Partyflock

Forumonderwerp · 735396
26 volgers · 165751x bekeken
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
+4-1
Hierbij wou ik even mijn genot van dit moment met het pf publiek delen (niet dat dat het beste publiek is voor wat ik te zeggen heb, maar ik moet t gewoon ff kwijt)

Na jaren van gabber, terror, speedcore, industrial , tekno, darkcore enzovoorts ben ik de laatste tijd helemaal verknocht aan Breakcore. Ik vond t al langer vette muziek maar nu ik er in ben gedoken kan ik er niet meer van los komen. Moet ook zeggen dat na al die vette breaks en mega ingewikkelde maar super fantastische muziek de monotone beats van standaard house me iedere keer weer zo ongeloofelijk saai over komt.

De muziek van Venetian Snares, Doormouse, Shitmat, Hecate, Bong-Ra, Speedranch, FFF, en nog veel meer andere grootheden is zo lekker en vooral zo verfrissend origineel
daar kunnen veel vooraanstaande dj's in t house wereldje wat van leren

en dan met name van de originaliteit dus
want dat is zeker iets wat me vaak dwarzit in house muziek
dat producers te veel muziek maken die op vorige releases lijken en ook nog vaak op releases van andere producers

maar zelfs binnen nummers zelf zit vaak zo weinig variatie dat het weinig uitmaakt of je de eerste of de 5de minuut luistert van een nummer het is zo vaak 1 pot nat

Hierbij moet ik wel zeggen dat t niet voor alle producers geldt, maar zeker wel voor alle losers met dollartekens in hun ogen
de mainstream hardcore van tegenwoordig is echt bedroevend
en over nog commercielere muziekstromingen als hardstyle begin ik niet eens
pure zieligheid

1 ding wil ik er wel aan toevoegen
dit is geen reclame uiting
het allerlaatste wat ik wil is massa's pf'ers die ineens stoer gaan roepen dat ze breakcore ook zo vet vinden en de underground sfeer van de echte feesten verpesten met hun kuddegedrag.

**SINDS KORT IS HET OOK MOGELIJK DEZE STIJL ALS FAVORIET AAN TE VINKEN BIJ JE PERSOONLIJKE INSTELLINGEN!**
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Nou.. ik vind die donderdag wel kut. Aangezien 'k vrijdag stage heb. En 'k sla niet erg snel een feest over... Thije!! :(
Artiest {SHOWLIST artist 20843, 10348, 28855}
Waarschuw beheerder
dat kan jij bestwel aan debb :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thye op vrijdag 2 september 2005 om 12:39:
verder worden hoogstwaarschijnlijk KNAR uit canada en Vinyl Vandal uit Schotland nog toegevoegd aan het menu

PHAT, knar rocks the place uit
Artiest EJ_V
Waarschuw beheerder
vanavond nog meer mensen naar Tilburg?
Waarschuw beheerder
is vanavond niet dat feestje met oa doormouse?? kan zelf helaas niet :(
Waarschuw beheerder
Ja geloof t wel, Baseck kwam ook toch?
Ik ben er zelf ook niet bij heb al een feestje:p

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Vanavond ook FFF, SpeedyQ's en meer op Stubnitz. Ik ben trouwens bij beide afwezig.
Waarschuw beheerder
zondag 11 september '05

Den Haag Ruist #28
An evening with chopped up raps and distorted beats.
With:

- Kaltes Ä (G)
- Raaskalbomfukkerz 🇳🇱
- Ove Naxx (Japan)
- DJ Scotch Egg (gb)
- and more

zuidwal 52 a
Waarschuw beheerder
leuk line-upje b)
Waarschuw beheerder
zeker weten , vond t al helemaal jammer dat ik ove naxx moest missen op wasted of wood omdat ik daar niet heenkan , maar nu komt ie gewoon in me eigen stadje spelen :D

Waarschuw beheerder
Gruwelijk vet feest overigens gister in de M.S. Stubnitz :D
Waarschuw beheerder
wasted was vet

Waarschuw beheerder
zeker vette shit jwt..:d

Igor was herrlich en de tyfus; wat kan die Baseck scratchen...:o
Waarschuw beheerder
Wasted was echt zeker fantastisch
yeah
I:GOR!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 18:32:
wat kan die Baseck scratchen

Hmmm, hopelijk doet die vrijdag weer zo z'n best ;-P
Waarschuw beheerder
Wasted:

Dag 1
Terror and Mayhem: DJ's uit België, begon gelijk goed. Geen overdreven vette set maar meer dan prettig om mee te beginnen. Draaide o.a. Bong-Ra - Breakcore-A-Go-Go, Chevron - Rudi The Technopioneer en sloten af met Player - Angel Of Theft
Amboss: Ik heb respect voor het ding wat hij doet, maar neigt me teveel naar D'N'B, hadden hem beter als 1e op de avond kunnen zetten. Was een live set dus alleen eigen spul, waaronder Informer.
Electric Kettle: Erg vette shit, was niet zo bekend met zijn spul, maar was lekker opgefokt. Beetje vergelijkbaar met Xanopticon, al gaat die nog een stapje verder.
Übergang: Vantevoren nooit van gehoord, maar dat bleek een nieuw project van Christoph De Babalon (DHR) met JJ (ofzo?). Erg vet, Riot Beats zou een juiste omschrijving zijn.
Doormouse: Gozer zwaar getikt, veel van zijn eigen spul gehoord, alleen dan wel constant doorgemixed. Bijv. Skelechairs kwam niet verder dan het stuk met de sample 'chainsawed fingers and bones'. Ongeveer halverwege zijn set kwam Baseck al de scratches verzorgen, echt zwaar vet.
Baseck: Begon met gewoon draaien van platen met te zieke scratches tussendoor, en platen echt binnen een minuut doormixen. Daarna ging hij verder op zijn Gameboy, ook erg vet.
Eitherherd: Maar klein stukkie van gehoord, ben daarna namelijk het hotel gegaan, wat ik hoorde was erg Ragga achtig, maar als ik Vahl goed begrijp is hij daarna meer gebroken spul gaan draaien.

Dag 2
LFO Demon: Begon met wazige shizzle, maar werd aan het eind beter. Erg harde overstuurde shit. In zijn laatste paar plaatjes zat wat zFe spul (o.a. Civil War In Kingston), waar hij zelfs nog overheen ging qua opgeziekte shit. Ook leuk om zFe in het publiek helemaal gek te zien worden op zijn eigen plaatjes, hehe.
Drumcorps: Kende alleen die nieuwe EP van hem op Kriss Records, en dat was precies de shit die hij ten gehore bracht. Deathmetal meats Breakcore, erg vet voor een halfuurtje.
Bong-Ra / Scotch Egg: beide niet gezien, ff naar hotel geweest.
Ove-NaXx: Helft van zijn tijd stond er een vrouwtje wat muziek ten gehore te brengen, maar dat was kindertunes breakcore. Niet vet dus. Daarna kwam hij zelf en werd het al snel beter, was een liveset dus alleen eigen spul.
Xanopticon: Zo vet, zo opgefokt. Meer hoef ik er niet over zeggen.
I:Gor: Ook erg vet. Begon met 2 rustige plaatjes, maar daarna kwam I Don't Give A Fuck, en de rest wat daarna kwam was alleen nog maar overstuurder.
Parasite: Teveel Raggaspul, kwam niet tot zijn recht na het geweld van Xano & I:Gor.
Pure: niet gezien, toen ben ik gaan slapen.

Tussen alle DJ's/Live-acts had je constant Jason Forrest. Er stond op de timetable: Between al DJ's JF spins some records and acts funny, dat was precies wat hij deed. Hyperactief ADHD-figuur.

Conclusie qua muziek erg veel vette shit gehoord, alleen opbouw niet altijd even logisch. Van de gene die ik gezien heb waren het vetst Baseck, Eletric Kettle, Xanopticon & I:Gor.

Hotel lag echt op nog geen 100 meter van de locatie dat was echt perfect. Prijzen waren veel te hoog voor een Breakcore-feest; 2,50 voor een biertje. :S Er waren ook erg veel Nederlanders, toen we de 1e dag in de rij stonden, stonden er alleen maar Nederlanders in de rij. Wat me ook opviel was dat bijna niemand er 2 dagen was, behoudens de mensen die van verre hebben moeten komen wss.
Ed als enige een Wasted t-shirt omdat hij zo slim was die op dag 1 te kopen en niet tot dag 2 te wachten. :D
Reis was kut. Heenweg ging nog wel want dan ben je fris en fruitig, maar terug was een hel. 's-Middags om 15:50 het hotel uitlopen en 's-Nachts om 00:30 thuis zijn. Ruim 8,5 uur onderweg geweest dus.

Kortom erg vet feestje alleen wel tyfus ver weg en erg prijzig alles bij elkaar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Edutainment > Superverslag (Y)
Erg leuk om te lezen. Ben er zelf niet bij geweest, en nu toch 'n heel klein beetje ;-P
Leuk ook om te lezen dat Xanopticon & Baseck zo lekker bezig waren > WH :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Ps. JF :respect: op Lowlands gezien (voor 't eerst) dat was toch een erg leuke verrassing! :-D

M'n I:Gor herkansing op P.O.R.N. :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hopelijk ook aanwezig op WH.
Moet ik alleen ff gezelschap zien te fixen.

Ga dan idd ook voor Baseck & Xanopticon.
Waarschuw beheerder
Eitherherd: Maar klein stukkie van gehoord, ben daarna namelijk het hotel gegaan, wat ik hoorde was erg Ragga achtig, maar als ik Vahl goed begrijp is hij daarna meer gebroken spul gaan draaien.

jazeker, vond m 1 der beteren....gast van society suckers sprak ik op slsk en die vond m de beste van de avond zelfs :)
Waarschuw beheerder
donateur
Als het goed is zitten er een hoop bij P.O.R.N. dan...

maar ik kwam het tegen en vond het toch wel een erg net feestje ;-)
Waarschuw beheerder
Je bent nog wat vergeten
op de 2de dag waren er nog 2 onaangekondigde optredens
dat Japanse chickie waar je t over had is DoDoDo die ook op Wood speelt, was inderdaad niet erg veel aan, afgezien van het lachwekkende want die Japanners daar waren lekker maf

en Dev/Null heeft ook nog een kwartiertje vette shit laten horen

Verder was Bong-Ra ook flink hard bezig
en Scotch Egg was aan t spelen met een zootje gameboys waar ie ook best grappige muziek uit toverde

Waarschuw beheerder
Wie gaan er nou eigenlijk allemaal naar Wood? En is alles al geregeld?

