Partyflock

Forumonderwerp · 735396
26 volgers · 162915x bekeken
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
+4-1
Hierbij wou ik even mijn genot van dit moment met het pf publiek delen (niet dat dat het beste publiek is voor wat ik te zeggen heb, maar ik moet t gewoon ff kwijt)

Na jaren van gabber, terror, speedcore, industrial , tekno, darkcore enzovoorts ben ik de laatste tijd helemaal verknocht aan Breakcore. Ik vond t al langer vette muziek maar nu ik er in ben gedoken kan ik er niet meer van los komen. Moet ook zeggen dat na al die vette breaks en mega ingewikkelde maar super fantastische muziek de monotone beats van standaard house me iedere keer weer zo ongeloofelijk saai over komt.

De muziek van Venetian Snares, Doormouse, Shitmat, Hecate, Bong-Ra, Speedranch, FFF, en nog veel meer andere grootheden is zo lekker en vooral zo verfrissend origineel
daar kunnen veel vooraanstaande dj's in t house wereldje wat van leren

en dan met name van de originaliteit dus
want dat is zeker iets wat me vaak dwarzit in house muziek
dat producers te veel muziek maken die op vorige releases lijken en ook nog vaak op releases van andere producers

maar zelfs binnen nummers zelf zit vaak zo weinig variatie dat het weinig uitmaakt of je de eerste of de 5de minuut luistert van een nummer het is zo vaak 1 pot nat

Hierbij moet ik wel zeggen dat t niet voor alle producers geldt, maar zeker wel voor alle losers met dollartekens in hun ogen
de mainstream hardcore van tegenwoordig is echt bedroevend
en over nog commercielere muziekstromingen als hardstyle begin ik niet eens
pure zieligheid

1 ding wil ik er wel aan toevoegen
dit is geen reclame uiting
het allerlaatste wat ik wil is massa's pf'ers die ineens stoer gaan roepen dat ze breakcore ook zo vet vinden en de underground sfeer van de echte feesten verpesten met hun kuddegedrag.

**SINDS KORT IS HET OOK MOGELIJK DEZE STIJL ALS FAVORIET AAN TE VINKEN BIJ JE PERSOONLIJKE INSTELLINGEN!**
laatste aanpassing door een beheerder

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Maar als ze er in 1e instantie niet geheel uitkomen...of klein beetje twijfels hebben...dan gaan ze er ook net zo lang mee door totdat ze het wel weten...

Ze zullen het nooit wel weten, aangezien een intelligent iemand tot betere beredeneringen kan komen dan een niet-intelligent iemand, heeft niet eens zoveel met de tijd te maken die je ze geeft, maar gewoon dat een intelligent iemand verder komt dan een minder intelligent iemand, zoals ik al zei, intelligentie heeft niet te maken met hoe lang je ergens over nadenkt, maar met hoe goed je het kan, in tegenstelling tot wat jij zei:

Intelligent persoon...iemand die meer ergens over nadenkt...

Waarschuw beheerder
hallow blijven we bij het onderwerp :9 hahah

:9

Waarschuw beheerder
:$
Waarschuw beheerder
bijna 2 uur zitten ze hier over intelligentie te praten heb weekend doe ff normaal :9 hahaha

o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lig eraan hoe je het woordje meer opvat...
Met meer bedoel ik...laat ik een voorbeeld geven:
Als een intelligent persoon een probleem voorgelegd krijgt schieten er hetzelfde moment al tig oplossingen met complete analyses eroverheen door zo'n hoofd...
Een minder intelligent persoon loopt zijn tijd vaak te verdoen aan het focussen op 1 oplossing...en vaak nog niet eens een analyse erover heen...waarna bij de "wat is je oplossing?" er vaak een 1 globale oplossing uitkomt...dan wordt er een tegenargument gegeven...en dat wordt beantwoord met...o ja...idd...ja dan weet ik het niet...
Bij intelligent persoon is het als er tegenargument wordt gegeven er meteen weer een antwoord op...omdat daar ALLANG over na is gedacht...
Ik weet bijvoorbeeld vaak al met welke tegenargumenten men zal komen...soms ook die hoek inlokken is leuk... :9

Waardoor de intelligente persoon er dus meer over nadenkt...meer als in beter...
Heeft idd niks met tijd te maken... :)

En
Maar als ze er in 1e instantie niet geheel uitkomen...of klein beetje twijfels hebben...dan gaan ze er ook net zo lang mee door totdat ze het wel weten...

