Partyflock

Forumonderwerp · 735383
Laten we gaan :knuffel:en in de Eemhof.. Whahahaha...

En er is bij de Mac ook een ballenbak!!! Dat is toch veel leuker,heb je meteen lekker eten om de hoek!! Of onze papa's en mama's gaan eten en dan mogen wij de in ballenbak :knuffel:en en kunnen we soms een frietje bij de halen :D
whaha... die Eemhof, die komt me ergens bekend van voor... :P Ja we kunnen ook al knuffelend door de mac drive!! lijkt me ook wel een ervaring :D
:knuffel:
haha i (L) :knuffel: in de mac drive.. ik knuffel overal.. zelfs in de eemhof als t moet :S..

ThnQ.. wat leuk..! :knuffel: terug..

ik houd van knuffelen
ik krijg altijd zo'n apart gevoel van binnen op dit forum! :jaja:

jeanet krijgt een héél apart gevoeoeoeooeeooel van binnen...

als het maar wel een fijn gevoel is!! een :knuffel: gevoel!!

de eemhof de eemhof.. altijd leuk om te knuffelen!! als je maar de juiste persoon uitkiest!!
een tandartsknuffel voor iedereen :knuffel:
zat jij daar ook al chica?? ik dacht al wie ben ik toch aan het :knuffel:
:knuffel: tentamenstress omzetten in :knuffel:
Tsja dit forum helpt me door de moeilijke tijden heen!!
Snik.. tnx!

nog mensen het RTL nieuws gezien net? :D

in Amerika zijn er officele knuffelfeesten! :hug:
mooi.. er zitten een paar amerikaanse mede studente in mn school ff kijken of ik ken :hug: O:)
waar moet je zijn om je aan te melden??

allemaal een :knuffel: weekend toegewenst :D
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Ah, een feelgood-topic! :D

:knuffel: voor iedereen dan maar
zo ik heb toch een :knuffel: weekend gehad.. dat wil je niet weten!!!

allemaal lieve :knuffel:vriendjes en :knuffel:vriendinnetjes
Mijn weekend had ook een hoog knuffelgehalte! :D
Voel me nu alleen iets minder knuffelig!
Nou schatjes, tot knuffels!
(K)
ow jeetje wat is iedereen toch blij met die code... we worden allemaal persoonlijk :knuffel: door sandortje..

maar nu mag dat niet meer hoor sandortje.. je moet nu gewoon neerzetten.. een :knuffel: voor iedereen :D

en dat doe ik nu:

een :knuffel: voor iedereen!!!
:hug: voor iedereen en vooral voor Sandortje, Juut en the hugger!
Btw ik heb nog steeds niet gezien met wie ik nou zo intiem aant knuffelen ben?!?! Hugger?!?!?!
ja je vergeet alleen een :knuffel: voor ons achter te laten ;)

hier een :knuffel: voor jou :D
woehoe!!!
:knuffel: en ook een dikke voor marielle die ons bijna gaat verlaten!!!!!!! :( das wel een knuffel waard toch?!
:kusje2:
thanx meis.. :knuffel:.. ik word helemaal gek van die code.. zucht.. denk elke keer HUH?! oh ja die klote code.. maar ok geen gezeur.. dit is t :knuffel: topic dus voor iedereen weer een :knuffel:.. jeanet mag k hem ook zien :D
nou ik ben er inderdaad ook al behoorlijk in gestonken whahahaha... wie bedenkt dat dan ook he...

en wie is er onzichtbaar bij jeanet??

:knuffel: voor alle onbekende en bekende mensjes en idd een extra dikke :knuffel: voor de bijna surinaamse chica
mja als je lief bent! en je weet wat er verder nog tegenover staat he; een hele dikke PERSOONLIJKE :knuffel:
ik vind trouwens dat SANDORTJE een beetje afhaakt... Waar ben je?? kom je terug voor een dikke :knuffel:?!?!?!
Wel een heel liefdevol forum hierzo :hug:
the hugger :'(...

Jojo wij zijn ook ontzettend liefdevol.. de liefde straalt ervan af.. en daarom ook voor jou een :knuffel:
owwwwww volgens mij vallen er hier kwartjes... maar snap dr nog steeds geen reet van eigenlijk!
Hugger ik vind je mysterieus!! O:)
Maar toch n dikke :knuffel: ;)
laatste aanpassing
pffff hoe bedoel je irritant!
laatste aanpassing

voor iedereen n :knuffel:
Vrede op PF :hug: