ja, nee, lekker! gaan we hier persoonlijk lopen knuffelen?!?!
IEDEREEN toch? voel me een beetje achtergesteld..
Mariel, zo'n sociaal meisje als jij kan toch wel iedereen tegelijk knuffelen???
JAAAA!!! wel een beetje een late kerstgedachte maar zeker wel een hele mooie
Cheers! En een knuffel voor iedereen, maar in t bijzonder natuurlijk voor the Hugger
voor iedereen dan.. Zucht.. ik hou niet zo van groepsknuffels daar krijg je t zo warm van.. Krijg t liever warm van een persoon maar goed.. voor iedereen!!!!!!!
En er is bij de Mac ook een ballenbak!!! Dat is toch veel leuker,heb je meteen lekker eten om de hoek!! Of onze papa's en mama's gaan eten en dan mogen wij de in ballenbak en en kunnen we soms een frietje bij de halen
voor iedereen en vooral voor Sandortje, Juut en the hugger!
Btw ik heb nog steeds niet gezien met wie ik nou zo intiem aant knuffelen ben?!?! Hugger?!?!?!
thanx meis.. .. ik word helemaal gek van die code.. zucht.. denk elke keer HUH?! oh ja die klote code.. maar ok geen gezeur.. dit is t topic dus voor iedereen weer een .. jeanet mag k hem ook zien
wie weet wanneer het nationale dag is?? of is het altijd nationale dag... miss.moeten we dat ns invoeren.. denk dat iedereen er een stuk liever en iger van wordt
tuurlijk! jij bent de eerste die t hoort! hopelijk gaat t allemaal lukken!!
Juut, misschien komen we elkaar wel tegen? in reisbureau of in Suriname? of int vliegtuig???
sandortje .. ik voel me na de 2de keer niet meer belangrijk in dit topic.. prive knuffelen kan nog altijd maar ik doe t maar niet meer in te openbaar.. je zou er zowat verdrietig van worden
around the world
Jankerts houden wij hier niet van! dus bij deze een en nu niet meer janken!
En mariel, MOOOOOOOI, je naam! voor machiel en chica!!! en de rest natuurlijk! (hugger )
das goed nieuws Hugger! voor jou!
Mariel, kamer al opgeruimd?? voor jou! en natuurlijk ook een voor Machiel omdat ie t zo leuk vindt om met ons te knuffelen
voor iedereen omdat het weer een fantastisch weekend was! en natuurlijk een very special :knuffel voor iedereen die daar aan mee heeft gewerkt! en niet te vergeten een hele dikke, speciale, gezellige, intieme en flowende voor mn grote held van t weekend
dan heb je die van jouw zeker gekocht met een pakkie boter ???
laatste aanpassing
nee, bij aankoop van een wasknijper bij de zeeman kreeg ik er gratis 100 IQ-punten bij! het was dan wel een hele investering, maar al met al moet ik zeggen dat ik er zeer content mee ben! waarschijnlijk zul je denken dat je dat zelf nooit kan betalen, maar niet getreurd! Heel misschien ben ik ooit in een gulle bui en gun ik je wel 1 IQ-punt!
Zo, ik let even niet op en het lijkt wel oorlog hier! Ga dat eens even lekker ergens anders doen!
Hier wordt immers uitsluitend ge:knuffel voor alle LIEVE mensen in tha house!