Partyflock

Forumonderwerp · 735396
26 volgers · 159338x bekeken
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
+4-1
Hierbij wou ik even mijn genot van dit moment met het pf publiek delen (niet dat dat het beste publiek is voor wat ik te zeggen heb, maar ik moet t gewoon ff kwijt)

Na jaren van gabber, terror, speedcore, industrial , tekno, darkcore enzovoorts ben ik de laatste tijd helemaal verknocht aan Breakcore. Ik vond t al langer vette muziek maar nu ik er in ben gedoken kan ik er niet meer van los komen. Moet ook zeggen dat na al die vette breaks en mega ingewikkelde maar super fantastische muziek de monotone beats van standaard house me iedere keer weer zo ongeloofelijk saai over komt.

De muziek van Venetian Snares, Doormouse, Shitmat, Hecate, Bong-Ra, Speedranch, FFF, en nog veel meer andere grootheden is zo lekker en vooral zo verfrissend origineel
daar kunnen veel vooraanstaande dj's in t house wereldje wat van leren

en dan met name van de originaliteit dus
want dat is zeker iets wat me vaak dwarzit in house muziek
dat producers te veel muziek maken die op vorige releases lijken en ook nog vaak op releases van andere producers

maar zelfs binnen nummers zelf zit vaak zo weinig variatie dat het weinig uitmaakt of je de eerste of de 5de minuut luistert van een nummer het is zo vaak 1 pot nat

Hierbij moet ik wel zeggen dat t niet voor alle producers geldt, maar zeker wel voor alle losers met dollartekens in hun ogen
de mainstream hardcore van tegenwoordig is echt bedroevend
en over nog commercielere muziekstromingen als hardstyle begin ik niet eens
pure zieligheid

1 ding wil ik er wel aan toevoegen
dit is geen reclame uiting
het allerlaatste wat ik wil is massa's pf'ers die ineens stoer gaan roepen dat ze breakcore ook zo vet vinden en de underground sfeer van de echte feesten verpesten met hun kuddegedrag.

**SINDS KORT IS HET OOK MOGELIJK DEZE STIJL ALS FAVORIET AAN TE VINKEN BIJ JE PERSOONLIJKE INSTELLINGEN!**
laatste aanpassing door een beheerder

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Zo moeilijk is het niet hoor :)
Waarschuw beheerder
Moeilijk niet...wel boring... :(

Waarschuw beheerder
Neem je muziek mee...
Waarschuw beheerder
Kan...
Kluisjes daar wel 24/7 bereikbaar? ;p

Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
Ah...ik word al wat vrolijker nu... :p
Waarschuw beheerder
Gaat hamster mee dan?
Nee...hamstertje moet geld sparen voor DA...

keuze tussen Hypnoskull en Teknoist + Dolphin (met z'n tweeen) is niet eerlijk. maar ik heb nu geen rooie rotcent en struin alle uitzendbureaus af naar een geschikt baantje om ook alle festivals/ feestjes/ goeie bands/ albums/ 12" es te kunnen betalen. plus dat VNV nation(1 april) en autechre(20 april) in mijn beoordelingstijd staan gepland (en kaartjes heb). moet ik focking antland laten schieten.

volgende week zeker wel naar Combichrist in de Eff. (van icon of coil) en Amduscia (ken ik niet, maar de vergelijking met Hocico wordt gemaakt) wordt ook wel vette industrial, futurepop en powernoise dus goed! :D (voor 5 euro!)

wordt hard werken, maar de moeite!

Waarschuw beheerder
Autechre - Acroyear 2 :O

Waar komt die gozer?
Waarschuw beheerder
Ook in de Eff

Waarschuw beheerder
Kut, ook al zo ver weg :(
Waarschuw beheerder
Eff als in Effenaar lijkt me he? :p
Waarschuw beheerder
inderdaad ;)

Waarschuw beheerder
kom maar gewoon allemaal naar beats op je fiets stel sletten van me ;)
Artiest {SHOWLIST artist 17364, 50778, 33453}
Waarschuw beheerder
Autechre... MASSIEF... voorverkoop al gestart zie ik... demz toch maar ff kaartje checkuh denk ik zo...
Waarschuw beheerder
Jah...zat er ook al over na te denken ja... :vaag:
Waarschuw beheerder
Gewoon doen eh... Kun je niet wil iemand em vast wel overnemen... Gaat echt wel uitverkocht worden...
Waarschuw beheerder
Eej Balleke...ligt die locatie van ant-land vlak bij CS trouwens? :)