Sloeg op de intelligente persoon dus he... ;)
Die gaat er bij twijfel of als ze er in 1e instantie nog niet geheel uitkomen er net zo lang mee door totdat het wel klopt naar hun mening...moet perfect zijn...dan wordt het een soort van obsessie ofzoiets...
MOET antwoord weten... :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
/me np Rotator - [Live at Kamikaze Warfare 2 MD
Artiest {SHOWLIST artist 44392, 12465}
Waarschuw beheerder
Intelligente mensen discussieren hier niet over :)
Waarschuw beheerder
pffff weltrustuh ben nie zo slim :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stalcon op vrijdag 13 mei 2005 om 01:47:
Intelligente mensen discussieren hier niet over

Die discussieren OVERAL over zal je bedoelen... ;)
Enige wat ik kan...analyseren...beredeneren...denken...discussieren...etc.
Oppervlakkig denken en handelen is een haast onmogelijk iets voor mij...helaas... :(
Waarschuw beheerder
Intelligente mensen discussieren niet over intelligentie maar over intelligente onderwerpen ;)
Waarschuw beheerder
Tis niet eens echt een discussie... ;p
Het is van mijn kant uit proberen duidelijk te maken aan B.A.L. dat we er hetzelfde over denken...maar dat hij mijn woordje "meer" verkeerd opvat... ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 13 mei 2005 om 01:09:
Dat bedoelen ze met intelligent...
Intelligent persoon...iemand die meer ergens over nadenkt...
Intelligente muziek...muziek waar meer over is nagedacht...gevoel, inspiratie, durf en kwaliteit dus...
Dat is waar het woord intelligent op slaat...niet op het feit of het publiek een hoger of lager iq of whatever heeft...

zo had ik het nog niet bekeken (zal wel aan me intilligentie liggen :P )
ik struikelde denk een beetje over het woord intilligentie omdat een hoop techno puristen die ik ken denken dat techno hoogst intilligente muziek is en dat hun een soort van hogere levensvorm zijn omdat ze techno luisteren en "begrijpen".

Waarschuw beheerder
donateur
Snares _O_
Waarschuw beheerder
Het is gewoon veel complexer dan hardcore...

een hoop techno puristen die ik ken denken dat techno hoogst intilligente muziek is en dat hun een soort van hogere levensvorm zijn omdat ze techno luisteren en "begrijpen".

ken ik ook dat verhaal maar het is maar welke muziek jouw "prikkeld" (als ik het zo mag zeggen) de een de kwijlt weg weg bij tiesto en vind hardcore afgrijselijk en zegt dat Endymion al "vette TERROR" is :S ...

en de ander zoekt het veel verder...lekker chaotische herrie willen we :P

maar PIXELTECHNO, GLITTERBREAKCORE en ATARIACID klinkt ook goed :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 75190, 76507}
Waarschuw beheerder
lol heb nog me tijd ghad dat ik alleen maar trance enzo luisterde
dan meer techno en dan 3 jaar gelede eerste hardcore track gehoord.dan heel veel naar hardcore geluisterd en nu breakcore:)
Waarschuw beheerder
Die set van Rotator is ultiem b)
Waarschuw beheerder
Rotator draait teveel dezelfde plaatjes in zn sets steeds

aight
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar effe wat rotator downen dan...

now playing: sickboy :respect:
Waarschuw beheerder
komt omdat het grotendeels dezelfde set is...volgens mij gebruikt frank niet echt veel platen btw
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
link naar rotator is dood?

edit: heb hem al
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
veel livesets van producers zijn hetzelfde... kijk naar helvis, society suckers etc etc.... groot gedeelte staat gewoon al vast in de laptop :)
Waarschuw beheerder
mja hehe zo bedoelde ik t ook, platen draaien ligt me voor in de mond :)
Artiest {SHOWLIST artist 17364, 50778, 33453}
Waarschuw beheerder
Kzie hier gevarieerder en dynamischer staan over wat breakcore betreft...

FF op inhaken :P

Zo zie ik het ook wel, maar tis maar net wat je in muziek zoekt... Dat tot deze opmerkingen komt denk ik... wat voor voldoening moet muziek je geven...

Ik denk dat mensen die naar Breakcore luisteren een veel grotere lust hebben naar wat muziek met hen moet doen. iig zo ervaar ik het wel... Ik wil gewoon steeds meer en sommige stromingen doen het gewoon niet meer voor mij en breakcore vult veel op bij mij...