Waarschuw beheerder
Ik ga niet en regel een pot bier..o:)

Ohja en ga naar die zure Waakzaamhied vrijdag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 10:56:
Wie gaan er nou eigenlijk allemaal naar Wood? En is alles al geregeld?

ik ga zeker, twee dage!
kben droon tegengekome op Laundry Day, hij wist me te vertelle waar het feestje doorgaat: het wordt de Structure Béton in Schaarbeek bij Brussel. heel gemakkelijk te bereiken met de trein. Structure Béton ligt namelijk vlak naast het station van schaarbeek... info die ondertussen ook al op de site van wood te vinde is merk ik net. :$

party from 22:00 till early! sounds nice to me ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volgende Wood

We announce:

11/11/2005

!!WOODSTILSTAND!!

Donna Summer/Jason Forrest

And Many Other International Guests

+residents Droon, Sickboy, Giggling dilda’s, Tim&Rik

at: BALZAAL, VOORUIT, GENT, BELGIUM

Mark That Date: 11/11/2005!

More news, artists, flyers, etc. soon!

My subculture blah blah

RAVE IS B(L)ACK!

dus

Waarschuw beheerder
10 euro voor 2 dagen lang feesten van 22:00 tot een uurtje of 08:00 in een geweldige lokatie in België met een shitload aan internationaal bekende artieste, hoe verzin je het??? :D:D:D

Maarre...Manga...all set?
Waarschuw beheerder
Ik ga niet...kan niet...rugproblemen...medicijnen... :(
Vandaar dat ik ook niet online was zolang...

Waarschuw beheerder
Beterschap. :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:c TYHARO :c

Beterschap & Hou je haaks meid (F)

We zullen duimen voor je ;-)
Waarschuw beheerder
Cool dat Jason Forrest al geboekt is, wil die vent ff keer tjekken, dat Mix CDtje van em op Cock Rock bevalt me zéér goed
Waarschuw beheerder
Voor de mensen die naar Wood gaan, loop ff om ipv over muurtje naar de locatie te klimmen.
Vorige x dat we daar waren op een tekno feest mochten we er bijna niet meer in, maar na ons kwamen er nog een hele hoop over die muur gekropen en lieten ze ons ook maar door :P

Dit ivm politie controles, kunnen ze daar niet echt gebruiken ;)

Waarschuw beheerder
Heeft iemand hier Justins nummer?
Waarschuw beheerder
hey Wreck Havoc vanavond in Nighttown voor degene die niet naar WOOD gaan!
Waarschuw beheerder
yeah vanavond weer lekker wreck havoccen :D

en zondag ook in den haag:
- Kaltes Ä (G)
- Raaskalbomfukkerz 🇳🇱
- Ove Naxx (Japan)
- DJ Scotch Egg (gb)

in de garage zuidwal 52a
entree 4 eurie
Waarschuw beheerder
Jazeker!
supervet dat Ove/Naxx en Scotch Egg nog ff mn town aandoen :)
Waarschuw beheerder
Iedereen veel plezier vanavond @ Wreck Havoc,

Ben zo naar WOOD, wordt gezellig :)
Waarschuw beheerder
tonight @ nighttown:D
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 75199, 42686}
Waarschuw beheerder
wood was good te doen jah.
Waarschuw beheerder
Ik heb er tot nu toe niet al te positieve dingen over gelezen eigenlijk...
Grootste minpunt was veel arrogant publiek (Walloniers) en gezeik met drinken in het begin van de avond ofzo?
Ook een groot deel van personeel waren ze niet over te spreken...niet die van wood maar de anderen...die alleen frans spraken...en dat terwijl ze zelf ook frans kunnen spreken...ken je nagaan... :D
Waarschuw beheerder
Daar heb je wel gelijk in ja...

Maar verder was de sfeer/muziek dik in orde.. ben benieuwd wat vanavond brengt!!
Waarschuw beheerder
Ja joh daar dacht ik dus zojuist eigenlijk ook aan nu er ik stiekem over nadenk :$
Waarschuw beheerder
de 2de avond was mijns inziens een stuk beter dan de eerste, de line-up was zwaar door de war gegooid,en alle artiesten waren totaal lam
maar de sfeer vond ik goed en de muziek was ook erg goed, t was wel wat minder dat de hele boel onder water stond al vanaf t begin
Baseck en Scotch Egg errrug goed
en die berg verschillende djs die op t laatst allemaal samen draaiden waren ook erg lekker bezig!
Waarschuw beheerder
onder water :P

De zaal zelf :|