Edit: Ja dus schijnbaar...wordt aangegeven maar een paar minuten reizen...met de bus 2 minuten dus dat is de moeite ook niet...
K heb alleen geen idee hoe er te komen... :(
Dus weet ik het zo nog niet dan skip ik vanavond alsnog want er is nergens een normale routebeschrijving te vinden die me op juiste plaats van bestemming kan brengen...
Ik vul in Breestraat en krijg als eindbestemming heel wat anders en als ik op kaart kijk zie ik niet eens Breestraat staan...
Schiet niet op zo...en ben al niet zo'n held in mun 1tje op stap... :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou ik heb een plattegrond hoor...nu hopen dat ik op bestemming aankom ghehe... :D

Waarschuw beheerder
Kut, mijn handlanger gaat niet mee :( Begin me nu af te vragen of ik wel ga, aangezien de rest van de stoet naar Symbiont gaat...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn trein komt rond kwart voor 8 aan in Leiden CS...
Dan moet ik nog ff kluisje pakken dus als je wel wilt gaan dan kunnen we op Leiden CS afspreken eventueel en er samen heengaan... :)
Ik PM mun telefoonnummer wel ff voor zekerheid dan hoor ik het wel eventueel...

Ga nu namelijk nog ff snel wat eten naar binnen proppen want om 5 voor 5 vertrekt mijn bus naar Tilburg waar ik de trein pak...

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
B.A.L. kom nou maar gewoon gezellig naar de bazart :P
Waarschuw beheerder
Vind wel dat je wat gemist hebt Balleke... (6)

Enige bekende was mentale wrakheid...de ironie... :D
Maar zowaar een gesprek met hem gehad... :)
Waarschuw beheerder
21 Mei trouwens weer PSPCT XL in nighttown...
Met de Monsters of Mash-up Tour (Bong-Ra, Enduser, Shitmat) in de basement zowieso...

22 mei ben ik jarig... *hint* *hint* O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
TYHARO vast wel, aangezien Symbiont weinig spannend was.

Die feesten gooi ik ook alvast in da modderfokking agenda.
Waarschuw beheerder
Geluid was trouwens snoeihard...
Sta altijd vooraan de boxen op elk feest...zonder probleem...maar ben hier op een gegeven moment toch maar beetje verder naar achteren gaan staan... :|
Bij het optreden van synapscape om precies te zijn...
Dat deed echt pijn aan de oren! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geluid Symbiont:
Early: te zacht
Terror: TE hard, je hoorde niet eens toontjes meer, alleen een lange krakende basslijn, vooral bij de industrial setjes hoorde je niet meer wat een bass was en wat een clap ofzo

Waarschuw beheerder
21 mei zozo, 20 mei zijn ze in Brussel maar dan ga ik naar Oostende dus dan mss 21 mei doen :p
maar tis nog zo ver, afwachten allemaal :bloos:
Waarschuw beheerder
Oh de toontjes kwamen heerlijk door daar...
Heb echt weer ouderwets staan spacen... :lief:
Maar die bass af en toe...om hartverzakking van te krijgen... :|
Kon niet slikken af en toe...dus dan maar niet slikken... :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wrijf het er ff in...
Waarschuw beheerder
:yes:
Had je maar moeten komen... (6)

Waarschuw beheerder
Note to self: volgende keer gewoon achter TYHARO aan huppelen
Waarschuw beheerder
Volgende keer gewoon bellen als iemand een aanbieding doet zodat je alsnog kan gaan als anderen afhaken... ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar er haakt niemand af. Dus weinig reden om je te bellen ;)
Waarschuw beheerder
Kut, mijn handlanger gaat niet mee
Begin me nu af te vragen of ik wel ga, aangezien de rest van de stoet naar Symbiont gaat...

Dus je handlanger ging (kon) niet meer...terwijl hij eerst zei we gaan toch naar ant-land...
Toen zei jij als je beter wordt ja...
Was nog steeds ziek lijkt me? (=afhaken vanwege ziekte)
En toen heb ik je een aanbieding gedaan zodat je alsnog kon komen... ;)
Was toch maar 10 minuutjes fietsen voor je zei je ook nog...