Maar ik ervaar het denk ik meer als dynamischer en gevarieerder dan andere stromingen, maar wil niet zeggen dat het ook werkelijk zo is... Daar zit ik er nog maar te kort voor in denk ik zo...

mja ... der moet nog meer uitkomen, maar ik kan beter ff een joint draaien en dan doorlullen :P

Waarschuw beheerder
doe dat :P
Waarschuw beheerder
Gedaan :P

weinig nieuws though... Ben het eigenlijk wel eens met wat ik zei, alleen vinnik dit voor Breakcore t.o.v. andere dancestroming (iz het nog een dancestroming trouwes? ander verhaal bennik ook wel benieuwd naar)...

Jazz of bijv de Ninja Tune artiesten zijn ook erg gevarieerd en dynamisch... en Turntablists al helemaal die gewoon muziek maken met vinyl en sampeltjes...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OERWOUD_IS_TOF op zaterdag 14 mei 2005 om 19:53:
Ik denk dat mensen die naar Breakcore luisteren een veel grotere lust hebben naar wat muziek met hen moet doen. iig zo ervaar ik het wel... Ik wil gewoon steeds meer en sommige stromingen doen het gewoon niet meer voor mij en breakcore vult veel op bij mij...

Exactly my toughts... :)

:smoke:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eh ik had een paar maand geleden een groen Tekno/breakcore plaat gehaald, maar kan nix over deze peeps vinden...

Op de labeling staat een website www.dosisdb.nl , maar doet ut niet...

Catalog#: DOSISD.B.002 ???

Trax:

A1 SAMC: Sample Minded
A2 The Aesthetics:Monkey
A3 Queen of the Dark Age
B1 éMéL:Verde Petrolio (4.e)
B2 BRM:Tekzyjazzno

Iemand weet wie dit zijn/is?

Trouwens mensen wel es gehoord van Benefit Of The Boomerang?

Ik vind em goed :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die naam had je al eerder een keer ergens genoemd...ben toen meteen gaan luisteren...
Lo-fi paranoia beviel me iig al goed...was toen enige download die het deed...

Zie dat er nu meer mogelijk is...dus ff verder luisteren... :)
Waarschuw beheerder
Je moet die "live @ BotB's Destructive Birthday Disco " ook checkun... echt leuke live-set... en lekker voor op de achtergrond :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van indus³ op maandag 16 mei 2005 om 00:10:
ik kon het zelf ni beter verwoorde...

Moet je de persoonlijke tekst van Stalcon eens lezen...
Wat daar staat is de absolute waarheid... :yes:
Waarschuw beheerder
mij ook, ik zie door de bome het bos ni meer...
btw TYHARO: je hebt volledig gelijk
Waarschuw beheerder
Moet je de persoonlijke tekst van Stalcon eens lezen...
Wat daar staat is de absolute waarheid...

Dat is de tekstversie van een track van me :D
Het is btw een radio-edit :P
Waarschuw beheerder
Ah...vandaar de diepgang... B)
Waarschuw beheerder
Ja, nogal he :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stalcon op maandag 16 mei 2005 om 01:53:
Dat is de tekstversie van een track van me

Is wel strak voor op een platenhoes dat jah :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is de tekstversie van een track van me

Aardig veel tekst voor zo'n korte track 8)
Waarschuw beheerder
De volledige track duurt 19 minuten en het tekstbestandje was een aantal mb, dus ik heb het maar een beetje ingekort :)
Waarschuw beheerder
donateur
Goed samengevat iig, de rode draad is nog wel aardig te achterhalen :P
Waarschuw beheerder
echt wel short notice, maar op 19/05 WUD maakt terug z'n intrede, en nu in een of andere trendy club in de studentebuurt (mense gaan niet wete waar eerst lope, want daar zijn ze hooguit wat techno gewend)

[img width=356 height=864]http://www.droon.org/wood/WUD4.gif[/img]

en dan de line up voor de komende WOOD op 18/06/05
"val"

#edit# effe dates bijgeplaatst
laatste aanpassing
Artiest EJ_V
Waarschuw beheerder
Wood is toch 18 juni?

Denk dat het dan Stubnitz wordt voor mij de 17e, of dat jungle feest, ligt er aan wat m'n maten willen.
Artiest {SHOWLIST artist 20843, 10348, 28855}
Waarschuw beheerder
sweeeet :smoke:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ohja foek nu je t zegt, ik ga ook naar stubitz heheh
Waarschuw beheerder
ik probeer er te gerake. probere openbaar vervoer deze keer, dan ben ik op mezelf aangewezen en ni op een ander, dan loopt het meestal ook ni mis met het vervoer zoals vorige keer :@
Waarschuw beheerder
Weer naar WOOD zie ik alweer