodat je elke keer het verkeerde nummer krijgt...

Soulseek niks voor jou?:D
Vind daar echt alles wat ik moet hebben..en meer zelfs:p
Waarschuw beheerder
ik heb een label map waar de meeste electronische muziek instaat. verder map waar alles per genre staat: rock,techno,jazz,klassiek,noize,... die soms nog onderverdeeld is. en dan map met losse nr's die klein beetje gesorteerd is volgens artiest maar dat zijn meestal oude nr's want ik download praktisch geen losse nr's meer
Waarschuw beheerder
Soulseek is het enige wat ik af en toe gebruik...gebruik ik al jaren...dus ja... :(
Waarschuw beheerder
Misschien...maar zit er toch niet zo vaak op... :)
Waarschuw beheerder
ik heb m altijd wel aanstaan meestal..echt ziekelijk veel gedownd daar:o
Waarschuw beheerder
nog een aantal weken en heb eindelijk me nieuwe pc binnen en dan ken ik er ook eindelijk eens soulseek opzetten :yeS:
Artiest Holmen
Waarschuw beheerder
mijn mappen:

mapje sorted (hardcore)met
australian
dutch
east european
french
german
italian
japanese
scandinivian
tekno
united kingdom
united states

mapje sorted 2 (experimentele shit) met
breakcore
idm
industrial/noize/herrie

mapjes met cd/liveset/video

en nog een map met rotzooi van gedownloade shit voor soulseek :p

edit: en hardcore is natuurlijk niet mainstream
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oftewel kloterig dat ik error bij jou krijg dus:P
Waarschuw beheerder
Wat is dat met die errors... heb dat ook bij veel mensen :S
Waarschuw beheerder
ken daar fout aan zijn dan??
Waarschuw beheerder
Menno is altijd wel relaxed voor Frans werk b)
Waarschuw beheerder
ik ken al zo lang niet meer Menno browsen en jou ook niet Justin. Hebben jullie mij nog wel in jullie list staan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gold op woensdag 8 februari 2006 om 18:13:
Wat is dat met die errors... heb dat ook bij veel mensen

Verrot is dat, ik heb het ook vaak. Het heeft ermee te maken dat Slsk een peer to peer programma is. Je kunt wanneer je achter een router zit niet zonder meer met elke user een goede verbinding krijgen. Het kan zijn dat het probleem met 'port forwarding' opgelost kan worden. Hoe dat werkt staat allemaal perfect uitgelegd op de site portforward.com. Voor een guided-tour: http://faq.slsknet.org/index.php?action=artikel&cat=2&id=&artlang=en&highlight=error
Als je op de site van portfoward klikt krijg je een lijst met merken en types van verschillende routers. Zoek dus eerst uit welke je zelf hebt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Start>Uitvoeren>Cmd>Ipconfig>
Http:// voor je ip adres in je browser en als t goed is kom je bij je routerinstellingen alleen dan moet je wel een password hebben die ik ff niet meer weet..staat denk wel in routerboekje of weet ikveelwaar
Waarschuw beheerder
nieuwe stijl
wat wij luisteren heet volgend jaar early breakcore
Waarschuw beheerder
Ja en dan is dr newskoolindustrial darkbreakdrumandcorebasskickcore
Waarschuw beheerder
TraumaTizer // citeer 8 februari 2006 20:09
Wat een dwaas zeg

hahaha
Waarschuw beheerder
was net wat spul aan het zoeken, kom ik dit tegen:

[img width=341 height=339]http://www.discogs.com/image/R-577214-1133652145.jpeg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kende je die nogniet?:D
echt onzin weer zoals t hoort

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manga Corps op woensdag 8 februari 2006 om 23:05:

te dope die foto van die turtles!

bong ra - murder ! TRRRRRRRRRRRRRRRRKKRRRRRRRRRRRRR~!!!!

Waarschuw beheerder
Yes, net Aaron Spectre - Look Out Fi Liar van mn draaitafels af gehoord :D
Waarschuw beheerder
Bumbaclaaaaaaat! :[

(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehe. die "nieuwe" van em op Omeko is ook prima spul
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 17:42:
Yes, net Aaron Spectre - Look Out Fi Liar van mn draaitafels af gehoord

jaa dies vet