Waarschuw beheerder
True, maar er gingen meer en meer mensen naar Symbiont en met 10 man @ Symbiont leek me toch net iets gezelliger als met TYHARO (en achteraf dus mental wreckage) op mierenland :)
Waarschuw beheerder
Nou met MW heb ik maar ff staan praten dus je had het volledig met mij moeten doen hoor... ;p

En je gaat toch om de muziek! :[

;p

Ik ben toch ook in me eentje gegaan simpelweg omdat ik het niet wilde missen en je dat soort namen niet vaak ziet? :)

Waarschuw beheerder
True, maar jij wist wat je kon verwachten, ik heb geen idee wat Hypnoskull draait, en van Leviathan, Frantic Freak, Chosen Few, Manu Le Malin en ga zo maar door weet ik dat ik een heerlijke set kan verwachten :)
Waarschuw beheerder
Hypnoskull was niet eens gekomen trouwens...MW had de reden gezegd maar weer vergeten...had iets met eerder optreden in NL te maken geloof ik...

Maar je weet toch hoe industrial en noise klinken? :p
Waren trouwens allemaal live acts...geen setjes...
Enkel salt draaide aan begin, einde en tussen de live acts door...
Wist verder ook niet wat ze precies voor me in petto hadden allemaal...heb me laten verrassen ook al wist ik wel in welke hoek ik het moest zoeken natuurlijk...
Daarom viel P.A.L ook beetje tegen tussen het andere geweld in... :(

Waarschuw beheerder
Industrial is cool, maar noise is nou niet bepaald mijn ding. Bovendien neem ik aan dat je bij die stijlen ook weer honderden variatie's heb, en dat ook al weet je wat noise is, je nog niet precies weet wat je kunt verwachten als er noise gedraaid word.
Waarschuw beheerder
Powernoise natuurlijk he... ;)
Is de clash tussen industrial en noise muziek...dansbaarheid van industrial gecombineerd met de intensiteit van noise...
Eigenlijk is praktisch alles tegenwoordig powernoise (rhythmic noise) wat industrial word genoemd... :)
Noise is hetgene wat je de zieke geluidjes geeft en industrial de metalen beats... :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Aargh nee powernoise, helemaal extreme kkherrie. Ik moet een vorm van regelmatigheid hebben. De mate waarin ik het nodig heb is de afgelopen tijd afgezakt van Evil Activities naar Drop The Lime en naar Winterkälte naar weet ik het wat, maar daar zit iig nog regelmatigheid in. Iets als Merzbow, ik snap er geen flikker van :P
Waarschuw beheerder
Merzbow is dus gewoon noise... ;)
Powernoise heeft regelmatigheid en dansbaarheid...
Winterkälte IS powernoise/rhythmic noise... :p

Dus volgens mij haal je dingen door elkaar... ;)

Waarschuw beheerder
Rhytmic noise. Dat klinkt wel goed. Vroeg me al af waar ik Winterkälte - Maximum Credible Account onder moest gooien. Rythmic noise is cool B) Maar powernoise stel ik me dan weer heel wat anders bij voor. Paf Le Chien - Les Ongles Craquels bijvoorbeeld, of Nihil Fist spul.

Waarschuw beheerder
Paf Le Chien :respect:
Waarschuw beheerder
21 mei absoluut aanwezig, hoop ook weer op een Gabber/Jungle Warfare set van Eye-D + Hidden (l)
Artiest EJ_V
Waarschuw beheerder
Vorige x was PRSPCT XL echt een vet feest :D

2 sets van hidden & eye-d (D&B/Gabberjunglewarfare (y))

En tis op een zaterdag, dus waarschijnlijk wel aanwazig :)

Waarschuw beheerder
klinkt veelbelovend B)
Waarschuw beheerder
Rhytmic noise. Dat klinkt wel goed. Vroeg me al af waar ik Winterkälte - Maximum Credible Account onder moest gooien. Rythmic noise is cool Maar powernoise stel ik me dan weer heel wat anders bij voor. Paf Le Chien - Les Ongles Craquels bijvoorbeeld, of Nihil Fist spul.

Nou dan zit je dus helemaal fout meneertje... :p
Rhythmic noise IS powernoise...
En het heet powernoise omdat het meer power heeft dan gewone noise vanwege de dansbaarheid die eraan toegevoegd is vanuit de industrial muziek...
Gewone noise is herrie maar heeft geen power...geen beats etc....vandaar de term powernoise...
Rhythmic noise heet zo vanwege precies dezelfde reden...dansbaarheid toegevoegd...

Verschillende namen zijn gewoon ontstaan omdat ene artiest het liever zo noemde en de andere liever zo...omdat de ene de andere benaming niet zo mooi vond...:)
Gebeurd wel vaker in de muziekwereld...

Waarschuw beheerder
Powernoise is een kut naam :@ Maar hoe noem je iets als Paffie - Les Ongles Craquels dan? Ik bedoel, het is niet ritmisch, maar er zit een power in daar wordt je eng van.